Ga naar inhoud

Dalen / zakken van protheses


Aanbevolen berichten

Vraagje voor de dames met reeds mooi gezakte protheses. :1bouncingboobs:

 

Hoeveel cm kan een prothese ongeveer zaken. Ik heb zelf nog wat "hang borst" onder de prothese hangen (2w po) en als ik onderaan in duw tot ik de prothese voel dan denk ik dat ik ongeveer 2cm nog zacht weefsel voel voor ik aan de prothese zit. Wordt dit nog volledig opgevult? Ingezakt.. heb 400cc rond motiva dp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook hoor! En zeker op 2 weken nog. Geen zorgen @Meloen1 @Stephh90. Nu op bijna 12 weken voel ik ze bijna direct als ik onderaan voel maar wel veel zachter dan toen. Nu voelt het bijna als een natuurlijke borst.

 

Nog een spoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei SN_90:

Had ik ook hoor! En zeker op 2 weken nog. Geen zorgen @Meloen1 @Stephh90. Nu op bijna 12 weken voel ik ze bijna direct als ik onderaan voel maar wel veel zachter dan toen. Nu voelt het bijna als een natuurlijke borst.

  

Nog een spoedig herstel!

Dankje! Zal geduldig blijven hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja geduld hebben is niet makkelijk he :38: en heb je hier waarschijnlijk al wel meer gelezen. Voor je het weet ben je zo ver. Nu lijkt het waarschijnlijk langzaam te gaan maar elke week merk je verschillen met de week voordien! Geduld dus... :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Ik ben 6 weken po en heb alleen nog met mijn rechterborst. De linker is al helemaal mooi ingedaald en zacht maar de rechte nog hangend en niet mooi rond en zit nog hoog ten op zich te van de linker. Hoe is hij bij jullie geplaatst? Bij achter de spier. Ik ben soms zo bang dat hij niet meer zakt ofzo....maar ze zeggen geduld is een schone zaak. 6 november moet ik terug voor controle hoop dat de arts me een beetje gerust kan stellen.

Groetjes Brigitte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @MissWolff! Jij was toch ook bij dr. Parys geweest, niet? Ik heb met bijna 12 weken ook nog een klein verschil. Links is ook ronder bij mij.

 

Ik ben nog niet op controle geweest omdat dit steeds tijdens de week wordt gedaan en ik moet elke dag tot 16u00 werken. Dus ik ga nog even zien wanneer ik wel kan.

 

Het verschil vermindert wel naar mijn gevoel. Maar als ik goed naar mijn voor foto kijk, zie ik ook dat links wat ronder was. Alleen was het me nooit opgevallen. Ik ben wel tevreden! En in bh of bikini zie je niks van het kleine verschil.

 

Ik ben benieuwd wat hij bij jou zal vinden van het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissWolff

 

Hej meid. Nu bij mij is het achter de spier geplaatst. Nu heb ik eens in dit forum een discussie gelezen. En de vrouw had net hetzelfde als jij! Ook 6weken po en niet gelijk gezakte borsten. Ze heeft haar pc gecontacteerd en hij zei dat het zeker 4maand kan duren tegen dat ze beide zakken! De ene is soms sneller dan de andere. Dus nog wat tijd geven zou ik doen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei SN_90:

Hoi @MissWolff! Jij was toch ook bij dr. Parys geweest, niet? Ik heb met bijna 12 weken ook nog een klein verschil. Links is ook ronder bij mij.

 

Ik ben nog niet op controle geweest omdat dit steeds tijdens de week wordt gedaan en ik moet elke dag tot 16u00 werken. Dus ik ga nog even zien wanneer ik wel kan.

 

Het verschil vermindert wel naar mijn gevoel. Maar als ik goed naar mijn voor foto kijk, zie ik ook dat links wat ronder was. Alleen was het me nooit opgevallen. Ik ben wel tevreden! En in bh of bikini zie je niks van het kleine verschil.

 

Ik ben benieuwd wat hij bij jou zal vinden van het resultaat!

Hoi @SN_90 

 

Ja ben ook door dokter Parys geholpen idd. Bij mij is mn rechterborst van onder nog leeg ik denk nog zn 3/4cm ik voel de onderkant van me prothese te hoogte van me tepel zitten dus hij moet nog even maar geduld is zo moeilijk. Heb laatst ook een borstband gekregen om de borst naar beneden te drukken. Ik ben benieuwd wat hij 6 november zeg.....de linker borst is super mooi en rond en ook al echt zacht aan het worden nu. Kan niet wachten als de andere borst op de goede plek zit ik wil schoppen en showen!!! Maar ben wel blij om te lezen dat er meerdere vrouwen zijn die geduld moeten hebben! Geeft me hoop.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Meloen1:

@MissWolff

 

Hej meid. Nu bij mij is het achter de spier geplaatst. Nu heb ik eens in dit forum een discussie gelezen. En de vrouw had net hetzelfde als jij! Ook 6weken po en niet gelijk gezakte borsten. Ze heeft haar pc gecontacteerd en hij zei dat het zeker 4maand kan duren tegen dat ze beide zakken! De ene is soms sneller dan de andere. Dus nog wat tijd geven zou ik doen.. 

Hoi @Meloen1

 

4 maande pff geduld is een schone zaak zeggen ze ....Ik ben echt zo ongeduldig denk ik....Bij mijn vriendinnen is het allemaal meteen goed en ik moet weer wachten...maar goed zal wel moeten en gelukkig dat er meerdere zijn. 6 nov moet ik terug ben benieuwd wat dan zegt.

Bedankt voor je berichtje!

Stel me ook weer gerust.

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-10-2018 om 22:48 zei MissWolff:

Hoi dames,

 

Ik ben 6 weken po en heb alleen nog met mijn rechterborst. De linker is al helemaal mooi ingedaald en zacht maar de rechte nog hangend en niet mooi rond en zit nog hoog ten op zich te van de linker. Hoe is hij bij jullie geplaatst? Bij achter de spier. Ik ben soms zo bang dat hij niet meer zakt ofzo....maar ze zeggen geduld is een schone zaak. 6 november moet ik terug voor controle hoop dat de arts me een beetje gerust kan stellen.

Groetjes Brigitte 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Luna1803:

@MissWolff hoi hoi! Ja dokter Parys zei me ook al: schrijf maar in het groot GEDULD op je spiegel. Eind resultaat echt pas na 12weken ten vroegste. Heb jij direct een borstband moeten dragen?

Nee eerst 2 weken ingetapt en toen op controle en toen zagen we dat de rechter borst nog hoog zat toen kreeg ik een borst band en die draag ik nu nog. Na 12 weken pas pff dat duurt lang als het maar goed komt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.