Jump to content

leeftijd ?

Recommended Posts

Nee hoor, zeker niet te oud. Mijn moeder is bijna 57 en overweegt het nu ook omdat ze die van mij zo mooi vindt. (al vindt ze ze wel te groot haha). Mijn tante (zus van mn moeder) zag ze vorige week en is gelijk naar haar vriend toegegaan om te vragen hoe hij erover dacht. Haar vriend is 22 jaar jonger dus die vond het wel wat haha.

Mijn mening is dat je nooit te oud bent om je lichaam of gezicht te verfraaien...integendeel, hoe ouder je wordt, hoe meer het nodig kan zijn.

hoi mirjam ,

Blij van eens iemand van mijn eigen leeftijd tegen te komen op een borstenpagina !

meestal zie je alleen jonge vrouwen !

Ik ben nogal bang van reacties in mijn omgeving ( werk , vrienden , buren )

Heb jij op voorhand aan iedereen verteld van je borstvergroting ?

gr ,

anneken

Hoi Anneken,

Welkom weet je al wanneer je een bv gaat doen.

Ja hier vind je meestal jongere vrouwen maar er zitten er genoeg tussen die boven de 40 zijn.

Ik heb het aan iedereen verteld mijn moeder,onze zonen(22 en 19) mijn werk,vriendinnen,buren.

Iedereen die vroeg waarom ik naar het ziekenhuis moest heb ik het eerlijk verteld.

Wij zitten op dansles en zelfs daar weten ze het en als ze het stom vinden jammer ik lig er niet wakker van.

Maar zo denk ik erover jij duidelijk niet denk ik.

Gr Mirjam

yougo for it girl...you bent nooit te oud en je hoeft het niemand te vertellen is iets van jou en je hoeft het zeker niet jan en alleman te vertellen heb het zelfs niet op werk verteld aleen aan de leidigngevende voor de rest alleen gezegd dat ik geopereerd ging worden en toen ze vroegen waaraan zei ik alleen dat is prive ....

18 Februari spannend is nog iets van 11 dagen bij wie ga je als ik vragen mag.

Ben het met emmy eens je hoeft het niemand te vertellen als jij dat niet wil....

heb alleen verteld wat ik heb gedaan en hoe ik er over denk.

Gr Mirjam

Hier op't forum is er ook een poll ivm leeftijd > HIERZO (al wie dit leest : even gaan stemmen :P)

Ben zelf 40 en was 38 toen ik mijn bv liet doen . Ik heb het mijn naaste familie en 2 vriendinnen verteld . Op mijn werk , ander familie (neven/nichten , tante's en nonkels) en kennissen is nooit wat opgevallen blijkbaar (of ze durven er niks over vragen , dat kan ook) .

Meestal ben je'r zelf erg mee bezig terwijl je omgeving soms niet snapt 'waar jij je toch aan stoort' dus valt het hen niet eens op . Ga maar eens na : je let bij jezelf meestel op je 'zwakke' punten terwijl je bij anderen eerste 'de sterke' troeven ziet :1:

Je gaat waarschijnlijk na je bv véél spijt hebben > dat je't niet eerder hebt gedaan :38:

• 2 weeks later...

hoi iedereen ,

Ben intussen op consult geweest en operatie staat gepland voor 17 maart !

Ik heb een topic aangemaakt bij de operatieverslagen !

dank allemaal voor de steun ,

anneken

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.