Ga naar inhoud

Afvallen voor de operatie. Wie doet mee?


DoubleD

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Bloemmetje:

Ik ben weer zn viesmakend jaloers mens dat nergens last van heeft.. alles vreet wat los en vast zit, 4x in de week een pizza na binnen drukt voor het slapen gaan :45:

maaaaar.....

dat hou niet in dat ik geen respect voor jullie heb en ik weet dat het jullie gaat lukken!!

 

Bij deze ben ik jullie supporter/mascotte :43::43::43:

Jullie schouder om op te huilen,

Jullie biecht stoel om op biechten (na stiekem snacken)

:45:

 

Als jullie nog een paar kilo over hebben schuif het alsje alsjeblieft door naar mij! :59: Zou der graag nog een kilo of 6 bij willen..

Hahaha! Zo herkenbaar. Ik kom geen gram aan, hoe erg ik m’n best ook doe. Dus idd, als jullie iets over hebben houd ik mij aanbevolen voor een paar kilo :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahahahahahaha :53:

 

was ook zo n mens :32: heeeerlijk.. maatje xs/s tot ik de derde eruit floepte.. 

Ik ben nu 35 maar ben lang en nog steeds slank alleen zit nu tussen s&m in en krijg dus nu een vreselijke bolle toet (lees onderkin:angry:) en buikje als ik nu eindeloos blijf doorvreten (aan beweging geen gebrek met drie kids en altijd wel ondernemend met hun) maar toch wel wat veranderd en door Mn cupmaat en een buikje voel ik me dan egt n zeug :134:

dus we doen weer n rondje 

want n platte buik met zulke mooie tetten straks is toch wel t mooist :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Draakje84:

Hahaha! Zo herkenbaar. Ik kom geen gram aan, hoe erg ik m’n best ook doe. Dus idd, als jullie iets over hebben houd ik mij aanbevolen voor een paar kilo :125:

 

Baby’s maak in 4.5 jaar tijd 3 baby s :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Bloemmetje:

Ik ben weer zn viesmakend jaloers mens dat nergens last van heeft.. alles vreet wat los en vast zit, 4x in de week een pizza na binnen drukt voor het slapen gaan :45:

maaaaar.....

dat hou niet in dat ik geen respect voor jullie heb en ik weet dat het jullie gaat lukken!!

 

Bij deze ben ik jullie supporter/mascotte :43::43::43:

Jullie schouder om op te huilen,

Jullie biecht stoel om op biechten (na stiekem snacken)

:45:

 

Als jullie nog een paar kilo over hebben schuif het alsje alsjeblieft door naar mij! :59: Zou der graag nog een kilo of 6 bij willen..

Hahahah met jou praat ik gewoon niet meer!!!:85::P

 

zit s een tijdje rond 65,5-66 maar vanmorgen 64,6!! Benieuwd of het eenmalig is ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Bloemmetje:

Ik ben weer zn viesmakend jaloers mens dat nergens last van heeft.. alles vreet wat los en vast zit, 4x in de week een pizza na binnen drukt voor het slapen gaan :45:

maaaaar.....

dat hou niet in dat ik geen respect voor jullie heb en ik weet dat het jullie gaat lukken!!

 

Bij deze ben ik jullie supporter/mascotte :43::43::43:

Jullie schouder om op te huilen,

Jullie biecht stoel om op biechten (na stiekem snacken)

:45:

 

Als jullie nog een paar kilo over hebben schuif het alsje alsjeblieft door naar mij! :59: Zou der graag nog een kilo of 6 bij willen..

Ik vond je zo leuk... Nu is het ietsjes minder aan het worden..

Hahaha nee hoor, ik vind dat alleen maar mooi om te zien. Dat mensen kunnen eten wat ze willen maar niet aankomen! Natuurlijk ben ik er soms ook jaloers op, maar zo heeft iedereen wat toch ?!!! 

 

ik wil jou best 6 kilo geven , uitgezonderd van mijn borsten !!! , Klein stukje buik, bil, been, arm ? Mag je zelf kiezen waar je het bij jou plaatst. Mooie deal Bloem!! 

Wanneer is de overdracht :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2018 om 10:19 zei DoubleD:

Ik wil 5 kg kwijt voor 19 november

dan wordt ik geopereerd

Ooglidcorrectie en prothese wissel

 

Samen afvallen is leuker en motiverender dan alleen dus wie doet mee?!

Ik doe mee!! Ik heb 26 nov mijn borstverkleining. Ik weeg nu 58 maar wil 3 kilo afvallen. Ik wil weer terug naar mijn 55 gewicht. Daar zat ik altijd op 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei DoubleD:

 

Baby’s maak in 4.5 jaar tijd 3 baby s :45:

Vaak een gevolg dat er iets blijft hangen. Bij mij waren de zwangerschapskilo’s er de dag erna af. :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Join us! Hoe is t bij iedereen gegaan vandaag? Had wat hoofdpijn v t afkicken v de redjes maar PCM tje en koffie hebben t laten doen verdwijnen als sneu voor de zon.. zit er helemaal in.. miss ook nog f sporten aanpakken :drag_08: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎11‎-‎10‎-‎2018 om 10:51 zei Stephh90:

Samenwonen is idd killing voor je dieet! Ik woon op dit moment niet samen, maar als ik met mijn vriend ben moet ik echt erop letten. Vooral omdat hij er zo'n eentje is die een sixpack heeft maar wel een hele pizza en ijs etc kan vreten zonder een gram aan te komen. 

 

Ik eet nu ongeveer tussen de 1200-1400 calorieën per dag en ben 1.71m , dit vooral omdat ik nu nog niet kan sporten. Met sporten eet ik wel wat meer. Weeg nu 66kg, maar op de dag van de operatie (nu 2 weken geleden) woog ik 62kg. Het is vooral veel vocht, vet denk ik niet want zo veel eet ik niet en 1kg aan borsten hihi. Dus wil sowieso terug naar die 62kg maar het liefste wil ik zo rond de 58kg wegen. 

Doe je daar wel een beetje voorzichtig mee? Je lichaam zit nog in het herstel, en vraagt dus ook voedingsstoffen. 1200-1400 cal is echt een beetje aan de minne kant, mijns inziens....
Kort je lichaam nergens op als het juist bouwstenen nodig heeft.. Snaaien laten en voor de rest bewust omgaan met voeding, maar niet extreem gaan zitten doen ;) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei best_boobie:

Doe je daar wel een beetje voorzichtig mee? Je lichaam zit nog in het herstel, en vraagt dus ook voedingsstoffen. 1200-1400 cal is echt een beetje aan de minne kant, mijns inziens....
Kort je lichaam nergens op als het juist bouwstenen nodig heeft.. Snaaien laten en voor de rest bewust omgaan met voeding, maar niet extreem gaan zitten doen ;) 

xx BB

Goed dat je het even aankaart hoor! Mijn rationele verstand zegt ook dat ik wat meer moet eten nu met het herstel. Heb ik ook netjes gedaan de eerste 2 weken. 

 

opeens zoveel aankomen de dag na de operatie was ff emotioneel een klap voor me dat, ik dacht shit het moet er echt allemaal snel weer af.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een super fanatieke sporter en let normaal gesproken heel goed op me voeding. 

Na mijn operatie heb ik nergens opgelet, heb ik gegeten wanneer ik honger had en gepakt waar ik trek in had. Denk wel dat ik iets ben aangekomen maar na die 6 weken ga ik er gewoon weer vol tegen aan. Bewust niet op de weegschaal gestaan en dat is ook echt mijn tip. 

Afvallen voor je operatie is heel goed maar zorg ervoor dat je in je herstel ervoor zorgt dat je alles binnen krijgt wat je nodig hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Cristaline1990:

Ik ben ook een super fanatieke sporter en let normaal gesproken heel goed op me voeding. 

Na mijn operatie heb ik nergens opgelet, heb ik gegeten wanneer ik honger had en gepakt waar ik trek in had. Denk wel dat ik iets ben aangekomen maar na die 6 weken ga ik er gewoon weer vol tegen aan. Bewust niet op de weegschaal gestaan en dat is ook echt mijn tip. 

Afvallen voor je operatie is heel goed maar zorg ervoor dat je in je herstel ervoor zorgt dat je alles binnen krijgt wat je nodig hebt. 

 

En wat doe jij dan qua sport? Cardio/kracht? 

Ik let vooral op dat ik bewust eet. Dus ik ban niet verschillende voedingsstoffen, maar ik zorg dat ik de slimme keuzes maak en geen overdreven porties eet. Heb nu ook sinds kort een loopband, dus hoop dat die 6 weken snel voorbij zijn zodat ik eindelijk ook kan bewegen! Paardrijden valt nu ook 6 weken uit, al vind ik daarbij 6 weken zeer weinig. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Nyphele:

 

En wat doe jij dan qua sport? Cardio/kracht? 

Ik let vooral op dat ik bewust eet. Dus ik ban niet verschillende voedingsstoffen, maar ik zorg dat ik de slimme keuzes maak en geen overdreven porties eet. Heb nu ook sinds kort een loopband, dus hoop dat die 6 weken snel voorbij zijn zodat ik eindelijk ook kan bewegen! Paardrijden valt nu ook 6 weken uit, al vind ik daarbij 6 weken zeer weinig. :P

Ik doe kracht training icm cardio wanneer ik wat vet kwijt moet. Over het algemeen ga ik 5/6 dagen naar de sportschool en ben ik in de weer met gewichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe staat t er voor met de voornemens?

 

Hier holding on

Vier dg aan een stuk geen redjes n gesnaai avonds. Ook maaltijden en tussendoortjes verantwoord en gezond dus zit er al helemaal in

 

ml zei gister dat ie t al wat aan Mn gezicht zag, gaat bij mij heel snel als ik dan eenmaal begin.. t is toch ook mooier als je mooie tetten krijgt dat je verder slank bent?! 

 

Ook komen Mn ogen beter uit als ik niet zo opgeblazen bent n dan zeker met straks Mn ooglidcorrectie dubbel effect(hoop ik dan hihi)

 

Off topic wel heeeel blij dat ik onder narcose ga want die prikken omg zag op YouTube n filmpje mij niet gezien haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat goed! Nu een dag of 4 bezig, is ruim een kilo af. Snaai vooral minder! Neem nu vaak als lunch 1 boterham en dan bak ik een roerei. 3 plakjes kipfilet, tomaatje, spinazie en 2 eieren. Best lekker en vult goed :)

 

double d krijg je een onder of boven ooglid correctie? Ik erger me kapot aan de dunne huid en rimpels onder me ogen. Maar dat is best lastig, fillers, laser, plexr, correctie... wil er best vanaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed bezig! Doorpakken nu! Lekkere lunch ga ik onthouden 

weet niet of je pinterest hebt maar staan lekkere recepten met alleen eiwitomelettes en dan met bijv champignons spinazie en hutn kase.. zie ook vaak eiwit omeletten met kruiden voorbijkomen en dan als soort “wrap” met zalm rucola avocado of met tonijn en rauwkost 

zwz gebruik ik pinterest om nieuwe dingen uit te proberen en je kan per ingrediënt al lekkere recepten vinden dus even als tip! 

 

ik krijg n ooglidcorrectie boven, heb overhangende oogleden.

en zie egt zoveel goeie resultaten voorbij komen! Ben erg benieuwd hoe t bij mij gaat uitpakken maar vind zo storend oa met opmaken maar gwn heel Mn blik.. en Mn ogen zijn ook altijd vermoeid en droog wat ik ook gebruik n doe n heb ook regelmatig oogpijn / hoofdpijn 

hoop dat dat ook minder wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de wisseling wil ik hier graag in meegaan, ik denk dat het lichaam na een ingreep toch al alle zeilen moet bijzetten om te genezen dus ik wil het niet extra belasten door er een dieet tegenaan te gooien.

Als ik opgeknapt ben wil ik echter graag een kilo of 5 kwijt en dan wil ik er ook zeker voor gaan.

Succes voor diegenen die nu beginnen, ik lees mee zodat ik straks goed voorbereid aan mijn kilootjes kan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.