Ga naar inhoud

Anne355 : 26 september 2018 : Dr. Fabre : CWZ : Nijmegen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Na een tijdje mee gelezen te hebben op het forum, nu besloten om alsnog te registeren.

Op mijn 18e heb ik men eerste borstverkleining gehad (sleutelgat methode),ik ben toen van een e/f naar een d gegaan en herstel ging spoedig en zonder pijn. Ik ben geopereerd door dr. Fabre in het Radboud Nijmegen. 10 jaar later en wat jojo effect en zwangerschap later waren men borsten weer gegroeid tot een F/G. Omdat ik zo tevreden was over het herstel van de 1e operatie weer terug gegaan naar Dr. Fabre ( nu werkzaam in CWZ Nijmegen) en heb ik 26-9 mijn 2e borstverkleining gehad, dit maal met de ankermethode. Operatie is goed gegaan en inmiddels 2 weken verder, ik heb nu een medische bh aan met de maat 80C dus erg blij. Wat me wel opvalt is dat beide borsten en vooral bij men tepels ontzettend branden, herkennen meer mensen dit? Het ziet er volgens de pc goed uit maar kan me dit niet meer herinneren van de 1e keer, ook zijn mijn tepels flink beschadigd, beide hebben een klein zwart stukje. Dit zou er af vallen en zit wel nieuw weefsel onder is me verteld.Voor de rest nog flink wat zwelling/stuwing in de borsten. Weet iemand wanneer dit enigzins wat af zal nemen?

Gr Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Anne355.

Ik had dat branderige gevoel in mijn borsten ook. En mijn tepels waren overgevoelig en branderig.

Je kan er mijn operatietopic op nalezen als je wil. Ik heb de dingen nogal nauwkeurig beschreven.

Succes met je 2de herstel - hopelijk gaat het zo vlot als je eerste. :71::35: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.