Ga naar inhoud

Motiva full of corsé


Gast Vivvii

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Ik ben al een tijdje mee aan het volgen, 

 

Na veel opzoek werk heb ik de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt bij Dr Coenen te Antwerpen

 

2weken geleden bij hem op consultatie geweest en nu aftellen tot 31 oktober dat de operatie kan worden uitgevoerd.

 

Implantaten zijn van motiva hoog profiel moet nog kiezen uit full of corsé. De cc kiezen we op de dag zelf. Ik wil graag uitkomen op een D cup

 

 

Weten jullie hoeveel cc er eigelijk nodig is van hangende A/AA naar D te gaan?300cc had ik even in men bh gepast en die vond hij te klein voor men lichaamsbouw.( brede schouders)

 

Zijn er mensen die motiva implantaten hebben full of corsé die mij wat raad kunnen geven? En dat ik mee kan spieken in foto's? Vriendelijk bedankt.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

fijn dat je de knoop hebt doorgehakt. Ik denk dat het moeilijk te zeggen is met hoeveel cc je op een D zal uitkomen.. want een 70D is bv al 2 cupmaten kleiner dan een 80D.. en ook hebben veel valse borsten abnormale maten omdat ze veel meer projectie hebben dan een echte borst.

 

Ik ben zelf geopereerd door Dr Verdonck in de Belgian Breast Clinic. Ik ben nu 17 dagen po. Voor mijn operatie droeg ik bv een 70b (niet helemaal gevuld) en toen we papieren aan het overlopen waren zei Verdonck tegen mij dat ik van een A naar een C plus zou gaan zogezegd. In mijn sport bh’s heb ik nu een 70E en 70F. Klinkt al gigantisch.. maar is het niet. dus qua cupmaten is het zoo moeilijk te zeggen het valt ook bij iedereen weer volledig anders. 

 

Zelf heb ik voor het maximum gekozen dat er bij mij persoonlijk inpastte en dat is 255cc. Ik zou gewoon goed naar je pc luisteren en meerdere consulten op verschillende plekken doen! Als meerdere pc’ s hetzelfde zeggen weet je al wel meer hoe en wat!

 

ik heb een album privé staan ik voeg je nu toe dan kan je een kijkje nemen. Ik heb zelf voor de full gekozen trouwens!

 

 

hopelijk heb je hier wat aan!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor de uitleg! ook hele mooie foto's..

 

Amai ik wist niet dat het aantal cc zo kon schillen van persoon tot persoon.. dat is zo ingewikkeld allemaal pfff

 

Mijn borsten zijn niet gemeten dus ik zou niet weten wat de max. zou zijn voor mij

 

Ik wil geen spijt hebben achteraf dat ze te weinig volume hebben of te klein/groot zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vivvii:

Dank u voor de uitleg! ook hele mooie foto's..

 

Amai ik wist niet dat het aantal cc zo kon schillen van persoon tot persoon.. dat is zo ingewikkeld allemaal pfff

 

Mijn borsten zijn niet gemeten dus ik zou niet weten wat de max. zou zijn voor mij

 

Ik wil geen spijt hebben achteraf dat ze te weinig volume hebben of te klein/groot zijn.

Hi!

 

graag gedaan! Ja het is allemaal best complex! En ook heel veel van het resultaat hangt dan weer samen met de projectie die iemand kiest. En de gel doet dan ook weer veel.. ik hebben binnen Motiva gekozen voor de progressieve plus gel deze geeft een licht push up effect. Ik denk dat ik zelf voor mijn weinig aantal cc toch nog best borst heb haha. 

 

Gewoon even goed informeren! Veel rondvragen! Foto’s meenemen desnoods naar de pc’s van wat je wel en niet mooi vind!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen heb ik terug een gesprek met de dokter aangezien ik hem constant mails stuurde met vragen wilde hij ze persoonlijk bespreken.. ook mag ik nog passen omdat ik toch wat twijfels heb over aantal cc's en types als ik het forum doorzoek.

Dan nog 1 weekje en tis zover eindelijk men miezerige borstjes weg :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Vivvii zei:

@best_boobie aangezien ik een operatie datum had dacht ik dat ik in een andere topic moest komen?

Zo te zien niet meer nodig aangezien ik zie dat je je account wilt laten verwijderen 
Jammer... 
Het betalen gaat pas in per 1 januari.. dus geen idee waarom je je account weg wilt hebben, aangezien je operatie 31 oktober is... 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.