Ga naar inhoud

Afvallen voor de operatie. Wie doet mee?


DoubleD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Altijd als ik er eenmaal in zit en doe t paar wk goed denk ik ergens in Mn hoofd ofzo dat ik mezelf wel weer iets mag gunnen maar voor ik t weet gaat t weer elke dag zo... hoe blijven jullie er t beste in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar! Hier ook sinds paar dagen dat ik toch weet meer snaai.. dan is die positieve draai ff weg? Weet ook niet. Dan denk ik ach, zo erg zal dit niet zijn, ach straks ga ik weer sporten komt t dan wel goed enz... kan je dus niet echt goede tips geven haha ;) probeer het gewoon weer op te pakken, ff streng zijn en er weer tegenaan, jij hebt immers echt een doel en daarbij een datum, probeer je daarvoor te focussen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx! Dat helpt wel, de datum in Mn hoofd houden. En t helpt ook als ik resultaat zie, nu zie ik wel gwn egt dat Mn gezicht smaller is geworden en Mn buik slinkt maar zie t niet op de weegschaal en dat demotiveert enorm. 

Vandaag weer er tegen aan! V het weekend gek gedaan want met de kids Halloween gevierd en Mn man zn verjaardag..

 

shake en koffie zitten er weer in voor nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, DoubleD zei:

Thx! Dat helpt wel, de datum in Mn hoofd houden. En t helpt ook als ik resultaat zie, nu zie ik wel gwn egt dat Mn gezicht smaller is geworden en Mn buik slinkt maar zie t niet op de weegschaal en dat demotiveert enorm. 

Vandaag weer er tegen aan! V het weekend gek gedaan want met de kids Halloween gevierd en Mn man zn verjaardag..

 

shake en koffie zitten er weer in voor nu!


You can do it! 


Hier staat de weegschaal nu op -4kg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, DoubleD zei:

Hoe is t dames?!

zijn we nog kilootjes kwijt?

 

Ik voorlopig niks :( Ff veel op bezoek geweest en blijven eten, zal er geen goed aan doen? 

 

Bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op n neer... maar zonder t sporten erbij gaat t minder had

mn taille buik n gezicht is wel geslonken 

dat was t allerbelangrijkste! We zetten gwn door en af en toe gun ik mezelf zodat ik deze leefstijl vast kan houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.