Ga naar inhoud

Een jaar later! Monobloc hydrogel


ellen001

Aanbevolen berichten

Alweer 1 jaar na mijn operatie. Aangezien er altijd weinig info te vinden is over hydrogel, dacht ik maar een update te plaatsen. 

Ik heb 440 cc laten plaatsen bij dr Nio en ben er nog steeds erg blij mee. Het cliché is waar, ze hadden best wat groter gemogen. 

Ik heb voor hydrogel gekozen, omdat ik het idee van siliconen in mijn lijf niet prettig vind. Ik ben boven de 35, heb kinderen en het hoefde van mij niet super groot, maar weer mooi gevuld. En dat is zeker goed gelukt. Ze voelen fijn en natuurlijk aan. Mijn gevoel in borst en tepels voelt nog hetzelfde als voorheen. Ik ben blij! 

In mijn privé album zal ik het eindresultaat plaatsen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het nog niet, @ellen001...

Heb nu een lege cup 80C; dus eigenlijk een (grote) 80B-cup met vel van een C-cup...

Ik vind de vorm niet mooi (net alsof ze van mijn lichaam afglijden en deuken aan de zijkant als ik een beetje voorover hang of in mijn bh kijk; te veel huidoverschot; terwijl de hang meer optisch is, want echt sprake van een grote hang is er niet, en het is ook niet zo dat mijn tepels helemaal onderaan hangen..); en ik wil graag mijn borsten en tepels zo'n 5 cm hoger hebben staan.

Heb 2 consulten gehad; de ene pc stelde óf opvullen voor, maar dan zijn er wel grote implantaten nodig (maar ik wil geen grote borsten; vind het bij andere wel mooi/sexy, maar wil ze zelf niet (meer) hebben; heb 20 jaar geleden mijn borsten laten verkleinen van DD naar C......) óf een borstlift + kleine ronde implantaten (220 - 250 cc); in dat laatste geval zou ik volgens hem op een 80C uitkomen. Een lift wimpelde ie meteen weg (waarom weet ik eigenlijk niet....; ging zo snel allemaal eigenlijk en vond pc niet zo sympathiek waardoor ik niet zo op me gemak was en niet goed vragen durfde te stellen) , de andere pc zei dat een borstlift niet mogelijk is bij mij; omdat mijn tepels nu al op de goede positie staan en met een lift te hoog zouden komen te staan en omhoog zouden wijzen en uit de bh zouden kunnen komen (later toen ik thuis kwam dacht ik, dit klopt toch niet; een pc kan de tepels toch daar plaatsen waar ie ze wil?????????); en hij stelde opvullen voor met anatomische implantaten 250 a 350 cc......

Volgende week heb ik weer een consult en in november ook.. Ben benieuwd wat deze pc's voor adviezen hebben.

Mijn voorkeur gaat uit naar een lift, maar alleen als ik daarmee niet te kleine / te platte borsten overhoud...

 

Heb even in je album gespiekt, ziet er goed uit, Ellen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Robijntje02:

Ik weet het nog niet, @ellen001...

Heb nu een lege cup 80C; dus eigenlijk een (grote) 80B-cup met vel van een C-cup...

Ik vind de vorm niet mooi (net alsof ze van mijn lichaam afglijden en deuken aan de zijkant als ik een beetje voorover hang of in mijn bh kijk; te veel huidoverschot; terwijl de hang meer optisch is, want echt sprake van een grote hang is er niet, en het is ook niet zo dat mijn tepels helemaal onderaan hangen..); en ik wil graag mijn borsten en tepels zo'n 5 cm hoger hebben staan.

Heb 2 consulten gehad; de ene pc stelde óf opvullen voor, maar dan zijn er wel grote implantaten nodig (maar ik wil geen grote borsten; vind het bij andere wel mooi/sexy, maar wil ze zelf niet (meer) hebben; heb 20 jaar geleden mijn borsten laten verkleinen van DD naar C......) óf een borstlift + kleine ronde implantaten (220 - 250 cc); in dat laatste geval zou ik volgens hem op een 80C uitkomen. Een lift wimpelde ie meteen weg (waarom weet ik eigenlijk niet....; ging zo snel allemaal eigenlijk en vond pc niet zo sympathiek waardoor ik niet zo op me gemak was en niet goed vragen durfde te stellen) , de andere pc zei dat een borstlift niet mogelijk is bij mij; omdat mijn tepels nu al op de goede positie staan en met een lift te hoog zouden komen te staan en omhoog zouden wijzen en uit de bh zouden kunnen komen (later toen ik thuis kwam dacht ik, dit klopt toch niet; een pc kan de tepels toch daar plaatsen waar ie ze wil?????????); en hij stelde opvullen voor met anatomische implantaten 250 a 350 cc......

Volgende week heb ik weer een consult en in november ook.. Ben benieuwd wat deze pc's voor adviezen hebben.

Mijn voorkeur gaat uit naar een lift, maar alleen als ik daarmee niet te kleine / te platte borsten overhoud...

 

Heb even in je album gespiekt, ziet er goed uit, Ellen!

 

Lastig zeg! Misschien toch beter als je nog een consult aan vraagt. Je moet wel zekerheid hebben voordat je een keus maakt. Ik zal je ook nog toevoegen aan mijn oude album. Daar kun je mijn voorsituatie zien. Bij mij was het ook echt leeg met lichte hang. 

Ik wilde ook absoluut niet groot. Maar je went echt aan de maat. Vanaf de zijkant zijn ze bij mij helemaal niet groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 11-10-2018 om 17:22, ellen001 zei:

Dank je wel!

Wauw, Heel erg mooi en natuurlijk! Hoe snel had je het gevoel in je borsten en tepels weer terug?

 

Ik heb 18dgn geleden 425cc anatomisch voor de spier laten plaatsen maar voelt allemaal nog dof..

 

mag ik ook een kijkje nemen in je privé album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@ellen001 wat fijn dat je zo tevreden bent met de hydrogel!

zou ik in je album mogen kijken? Ik word volgende week geopereerd door dr van Zele en krijg ook de hydrogel dual plane geplaatst. Heel benieuwd naar jouw resultaat omdat je ook de hydrogel hebt en je voor foto’s. Ik krijg overigens 340 cc :)

 

dankjewel alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

He @ellen001

Ik word binnenkort ook geopereerd door Dr nio, hij heeft mij 500cc eurosilicone dual plane geadviseerd maar ik twijfel toch of Hydrogel niet beter/veiliger is. Het idee van silecone staat mij ook enigszins tegen. Zou ik een kijkje mogen nemen in jou album? 

Groetjes Liek

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.