Ga naar inhoud

Corry : 17 december 2018 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie
21 minuten geleden, MaVeTr zei:

Zet hem op morgen @Corry! Mag ik ook meekijken als je foto's hebt toegevoegd? Gedeelde smart is halve smart ;-)

Dank je wel!! Jij ook veel succes he!! Gaat helemaal goed komen met ons morgen! Ik zal je zo ook even toevoegen. Heb jij toevallig ook een album waar ik in mee kan kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Muisje-g zei:

Sorry hoelaat ben je aan de beurt? Ik heb om 15u mijn eerste controle na 2 weken bij kliniek veldhoven . Ben nu al super blij.. En benieuwd naar vanmiddag . Mona kom ik jou ook vanmiddag tegen ivm je eerste controle?

Ik moet me om 13.00u melden. Wat leuk dat je er vanmiddag ook bent, mona ook al, ook al ga ik jullie hoogstwaarschijnlijk niet zien. Gaat alles goed?? En blij met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Muisje-g zei:

Sorry hoelaat ben je aan de beurt? Ik heb om 15u mijn eerste controle na 2 weken bij kliniek veldhoven . Ben nu al super blij.. En benieuwd naar vanmiddag . Mona kom ik jou ook vanmiddag tegen ivm je eerste controle?

Nee dan ben ik al weg denk ik of hoop ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Corry zei:

Ik moet me om 13.00u melden. Wat leuk dat je er vanmiddag ook bent, mona ook al, ook al ga ik jullie hoogstwaarschijnlijk niet zien. Gaat alles goed?? En blij met het resultaat?

Ik ben heel erg blij. Ik heb de Mentor highprofile Xtra 255cc voor de spier,  onder het weefsel. Een nieuw soort protese met super mooi resultaat, en ondanks high profile super natuurlijk omdat het onder het weefsel is geplaatst. Jij bent waarschijnlijk nog aan het wakker worden als ik op controle ben. Maar ik ben erg te spreken over de kliniek. Ben ook heel benieuwd naar straks de controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Muisje-g zei:

Ik ben heel erg blij. Ik heb de Mentor highprofile Xtra 255cc voor de spier,  onder het weefsel. Een nieuw soort protese met super mooi resultaat, en ondanks high profile super natuurlijk omdat het onder het weefsel is geplaatst. Jij bent waarschijnlijk nog aan het wakker worden als ik op controle ben. Maar ik ben erg te spreken over de kliniek. Ben ook heel benieuwd naar straks de controle.

Ja het is een fijne kliniek he..ben er ook tot nu toe erg over te spreken. Zit nu op de kamer met infuus te wachten op de dokter..heb inmiddels honger..haha. geen zin meer om te wachten, ben daar nooit goed in geweest..

Door welke arts ben je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Corry zei:

Ja het is een fijne kliniek he..ben er ook tot nu toe erg over te spreken. Zit nu op de kamer met infuus te wachten op de dokter..heb inmiddels honger..haha. geen zin meer om te wachten, ben daar nooit goed in geweest..

Door welke arts ben je geopereerd?

Ben zo benieuwd hoe het met je gaat! Hoop dat het je mee is gevallen en dat je weer lekker thuis bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Corry zei:

Ja het is een fijne kliniek he..ben er ook tot nu toe erg over te spreken. Zit nu op de kamer met infuus te wachten op de dokter..heb inmiddels honger..haha. geen zin meer om te wachten, ben daar nooit goed in geweest..

Door welke arts ben je geopereerd?

Oehh hoe is het nu met je ? 

Door dr. Schiettecatte.  Super fijne arts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo toch nog maar even een verslagje typen aangezien ik toch nog niet echt kan slapen door alle adrenaline. Ik moest mij vandaag om 13.00u melden, mocht gelijk meelopen naar de uitslaapkamer waar ik mn infuus kreeg en wat vragen moest beantwoorden. Daarna een tijdje moeten wachten tot 14.15u en toen kwam dr schreinemachers me aftekenen, ik bleek ook wel wat hoogteverschil te hebben en dat zou ze ook proberen wat te verbeteren met de protheses. 14.30u naar de ok, mocht gaan liggen, paar vraagjes beantwoord en via het infuus kreeg ik de narcose, was even een gek gevoel want ik voelde het echt via mijn arm naar mn borst en rest van mn lichaam trekken, een soort heel zwaar gevoel. Snel mn ogen dichtgedaan en weg was ik, kwestie van paar seconden. Het volgende moment hoorde ik iemand roepen dat ik wakker mocht worden..neeee dacht ik, laat me lekker verder slapen (ik heb ook al dankzij mijn jongste in geen jaren een goede nacht gehad en om dan zo heerlijk diep weg te zijn, nou niet te beschrijven). Maar goed, ik moest dus wakker worden maar was dus enorm duf en een beetje licht in mijn hoofd. Eenmaal mn ogen open was natuurlijk het eerste wat ik deed kijken onder de dekens...wow!! Ja dit is precies wat ik wilde, dit klopt! Kon wel huilen zo blij was ik!! Kreeg een lekker kopje thee, moest gaan plassen en kreeg daarna nog iets te eten. 15.45u werd ik wakker en 16.30u stapte we in de auto. Ik was best wel bang voor de narcose en operatie, maar het is me zo enorm meegevallen, als ik dit toch eens van tevoren had geweten!!  

Ik lig nu inmiddels in bed, maar ben veel te blij om te slapen. Ik voel nog helemaal geen pijn, komt wss door die medicatie, zal morgen ongetwijfeld anders zijn, ergens hoop ik het ook wel een klein beetje want merk zo wel dat je je grenzen dus zo niet voelt en dus heel bewust moet zijn van je bewegingen, en wil dus echt absoluut niets forceren! 

Ik zal morgen even wat fotootjes plaatsen, ben er zo trots op, en eindelijk van al die twijfels en stress af!! 

Ook iedereen ontzettend bedankt voor het meeleven en alle lieve berichtjes, zonder dit forum zou het zeker weten een hele andere ervaring zijn geweest. Ik hoop dat ik hier af en toe ook wat kan betekenen voor iemand..

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Muisje-g zei:

Oehh hoe is het nu met je ? 

Door dr. Schiettecatte.  Super fijne arts

Oh daar heb ik ook best veel goede verhalen over gelezen! Fijn hoor om zo tevreden te zijn, we treffen het maar, het is toch altijd weer even afwachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super herkenbaar @Corry ik lag ook nog zo lekker te slapen toen ze me wakker maakten, heb ook mooi nog ff mn ogen weer dicht gedaan en nog even gedut haha. Daarna lekker een waterijsje en toen mocht ik naar mn kamer.

Ik ben nog wel even misselijk geweest toen ik rechtop had gezeten en gelopen maar dat trok gelukkig snel weg...

Nou, geniet van je boobs, leuk hè om ze te hebben hihi :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.