Ga naar inhoud

Aantal cc


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Odys:

Wat goed dat ze al zacht aanvoelen. Voelt het al helemaal eigen? 

 

Ja ze voelen gewoon echt al als mijn eigen borsten. Ben er al helemaal aan gewend eigenlijk. Zal alleen wel blij zijn als ik die band af mag, wat een crime! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Odys:

Dank voor de link.. ik heb toch een goed gevoel bij hem en vind de resultaten hierop heeel goed. Daarnaast blijken een aantal vriendinnen van vriendin door hem geopereerd en allen super tevreden. 

Vanuit haar verhaal is het indd wel heel zuur en ik hoop dat er aan mijn zijde meer geluk is. Zoiets wil je natuurlijk echt niet! Mn operatie staat trouwens al vast (nog 11dgn) en is betaald.. ;)

Er zijn vast wel genoeg operaties die goed gaan, maar als je complicaties krijgt moet je wel gelijk aan de bel trekken he Meis. Succes met alle voorbereidingen. 11 dagen gaat al opschieten !! Spannend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei jewel88:

uiteindelijk nog een keer een afspraak gemaakt om voor een tweede keer te passen. Van der weij pakte weer de 380. Toen ik aangaf graag de 425 nog een keer te passen reageerde hij iets wat geirriteerd. Je wilde toch een zo’n natuurlijk mogelijke borst?! Ja maar we een volle dus ik wil hem graag nog even passen.

bij de 380 denken mensen wat een mooie borst en bij de 425 gaan mensen zeggen goh waar heb jij je borsten laten doen zegt hij. En dat er bij 425 de kans is randen te gaan zien?? Ik ben echt niet heel smal gebouwd.

 

@jewel88 Ben zelf ook op consult geweest bij Van der Weij en als ik je bericht hier lees dan is het voor mij nog maar eens een bevestiging dat hij gewoon niet dual plane wil zetten als het niet moet (als je genoeg weefsel hebt). Als ik lees hoe je gebouwd bent denk ik dat je echt wel 425cc mag hebben. MAAR vergeet niet dat Van der Weij wel gelijk zal hebben dat je hiermee randen gaat zien als je ze voor de spier plaatst. 

Eigenlijk zou hij gewoon naar jouw wens moeten luisteren en dan zeggen "goed als je 425cc wil dan kan dit maar dan moeten we dual plane gaan" maar ik vrees dat dat niet uit zijn mond zal komen. 

Ik vind de borsten die hij maakt en die ik hier gezien

heb (bij ook een hele hoop meiden die ik hier volg) heel mooi maar wou voor persoonlijke reden ook dual plane en kreeg ook het gevoel dat hij hier niets wou over horen daarom heb ik besloten om bij andere chirurg te gaan

die wel gedreven is in dual plane. 

Het laatste wat ik ook wou is me dual plane laten opereren door een chirurg die hier tegen lijkt te zijn en misschien 99 van de 100 voor de spier opereert. Dan klop ik wel ergens anders aan bij iemand die 99 van de 100 dual plane plaatst. 

 

Dus persoonlijk zou ik je adviseren om Van der Weij zijn advies te volgens als je ze voor de spier wilt. Wil je toch 425cc dan zou ik persoonlijk dual plane gaan en bij iemand anders als je complicaties wil vermijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Cupcakje:

 

Ja ze voelen gewoon echt al als mijn eigen borsten. Ben er al helemaal aan gewend eigenlijk. Zal alleen wel blij zijn als ik die band af mag, wat een crime! 

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Lijkt me afentoe vreselijk benauwend. Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Natascha:

Er zijn vast wel genoeg operaties die goed gaan, maar als je complicaties krijgt moet je wel gelijk aan de bel trekken he Meis. Succes met alle voorbereidingen. 11 dagen gaat al opschieten !! Spannend 

@Natascha je hebt gelijk! Ga ik ook doen hoor.. het blijft wel wikken en wegen en kan me opzich ook wel vinden in het verhaal dat Kelly hieronder schrijft. Ach.. ik geloof er gewoon ik dat het goed komt en dat ik over drie maanden gewoon hele mooie borsten heb! :)

 

Voor ik het weet is het zover. Maar ben ook blij als het erop zit.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.