Ga naar inhoud

Roby : 20 september 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Sinds een paar weken bezoek ik elke dag wel een keer dit forum. Zo fijn dat dit bestaat! 

 

Aangezien ik nieuw ben hier zal ik mijzelf even voorstellen. Ik ben 28 jaar, mijn lengte is 1,64 en ik weeg 54 kg. 

Ik droom al jaren van een borstvergroting. Door het vele sporten had ik maar een lege b cup. Bovenin mijn borst had ik geen volume. Dit probeerde ik te compenseren met veel vulling, maar je kon eigenlijk altijd in mijn bh kijken. 

 

Op 20 september ben ik door Laura Zaal van Velthuis Kliniek Amsterdam geopereerd. Zij heeft mij borsten gegeven waar ik trots op ben!

Ik heb gekozen voor 295 cc dual plain, anatomisch. 

 

Op de dag van de operatie kwam ik veel te vroeg aan ik Amsterdam, maar kon daardoor ook eerder geopereerd worden. Dit scheelde een hoop spanning! Na een kort gesprekje met dr. Laura en de anesthesist mocht ik al meelopen naar de operatiezaal. Ik heb letterlijk gezegd dat ik serieus zin had in de operatie en ze daarna veel plezier gewenst (het zullen wel de zenuwen zijn geweest haha!) 

 

Na, voor mijn gevoel, heerlijk geslapen te hebben werd ik wakker mét mooie borsten! De pijn viel me alles mee. Ik voelde me gelijk heel wakker en totaal niet misselijk. Na stiekem onder de dekens gekeken te hebben kon ik mijn tranen niet bedwingen. Wat zijn ze mooi! 

Na wat gegeten te hebben, een bh aan kreeg (au) en een stukje gelopen te hebben mocht ik al naar huis. Aangezien ik anderhalf uur van de kliniek vandaan woon was dit niet heel erg fijn. Thuis ben ik gelijk in bed gaan liggen, maar dit voelde echt verschrikkelijk. Alsof er een paar vrachtauto’s over mij heen reden. Op de bank ging het gelukkig beter. De eerste nachten heb ik dan ook op de bank geslapen. 

 

De pijn is een beetje te beschrijven als hele erge spierpijn na een borsttraining. Alleen dan een tandje erger. 

 

De eerste keer douche (wat ik na 24 uur mocht doen) was heel eng. Ik had het gevoel dat ik mijn borsten vast moest houden (wat natuurlijk onzin is). Maar ook daar in de douche kon ik niet stoppen met kijken! Wauw!!

 

Waar ik het meeste last van heb gehad is mijn buik. Ik heb echt helse buikpijn gehad rond dag 3. Dit kwam waarschijnlijk door de medicijnen. De arts adviseerde mij hiermee te stoppen en daarna werd de buikpijn inderdaad minder. Ik leek wel 5 maanden zwanger zo bol was mijn buik. 

 

Na 1,5 week thuis te hebben gezeten ben ik begonnen met werken. Ik ben leerkracht groep 3. Thuis ging het allemaal wel, maar het werken heb ik echt heel erg onderschat! Aan het einde van de dag was ik echt gesloopt. Ik kon bijna niet wakker blijven. Nu 3 weken po heb ik gelukkig vakantie, maar nog steeds ben ik erg snel moe. Dit zal waarschijnlijk aan de narcose liggen, maar ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben. Op sommige momenten kan ik echt staand in slaap vallen. 

 

Naast werk ben ik ook redelijk snel weer begonnen met sporten. Voor de operatie sportte ik 3 a 4 keer per week (krachttraining). Mijn hechtingen zijn er na 2 weken uitgehaald. En vanaf dat moment mocht ik van mijn arts mijn benen en onderbuik trainen. 

Heerlijk om weer te mogen sporten!! Het trainen van mijn benen gaat goed, maar als ik mijn onderbuik wil trainen geeft dit echt last aan mijn borsten. Het is een soort trekkend gevoel. Heeft iemand hier ervaring mee en heeft iemand misschien tips, zodat ik mijn onderbuik kan trainen zonder last (ik doe het nu maar even niet). Ik weet dat er mensen zullen zijn die denken laat het even tot je goed hersteld bent, maar ik voel mezelf echt beter als ik sport en aangezien de arts zegt dat het weer kan hoop ik op tips vanuit jullie :). 

 

Nu lees ik op dit forum dat je borsten nog groter/kleiner kunnen worden. Volgende week mag ik overdag gewone bh’s aan (YEAH!!) Kan je bh maat veel veranderen. En worden ze dan juist groter of kleiner?

 

Ik hoop dat ik dit bericht op de juiste plek heb geplaatst en dat iemand mij kan helpen met bovenstaande vragen. 

 

Veel liefs

R.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Roby:

Oh wauw, waarom is mijn lettertype zo groot, sorry!

 

weet iemand hoe ik het bericht kan aanpassen naar een normaal lettertype? :45:

Als ik het goed heb @best_boobie kunt u mij helpen? Kunt u mijn bericht verwijderen zodat ik het met een normaal lettertype kan plaatsen haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roby,

 

Welkom.  Het forum is echt fantastisch he, je leest zoveel herkenning, dat stelt een mens gerust. Zeker de eerste dagen, de pijntjes, steken die je ervaart. ik vond dat heel prettig om te lezen. Schoot ik niet meteen in m'n angst dat er iets mis zou zijn. 

 

Het douchen de eerste dag herken ik! Ik douchte samen met m'n vriend en bleef me maar beet houden. Harde stralen durfde ik er ook niet op te zetten, beethouden, kijken, voelen, alles. Ze waren er ineens. Vond ik zo grappig! 

 

Ik begon mij met 1,5 week weer beter te voelen en kon gelukkig thuis beginnen met werken. Dat deed ik dan ook, einde van de dag was ik wel echt kapot. Wilde ik lekker onderuit op de bank. Vind het knap dat jij les geeft en zeker aan groep 3, zullen af en toe stuiterballen zijn !! De vermoeidheid wat je schrijft, is absoluut herkenbaar. Ik kon nooit zitten slapen, ja in de auto, maar op de bank niet. En nu slaap ik werkelijk overal... Zal vanzelf weer over gaan hoop ik. 

 

Ik trainde net zoals jij 3-4x per week, krachttraining. Dat heb ik stop gezet voor de operatie. ik ben 5 september geopereerd. En nu ben ik het weer aan het oppakken, wil vanavond gaan proberen m'n buik te trainen. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan. Crunches op bed gingen prima, voelde niets aan mijn borsten. Maar weet niet hoe dat vanavond in de sportschool zal gaan. Daarnaast benen trainen gaat goed! Heerlijk om bezig te zijn. Woensdag zou alles weer mogen, dan is de operatie 6 weken geleden.. Die 2 dagen zullen niet heel veel verschil gaan maken denk ik. Ik ga het proberen, mocht mijn lichaam er anders over denken, stop ik gewoon en train ik weer m'n benen. 

 

Mijn borsten zijn vanaf operatie tot nu wel aardig verandert en groter geworden. Ik heb ze niet gemeten, maar de eerste weken stonden ze heel strak en nu zijn ze losser, breder en voller geworden, dus ook groter. Ik ben zaterdag bh's wezen kopen, mag vanaf woensdag normale bh's aan.. Ik ben erg benieuwd of ze nog zullen groeien, van mij hoeft het niet! 

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roby 

Leuk om je verslag te lezen, ik ben precies een week geleden door Laura geopereerd.

Je bent rap met het aan het werk gaan en sporten. Ik sport normaal 5/6 keer in de week en mis het ook al, maar wacht nog rustig af. Ik doe alleen wel mijn been/bilspieren meerdere keren per dag, goed aanspannen en activeren.  Hetzelfde met werk, maar ik heb lichamelijk zwaar werk. Heb je een album? Ik wel, ik heb ze alleen voor de spier. Succes met verder herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Denca bedankt voor je reactie. Haha ik heb precies hetzelfde met het slapen! En inderdaad het forum is zo geruststellend. Had anders al een aantal keer de arts gebeld ben ik bang! Haha. 

 

Wat mij betreft hoeven ze ook niet te groeien, ben alleen benieuwd voor het kopen van bh’s. 

 

Wil je mij laten weten hoe het trainen van je buik is gegaan en welke oefeningen goed voelde? 

 

Succes!!

x.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Peanut82 wat leuk dat je ook door Laura bent geopereerd. Vond je haar ook zo fijn? Ben zo blij met de keuze voor haar! 

 

Hoe gaat jouw herstel? Hoeveel cc heb jij gekozen en wat had je van te voren? 

 

Ik heb geen album. Vind dat toch een beetje spannend om op internet te zetten. 

 

Ik ben benieuwd hoe jij het herstellen ervaart en hoe jij straks het sporten weer gaat oppakken. 

X. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RobyJa ik had gelijk een goed gevoel bij haar, wel zakelijk, maar erg kundig en duidelijk. Ik heb mentor 332 445cc voor de spier laten zetten. Ik droeg bh's maat 75dd, maar de bovenkant was niet gevuld laat maar zeggen, altijd zo'n gapende bh. Ik voelde me de eerste dagen na de op eigenlijk heel erg goed, dag 5/6 wat minder. maar ik slik ook geen pijstillers meer sinds dag 4 en ongesteld geworden, dus dat zal er wel mee te maken hebben. En nu voel ik me eigenlijk wel goed, ga zo lekker naar het bos wandelen. De boobs beginnen ook een beetje te zakken en ik begin er een beetje aan te wennen, was in het begin bang voor mijn eigen borsten hahaha! Morgen heb ik mijn eerste controle. Leuk ik ga je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee @Roby,

 

Nou ik ben wezen sporten hoor gisterenavond! 

Buikspieren ging goed, op van die apparaten in de sportschool ging dat goed.

Waar ik eerst boven de 50kg deed, ben ik nu begonnen met 30 kg & daar merkte ik verder niets van.

Daarna benen getraind, ging ook goed. Ook op de apparaten. Maar wanneer ik mij dan beet hield aan van die handvatten, merkte ik dat wanneer ik daar kracht op zette mijn borstspier begon te trekken en dat was écht niet prettig, ook mee gestopt. 

Als laatste mn onderbuik willen trainen, liggend op een bank, gewicht tussen m'n voeten en dan m'n benen liften ( geen idee hoe het heet ) en toen voelde ik m'n litteken trekken, na 1 x mn benen omhoog dus ook mee gestopt.

 

Vanmorgen had mijn vriend de beker van de eiwitshake machine dichtgedraaid( dus zat muurvast), ik wilde die open draaien. Gebruik je dus ook je borstspier.. Dat ging ook niet van harte, Voelt dan alsof je prothesen zich 10 km naar boven verplaatst :rolleyes:. Geen heftige pijn ofzo, maar een raar gevoel. 

 

Vanavond weer sporten, wil nu concentreren op m'n buik. Gisteren gingen de crunches, sit-ups e.d. allemaal goed, dus heb er zin in !

 

Als je oefeningen voor m'n buik hebt, waarvan jij zegt; probeer die eens, dan belast je je borstspier ook niet. Hoor ik het graag!

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denca super dat het goed ging. Fijn gevoel he!! Ik kan nu mijn armen nog niet gebruiken om mezelf af te zetten als ik zit. Nu met spierpijn in mijn benen ziet het er nogal grappig uit als ik probeer op te staan haha!! 

 

Dat gevoel als je een dop open probeert te krijgen ken ik. Zo rot! 

 

Ik heb tot nu toe de leg lift en flutter kicks geprobeerd. Maar die deden beide pijn dus toen ben ik gestopt. Ik heb van iemand anders de tip gekregen om vacuum oefeningen te doen (zie youtube) maar tot nu toe krijg ik het niet goed voor elkaar (het doet geen pijn! Maar is moeilijk haha). 

 

Welke oefeningen doe jij op de apparaten? 

 

Jij bent 6 weken po toch? Ik bijna 4, ik ga morgen conditie trainen en donderdag benen en buik (dus dan kan ik weer dat oefeningen beoordelen). Ik hou je op de hoogte!

 

x.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Roby,

 

Ik ben deze week 3 x wezen sporten. Eerste 2 dagen hoofdzakelijk benen en buik, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken & gaan dippen, weet dat ik dan mijn borstspier aanspan, maar ging eigenlijk heel erg goed. Natuurlijk moet je de oefening gecontroleerd doen && niet te zwaar, maar gaat eigenlijk heel goed !! Geen last of het gevoel dat ze eruit zouden floepen.

 

Leg lift heb ik ook gedaan, met een gewicht van 8 kilo tussen mijn voeten, ging ook goed! Niet zoals voorheen, maar dat heeft niets met mijn borst te maken, maar met het 6 weken niet doen.. 

 

Hoe is het bij jou gegaan?

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Denca wat leuk dat je een update stuurt! En drie keer. Fijn zeg! Ik ben even terug geroepen door mijn lijf. Als ik naar de supermarkt loop kom ik steen kapot thuis. Heb een conditie van een bejaarde vrouw nu.

 

Dus helaas lukt het me nog maar om een dag per week te sporten. En dan doe ik voornamelijk benen. Dat gaat wel. Heel goed al moet ik een dag bijkomen qua energie haha. Maar ik kan niet wachten buik te kunnen trainen zonder pijn. Zak een beetje uit zo haha

 

Voel jij bij leg lift je borsten niet pijnlijk trekken? 

 

Vanaf welke week werd jij minder moe. (al is het per persoon verschillend natuurlijk) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kleine update. Ik ben nu 4 weken po. De pijn is nagenoeg weg, mits ik rustig aan doe. Ik voel het gelijk als ik te veel heb gedaan. Die steken roepen me dan wel even terug. Afgelopen weekend ben ik bh's gaan passen bij de hunkemoller. De verkoopster vertelde me dat ze ivm de privacy wet mijn cupmaat niet meer mag opmeten (zelfs na toestemming niet en ik mocht het ook niet zelf doen want ze hadden geen tabel meer). De omvang mocht ze wel opmeten met sporbh aan. Heel gek maar goed. 

Voor de verkoopster mij kwam helpen had ik al een paar bh's gepakt in maat 75C. Bij het op meten bleek trouwens dat mijn omvang 70 is. Super happy heb ik de eerste bh aangetrokken bleek dat hij echt veel te klein was. Dus een D geprobeerd. Ook te klein. Ik wist niet wat me overkwam. Ik heb volgens de verkoopster nu een 70E. Ze ogen echt niet als een E maar toch heb ik een klein vreugde dansje gedaan. Nooit gedacht dat ik ooit zulke grote bh's nodig zou hebben. Haha. 

 

Uiteindelijk 2 bh's gekocht omdat de maat nog kan veranderen. Thuis gelijk een aangetrokken alleen bleek hij na een half uurtje toch niet zo lekker meer te zitten en juist pijn doet. Kliniek gebeld blijkt dat je pas na 3 maanden een beugelbh aan mag (beetje jammer dat het of niet verteld is of ik het vergeten ben). 

 

Dus van het weekend maar weer nieuwe kopen (helemaal geen straf) waar ik eerst de gordijnen pot dicht deed zodat niemand me zou kunnen zien, zou ik nu het liefst het gordijn open doen om ze te showen haha! 

 

Liefs R

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roby Fijn dat je hast geen pijn meer hebt! Ik ben dinsdag op controle geweest bij de Velthuis kliniek in Amsterdam. En ik heb het ook inderdaad nagevraagd wat betreft de vermoeidheid, maar wij zijn inderdaad waarschijnlijk een van de gelukkigen die er lang last van hebben. Heb jij ook je littekens gemasseerd nadat ze de knoopjes hebben verwijderd, zonder de creme nog?

Bij mij staat ook in de instructie dat je na 4 weken weer een bh mag dragen, staat niet bij of dat een beugelbh is of niet. Maar er staat wel in dat je 3 maanden geen push up mag dragen, misschien bedoelden ze dat. De verpleegkundige zei wel dat het beter was om de sportbh langer te dragen, omdat ze dan beschermd zijn. Bij mij past 75 F niet eens hahaha dat wordt nog wat met bh's kopen!

Ben je blij met hoe je borsten er tot nu toe uitzien? Moeten ze nog veel zakken?

Hoe gaat het bij jou met sporten? De Verpleegkundige vertelde mij idd dat ik nu mijn lage buikspieren rustig kon gaan trainen dmv flutterkicks, maar dat heb ik net geprobeerd en dat voelde echt niet prettig en dat terwijl ik ze voor de spier heb. En benen, train je die al wel weer? Vind het maar lastig, ben bang dat ik toch teveel ga doen omdat de adviezen zo uiteenlopen. Bij de Velthuis mag je na 1 week je armen al weer wat boven je hoofd doen en bij andere klinieken weer helemaal niet 6 weken lang, vraag me dan toch af waar dat verschil in zit.

Voorlopig ben ik in 2 weken al wel een zwembandje aan het kweken hahaha! Van 5-6 keer per week intensief krachttraining doen naar bankhangen en netflixen. Ik zou willen dat ik lekker ver kon wandelen, maar dat gaat door die vermoeidheid echt niet!

Jij hebt geen album he? Ik heb gisteren wat foto's aan mijn album toegevoegd, ze zakken wat langzaam door zwellingen, maar het begint ergens op te lijken.

Ik ben benieuwd hoe het met jou gaat qua sporten.

 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82 fijn dat je het nog even hebt nagevraagd! Ik ben nog steeds snel moe, maar ik merk wel dat ik het al wat langer volhoud. Wat betreft conditie. Men ik ben al buiten adem na twee keer de trap op en af (en ik had toch echt een goede conditie haha).

 

Flutterkicks doen bij mij ook nog pijn. Trekt heel erg aan de onderkant van mijn borst. Frustrerend want alle buikspieroefeningen doen dat tot nu toe. Benen kan ik wel goed trainen, al heb ik mijn schema wel aangepast op het feit dat ik niet op mijn buik mag liggen en mijn armen niet mag gebruiken. Ik ga samen met een vriendin die alles in stelt wat ik niet kan en dan gaat het goed. 

 

Dat zwembadje van jou herken ik bij mezelf. Ik word echt bol want waar ik normaal heel streng kan zijn qua voeding denk ik nu de hele dag aan eten, terwijl ik ook nog eens veel minder beweeg. Niet de beste combinatie. Oeps. 

 

Op mijn formulier stond dat je na het verwijderen van de knoopjes moest masseren en crème moest smeren. Dat laatste bleek dus niet te kloppen. Maar masseren moet wel en zorgt voor soepelere littekens. Die van mij genezen erg goed. 

 

De beugelbh was bij mij niet genoemd. Maar toen ik er een aan had kreeg ik na een tijdje zoveel last dat ik had gemaild. En toen kreeg ik als antwoord dat 't pas na drie maanden mocht. En aangezien ik zoveel pijn kreeg door die bh heb ik hem ook niet meer gedragen. Maar gek dat ze dit dus niet vermelden of zal de verpleegkundige over de mail toch push op bedoelen terwijl ze beugel schrijft?

 

Gisteren heb ik de hele stad afgezocht naar voorgevormde beugelloze bh's, maar die combinatie is best lastig in e schijnbaar. Heb er nu bij de hema een gekocht. Alleen heb ik er een in maat 75D gekocht aangezien ze geen 70E hadden. Nu kan ik eindelijk weer wat meer kleren aan, die sportbh kwam op een of andere manier overal boven uit. Of je zag mijn tepels er door heen haha. 

 

Heb jij al bh's gekocht? 

 

Bedankt voor het toevoegen in je album. Zien er heel natuurlijk uit op de foto's echt goed hersteld al. Ik heb geen album vind dat toch wat spannend sorry. Die van mij zijn ook al aan het indalen en worden soepeler. Zie de littekens nog wel als ik in de spiegel kijk. Maar wat word ik gelukkig als ik er naar kijk. Elke keer weer. 

 

Mocht jij buikspieroefeningen kunnen doen zonder pijn wil jij mij dan laten weten welke dit zijn? Als je wil kan ik mijn benen schema wel doorsturen die ik nu doe? 

 

Heb jij trouwens ook last van steken als je te veel hebt gedaan (wat al vrij snel is) alsof er een mes aan de onderkant van je borst naar binnen wordt gestoken. 

 

Ik heb trouwens ook als advies gekregen wel mijn armen boven m'n schouders te bewegen maar niks te tillen.

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roby Ik voel me sinds 2 dagen weer wat fitter! Ik heb net 1,5 uur gewandeld en dat gaat goed! Maandag ben ik 3 weken po, ik weet nog niet of ik dan al gelijk start met benen trainen. Ik ben wel benieuwd naar jouw schema!

Ik ben wel weer gestart met mijn macro's en calorieen te tracken (keto)en daarbij doe ik ook aan intermittend fasting.

En dat helpt! Want voor mij is het makkelijker om dingen helemaal niet te doen dan een beetje! Een handje chips of een koekje is echt straf voor mij, ik wil of alles of niets hahaha!

Ik merk dat mijn borsten het beter doen als ik mezelf een beetje rustig hou, dus ik doe het  denk ik nog een week rustig aan met alleen 2x per dag een stevige wandeling, dat rustig opbouw. En dan probeer ik die week erna mijn benen weer rustig te trainen.

Gelukkig heeft je lijf muscle memory, dus ik denk als je altijd veel gesport hebt, dat je lijf zo weer in shape is. Haha dat idee hou ik in iedergeval in mijn hoofd :lol:

 

Ik masseer inderdaad ook de littekens, voelt gek, maar als het helpt om soepel te blijven doe ik het maar. En als alle korstjes weg zijn dan ga ik ook met creme smeren.

 

Ik probeer te wachten met bh's kopen, ze schijnen nog zoveel te veranderen qua maat. Ik heb wel een nieuwe sportbh besteld, dezelfde als van de kliniek, maar dan helemaal in het zwart en dan een andere maat. Degene die ik nu heb zit in omvang nu wat los omdat de zwelling eindelijk wat afneemt.

Ik had  al 1 bh gekocht maar die was echt te klein, haha toch lastig opeens als je je maat niet meer weet.

Ik zag wel bij bonprix veel bh's zonder beugel in grote maten, ook niet duur, dus misschien is dat wat voor je. Ik draag denk ik gewoon 6 weken die sportbh, ik draag toch een uniform als ik moet werken en vind het wel prettig als ze stevig ingepakt zijn. En wat ik zeg mijn borsten zakken super langzaam, dus die bh wordt misschien nog wel later als na 6 weken.

Tja die tepels zijn wel een ding he :44:

 

Ik heb die buikspier oefening met dat diep inhaleren ook geprobeerd, maar dat voel ik ook in mijn borstspier. Er was wel een filmpje op youtube van studio athletica exercise after breast augmentation. Daar staan misschien wat goede oefeningen tussen. Ik heb de implantaten voor de spier, dus ik ben een beetje huiverig dat als ik teveel doe ik het niet merk en dat ik straks last krijg van teveel kapselvorming.

 

Ik heb geen last van steken, maar bij mij zwellen ze nog wel op als ik loop of heel druk aan het praten ben ofzo. Heb jij dat ook?

 

Als ik goede buikspieroefeningen vindt, laat ik het je weten! Wil jij mij nog je trainingsschema voor je benen pb'en?

 

Leuk om van je te horen trouwens!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roby hey ik lees dat jij ook door Laura Zaal bent geholpen en 295cc dual plane hebt gekregen. Dat krijg ik ook 19 november bij haar. Mag ik vragen wat jouw lengte en gewicht is? Ik heb de keuze uit 245 of 295, heb in principe 295 gekozen maar twijfel twijfel... ben zelf 1.74m en 52 kg.

 

Fijn dat je verder blij bent met hoe ze je geholpen heeft. Ik vond haar ook een prettige arts tijdens het consult.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Yvie leuk dat je binnenkort ook door Laura wordt geholpen. Ik ben onwijs tevreden over 't resultaat. Ik ben van een lege b cup naar e cup gegaan. Dat kan nog veranderen. Al zie je niet dat het e is, oogt meer als een c.

 

Gisteren kreeg ik ineens onwijs veel pijn aan 't litteken. Mocht vandaag langs komen. Laura heeft ook nog even gekeken, maar heeft me echt gerustgesteld. Heel fijn. 

 

Laat je me weten hoe je operatie gegaan is. Als je meer vragen hebt gewoon vragen! Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.