Ga naar inhoud

pc de meyere bruno,kan ik na 12weken op vakantie?


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik denk dat het wel kan hoor. Ik ben op 7 januari geopereerd door dr demeyere en ben nu dus 4 weken po. Ik heb bijna nergens last van. Wel nog gevoelige borsten.

Dr de meyere maakt echt hele mooie dunnen littekens, die helen zo mooi.

Ze zeggen dat je voorzichtig moet zijn als je de zon in gaat. Anders kunnen je littekens lelijk worden.Waarom vraag je het de arts niet voor de zekerheid?

250 cc wordt vast mooi. De de meyere is echt onwijs kundig. Tenminste dat vind ik :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo,

Ik reageer even in je topic op je vragen alles tegelijk

Volgens De Meyere kan je zeker na 12 weken weer op vakantie, dat heeft hij mij tijdens eerste consult ook verteld.

410 en 510 is niet precies hetzelde, de style 510 is de nieuwere prothese van Allergan/Natrelle (voorheen McGhan).

Dat kan je op internet ook allemaal terugvinden..

Ik vond deze wel informatief:

http://www.makemyday.org/borstvergroting/prothese/mcghan-style-510-dual-gel/

Dan vind ik zelf persoonlijk voor de spier ook mooier en het herstel is sneller. Achter de spier geeft vaak een langer herstel en de borsten KUNNEN vervormen bij het aanspannen van de spieren. Ik sport zelf, dus vond het geen prettig idee om verspringende protheses te hebben. (Dat gebeurd overigens niet bij iedereen.. )

Maar zeker met anatomische prothese zou ik gaan voor voor de spier als dat mogelijk is!

Groetjes en veel succes met je keuze! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.