Ga naar inhoud

Corry : 17 december 2018 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Ja het is gewoon fantastisch! Ik kan niets anders als blij zijn!! 

Gaat alleen wel wennen worden dat niets doen, ben daar zo niet goed in, maar goed, zie het maar als een leermomentje ofzo. Vind het sowieso ook moeilijk om in te schatten wat wel en niet mag, veel bewegen/weinig bewegen..moet daar nog even achter komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Is ook lastig 

Ik heb de eerste week echt veel op de bank gelegen met het idee in mijn hoofd dat rust mijn borsten genezen, ik kon wel  meer maar heb me dat opgelegd 

tweede week elke dag nog uur of wat tussen de middag gelegen echt ff plat echt lichaam laten rusten 

nu zit in de derde week ben ik de hele dag op en doe vanalles wel alles licht en rustig, na 19.00 kies ik weer hele avonden voor mijn bank 

wel neem ik steeds meer huishouden over en fiets en auto rij ik weer.

wasmanden boodschappen en repeterende bewegingen laat ik doen, 

 

denk vanaf week 4 alles op tillen na weer te kunnen maar dan in een rustig tempo 

ik ben nog vrij van werk dat is natuurlijk makkelijk kletsen. 

 

Vanaf week 5 ga ik werk en wandelen langzaam opbouwen 

 

vanaf week 6 volledig werk en hardlopen en ook zwaar huishoudelijk werk zoals boodschappen 

 

vanaf week 8 pak ik de sportschool weer op 

 

jaja een licht neurotische inslag om mijn structuur op orde te houden is mij niet vreemd Hahaha 

 

maar goed vooralsnog  werkt het in ieder geval wel

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mona zei:

Is ook lastig 

Ik heb de eerste week echt veel op de bank gelegen met het idee in mijn hoofd dat rust mijn borsten genezen, ik kon wel  meer maar heb me dat opgelegd 

tweede week elke dag nog uur of wat tussen de middag gelegen echt ff plat echt lichaam laten rusten 

nu zit in de derde week ben ik de hele dag op en doe vanalles wel alles licht en rustig, na 19.00 kies ik weer hele avonden voor mijn bank 

wel neem ik steeds meer huishouden over en fiets en auto rij ik weer.

wasmanden boodschappen en repeterende bewegingen laat ik doen, 

 

denk vanaf week 4 alles op tillen na weer te kunnen maar dan in een rustig tempo 

ik ben nog vrij van werk dat is natuurlijk makkelijk kletsen. 

 

Vanaf week 5 ga ik werk en wandelen langzaam opbouwen 

 

vanaf week 6 volledig werk en hardlopen en ook zwaar huishoudelijk werk zoals boodschappen 

 

vanaf week 8 pak ik de sportschool weer op 

 

jaja een licht neurotische inslag om mijn structuur op orde te houden is mij niet vreemd Hahaha 

 

maar goed vooralsnog  werkt het in ieder geval wel

 

 

 

Haha, ik hou ook altijd heel erg van orde en duidelijkheid, dus ik snap hem. Ja op ons formuliertje stond helemaal niet zoveel wat we niet mochten. Ben bang dat ik inderdaad teveel doe maar wil ook weer niet onnodig te weinig doen. Ik ben nu 2 dagen bij mn moeder omdat de kinderen toch te wild zijn in mn buurt. Dus nu lekker 2 dagen languit op de bank niets doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry... Gefeliciteerd met je borsten.

Die rustig aan en neem echt jevtijd,de implantaten moeten eerst goed inkapselen,en overhaast niks met dingen doen.Nerm je tijd want je hersteld maar 1 keer,ik mag pas na 8wk werken maar heeft mss ook te maken dat ik zwaar moet tillen....en mijn voorsituatie zal ook meespelen.

Succes met je herstel.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry

 

Gefeliciteerd met je operatie en dat alles goed is gegaan! :) Hoe voelde jij je vandaag? Viel het een beetje mee, of viel het tegen? Doe rustig aan en laat je maar ff lekker vertroetelen :)

 

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Yvie zei:

@Corry gefeliciteerd met je meiden! En wat fijn dat het je tot nu toe allemaal meevalt en je al zo blij bent met ze! Dit heb je achter de rug en ze worden alleen maar mooier! Ben blij voor je meis! Laat je lekker vertroetelen tijdens je herstel en rust goed uit!

Dank je wel!! Ja ben ook zo blij dat het nu allemaal voorbij is, maandenlang ben je er dagelijks zo meebezig en heb je best veel spanning onbewust. Nu is er echt een last van mn schouders gevallen, heerlijk! Nu alleen nog deze 6 weken rustig doorkomen. Gaat het met jou al beter met de bh's en de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Engeltje73 zei:

@Corry... Gefeliciteerd met je borsten.

Die rustig aan en neem echt jevtijd,de implantaten moeten eerst goed inkapselen,en overhaast niks met dingen doen.Nerm je tijd want je hersteld maar 1 keer,ik mag pas na 8wk werken maar heeft mss ook te maken dat ik zwaar moet tillen....en mijn voorsituatie zal ook meespelen.

Succes met je herstel.

X

Dank je wel! Ja ik ga me er ook echt netjes aan houden ondanks dat ik het lastig vind, maar wil het ook zeker goed doen!

Heb jij eigenlijk een album? En zo ja, zou ik mee mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Mtvo zei:

@Corry

 

Gefeliciteerd met je operatie en dat alles goed is gegaan! :) Hoe voelde jij je vandaag? Viel het een beetje mee, of viel het tegen? Doe rustig aan en laat je maar ff lekker vertroetelen :)

 

Liefs

 

Dank je wel! Vandaag is ook goed gegaan, ik heb echt vrijwel geen pijn, zal vast nog wel komen. Voel alleen als ik rechtop ga zitten dat mn ribben heel beurs zijn, maar dat is echt alleen met overeind komen..ook voelt de huid bij mn borsten nog gevoelloos, dus dat zal straks ook wel gevoelig worden als dat gevoel weer gaat herstellen.

Was jij nu al geopereerd of moet jij nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Corry zei:

Dank je wel! Vandaag is ook goed gegaan, ik heb echt vrijwel geen pijn, zal vast nog wel komen. Voel alleen als ik rechtop ga zitten dat mn ribben heel beurs zijn, maar dat is echt alleen met overeind komen..ook voelt de huid bij mn borsten nog gevoelloos, dus dat zal straks ook wel gevoelig worden als dat gevoel weer gaat herstellen.

Was jij nu al geopereerd of moet jij nog?

 

Wat fijn om te horen dat het tot nu toe zo goed gaat, wat fijn voor je, zal duimen dat het zo mag blijven! :) Kan mij "voorstellen" dat je dat wel ff voelt idd.

 

Ik ben 2 januari aan de beurt, moet mij om 6:45 melden, had vandaag nog onderzoekjes en gesprek en heb de nodige info meegekregen, dus ik ben zwaar aan het aftellen. 

 

Jij lekker rustig aan doen en ik zal je verhalen in de gaten houden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Wat fijn om te horen dat het tot nu toe zo goed gaat, wat fijn voor je, zal duimen dat het zo mag blijven! :) Kan mij "voorstellen" dat je dat wel ff voelt idd.

 

Ik ben 2 januari aan de beurt, moet mij om 6:45 melden, had vandaag nog onderzoekjes en gesprek en heb de nodige info meegekregen, dus ik ben zwaar aan het aftellen. 

 

Jij lekker rustig aan doen en ik zal je verhalen in de gaten houden :) 

Oh spannend, dat komt ook al dichtbij!! En fijn dat je zo vroeg al mag melden!

Ik ga jou verhaal ook in de gaten houden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Corry zei:

Oh spannend, dat komt ook al dichtbij!! En fijn dat je zo vroeg al mag melden!

Ik ga jou verhaal ook in de gaten houden :)

 

Heel spannend, errug vroeg, maar idd erg prettig! Leuk, kunnen we ook een beetje ervaringen uitwisselen :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2018 om 00:19, Corry zei:

Zo toch nog maar even een verslagje typen aangezien ik toch nog niet echt kan slapen door alle adrenaline. Ik moest mij vandaag om 13.00u melden, mocht gelijk meelopen naar de uitslaapkamer waar ik mn infuus kreeg en wat vragen moest beantwoorden. Daarna een tijdje moeten wachten tot 14.15u en toen kwam dr schreinemachers me aftekenen, ik bleek ook wel wat hoogteverschil te hebben en dat zou ze ook proberen wat te verbeteren met de protheses. 14.30u naar de ok, mocht gaan liggen, paar vraagjes beantwoord en via het infuus kreeg ik de narcose, was even een gek gevoel want ik voelde het echt via mijn arm naar mn borst en rest van mn lichaam trekken, een soort heel zwaar gevoel. Snel mn ogen dichtgedaan en weg was ik, kwestie van paar seconden. Het volgende moment hoorde ik iemand roepen dat ik wakker mocht worden..neeee dacht ik, laat me lekker verder slapen (ik heb ook al dankzij mijn jongste in geen jaren een goede nacht gehad en om dan zo heerlijk diep weg te zijn, nou niet te beschrijven). Maar goed, ik moest dus wakker worden maar was dus enorm duf en een beetje licht in mijn hoofd. Eenmaal mn ogen open was natuurlijk het eerste wat ik deed kijken onder de dekens...wow!! Ja dit is precies wat ik wilde, dit klopt! Kon wel huilen zo blij was ik!! Kreeg een lekker kopje thee, moest gaan plassen en kreeg daarna nog iets te eten. 15.45u werd ik wakker en 16.30u stapte we in de auto. Ik was best wel bang voor de narcose en operatie, maar het is me zo enorm meegevallen, als ik dit toch eens van tevoren had geweten!!  

Ik lig nu inmiddels in bed, maar ben veel te blij om te slapen. Ik voel nog helemaal geen pijn, komt wss door die medicatie, zal morgen ongetwijfeld anders zijn, ergens hoop ik het ook wel een klein beetje want merk zo wel dat je je grenzen dus zo niet voelt en dus heel bewust moet zijn van je bewegingen, en wil dus echt absoluut niets forceren! 

Ik zal morgen even wat fotootjes plaatsen, ben er zo trots op, en eindelijk van al die twijfels en stress af!! 

Ook iedereen ontzettend bedankt voor het meeleven en alle lieve berichtjes, zonder dit forum zou het zeker weten een hele andere ervaring zijn geweest. Ik hoop dat ik hier af en toe ook wat kan betekenen voor iemand..

Owhh klinkt bijna hetzelfde als mijn verhaal hihi....fijn dat alles goed is gegaan ... de eerste 4 daagjes PO waren bij mij "relaxmodus " had toen al geen medicatie meer. Daarna vrij snel weer wat dingetjes kunnen doen. En nu 16 dagen PO weer 38u pw aan het werk . ( al gaat dat ook wel met mijn werk hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Muisje-g zei:

Owhh klinkt bijna hetzelfde als mijn verhaal hihi....fijn dat alles goed is gegaan ... de eerste 4 daagjes PO waren bij mij "relaxmodus " had toen al geen medicatie meer. Daarna vrij snel weer wat dingetjes kunnen doen. En nu 16 dagen PO weer 38u pw aan het werk . ( al gaat dat ook wel met mijn werk hihi. 

Oh wow, dat kan ik me nu zo kort na de operatie echt nog niet voorstellen om weer te moeten werken, fijn dat het zo goed gaat! Heb je voor of achter de spier? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Corry zei:

Oh wow, dat kan ik me nu zo kort na de operatie echt nog niet voorstellen om weer te moeten werken, fijn dat het zo goed gaat! Heb je voor of achter de spier? 

Ik heb voor de spier, maar achter het spierweefsel. Dus eigenlijk heeft hij niet de hele spier los hoeven halen maar de laag daar boven op. Zodat het een natuurlijk effect krijgt aangezien ik een high profile xtra implantaat heb. Het herstel achter de spier is het herstel idd wat langer. En die narcose,  ik heb echt ook genoten van die heerlijk diepe slaap hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2018 om 22:02, Corry zei:

Dank je wel!! Ja ben ook zo blij dat het nu allemaal voorbij is, maandenlang ben je er dagelijks zo meebezig en heb je best veel spanning onbewust. Nu is er echt een last van mn schouders gevallen, heerlijk! Nu alleen nog deze 6 weken rustig doorkomen. Gaat het met jou al beter met de bh's en de pijn?

Fijn is dat he, je zit er echt tegen aan te hikken.  Ik kreeg ineens weer last van mn bekken en rug, precies wat ik bij mijn zwangerschappen ook had,  zo bizar! Maar dat is weer over,  toch stress geweest.

 

Dat rustig aan doen is best lastig hè! Wil thuis ook gewoon alles het liefst zelf doen. Vriendlief doet de was wel, maar eigenlijk pas als de wasmanden overstromen en dat ben ik zelf altijd voor. Ik grijp dus ook wel eens mis en zoonlief had dit weekend geen schone spijkerbroek meer,  dus moest een dagje in zn joggingbroek. Prima voor een x. 

En ik doe altijd veel op de fiets, dat gaat prima alleen natuurlijk, maar dat mn dochter niet achterop kan is zwaar irritant. Nog 2 weken dan mag ik op papier weer tillen,  maar lijkt me dan nog beetje eng.

 

Begrijpen je kindjes het een beetje?

 

Mijn beha is nog steeds niet top. Ik mag m  officieel op de dag uit, maar durf het nog niet echt omdat mn spieren nog best werken. Dus misschien pest ik mezelf nu extra door m toch te dragen, maar je leest hier ook zoveel over die 6 weken 24/7, dat ik het eigenlijk ook best vreemd vind dat ik na 4 weken alleen de nacht nog hoef met dat ding.

Heb een soort behatop gekocht bij de Hema, misschien doe ik doe straks paar uurtjes om om te kijken hoe dat voelt. En daarna de sportbra weer aan.

 

Hopelijk heb je een voorspoedig herstel! Pijn valt best mee toch? Tis meer de druk en de spanning die er op staat vond ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Yvie zei:

Fijn is dat he, je zit er echt tegen aan te hikken.  Ik kreeg ineens weer last van mn bekken en rug, precies wat ik bij mijn zwangerschappen ook had,  zo bizar! Maar dat is weer over,  toch stress geweest.

 

Dat rustig aan doen is best lastig hè! Wil thuis ook gewoon alles het liefst zelf doen. Vriendlief doet de was wel, maar eigenlijk pas als de wasmanden overstromen en dat ben ik zelf altijd voor. Ik grijp dus ook wel eens mis en zoonlief had dit weekend geen schone spijkerbroek meer,  dus moest een dagje in zn joggingbroek. Prima voor een x. 

En ik doe altijd veel op de fiets, dat gaat prima alleen natuurlijk, maar dat mn dochter niet achterop kan is zwaar irritant. Nog 2 weken dan mag ik op papier weer tillen,  maar lijkt me dan nog beetje eng.

 

Begrijpen je kindjes het een beetje?

 

Mijn beha is nog steeds niet top. Ik mag m  officieel op de dag uit, maar durf het nog niet echt omdat mn spieren nog best werken. Dus misschien pest ik mezelf nu extra door m toch te dragen, maar je leest hier ook zoveel over die 6 weken 24/7, dat ik het eigenlijk ook best vreemd vind dat ik na 4 weken alleen de nacht nog hoef met dat ding.

Heb een soort behatop gekocht bij de Hema, misschien doe ik doe straks paar uurtjes om om te kijken hoe dat voelt. En daarna de sportbra weer aan.

 

Hopelijk heb je een voorspoedig herstel! Pijn valt best mee toch? Tis meer de druk en de spanning die er op staat vond ik. 

Ja de pijn valt idd reuze mee, ik slik sinds vandaag zelfs geen paracetamol meer, en dat is tot nu toe prima te doen! Het is wel flink gezwollen idd en dat voelt soms wel een beetje ongemakkelijk. Maar idd dat niets zelf kunnen doen..ik ben best een perfectionist en heb altijd een soort dagroutine wat voor mij en de kids prima werkt, nu moet vriendlief het overnemen...hij maakt de oudste klaar voor school, brengt haar weg, komt thuis en ploft op de bank, zo even bijkomen..en dan kijk ik om me heen en zie al die rommel, ontbijt wat nog op tafel staat, volle vaatwasser, vloer die gestofzuigd moet worden..dan moet ik echt zo hard op mn lip bijten om er niets van te zeggen en om zelf ook niets te gaan doen, heel irritant. Maar ja, dat wist ik van tevoren en had met mezelf afgesproken dat ik me nergens mee zou gaan bemoeien. Dus doe dat dan ook maar niet.

Ik kan nu trouwens ook heel goed begrijpen dat je die sport bh op den duur zat word, die onderrand is idd continu aanwezig, ik voel het nu al na 3 dagen, laat staan na een paar weken, rot hoor! Ondanks dat het niet heel lekker zit ga ik hem denk ik ook wel langer aanhouden, heb ook bij sommige vrouwen gelezen dat ze die sportbh's rustig een half jaar nog aanhadden, gewoon omdat het wel veilig voelde.

Tijd is wel snel gegaan voor jou, weet nog dat je geopereerd moest worden en nu alweer zoveel weken po, niet normaal hoe snel die tijd gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Corry zei:

Ja de pijn valt idd reuze mee, ik slik sinds vandaag zelfs geen paracetamol meer, en dat is tot nu toe prima te doen! Het is wel flink gezwollen idd en dat voelt soms wel een beetje ongemakkelijk. Maar idd dat niets zelf kunnen doen..ik ben best een perfectionist en heb altijd een soort dagroutine wat voor mij en de kids prima werkt, nu moet vriendlief het overnemen...hij maakt de oudste klaar voor school, brengt haar weg, komt thuis en ploft op de bank, zo even bijkomen..en dan kijk ik om me heen en zie al die rommel, ontbijt wat nog op tafel staat, volle vaatwasser, vloer die gestofzuigd moet worden..dan moet ik echt zo hard op mn lip bijten om er niets van te zeggen en om zelf ook niets te gaan doen, heel irritant. Maar ja, dat wist ik van tevoren en had met mezelf afgesproken dat ik me nergens mee zou gaan bemoeien. Dus doe dat dan ook maar niet.

Ik kan nu trouwens ook heel goed begrijpen dat je die sport bh op den duur zat word, die onderrand is idd continu aanwezig, ik voel het nu al na 3 dagen, laat staan na een paar weken, rot hoor! Ondanks dat het niet heel lekker zit ga ik hem denk ik ook wel langer aanhouden, heb ook bij sommige vrouwen gelezen dat ze die sportbh's rustig een half jaar nog aanhadden, gewoon omdat het wel veilig voelde.

Tijd is wel snel gegaan voor jou, weet nog dat je geopereerd moest worden en nu alweer zoveel weken po, niet normaal hoe snel die tijd gaat!

Wat goed al zonder para! 

Haha wat herkenbaar van je vriend. Die van mij gaat ook eerst liever zitten en daarna pas wat doen. Maar ik ga eerst opruimen en dan zitten, anders ga ik mij alleen maar irriteren aan de rommel. Zal wel een mannending zijn? 

Vind vragen om dingen ook vervelend,  wil je de wasmand meenemen(dat was vouwen lukt wel zelf), want anders staat die mans dagen in de woonkamer ?

Maar idd laat het los, over een paar weken mag je het zelf weer. En tis ook wel eens goed voor ze, want denk dat ze wel goed in gaan zien wat je eigenlijk allemaal doet in het huishouden als hij er niet is.

 

Denk dat ik vooral de nachten nog wel een tijd mn sportbeha blijf dragen. Maar als zo'n ding prettig zit kan ik me voorstellen dat je het heel lang vol kan houden.

 

Tijd gaat snel he! Bizar dat het voor mij al 4 weken gelden is en jij hebt nu ook al boobies! Je zult zien dat het voor jou ook om gaat vliegen. Wanneer moet je weer aan het werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo vandaag alweer 2 weken po. Net op controle geweest, alles zag er heel netjes uit. De steristrips en knoopjes verwijdert. Linker borst is nog steeds nog wat blauw/geel en meer zwelling, maar niet abnormaal zeg maar. Ben echt super dankbaar voor alles en zo blij dat ik het heb gedaan, en ook enorm blij met de keuze Veldhoven kliniek, super leuk team daar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vandaag alweer 3 weken po, tijd gaat best snel. Ik voel me goed, krijg steeds meer de neiging om meer te gaan doen, met name omdat ik me zo goed voel. Slapen is alleen wel drama, de eerste week sliep ik prima, maar nu ben ik dat rugslapen zo enorm zat, lig maar te woelen en draaien de hele nacht, voor zover dat mogelijk is op je rug, haha. Morgen voor het eerst weer werken, ben erg benieuwd hoe dat gaat. 

Het gevoel in mn borsten is ook nog wel bijzonder, aan de ene kant zijn ze heel gevoelig, maar als ik ze echt met mn handen aanraak voelt de hele onderkant nog heel dood aan, zo'n rot gevoel..ben wel benieuwd wanneer dat gaat terug komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Corry zei:

En vandaag alweer 3 weken po, tijd gaat best snel. Ik voel me goed, krijg steeds meer de neiging om meer te gaan doen, met name omdat ik me zo goed voel. Slapen is alleen wel drama, de eerste week sliep ik prima, maar nu ben ik dat rugslapen zo enorm zat, lig maar te woelen en draaien de hele nacht, voor zover dat mogelijk is op je rug, haha. Morgen voor het eerst weer werken, ben erg benieuwd hoe dat gaat. 

Het gevoel in mn borsten is ook nog wel bijzonder, aan de ene kant zijn ze heel gevoelig, maar als ik ze echt met mn handen aanraak voelt de hele onderkant nog heel dood aan, zo'n rot gevoel..ben wel benieuwd wanneer dat gaat terug komen. 

Het gaat lekker bij je, super!!!

Dat dood gevoel kan nog wel even aanhouden, het is nu weg hier, begon weg te trekken rond week 5 .. 

Nog 3 weken dan mag je bh’s gaan shoppen, geniet van de voorpret en doe nog even lekker rustig aan als het kan ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Sjuul zei:

Het gaat lekker bij je, super!!!

Dat dood gevoel kan nog wel even aanhouden, het is nu weg hier, begon weg te trekken rond week 5 .. 

Nog 3 weken dan mag je bh’s gaan shoppen, geniet van de voorpret en doe nog even lekker rustig aan als het kan ..

Oh dat is goed om te weten, nog even geduld dus :D.

ja gewoon op de helft en idd over 3 weken normale bh's, alhoewel ik me afvraag of ik rond die tijd al iets kan vinden want lees bij zoveel mensen dat die eerste weken die bh's nog voor geen meter zitten, haha. We gaan het wel zien.

met jou ook alles goed? Jij mag natuurlijk alles gewoon weer doen, heerlijk lijkt me dat

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Corry zei:

Oh dat is goed om te weten, nog even geduld dus :D.

ja gewoon op de helft en idd over 3 weken normale bh's, alhoewel ik me afvraag of ik rond die tijd al iets kan vinden want lees bij zoveel mensen dat die eerste weken die bh's nog voor geen meter zitten, haha. We gaan het wel zien.

met jou ook alles goed? Jij mag natuurlijk alles gewoon weer doen, heerlijk lijkt me dat

Die bh’s die zitten ook nog niet echt nee, dat klopt ? beugels zijn niet fijn en dan is ineens die po bh een veilig alternatief ..

 

Ja klopt, ik mag alles weer maar toch hou ik mijn grenzen nog heel goed in de gaten, als je wat te actief bent dan merk je het toch wel meteen in de vorm van harde borsten en pijntjes, niet zo als pas na de ingreep maar toch een duidelijk signaal dat het nog even zijn tijd nodig heeft .. Nog even een maandje in de spaarstand dus in plaats van keihard aan de slag, alles goed verdelen en vooral niet in de ik moet modus die wij vrouwen zo goed kennen ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sjuul zei:

Die bh’s die zitten ook nog niet echt nee, dat klopt ? beugels zijn niet fijn en dan is ineens die po bh een veilig alternatief ..

 

Ja klopt, ik mag alles weer maar toch hou ik mijn grenzen nog heel goed in de gaten, als je wat te actief bent dan merk je het toch wel meteen in de vorm van harde borsten en pijntjes, niet zo als pas na de ingreep maar toch een duidelijk signaal dat het nog even zijn tijd nodig heeft .. Nog even een maandje in de spaarstand dus in plaats van keihard aan de slag, alles goed verdelen en vooral niet in de ik moet modus die wij vrouwen zo goed kennen ... 

Ja ik denk ook dat ik na die 6 weken niet gelijk alles weer durf te doen, ondanks dat het zou mogen. Ik mag bijv ook vanaf volgende week weer op mn zij slapen maar weet nu al dat is dat straks toch een beetje eng vind, stel dat ik wat verpest of mn protheses gaan draaien. Zal echt nog wel even duren voor je weer voor de volle 100% aan de bak kan. Ik ben ook echt zo iemand die altijd in een lekker tempo doorwerkt en flink poetst en de kinderen vaak optilt, niets is te veel of te zwaar, hoop dat ik dat uiteindelijk wel weer helemaal kan doen zonder telkens voorzichtig te moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.