Ga naar inhoud

17 oktober 2018: dr. Wouter Peeters - Klina ZKH te Brasschaat: schaamlipverkleining


Robijntje02

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Peanut82:

@Robijntje02 Ik had de keuze voor de bv al gemaakt voordat ik mijn relatie beeindigde, mijn ex vond het niet zo boeiend, maar ik heb de keuze voor de bv echt voor mezelf gemaakt. Denk dat het uiteindelijk niet zoveel uitmaakt wat je partner ervan vind, als je er zelf maar blij mee bent. En leeftijd maakt al helemaal niets uit, ze gaan echt nog wel even mee de borsten 

Mijn PC zei na mijn BVk ook: "Hier kan u nu nog 30 jaar mee verder"!

:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.... @Doe ik het of niet?, ik heb bijna 20 jaar terug een bvk gehad; van een slappe en lege 75/80DD (= E tegenwoordig) naar een mooie 75/80C.

Was ik heel tevreden over.

Maar nu 20 jaar later (ben nu 43) en vooral omdat ik eind vorig jaar gestopt ben met de pil,  maar ook door veroudering natuurlijk, zit ik nu helaas met een lege 80C met plooitjes (geen striae) in de huid door huidoverschot en deuken aan de zijkant..... dus  eigenlijk een 80B met vel van 80C; meer vel dan borstweefsel dus..... Ik draag nu dus bh's maat 80B want mn oude van 80C zijn veel te groot; staan helemaal open...

En ik in t begin, in t voorjaar van dit jaar denken dat t aan mn bh's lag; dat ze; de bh's dus,  uitgelebberd waren.... Niet dus... :124:.... Was voorheen niet, dus denk ook echt dat t komt omdat ik gestopt ben met de pil in november 2017...

Dus ik heb een kleine 20 jaar plezier van mijn bvk gehad en helaas geen 30...

Nou ja, is ook best lang toch? 

Noe

Maar als ik dat geweten had, dat je spierweefsel afneemt als je ouder wordt, dan had ik destijds voor een borstlift ipv borstverkleining gekozen. 

Want nu 'moet' ik dusoverstappen op implantaten; een lift is bij mij niet mogelijk want dan hou ik niets meer over zeiden 3 pc's. Fijn, bedankt :92:

In mn hoofd waren ze dus altijd groter dan in werkelijkheid... Niet dus....:84:.....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En denk nu dat ik geen lift + kleine implantaten wil, maar toch opvullen en dan voor de spier met anatomische

implantaten!

:tatice_04:

(Sorry, ben zo veranderlijk als t weer...)

Ten minste.... als het kan bij mij

(moet wel door de pinchtest komen)

en als er maar geen 500cc of meer in moet om t mooi op te vullen, want ik wil geen cup F; dat vind ik echt too much voor mij...

Dinsdag 13 november heb ik een consult bij De Meyere in Gent , een groot voorstander van plaatsing voor de borstspier en die eigenlijk alleen maar / voornamelijk voor de spier plaatst.

 Ben benieuwd wat hij gaat zeggen...

En ik hou dr. Marie-Claire Schreinemachers (kliniek Veldhoven) in mijn achterhoofd; zij heeft bij @Monaen bij @Corry ook voor de spier geadviseerd met anatomische implantaten...

Amsterdam ( Laura Zaal) (Van der Weij; plaatst ook vnl. voor de spier) is te ver weg voor mij...

 

Maar hoop dat ik na 4 maanden dubben / vergelijken / analyseren / foto's bekijken / topics lezen op t BF / 3 consulten te hebben gehad / hoofdpijn te hebben gehad nu EINDELIJK weet wat ik wil... : anatomisch voor de spier dus!

:43:

(Hm hm.... werd tijd......; hoor ik jullie denken)

 

☆--WORDT VERVOLGD--☆....

 

O ja, vandaag is t precies 1 week geleden dat mn rechterschaamlip verkleind werd... (zou ik toch bijna al zijn vergeten :P)

Het gaat boven verwachting goed; voel hem/haar (?) niet meer en heb geen last meer van een (licht) branderig of prikkerig gevoel zoals in t begin. Zo blij dat die kippenlel eraf is :154:!!

Wel nog last van een apart luchtje daaronder...; wondvocht denk ik; moet nl. nog steeds maandverbandjes dragen, maar geurtje wordt al minder gelukkig..

Volgende week dinsdag 30 oktober moeten de knoopjes worden verwijderd...

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82 ik heb geen album, maar zal je een pb sturen.

En ja, natuurlijk :3: hou ik je op de hoogte en wat ze gaan adviseren bij mij!

En inderdaad, raar luchtje is sinds gisterenavond flink afgenomen (gelukkig!); zal wel komen omdat de wondjes nu na een week goed dicht aan het gaan zijn, en er dus minder sprake is van wondvocht (denk ik)..

Hoe gaat het met jou en met je nieuwe boobs? Heb jij nog pijn?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi uitgebreid verslag,  Wat fijn dat het je zo is meegevallen! En inderdaad eigenlijk zou men zich er niet eens voor moeten hoeven verantwoorden. Ik ga volgende week dinsdag onder het mes en mijn schaamlippen steken niet ver uit en zijn beide even groot, maar toch vind ik het mooier als ze helemaal niet uitsteken. En dan gaat het uiteindelijk toch om wat je er zelf mee wil.. zelf heb ik geen borstoperatie gehad omdat ik me niet echt stoor aan mijn b cupje. 

Fijn dat je zelf naar huis kon rijden! Mijn arts raadde dit mij echt af en heb uiteindelijk een thuisbrengservice geregeld voor 135 euro en ga er met het openbaar vervoer heen. Heb het al betaald enzo maar als ik jouw ervaring lees misschien toch vrij overbodig geweest. Succes met het laatste stukje van je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boob1996-A @Sjaan93 @Odys Hi hi dames; dankjulliewel! Vorige week dinsdag zijn inderdaad de knoopjes verwijderd. Stelde niks voor. Raar geurtje was toen gelukkig al weg :6:. Het zag er allemaal goed en rustig uit, zei ie.

Ben er zelf ook heeeeeeeel blij mee!! :64: Zo raar dat ie uitstekende kippenlel er opeens niet meer is :7: 

Ben vorige week dinsdag lekker voor het eerst weer in bad gegaan, de volgende dag weer gefietst en afgelopen weekend voor het eerst voorzichtjes sex gehad met mijn partner; en is allemaal probleemloos verlopen!

 

Succes volgende week @Sjaan93 Leg de erwtjes alvast maar klaar in de vriezer :2:!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Bedankt @Sjuul! :119:

En jaaaaa, alles is weer mooi strak en glad! Af en toe wat kleine steekjes; ik denk vanwege de zenuwbaantjes die zich weer moeten herstellen, maar verder voel me weer helemaal kiplekker!  :64:

 

Fijn om te lezen dat je je weer goed voelt, ik bewonder de moed, ben niet van de bange en heb ook al hier en daar wat laten sleutelen maar dat zou ik dus echt niet durven .. Geniet van je mooie nieuwe yoni !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Toch wel nerveus voor morgen! Fijn dat het zo goed is gegaan bij jou en je zo snel de draad alweer kan oppakken. Tijd voor de kippenlel om te vertrekken hihi. Ik krijg oplosbare hechtingen dus hoef, als alles goed herstelt, niet terug te komen. Ik kan bellen als ik toch nog een extra controle zou willen.

Ik ben blij als het achter de rug is! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zei mijn pc ook tijdens het consultgesprek dat ik niet terug hoefde te komen omdat t oplosbare hechtingen zijn. Maar tijdens de ingreep zei ie dat ik wel terug moest komen, om de knoopjes van de hechting te verwijderen; of misschien was ie zelf gewoon heel nieuwsgierig naar t eindresultaat :38:

Heel veel succes morgen @Sjaan93!!

Ik zal aan je denken!!

Laat je nog even weten hoe t is gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is achter de rug en ben netjes thuisgebracht door hun thuisbrengservice. Van de ingreep zelf voelde ik niks, op de verdovingsprikjes na dan. Onderweg terug naar huis begon het iets te branden en bij thuiskomst een behoorlijke bloeding en toch wel veel pijn en wat misselijk daardoor. Ben gelijk in bed gekropen met paracetamol. Valt me nu dus even tegen.. ach ik probeer wat te ontspannen en dan komt het vast goed. Ik hoef niet terug te komen maar de arts raadt wel aan om na 6 weken langs te komen voor controle voor de zekerheid. Dus denk dat ik dat gewoon maar doe. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.