Ga naar inhoud

Helpp !!!


Ellen1997

Aanbevolen berichten

Hallo dames hier ben ik weer haha.

Weet er iemand een plek of website waar ik bh’s met een kleine omvang en grote cup kan halen. Heb bh’s van de Hunkemöller waar ik wel omvang 75 in kan hebben maar daar is F het grootste in maar moet dus een 75G hierin hebben en dit is echt me lievelings bh!! Zou eventueel wel een 80F kunnen kopen en dan de omvang tot 75 laten innemen maar is dat wel slim?! 

Heb nu dus een 70G nodig maar kan niet echt slagen voor een fijne bh aangezien ik de Hunkemöller bh’s zo fijn vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 

Hier een omvang 65 soms 70, cup f/g. 

Een grotere omvang zou ik zelf niet proberen, voor mij lukt het alleszins niet. Aangezien we met zen allen vaak een bh met te grote omvang dragen zou ik eerder kleiner dan groter gaan (wel cupje groter nemen dan)

 

Via zalando bestel ik regelmatig passionata, hebben tamelijk wat bh’s die starten vanaf omtrek 65. 

Ook Triumph vind je daar en zij starten vanaf omtrek 70 denkik.

Triumph tailleert qua omtrek wel kleinder dan passionata.

Gossard heeft ook mooie bh’s in grote cups met kleine omtrek maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd. 

 

Voor fantasiebh’tjes, triangles, bikini’s... ben ik heel erge fan van de asos fuller bust collectie! Leuke prijsjes ook. 

 

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eecc15il Dankjewel voor de tip! Heb nu bh’s bij de Hunkemöller, mijn lievelings bh, en die kan ik de omvang 75 aan omdat die strak valt maar moet ik ik 75G hebben maar hebben ze niet dus heb een 80F gehaald en ken iemand die die goed kan innemen. Vind zo lastig met bestellen omdat ik 70G moet hebben maar als een 75F aan heb ooit in sommige bh’s dan heb ik ooit toch net een cup groter nodig... 

Heb altijd 75 gedragen van omvang zelfs soms 80!! Geen wonder dat ik al sinds bh’s ging dragen altijd aan me bh liep te trekken de omvang was gewoon te groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.