Ga naar inhoud

15 jaar later...


Tinab

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

15 jaar geleden heb ik mijn bv gehad bij Dr. Anseeuw Anne te Gent, Mentors, watergevuld, achter de spier, van AA naar C CUP. Ik was toen vaste klant op deze forum om al mijn info te halen, mijn gevoelens te plaatsen, digitale vriendschappen te krijgen en dan alles omtrent mijn bv, voor en na!

Nu na 15 jaar happiness, merk ik een klein probleempje, mijn linkertepel is verlaagd en mijn borst staat niet meer zo prettig te wezen.Ook voel ik al een tijdje het 'plastiek', maar tien geen andere verschijnselen. 

Nu ben ik dus op zoek naar een chirurg liefst rond het Gentse, gezien dr Anseeuw op pensioen is of zo iets, gehoord via via, maar ik zie zoveel namen verschijnen en zoveel comments, dat ik effe de weg kwijt ben! Dr. Heintz, Dr. Vertriest, Dr. Demeyere, ....

Dus graag effe jullie advies, zodat ik een belletje kan doen om mijn borsten weer vrolijk te maken

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook de zelfde ervaring na 16 jaar, ik heb me laten doorverwijzen naar het ziekenhuis voor prothese controle en daar bleek dat ze aan vervanging toe zijn.

Meteen een afspraak gemaakt en de wissel gepland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ondertussen al gebeld naar Dr.Heintz. Ik wil niet zo lang meer wachten, heb niet zo een goed gevoel alhoewel ik voor de rest geen abnormale dingen voel. Gewoon voor t zekerste. Volgende week donderdag dus consult. Daar gaan we dan!

Bedankt al voor jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul, dat is! Onzekerheid is nooit ok! Ben wel benieuwd. Alles is zo veranderd vergeleken met 15 jaar geleden. Mijn dokter toen werkte enkel met de Mentor gevuld met water. Maar daar zou ik, indien het noodzakelijk is dat ze vervangen moeten worden, toch wel verandering in willen brengen. Ik ben zeer content nu, maar ze voelen me toch iets te onnatuurlijk aan en gezien ik van mijzelf vrij weinig borstweefsel heb, voel je dat nog meer. 

Deze zomer nog een complimenten gehad van een vriendin die aan het twijfelen was of ik nu ooit een bv gehad heb. Gewoon omdat ze in bikini er zo natuurlijk uitzagen. Dus wel tof!

Ach kan blijven vertellen over mijn jaren vriendschap met mijn boezem ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tinab Ja, dat is precies wat ik nu ook ervaar, alles is zo verandert ten opzichte van 15 jaar geleden.

Mooi dat je al die jaren zo blij bent geweest met je 2 vriendinnen, ik heb er ook nog geen moment spijt van gehad ondanks dat het best een moeilijke beslissing was destijds.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En ondertussen is de consult achter de rug. Goed nieuws, er is niks aan de hand binnenin. Wel op aanraden van PL overwegen om toch te vervangen naar siliconen. Dus het begon al te kriebelen en de maten werden bekeken voor het geval dat. 

Ik had mijn kaartje bij dat ik toendertijd gekregen had en zo kon hij zien welke maat ik heb van Mentor 225cc. Nu stelt hij voor om zelfs te gaan voor 275 of 325 cc, joepla!

En dan de prijs...dju toch,€4000 zonder btw. Het zal nog niet boor nu zijn.

Ofwel? Ben op aanraden van een collega mij aan het verdiepen op dr. Verdonck en zijn Clinic. Wat een prijsverschil en precies wel ok!

Wordt dus vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Tinab zei:

En ondertussen is de consult achter de rug. Goed nieuws, er is niks aan de hand binnenin. Wel op aanraden van PL overwegen om toch te vervangen naar siliconen. Dus het begon al te kriebelen en de maten werden bekeken voor het geval dat. 

Ik had mijn kaartje bij dat ik toendertijd gekregen had en zo kon hij zien welke maat ik heb van Mentor 225cc. Nu stelt hij voor om zelfs te gaan voor 275 of 325 cc, joepla!

En dan de prijs...dju toch,€4000 zonder btw. Het zal nog niet boor nu zijn.

Ofwel? Ben op aanraden van een collega mij aan het verdiepen op dr. Verdonck en zijn Clinic. Wat een prijsverschil en precies wel ok!

Wordt dus vervolgd...

 

 

Gelukkig is alles goed van binnen, dokter Verdonck zie ik hier regelmatig positief langs komen dus dat zal beslist een goed alternatief zijn.

Succes met zoeken, vinden en beslissen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.