Ga naar inhoud

even voorstellen... interesse in lift


Ldl

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

 

Ik ben Lize. Ik ben 27 jaar. Ik heb een zoontje van 6 maanden oud. Ik heb hem 3 maanden borstvoeding gegeven. 

Mijn zwangerschapsperiode en borstvoedingsperiode verliepen heel goed. Het waren heel mooie maanden.

Toch was het een uitdaging voor mijn lichaam en vooral mijn borsten. Tijdens de zwangerschap zijn mijn borsten tot 3 cupmaten groter geworden. Ik ging op korte tijd van cup C naar E, en tijdens de borstvoedingsperiode naar F. Dit leidde tot striemen (maar ik heb me er al mee verzoend), maar ook tot borsten die erg veranderd zijn en blijven qua stevigheid en huid. Momenteel is de huid erg slap, de vorm is anders, en ze hangen wat door.

Er zat altijd al een klein verschil tussen mijn 2 borsten voor de zwangerschap, maar heel miniem en nooit last van gehad. Tijdens de borstvoeding en na de zwangerschap is dit verschil opmerkelijk groter geworden en merk ik dat dit begint te storen. BH's verschuiven altijd. Nooit zit de cup goed voor tenminste 1 borst. De cup is steeds te groot voor de ene borst en te krap voor de andere. Ik weet dat er misschien wel middeltjes zijn om dat te verdoezelen, maar het is gewoon niet fijn. Ik slaap sinds de geboorte ook steeds met BH, gewoon omdat ik niet zo goed om kan met de verandering van mijn borsten. Ik heb er ook al veel gesprekken over gehad met mijn vriend. De mogelijkheid om er iets aan te doen bestaat nu eenmaal. Maar voor mijn zwangerschap en bevalling nooit gedacht dat ik hier over zou moeten nadenken...

Maar dus...ik heb veel vragen en twijfels en ben zo benieuwd naar jullie ervaringen.

 

Ik wil het liefste van al terug mijn oorspronkelijke boezem: meer gelijke borsten, voller dan nu, en niet hangen. Ik wil dus minstens een lift. Maar ik weet niet of er veel inhoudt overschiet met dat vel dat nu meer aanwezig is. Dus ik twijfel ook over een vergroting. 

- Ik geef nu al 3 maand geen borstvoeding meer. Mijn borsten hebben terug ongeveer de oorspronkelijke maat (C75) als je geen rekening houdt met de asymmetrie (voor de ene borst zit deze maat te ruim, voor de andere borst is het te krap). Ik heb de indruk dat ze niet meer veranderen nu. Hebben jullie dames het gevoel dat er nog veel verandering komt qua maat na 3 maand geen borstvoeding te hebben gegeven? Of wanneer hadden jullie borsten terug een blijvend formaat na zwangerschap? 

- Ik ben erg benieuwd naar prijzen voor een borstlift + eventueel vergroting. Kunnen jullie een idee geven?

- Ik ben van Oost-Vlaanderen (België). Zijn er artsen die jullie kunnen aanbevelen en waar jullie me naartoe zouden sturen? 

 

alvast bedankt

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Ldl,

 

Wat spannend dat je je aan het oriënteren bent voor een lift+mogelijk een prothese. 

Bij mij staat deze operatie in december gepland! Ook hier zijn ze door zwangerschappen + borstvoeding helaas leeg geworden en wat gaan hangen. Vroeger waren mijn borsten een soort van 'het mooiste van mijn lichaam' en nu maakt het me juist onzeker. Ik ben van een volle E voor de zwangerschappen naar een lege D/E gegaan. Ook weeg ik 10 kilo minder waardoor ze natuurlijk ook leger zijn. Eerst was ik ervan overtuigd dat ik alleen een lift wilde maar na het bekijken van veel foto's toch tot de conclusie gekomen dat ik kleine protheses laat plaatsen van 225 cc om boven in ook weer wat volume te krijgen. Ik laat het doen bij dr Straten in kliniek Heyendael doordat ik hier heel veel mooie resultaten heb gezien van lift+prothese. Het kost rond de 5000 euro maar ik heb mentor cohesive 2 doordat ze voor de spier geplaatst worden. Deze kosten 200 euro extra doordat ze minder rimpelen. Hopelijk heb je wat aan de informatie :lol:

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi @Ldl!

 

Ik had na mn zwangerschap en 2 à 3 weken borstvoeding ook lege borsten overgehouden. In juli ben ik geopereerd in de Wellnesskliniek door dr. Parys. Ik ben zelf ook van Oost-Vlaanderen en het was ongeveer een uurtje rijden. Dus valt wel mee he.

 

Hij zei dat ik net geen lift nodig had en dat hij het kon opvullen. Dat scheelt wel in prijs en herstel natuurlijk. Ik heb al vaak gelezen dat het voldoende is om op te vullen ipv te liften. Hopelijk bij jou dus ook. Maar dat kan de pc beter beoordelen natuurlijk. 

 

Ik ben er tevreden over en qua prijs valt het ook goed mee. Voor de borstvergroting heb ik ongeveer 3000 euro betaald.

 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.