Ga naar inhoud

Mijn verhaal


Rebecca38

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben nieuw hier.

Ik heb 15jaar geleden een borstvergroting ondergaan. Daarbij werd mijn prothese voor de spier geplaatst, in de wellnesskliniek. Omwille van kapselvorming, werd ik opnieuw geopereerd en is de prothese nu achter de spier geplaatst. Ik zit nu met een serieuze double bubble. Mijn borsten zijn helemaal niet meer wat ze geweest zijn. In de wellnesskliniek willen ze geen kosteloze heroperatie doen omdat ze het niet beter kunnen krijgen dan wat het nu is. Ze beweren dat ik een borstlift nodig heb. Maar toen mijn prothese voor de spier zat, was de projectie van mijn tepels prachtig. Ik snap het niet.

Ik ga deze week op consult bij dr verdonck voor een tweede opinie. En de week erop bij d&e kliniek in ninove.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎10‎-‎2018 om 20:04 zei Rebecca38:

Hoi ik ben nieuw hier.

Ik heb 15jaar geleden een borstvergroting ondergaan. Daarbij werd mijn prothese voor de spier geplaatst, in de wellnesskliniek. Omwille van kapselvorming, werd ik opnieuw geopereerd en is de prothese nu achter de spier geplaatst. Ik zit nu met een serieuze double bubble. Mijn borsten zijn helemaal niet meer wat ze geweest zijn. In de wellnesskliniek willen ze geen kosteloze heroperatie doen omdat ze het niet beter kunnen krijgen dan wat het nu is. Ze beweren dat ik een borstlift nodig heb. Maar toen mijn prothese voor de spier zat, was de projectie van mijn tepels prachtig. Ik snap het niet.

Ik ga deze week op consult bij dr verdonck voor een tweede opinie. En de week erop bij d&e kliniek in ninove.

Hoi hoi

Jeetje zeg, wat ontzettend vervelend!! 
Waarom willen ze nu  niks meer doen, terwijl jouw double bubble waarschijnlijk duidelijk aanwezig zal zijn... 

Door wie ben je deze keer geopereerd in de Wellnesskliniek? Als je dat liever in pb zegt, vind ik dat ook prima, maar ik ben altijd op zoek naar info over artsen, om anderen daar evt weer mee te helpen.. 

Ben benieuwd wat Verdonck ervan zal zeggen.. Hij is ook medewerker geweest in de Wellnesskliniek, dus ik weet niet hoe ongekleurd zijn opinie zal zijn.. Houd je ons een beetje op de hoogte? 

Succes!!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd geopereerd door Van Zele. De reden waarom hij geen hersteloperatie wilt doen, is omdat het volgens hem niet meer kan verholpen worden.

Hij zegt dat ik ofwel een grotere prothese moet laten plaatsen ofwel een lift moet laten uitvoeren. Hij wilt wel korting geven op de operatie hiervoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎-‎10‎-‎2018 om 21:25 zei Rebecca38:

Ik werd geopereerd door Van Zele. De reden waarom hij geen hersteloperatie wilt doen, is omdat het volgens hem niet meer kan verholpen worden.

Hij zegt dat ik ofwel een grotere prothese moet laten plaatsen ofwel een lift moet laten uitvoeren. Hij wilt wel korting geven op de operatie hiervoor. 

ah oke.. Zo zit het..
Ja dat is iets waar ik natuurlijk niet echt iets over kan zeggen..
Hooguit een second opinion bij een onafhankelijke pc (wat verdonck in principe niet is omdat die in de wellnesskliniek gewerkt heeft) zou je iets wijzer kunnen maken... Hoop dat je eruit komt :(

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.