Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Robijntje02

17 oktober 2018: dr. Wouter Peeters - Klina ZKH te Brasschaat: schaamlipverkleining

Aanbevolen berichten

@Robijntje02 ik word wel erg nieuwsgierig naar je borsten eigenlijk. heb je geen voor foto's?

@Peanut82 mag ik mee kijken? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Robijntje02 Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar je voorsituatie! Fijn dat het zo goed gaat met je lipjes, dat muffe gaat vanzelf wel weg hoor! Straks ben je weer helemaal fris met een strakke punani! :tatice_04:

Ben benieuwd hoe je consulten zullen gaan en wat ze je gaan adviseren! Hou je me op de hoogte? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Peanut82 ik heb geen album, maar zal je een pb sturen.

En ja, natuurlijk :3: hou ik je op de hoogte en wat ze gaan adviseren bij mij!

En inderdaad, raar luchtje is sinds gisterenavond flink afgenomen (gelukkig!); zal wel komen omdat de wondjes nu na een week goed dicht aan het gaan zijn, en er dus minder sprake is van wondvocht (denk ik)..

Hoe gaat het met jou en met je nieuwe boobs? Heb jij nog pijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Peanut82 ik voeg je toe!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heyhey!! Hoe is het er nu mee? Als ik het goed heb mogen morgen de knoopjes eruit? 

Hoop dat je er weinig last van zult hebben!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi uitgebreid verslag,  Wat fijn dat het je zo is meegevallen! En inderdaad eigenlijk zou men zich er niet eens voor moeten hoeven verantwoorden. Ik ga volgende week dinsdag onder het mes en mijn schaamlippen steken niet ver uit en zijn beide even groot, maar toch vind ik het mooier als ze helemaal niet uitsteken. En dan gaat het uiteindelijk toch om wat je er zelf mee wil.. zelf heb ik geen borstoperatie gehad omdat ik me niet echt stoor aan mijn b cupje. 

Fijn dat je zelf naar huis kon rijden! Mijn arts raadde dit mij echt af en heb uiteindelijk een thuisbrengservice geregeld voor 135 euro en ga er met het openbaar vervoer heen. Heb het al betaald enzo maar als ik jouw ervaring lees misschien toch vrij overbodig geweest. Succes met het laatste stukje van je herstel!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha wat een heerlijk mens ben jij! Heel leuk verslag, heb er van genoten :)

hoop dat je inmiddels van alle ongemakken af bent en je kan genieten van je strakke punani haha! :43:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Boob1996-A @Sjaan93 @Odys Hi hi dames; dankjulliewel! Vorige week dinsdag zijn inderdaad de knoopjes verwijderd. Stelde niks voor. Raar geurtje was toen gelukkig al weg :6:. Het zag er allemaal goed en rustig uit, zei ie.

Ben er zelf ook heeeeeeeel blij mee!! :64: Zo raar dat ie uitstekende kippenlel er opeens niet meer is :7: 

Ben vorige week dinsdag lekker voor het eerst weer in bad gegaan, de volgende dag weer gefietst en afgelopen weekend voor het eerst voorzichtjes sex gehad met mijn partner; en is allemaal probleemloos verlopen!

Succes volgende week @Sjaan93 Leg de erwtjes alvast maar klaar in de vriezer :2:!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hilarisch hoe je je op verslag schrijft @Robijntje02, ik heb het hele gebeuren als een filmpje langs zien komen en kon niet meer stoppen met lachen ..

Hopelijk is alles weer mooi strak en glad en voel je je weer helemaal goed ..

@DoubleD, gezellig even lachen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt @Sjuul! :119:

En jaaaaa, alles is weer mooi strak en glad! Af en toe wat kleine steekjes; ik denk vanwege de zenuwbaantjes die zich weer moeten herstellen, maar verder voel me weer helemaal kiplekker!  :64:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Bedankt @Sjuul! :119:

En jaaaaa, alles is weer mooi strak en glad! Af en toe wat kleine steekjes; ik denk vanwege de zenuwbaantjes die zich weer moeten herstellen, maar verder voel me weer helemaal kiplekker!  :64:

Fijn om te lezen dat je je weer goed voelt, ik bewonder de moed, ben niet van de bange en heb ook al hier en daar wat laten sleutelen maar dat zou ik dus echt niet durven .. Geniet van je mooie nieuwe yoni !!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je! Toch wel nerveus voor morgen! Fijn dat het zo goed is gegaan bij jou en je zo snel de draad alweer kan oppakken. Tijd voor de kippenlel om te vertrekken hihi. Ik krijg oplosbare hechtingen dus hoef, als alles goed herstelt, niet terug te komen. Ik kan bellen als ik toch nog een extra controle zou willen.

Ik ben blij als het achter de rug is! 

X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dat zei mijn pc ook tijdens het consultgesprek dat ik niet terug hoefde te komen omdat t oplosbare hechtingen zijn. Maar tijdens de ingreep zei ie dat ik wel terug moest komen, om de knoopjes van de hechting te verwijderen; of misschien was ie zelf gewoon heel nieuwsgierig naar t eindresultaat :38:

Heel veel succes morgen @Sjaan93!!

Ik zal aan je denken!!

Laat je nog even weten hoe t is gegaan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com