Ga naar inhoud

Corry : 17 december 2018 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

8 uur geleden, Corry zei:

Ja ik denk ook dat ik na die 6 weken niet gelijk alles weer durf te doen, ondanks dat het zou mogen. Ik mag bijv ook vanaf volgende week weer op mn zij slapen maar weet nu al dat is dat straks toch een beetje eng vind, stel dat ik wat verpest of mn protheses gaan draaien. Zal echt nog wel even duren voor je weer voor de volle 100% aan de bak kan. Ik ben ook echt zo iemand die altijd in een lekker tempo doorwerkt en flink poetst en de kinderen vaak optilt, niets is te veel of te zwaar, hoop dat ik dat uiteindelijk wel weer helemaal kan doen zonder telkens voorzichtig te moeten zijn.

Jazeker gaat dat lukken, het is net als met op je zij slapen, eerst heel voorzichtig en dan steeds een minuutje langer omdat het zo lekker lag voorheen, alles moet gewoon weer even wennen maar dat gaat helemaal goed komen ... 

 

Na een operatie (waar dan ook aan je lichaam) heb je toch altijd wel een tijdje last van het psychologische effect...  We zijn ook maar mensen ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

hier nog zo een ik heb ook de familie niets gezegd en ons moedertje heeft niets in de gaten! 

niemand eigenlijk tot nu toe! 

ben toch echt 2 cupmaten groter 

maar ben niet van de strakke open truitjes dat scheelt natuurlijk ook echt enorm

 

vind ik fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2019 om 16:53, Corry zei:

En vandaag alweer 3 weken po, tijd gaat best snel. Ik voel me goed, krijg steeds meer de neiging om meer te gaan doen, met name omdat ik me zo goed voel. Slapen is alleen wel drama, de eerste week sliep ik prima, maar nu ben ik dat rugslapen zo enorm zat, lig maar te woelen en draaien de hele nacht, voor zover dat mogelijk is op je rug, haha. Morgen voor het eerst weer werken, ben erg benieuwd hoe dat gaat. 

Het gevoel in mn borsten is ook nog wel bijzonder, aan de ene kant zijn ze heel gevoelig, maar als ik ze echt met mn handen aanraak voelt de hele onderkant nog heel dood aan, zo'n rot gevoel..ben wel benieuwd wanneer dat gaat terug komen. 

Bij mij voelen ze aan de onderkant vaak ook heel koel en bovenop gewoon warm, heel vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MaVeTr en @Yvie, eerste werkdag ging goed! Had echt absoluut geen zin maar eenmaal daar was het wel weer leuk. Had ook gelijk een flink druk programma maar was goed te doen. Hield wel mn bovenarmen nog veel dicht langs mn lichaam, maar het viel collega's totaal niet op, haha. Morgen nog een dagje en dan is het een stuk rustiger. 

Ik had het in eerste instantie dus vrijwel niemand verteld. Maar na de operatie heb ik het na 2 dagen toch aan mn schoonfamilie verteld. Ik weet niet waarom, alles was me uiteindelijk zo meegevallen, en ik was er zo enorm blij mee, en had geen zin om met kerst te liegen tegen ze, dus heb het toch maar eerlijk verteld. Ze reageerde heel luchtig en waren blij voor me, en verder word er niet meer over gepraat want merk toch wel een beetje dat ze het lastig vinden om het er over te hebben. En mijn vader en collega's en kennissen weten het niet en zien het ook echt niet, maar met kleding aan zie je ook echt geen verschil met mn maximizer bh's. Dus heb me van tevoren druk gemaakt om niets!

@MaVeTr morgen is jou eerste werkdag toch? Al klaar voor? Heel veel succes iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry klopt ik moet morgen weer, zal weer even wennen zijn maar ik zit er vast zo weer in.. ik denk alleen wel dat collega's gaan vragen waarom ik de week voor de kerstvakantie afwezig was en heb niet zo veel zin om het te vertellen... 

Ik snap het wel dat je het toch hebt verteld, als je je zo goed voelt en zo blij bent met het resultaat ? Hoeft nu ook niet echt meer over gesproken te worden toch! 

Fijn dat het werk en je mee is gevallen! Ook qua energie, na zo lang rustig aan te hebben gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, MaVeTr zei:

@Corry klopt ik moet morgen weer, zal weer even wennen zijn maar ik zit er vast zo weer in.. ik denk alleen wel dat collega's gaan vragen waarom ik de week voor de kerstvakantie afwezig was en heb niet zo veel zin om het te vertellen... 

Ik snap het wel dat je het toch hebt verteld, als je je zo goed voelt en zo blij bent met het resultaat ? Hoeft nu ook niet echt meer over gesproken te worden toch! 

Fijn dat het werk en je mee is gevallen! Ook qua energie, na zo lang rustig aan te hebben gedaan?

Ja qua energie ook, ben niet vermoeider als anders. Zag net wel dat ik iets meer vocht vasthoud want de randen van mn bh staan helemaal in mn huid gedrukt.

Nee ik heb ook echt niet de behoefte om het collega's te vertellen, dus snap dat wel.

Nou heel veel succes morgen, benieuwd hoe het jou morgen afgaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En vandaag alweer 5 weken po!! Gaat best snel. Ik voel me nog steeds goed, wel af en toe beetje zeurderig gevoel in mn linkerborst, vooral ook in mn oksel, hebben meer mensen hier last van? Zou dat komen dat ik teveel doe, of heeft dat nog met herstel te maken

Laatste weekje nog even rustig aan en dan mag ik eindelijk weer dingen gaan doen, kan niet wachten!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes!! Vandaag 6 weken po!! Ik mag alles weer rustig op gaan bouwen, heerlijk!! Wat ben ik daar aan toe! Ben helaas de afgelopen weken wel de nodige kilootjes aangekomen. En net was ik eindelijk na 6 weken weer heerlijk aan het stofzuigen (schoonmaak freak) en duwde iets op zij, schoot er gelijk een kramp in mn rug/rib ?. Dit lichaam moet duidelijk weer eventjes wennen van al dat niets doen..haha.

Mn borsten beginnen inmiddels al heel soepel te worden, heb nog steeds soms het idee dat ik de protheses soort kan zien ofzo, benieuwd wat de tijd daarmee gaat doen. Ben verder wel enorm tevreden, zeker als ik kijk naar mn before foto's..ongelooflijk wat een verschil. Heb inmiddels ook al 1 hele mooie bh, dacht voor als ik een avondje uit ga of iets anders leuks heb de komende tijd. Had er 4 gepast, 3 ervan waren net iets te klein, maat 75D, maar eentje zat prachtig, dus die gelijk genomen. Verder zal ik de komende weken nog veel de carefix blijven dragen, zit zo vertrouwd en lekker. Nu ik bh's heb gepast heb ik helemaal zin in het bikini seizoen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah gefelicteerd met je 6 weken po? Wel op blijven letten. Niet teveel,willen gelijk, je wordt zo teruggefloten, lol. Misschien de vraag over je prothese die je soms ziet even neerleggen bij je arts? Genietse verder! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, M&M&m zei:

Yeah gefelicteerd met je 6 weken po? Wel op blijven letten. Niet teveel,willen gelijk, je wordt zo teruggefloten, lol. Misschien de vraag over je prothese die je soms ziet even neerleggen bij je arts? Genietse verder! Liefs

Dank je wel! Ja dat merkte ik vanochtend dus ook, haha, doe ik wat schiet de kramp gelijk in mn rug ?.

Ik moet over 4 maandjes nog een keer op controle, mocht het dan nog zo zijn dan ga ik het zeker bespreken, maar heb dus stiekem de hoop dat het weg trekt. Misschien zit het ook wel tussen mn oren, want mn vriend ziet het niet eens als ik het vraag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2019 om 15:13, Corry zei:

Dank je wel! Ja dat merkte ik vanochtend dus ook, haha, doe ik wat schiet de kramp gelijk in mn rug ?.

Ik moet over 4 maandjes nog een keer op controle, mocht het dan nog zo zijn dan ga ik het zeker bespreken, maar heb dus stiekem de hoop dat het weg trekt. Misschien zit het ook wel tussen mn oren, want mn vriend ziet het niet eens als ik het vraag..

Ah oke, je bent misschien iets te precies met kijken;-). Maar houdt het gewoon in de gaten. Je kan altijd aan de bel trekken bij je pc. En maak foto's, kan je goed vergelijken hoe het verandert. Maar waarschijnlijk zie jij het dus alleen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.