Ga naar inhoud

Advies nr type implantaat gezocht?


JDN

Aanbevolen berichten

Ik heb reeds een eerste consult gehad. Ik heb echter geen enkel idee of ik een rond of druppelvormig implantaat zou kiezen? Een laag of middelhoog (of hoog) profiel? Ik heb een kleine A, en zou heel blij zijn met een C. Ik ben 1m68 en weeg 56kg. Kan iemand me even adviseren?

Tot nu toe werd dr de arts over 250 cc in laagprofiel gesproken. Alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben ongeveer hetzelfde figuur denk ik. Ben 167 cm en 64 kg. 11 oktober hebben ze bij mij ronde protheses ingebracht dual plane high profile 350CC 

 

Ik heb het gisteren voor het eerst gezien en veel natuurlijker dan ik had verwacht, zo blij mee al! De grootte valt mij ook heel erg mee past perfect in verhouding. Denk dat het een volle C gaat worden uiteindelijk. 

 

Succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Rossi:

Wij hebben ongeveer hetzelfde figuur denk ik. Ben 167 cm en 64 kg. 11 oktober hebben ze bij mij ronde protheses ingebracht dual plane high profile 350CC 

 

Ik heb het gisteren voor het eerst gezien en veel natuurlijker dan ik had verwacht, zo blij mee al! De grootte valt mij ook heel erg mee past perfect in verhouding. Denk dat het een volle C gaat worden uiteindelijk. 

 

Succes met je keuze! 

Uh goedemorgen kwa gewicht niet zie ik nou haha!

 

Ik zou gewoon een nieuw consult aanvragen bij een andere PC om een beetje te kijken of het advies overeenkomt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

zelf heb ik voor ronde implantaten gekozen omdat het dan niet erg is mocht je implantaat draaien. Dit is bij druppelvorm wel echt een probleem.

 

als je graag naturel ziet zou ik zeker eens wat opzoeken over Motiva demi of full in de ergonomix gel. Die gel is heel lopend waardoor de ronde implantaat valt als een druppelvorm, en toch is het niet erg als ze dan zou draaien.

 

ik wou zelf meer vulling aan de bovenkant dus ik heb dual plane Motiva full progressieve plus gel. Deze gel is net een tikkeltje minder lopend waardoor je een ligt push up effect hebt. Ik heb zelf 255cc als je wil, voeg ik je toe in mijn album. Ik heb voor dual plane gekozen omdat ik zelf weinig weefsel van mezelf had en het ook iets natuurlijker valt. Dit wil dus zeggen dat de implantaat tussen de borstspier ligt. Waardoor ze vanboven ook iets afvlakt doordat de spier ze vasthoud.

 

succes met je keuze hopelijk heb je hier wat aan!

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

zelf heb ik voor ronde implantaten gekozen omdat het dan niet erg is mocht je implantaat draaien. Dit is bij druppelvorm wel echt een probleem.

 

als je graag naturel ziet zou ik zeker eens wat opzoeken over Motiva demi of full in de ergonomix gel. Die gel is heel lopend waardoor de ronde implantaat valt als een druppelvorm, en toch is het niet erg als ze dan zou draaien.

 

ik wou zelf meer vulling aan de bovenkant dus ik heb dual plane Motiva full progressieve plus gel. Deze gel is net een tikkeltje minder lopend waardoor je een ligt push up effect hebt. Ik heb zelf 255cc als je wil, voeg ik je toe in mijn album. Ik heb voor dual plane gekozen omdat ik zelf weinig weefsel van mezelf had en het ook iets natuurlijker valt. Dit wil dus zeggen dat de implantaat tussen de borstspier ligt. Waardoor ze vanboven ook iets afvlakt doordat de spier ze vasthoud.

 

succes met je keuze hopelijk heb je hier wat aan!

 

 

xxx

Zou superlief zijn! Maakt me zo onzeker al die maten/keuzes dus een voorbeeldje zou heel handig zijn! Dankje!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Rossi:

Uh goedemorgen kwa gewicht niet zie ik nou haha!

 

Ik zou gewoon een nieuw consult aanvragen bij een andere PC om een beetje te kijken of het advies overeenkomt. 

Dankje! Ik zou het inderdaad ook fijn vinden om eindelijk wat décolleté te hebben in een bloesje, maar ben bang van het te grote, te ronde. Langs de andere kant, wil ik ook geen platte borst bovenaan. Zo moeilijk :-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei JDN:

Zou superlief zijn! Maakt me zo onzeker al die maten/keuzes dus een voorbeeldje zou heel handig zijn! Dankje!! 

Begrijp ik! Ik heb op voorhand ook heeeel veel opzoekwerk gedaan! Ben namelijk zelf een redelijke controle freak :blush: heb je al een pc gevonden waar je achter staat of ben je nog oriënterende? 

 

Ik voeg je nu toe aan mijn album!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei MissAnissa:

Begrijp ik! Ik heb op voorhand ook heeeel veel opzoekwerk gedaan! Ben namelijk zelf een redelijke controle freak :blush: heb je al een pc gevonden waar je achter staat of ben je nog oriënterende? 

 

Ik voeg je nu toe aan mijn album!

 

xxx

Ik ben precies nog niet zo goed in deze website maar waar vind ik dat privé-album ergens? Moet ik daarvoor iets doen? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei JDN:

Ik ben precies nog niet zo goed in deze website maar waar vind ik dat privé-album ergens? Moet ik daarvoor iets doen? Groetjes

Heey!

 

geen probleem ik had dit in het begin ook! Je moet gewoon naar alle fotoalbums gaan en daar staat het ergens tussen. Dan staat er een paars lijntje bij met privé album ofzo geloof ik!

 

het staat ook onder mijn naam dus normaal vind je hem makkelijk

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei MissAnissa:

Heey!

 

geen probleem ik had dit in het begin ook! Je moet gewoon naar alle fotoalbums gaan en daar staat het ergens tussen. Dan staat er een paars lijntje bij met privé album ofzo geloof ik!

 

het staat ook onder mijn naam dus normaal vind je hem makkelijk

 

xxx

Gevonden! Goed gedaan! Jij bent van een B vertrokken... (ik vertrek van een kleine A) en hebben ze je de keuze gegeven tussen laag-middelhoog en hoog profiel? Ben al 1x bij Dr. Ulens geweest. Heel Vriendelijke vrouw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei JDN:

Gevonden! Goed gedaan! Jij bent van een B vertrokken... (ik vertrek van een kleine A) en hebben ze je de keuze gegeven tussen laag-middelhoog en hoog profiel? Ben al 1x bij Dr. Ulens geweest. Heel Vriendelijke vrouw. 

Bij Motiva is het dan weer net wat anders! Die spreken niet van profielen.. je kan kiezen uit mini, demi, full of corse. Dit heeft te maken met de breedte en de projectie van de implantaat. Mini is de breedste met minste projectie en corse de smalste met de meeste projectie. Ik heb zelf de full dus is redelijke projectie en geen hele brede implantaat.

 

en dan kan je nog de gel kiezen dan is het ergonomix (die valt als een druppel), progressieve gel plus (licht push up effect) en de progressieve gel contour (het minst lopend dus het bolste als ik me niet vergis). Ik heb de progressieve plus dus de lichte push up.

 

dus binnen elk merk heb je zowat andere termen en benamingen! 

 

Hopelijk heb je er wat aan! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei MissAnissa:

Bij Motiva is het dan weer net wat anders! Die spreken niet van profielen.. je kan kiezen uit mini, demi, full of corse. Dit heeft te maken met de breedte en de projectie van de implantaat. Mini is de breedste met minste projectie en corse de smalste met de meeste projectie. Ik heb zelf de full dus is redelijke projectie en geen hele brede implantaat.

 

en dan kan je nog de gel kiezen dan is het ergonomix (die valt als een druppel), progressieve gel plus (licht push up effect) en de progressieve gel contour (het minst lopend dus het bolste als ik me niet vergis). Ik heb de progressieve plus dus de lichte push up.

 

dus binnen elk merk heb je zowat andere termen en benamingen! 

 

Hopelijk heb je er wat aan! 

 

Xxx

Ja bedankt! Waarom maken ze het zo moeilijk :-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei JDN:

Ja bedankt! Waarom maken ze het zo moeilijk :-). 

Ja inderdaad veel keuze! Maar neem lekker je tijd hiervoor meis om het allemaal uit te pluizen en dan komt dat helemaal goed!

 

beter even extra tijd steken in opzoekwerk ipv achteraf spijt te hebben toch -_-

 

succes!

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.