Ga naar inhoud

Daniellads : 4 oktober 2018 : Dr. Vrints : H-Hart Ziekenhuis : Lier


Aanbevolen berichten

Op 4 oktober ben ik in Lier geopereerd door dokter Ina Vrints. Ik mocht me aanmelden om 10u en tot dan mocht ik ook drinken, 2uur voor de ingreep was me gezegd. Uiteindelijk zijn ze met me naar het operatiekwartier gereden toen het 12u30 was en daar is de arts me eerst nog komen begroeten en ook de borsten komen aftekenen voor de ingreep. Tegen 19u ben ik terug naar de kamer gebracht. Links en rechts was een drain aangebracht en ik had nog een infuus. Omstreeks 23u mocht ik voor het eerst alleen uit bed om naar het toilet te stappen. De volgende morgend heb ik om 8u ontbijt gekregen en daarna is de chirurg langsgeweest om te kijken naar de wonden. Alles was goed verlopen. Daarna ben ik me beginnen wassen en om mijn rug te wassen heb ik gebeld voor een verpleegkundige en gevraagd of mijn infuus mocht afgekoppeld worden. De verpleegkundige zei dat ze nog terug zou komen om de drains te verwijderen en het verband te vernieuwen wat de pc had losgemaakt. Tegen 10u was ik klaar en mocht ik naar huis. Beginsituatie was 75f of g en na de operatie hou ik een 75c. De wonden helen mooi, op zich weinig last gehad, wel regelmatig paracetamol ingenomen. Sinds vrijdag zijn de hechtingen in het midden onder mijn borsten verwijderd, dat was een harde dikke hechting die moeilijk te verwijderen was. De rest van de hechtingen zijn nog aanwezig omdat deze in tegenstelling tot de andere verteerbare hechtingen zijn. Die mag ik volgende week laten wegknippen. Alles verloopt zoals het hoort en ik ben super blij met het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Daniellads - gefeliciteerd met je BVK. En verder een vlot herstel gewenst. :71:

En bedankt om je verhaal te delen.

Ik tag @Desert-Rose even zodat ze je topic-titel kan aanpassen. Dan wordt je verhaal makkelijker gevonden door andere dames die naar info op zoek zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Leuk je verhaal te lezen.  Ze zijn super geworden.  Een goede herstel gewenst.  Ik hoop dat dit ook bij me zo een mooi resultaat gaat geven. 

En van pijn alles Oke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Pixie10:

Hallo

 

Leuk je verhaal te lezen.  Ze zijn super geworden.  Een goede herstel gewenst.  Ik hoop dat dit ook bij me zo een mooi resultaat gaat geven. 

En van pijn alles Oke?

@Pixie10 geen pijn, wel wat ongemak. Vorige week zijn de eerste hechtingen door pc verwijderd en  gisteren heb ik de verteerbare hechtingen door mijn dochter ( verpleegkundige) laten losknippen. De lijmresten waarmee alles was dichtgekleefd, waren aan het loskomen en die heb ik verwerkt. De huid eronder ziet er al behoorlijk netjes uit. Intussen ben ik ook aan het aftellen want op 10 november ga ik op reis.. weer iets om naar uit te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Pixie10:

Hey

 

Wat bedoel je juist met lijmresten verwerkt? Kwam de wonde los?

 

ik kan geloven dat je aftelt.  Het zal er rap zijn. 

Kan je al veel doen? 

Dag @Pixie10 fout van de spellingscontrole, ik bedoel verweekt. Mijn wondnaden zijn gelijmd en deze zijn nu aan het loskomen, de huid is mooi intact. 

Ik kan al goed mijn plan trekken thuis, alleen huishoudelijke klussen stel ik nog even uit evenals hef en tilwerk.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drie maanden, dat zal er snel zijn!  Strijken, daar waag ik me nog niet aan, ik plooi de was... de ramen kuisen doe ik voorlopig ook nog niet, dat is ook afgeraden de eerste maand, ook sporten nog niet. De pc zei me om de eerste drie weken geen 10 borden tegelijk te verplaatsen. Koken gaat wel, alleen opletten dat ik niet te ver reik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.