Ga naar inhoud

Corry : 17 december 2018 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik lees hier al een tijdje mee om wat info op te doen, wat een fijn forum, heb hier al zoveel van geleerd. Ik ben 35 en moeder van 2 kindjes. Voor mijn zwangerschappen had ik al kleine borsten maar vond ze nog oke, maar na 2 zwangerschappen en flink aankomen en afvallen is er nu helemaal niets meer van over. Nooit gedacht dat ik deze stap ook echt zou gaan zetten, want vind het allemaal wel echt enorm spannend en ben nogal een twijfelaar. 

Ik ben in september voor het eerst op consult geweest in Veldhoven, daar werd mij aangeraden om voor anatomisch voor de spier te gaan, 330cc. Zijn er misschien dames die ook 330cc anatomisch voor de spier hebben? En zou ik misschien wat fotos mogen zien? Ik ben nog zo aan het twijfelen of het niet te groot is, het klinkt voor mij best veel. Ook twijfel ik nog steeds wel over anatomische. Dus is er iemand die mij zou willen helpen met wat fotos?? 

En zijn er nog mensen die ervaring hebben met dr. Schreinemachers, kan over haar nl niet zoveel vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

@Corry ik denk dat je het beste naar voorbeeldfoto's van borsten op de sites van verschillende klinieken kunt kijken of naar de foto's van forumleden die een bv hebben gehad; heel veel foto's staan ook openbaar bij Foto-album Borstvergrotingen op dit forum. Soms is ook niet te zien of iemand nu rond of anatomisch heeft; soms ook wel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar kijk ik nu inderdaad ook regelmatig naar, heel veel zijn er helaas achter de spier geplaatst, dus ik kom niet zo heel veel voorbeelden tegen. Wat ik wel vind is dat 330cc al best wel flink is, mooi zeker! Maar of zo groot ook bij mij past weet ik dan weer niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry, Kijk eens naar de foto's van de volgende dames; hebben allemaal voor de spier en anatomisch en heel mooi!:

Sophiee (340 cc)

Vonnepon (340 cc)

Missthing (350cc)

Boob1996-A (425cc) (zij heeft rond)

Sillycoon (400cc)

Isabeau (285 cc in combinatie met lift)

Jesssi (340 cc)

Odys (425 cc)

Peanut82 (445 cc)

... Een aantal hebben een privé-album; moet je even vragen of je hun album mag bekijken.

Vind de boobs van bovenstaande dames PRACHTIG!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Robijntje02:

@Corry, Kijk eens naar de foto's van de volgende dames; hebben allemaal voor de spier en anatomisch en heel mooi!:

Sophiee (340 cc)

Vonnepon (340 cc)

Missthing (350cc)

Boob1996-A (425cc) (zij heeft rond)

Sillycoon (400cc)

Isabeau (285 cc in combinatie met lift)

Jesssi (340 cc)

Odys (425 cc)

Peanut82 (445 cc)

... Een aantal hebben een privé-album; moet je even vragen of je hun album mag bekijken.

Vind de boobs van bovenstaande dames PRACHTIG!!

Lief xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Robijntje02:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Robijntje02 ik heb je ook al in een ander topic gewezen op het feit dat cc's niet sec met elkaar te vergelijken zijn en dat je op deze manier appels met peren vergelijkt. Aub hier een beetje terughoudendheid in. 
Ook de voorbeelden die je geeft (namen met aantal cc) zijn allemaal andere voorbeelden.. Niemand heeft hier iets aan. Als jij dit voor jezelf wilt vergelijken is dit prima :) Maar geef het aub niet als voorbeeld, want het gaat om breedte en projectie, in verhouding met postuur en voorsituatie.. Dus zomaar sec vergelijken is niet te doen..
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nog 1 weekje te gaan voor de grote dag!! De zin overheerst nu gelukkig nog steeds, had eerlijk gezegd verwacht dat ik inmiddels al in complete paniek zou zijn, maar dat valt me alles mee, denk toch door dit forum, het bereid je al zo voor op alles, heel erg fijn! Ben nu langzaam afscheid aan t nemen van mn lichaam hoe het nu is en nog even zwaar aan het genieten van plat op mn buik slapen want dat zit er de komende maanden ook niet in. Heb er erg veel zin in, vanaf vandaag geen twijfels meer over de grootte of wat dan ook! Donderdag hoor ik als het goed is hoe laat ik er maandag moet zijn!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

te leuk! ik leef met je mee en hoop dat je actief blijft schrijven hier want vind het leuk om te lezen! komt zeker goed en hoop dat je straks net zo'n blij ei wordt als ik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Corry zei:

Nog 1 weekje te gaan voor de grote dag!! De zin overheerst nu gelukkig nog steeds, had eerlijk gezegd verwacht dat ik inmiddels al in complete paniek zou zijn, maar dat valt me alles mee, denk toch door dit forum, het bereid je al zo voor op alles, heel erg fijn! Ben nu langzaam afscheid aan t nemen van mn lichaam hoe het nu is en nog even zwaar aan het genieten van plat op mn buik slapen want dat zit er de komende maanden ook niet in. Heb er erg veel zin in, vanaf vandaag geen twijfels meer over de grootte of wat dan ook! Donderdag hoor ik als het goed is hoe laat ik er maandag moet zijn!! 

Oeh....wat spannend.....die laatste week! Zo heerlijk dat aftellen. Ik tel met je mee @Corry!!!!!:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Alice 0509 zei:

Oeh....wat spannend.....die laatste week! Zo heerlijk dat aftellen. Ik tel met je mee @Corry!!!!!:35:

Ah super lief, dank je wel! Ik zie dat jij ook nog niet zo lang geleden bent geopereerd en het heel goed gaat, hoeveel cc heb jij? Zag een paar fotos voorbij komen in je topic, ziet er ook al erg mooi uit!! Kun je zeker trots op zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Yvie zei:

Oh nu is het echt aftellen voor je! Weekje is zo om! Volgende week om deze tijd zit je er heel anders bij!

Ja dat denk ik ook de hele dag, vanochtend dacht ik, goh, volgende week rond deze tijd lig ik misschien wel op de operatietafel, en volgende week rond deze tijd zit ik met de nieuwe twins hier op de bank...zo gek idee, t lijkt allemaal nog zo ver weg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Corry zei:

Ah super lief, dank je wel! Ik zie dat jij ook nog niet zo lang geleden bent geopereerd en het heel goed gaat, hoeveel cc heb jij? Zag een paar fotos voorbij komen in je topic, ziet er ook al erg mooi uit!! Kun je zeker trots op zijn!

Dank je, ik ben er ook echt ontzettend blij mee! Vanochtend een complete passessie gedaan met kleding en bikini's, oude bh's en bh's die ik bewaard had toen ik nog zwanger was en mooie borsten had. Die bh's passen nu en staan prachtig! Helemaal verliefd op mijn eigen borsten:123:

Ik heb 280cc anatomische prothesen van Natrelle, dual plane!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Yvie zei:

@Corry Ik wil je vast veel succes wensen morgen! Komt helemaal goed! Ben benieuwd hoe je het allemaal ervaart.

:53:

Heel lief, dank je wel!! Ben ook erg benieuwd hoe ik het allemaal ga ervaren. Ik hou jullie op de hoogte:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Sjuul zei:

Succes morgen Corry, op naar een setje borsten waar je trots op kunt zijn!!

Even spannend maar zo de moeite waard ..

Dank je wel!! Ja als ik dat zo van iedereen hoor is het zeker de moeite waard :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.