Ga naar inhoud

Sjuul : 5 november 2018 : Dr. Sawor : MOOI Kliniek


Aanbevolen berichten

9 uur geleden, DoubleD zei:

Ah thx :53: jij ook lekker slapen! Almost!

 

Heerlijk geslapen, goede morgen ..

Alweer een dagje dichterbij en vol goede moed die alleen maar lijkt toe te nemen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat n mooie boom! Doe je dat vrijwillig of als werk? Egt heel mooi gedaan!

Nog 1 kerst in deze woning en dan volgend jaar (in ons koophuis) willen we ook n nieuwe boom n versiering n alles meer 1 met ons nieuwe interieur!

 

herken je gevoelens nog v Mn wissel in 2015.. door t overmatig kapsel waren t twee harde ballen geworden en nu nu nog geen drie jaar later is Mn tepelof en stukje daaronder aan een borst vervormd door n verkleving van t weefsel en de prothese(dacht egt weer aan een lek en overmatig kapselvorming)

 

kijk egt uit naar Mn operatie! Ondanks alles waar ik die onzekere weken door heen ben gegaan en het minder fijne aangezicht heb ik nu wel de gelegenheid eerder dan ik v plan was groter te gaan.. want eerlijk na Mn wissel vond ik ze gelijk al heel zacht en af en had ik voor Mn gevoel nog steeds ruimte voor meer cc aan de bovenkant

dat is ook een v de redenen waarom ik nu rond wil..

 

hoeveel cc gaat er bij jou in? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD, kerstbomen opzetten doe ik omdat ik het leuk vind. En mijn omgeving weet dat en maakt daar ook gebruik van.

Ik vind het gewoon heel gezellig en leuk, dus misschien mis ik het nog wel ook als december eenmaal begint ..

 

Ohh wat leuk, een nieuw thuis volgend jaar, fijne plannen om naar uit te kijken.

 

Wat de cc’s betreft ik heb geen idee wat erin gaat, nu zit er 260 in en dat maakt een mooie d cup, maar omdat t kapsel eruit gaat en de prothese achter de spier gaat plus het liftend effect van meer cc’s kon het wel eens wat meer worden, dit wordt tijdens de operatie bekeken ..

 

Een verassing dus, ik ben benieuwd maar zal maandag vast wel weten wat erin zit.

 

Ze worden in elk geval ook rond, dat weet ik wel al. Ze werken met Allergan en ik zag met nog een ander merk, maar ik heb alles in handen van de dokter gelegd en aangegeven dat ik mijn maat zoals ze nu is mooi vind, ze mogen wat groter maar ik hoef niet echt een fje want dat is onhandig met kleding en lingerie en past ook niet echt bij mijn bouw en postuur .. 1.66 en 63 kilo, sportief ook ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap m! Gaat vast helemaal goedkomen! Hij weet wat er in moet om alles weer mooi op te vullen!

hier had ie op voorhand twee maten v de protheses besteld en tijdens de operatie heeft ie de grootste erin gestopt en denk egt dat ie er meer in had mogen doen want ze waren erg leeg.. in Mn album die foto met pleisters zie j t ook wel beetje

“slappe hap” ze zijn daarna wel voller en strakker geworden hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, en ze zetten me nog rechtop tijdens het “passen” dus dat gaat helemaal goed komen met die cc’s

 

Ja heerlijk die decembermaand, ik vind het ook altijd zo gezellig en sfeervol, geniet daar ook echt van.

Mijn kind is er ook zo dol op, heeft ie vast van zijn ma hihi ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, DoubleD zei:

Leuke hobby iig, hou v december :wub: gezelligheid vooral nu met de kinderen 

 

De meest favoriete maand van het jaar, de eerste kerstshow hebben we al bezocht, ik was me al een beetje aan het oriënteren want wil toch een sfeertje in huis maar ben bang dat ik die boom toch niet in elkaar ga krijgen dit jaar. Dan maar overal kleine boompjes, en lampjes en sfeermakers :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss kan iemand je helpen met in elkaar zetten? en doe jij t meeste versieren! Gwn lekker instructies geven waar t niet gaat en mag want de Eerste weken mogen je armen niet omhoog ntl maar zo tegen kerst kun j nog wel wat hoor!

 

heb net Mn haar lekker bijgekleurd nog even voor de operatie, wilde t nadien doen maar stoorde me ineens zo aan de uitgroei, en de mooie glans en intense kleur was er ook al aardig v af!

 

o dat is goed dat ze dat doen zo rechtop zetten, zag ik laatst nog in een filmpje met n borstvergroting!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind wel heel tof dat je dit gwn gaat doen! :35:

 

ben nu 35 dus ook zeker niet Mn laatste operatie! Ook(juist) als we wat ouder worden mogen we nog wat aan onszelf doen om zo mooi mogelijk oud te worden zodat je gwn n goed gevoel over je zelf blijft houden? Als je van binnen goed voel straal je dat uit!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, DoubleD zei:

Vind wel heel tof dat je dit gwn gaat doen! :35:

 

ben nu 35 dus ook zeker niet Mn laatste operatie! Ook(juist) als we wat ouder worden mogen we nog wat aan onszelf doen om zo mooi mogelijk oud te worden zodat je gwn n goed gevoel over je zelf blijft houden? Als je van binnen goed voel straal je dat uit!

 

Ik ben het helemaal met je eens dat we als vrouw best iets aan onszelf mogen doen ..

Lekker investeren in jezelf, niets mis mee als je het mij vraagt ..

Als ik in de spiegel kijk ben ik tenslotte de gene die tevreden moet zijn met wat ik zie .. Ik heb me er altijd weinig van aangetrokken wat anderen daarvan denken te moeten denken ;-)

Ik ben nu 50, ik sport, eet tamelijk gezond, drink maar zelden een wijntje , rook niet en mag dus best van mezelf af en toe lief zijn voor mezelf .. Mooie borsten, oogjes gelift, af en toe een bezoekje aan de cosmetisch arts, moet kunnen in 2018 :wub:, ik hoef niet helemaal kreukloos te zijn, maar hier en daar een beetje hulp is best lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

En uiteraard heb ik t kleurtje ook up to date hihi, het geneest ook een stuk sneller als je je lekker voelt in je velletje ..

 

Goede tip van die kerstdecoratie, maar toch alleen bij mij dit jaar, even genieten van de verplichte vakantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Sjuul zei:

En uiteraard heb ik t kleurtje ook up to date hihi, het geneest ook een stuk sneller als je je lekker voelt in je velletje ..

 

Goede tip van die kerstdecoratie, maar toch alleen bij mij dit jaar, even genieten van de verplichte vakantie

Heb je ook weer helemaal gelijk in! Ga ik ook doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Ik ben het helemaal met je eens dat we als vrouw best iets aan onszelf mogen doen ..

Lekker investeren in jezelf, niets mis mee als je het mij vraagt ..

Als ik in de spiegel kijk ben ik tenslotte de gene die tevreden moet zijn met wat ik zie .. Ik heb me er altijd weinig van aangetrokken wat anderen daarvan denken te moeten denken ;-)

Ik ben nu 50, ik sport, eet tamelijk gezond, drink maar zelden een wijntje , rook niet en mag dus best van mezelf af en toe lief zijn voor mezelf .. Mooie borsten, oogjes gelift, af en toe een bezoekje aan de cosmetisch arts, moet kunnen in 2018 :wub:, ik hoef niet helemaal kreukloos te zijn, maar hier en daar een beetje hulp is best lekker

 

Wow ja super! Doen waar je je goed bij voelt! Heerlijk dat je nog zo actief bent kwa sporten ook! Ligt hier weer even stil maar met drie kinderen onder de 5 genoeg beweging! En ben erg ondernemend met hen dus zit niet stil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, DoubleD zei:

 

Wow ja super! Doen waar je je goed bij voelt! Heerlijk dat je nog zo actief bent kwa sporten ook! Ligt hier weer even stil maar met drie kinderen onder de 5 genoeg beweging! En ben erg ondernemend met hen dus zit niet stil!

 

Sporten is voor mij pure ontspanning, ik denk ook dat ik dat echt ga missen de komende 6 weken, vond het al een ramp dat ik de afgelopen maand mijn bovenlijf niet echt mocht trainen om de spier te ontzien ..

 

Jazeker, met 3 kids onder de 5 jaar heb je echt wel genoeg beweging, lijkt me heel gezellig in huis ook.

 

Ik heb een puberzoon, maar die sport met me samen dus ik mag absoluut niet klagen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sjuul zei:

 

Sporten is voor mij pure ontspanning, ik denk ook dat ik dat echt ga missen de komende 6 weken, vond het al een ramp dat ik de afgelopen maand mijn bovenlijf niet echt mocht trainen om de spier te ontzien ..

 

Jazeker, met 3 kids onder de 5 jaar heb je echt wel genoeg beweging, lijkt me heel gezellig in huis ook.

 

Ik heb een puberzoon, maar die sport met me samen dus ik mag absoluut niet klagen ..

Oooo j krijgt ze dual plane? Kon bij ni meer in 2015 ivm overmatig kapsel door lekkage is Mn spier te beschadigd geraakt!

 

Gaaf met je zoon sporten! Hier doen we ook wel met me mee als ik voor de tv train met bijv 30 days of shred! Heel leuk om mama v drie mannetjes te zij :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, DoubleD zei:

Oooo j krijgt ze dual plane? Kon bij ni meer in 2015 ivm overmatig kapsel door lekkage is Mn spier te beschadigd geraakt!

 

Gaaf met je zoon sporten! Hier doen we ook wel met me mee als ik voor de tv train met bijv 30 days of shred! Heel leuk om mama v drie mannetjes te zij :148:

 

Oh ja, dual plane, ik moet zeggen dat ik me er niet op verheug dat ze die spier gaan molesteren hihi, maar het zal wel meevallen de ruimte in de borst heb ik al dus ze zullen niet gaan trekken en zo, blijft spierpijn over.

 

30 days of shred? Tell me more about that :-) Klinkt al leuk ..

 

Ze zitten nu voor de spier, maar ik weet dat de dokter destijds zei dat ie ze aan de spier had bevestigd, hoe weet ik niet, maar zover ik het zelf kan voelen heb ik daar ook geen kapselvorming zitten, ze bewegen wel wat mee als ik de borstspier aanspan dus misschien krijg ik nog wel een verassing zoals in “ze zitten nu ook dual plane” .. Ik kan het me echt niet meer herinneren :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, DoubleD zei:

Dag is weer bijna om one to go!

 

Het gaat ook lekker de bank op, genoeg gedaan vandaag en toch wat gespannen, dus time to relax .. One to go, yeahhh !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, DoubleD zei:

Heerlijk! Hier nog de jongste naar bed en dan plof ik ook neer!

 

Geniet er lekker van, ik lig al lekker languit en heb een kerstfilm gekeken op netflix :45:, even wennen aan het nieuwe ritme van volgende week ..

Fijne avond meis xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De operatie

 

Om 7,35 was ik netjes aanwezig in Zuyderland bij de opname.

Al met al werd het half 10 toen ik aan de beurt was, blauwe hand omdat de prikmeneer het infuusje verkeerd inbracht maar dat ter zijde ..

 

De operatie is goed verlopen, geen lekkende oude protheses, kapsel weg en een fris nieuw paar dual plane geplaatst ..

 

De dokter heeft me nog verteld dat er nu 310 in zit, profile en dergelijke nog helemaal geen idee want ik was toch best ziek van de narcose, ik verwacht echter toch wel dat dit allemaal nog duidelijk wordt ..

 

Pijn valt best mee, is met paracetamol voor nu onder controle te houden, voor heftige pijn tramadol maar daar ben ik echt geen fan van dus als het niet hoeft dan ook liever niet ..

 

De narcose ging goed, het ontwaken ook, maar ik was toch behoorlijk misselijk en heb een paar keer mijn maaginhoud geleegd thuis en in het ziekenhuis, tegen de avond begon het weer op te knappen en toen heb ik iets kleins gegeten ..

 

Uiteraard heb ik vocht nu, ik denk toch wel best wat en als dat weg getrokken is ben ik benieuwd naar het resultaat.

Ze voelen niet hard, er gebeurt ook van alles in die borsten dat was me vannacht al duidelijk maar het gaat beslist heel mooi worden ...

 

En thanxz lieve meiden, voor het meeleven en de lieve berichten allemaal xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Odys, het resultaat is pas over een tijdje goed zichtbaar maar wat ik nu zie stemt me al heel tevreden :-)

Ik denk dat ik een mooie d cup blijf houden, nu meer op zijn plekje en mooi bijgewerkt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.