sor Posted October 15, 2018 Share Posted October 15, 2018 Hallo iedereen Ik ben nieuw hier ;-) graag wilde ik weten wat jullie ondervindingen zijn met een borstlifting en vergroting bij dr Danau? Ik ben eerst bij dr verdonck geweest en hij heeft me door gestuurd omdat er ook gelift zou moeten worden. Ik ben al op consultatie geweest, maar zou graag wat meer willen weten over zijn werk. Hij zou een lifting doen en een vergroting met 300cc, ik zou het liefst de motiva nemen. Wat zijn jullie ondervindingen met hem? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
sor Posted October 18, 2018 Author Share Posted October 18, 2018 Ik heb mijn afspraak vast gelegd bij Dr Danau op 15 januari voor een lifting met prothese, vind het wel zeer spannend nu en hoop ik op de juiste keuze, maar da weet je pas na de operatie zeker :-). Ik ga gaan voor de Motiva 300cc. Ben zo benieuwd maar toch ook een beetje bang voor de pijn erna. wat zijn jullie ervaringen er mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts