porsiake Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 dag dames ben op consult bij pc de meyere te gent geweest en vond het een zeer aangenaam man . hij zou opereren voor de spier bij 250 cc zei maar hij moet het bekijken als hij bezig is . kan ik op 12 weken al op vakantie ??? dank u Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esther24 Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 Hoi, Je kan denk ik wel op vakantie na 12 weken, want na 6 weken mag je alles weer doen. Ga je nog naar meerdere klinieken of laat je het hier doen? En heb je al een datum? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jayro Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 Hoi, Ik denk dat het wel kan hoor. Ik ben op 7 januari geopereerd door dr demeyere en ben nu dus 4 weken po. Ik heb bijna nergens last van. Wel nog gevoelige borsten. Dr de meyere maakt echt hele mooie dunnen littekens, die helen zo mooi. Ze zeggen dat je voorzichtig moet zijn als je de zon in gaat. Anders kunnen je littekens lelijk worden.Waarom vraag je het de arts niet voor de zekerheid? 250 cc wordt vast mooi. De de meyere is echt onwijs kundig. Tenminste dat vind ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
puck77 Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Na 12 weken kan dat makkelijk! Ik ben nu 7 weken po en kan echt alles weer. Alleen met littekens in de zon moet je idd uit kijken. Gewoon lekker doen dus ;-)Groetjes Puck Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Na 12 weken kan en mag alles gewoon weer,als het goed is heeft Dkt de Meyere dat ook aan je verteld,dat je na 4weken weer alles mag gewoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotus24 Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Hey hallo, Ik reageer even in je topic op je vragen alles tegelijk Volgens De Meyere kan je zeker na 12 weken weer op vakantie, dat heeft hij mij tijdens eerste consult ook verteld. 410 en 510 is niet precies hetzelde, de style 510 is de nieuwere prothese van Allergan/Natrelle (voorheen McGhan). Dat kan je op internet ook allemaal terugvinden.. Ik vond deze wel informatief: http://www.makemyday.org/borstvergroting/prothese/mcghan-style-510-dual-gel/ Dan vind ik zelf persoonlijk voor de spier ook mooier en het herstel is sneller. Achter de spier geeft vaak een langer herstel en de borsten KUNNEN vervormen bij het aanspannen van de spieren. Ik sport zelf, dus vond het geen prettig idee om verspringende protheses te hebben. (Dat gebeurd overigens niet bij iedereen.. ) Maar zeker met anatomische prothese zou ik gaan voor voor de spier als dat mogelijk is! Groetjes en veel succes met je keuze! Link to comment Share on other sites More sharing options...
porsiake Posted February 22, 2011 Author Share Posted February 22, 2011 dank u dames heel lief hoor ,maar valt de pijn mee ? en ganik kunnen slapen ? ben gehecht aan men rust. dank u porsiake Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.