Ga naar inhoud

Afvallen voor de operatie. Wie doet mee?


DoubleD

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Sjuul:

Na de wisseling wil ik hier graag in meegaan, ik denk dat het lichaam na een ingreep toch al alle zeilen moet bijzetten om te genezen dus ik wil het niet extra belasten door er een dieet tegenaan te gooien.

Als ik opgeknapt ben wil ik echter graag een kilo of 5 kwijt en dan wil ik er ook zeker voor gaan.

Succes voor diegenen die nu beginnen, ik lees mee zodat ik straks goed voorbereid aan mijn kilootjes kan werken.

Goed plan! Dit mag je herstel niet in de weg staan. Wanneer staat je wissel gepland? Iig wel aan te raden niet te gaan jo jo en na je wissel.. is er bij mij nie mooier op geworden nl...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Nyphele:

Hoe gaat het hier met alle dames? 

Voorlopig loopt alles nog vlot bij mij en is er nu 1,6kg af, ben ik tevreden mee :D

Min 2.5 kilo vandaag.. zal ook egt wel vocht zijn, want bij mijn gaat de eerste week altijd hard! Zit er helemaal in nu, eet verantwoord en bewust en snaai niet meer (op af en toe wat popcorn na) en drink geen redjes 

voel me egt energieker en merk dat Mn bolle toet al veel minder wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD, mijn wissel staat 5 november op de planning, 2 en een halve week nog.

Jojo’en zit geloof ik niet echt in mijn genen, ik ben vrij stabiel in mijn gewicht maar het laatste jaar een kilo of 2 erbij gekregen door de horrormonen die meno pauze heten.

Ik sport en eet gezond maar wil uiteraard graag de puntjes op de i zetten na mijn wissel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sjuul:

@DoubleD, mijn wissel staat 5 november op de planning, 2 en een halve week nog.

Jojo’en zit geloof ik niet echt in mijn genen, ik ben vrij stabiel in mijn gewicht maar het laatste jaar een kilo of 2 erbij gekregen door de horrormonen die meno pauze heten.

Ik sport en eet gezond maar wil uiteraard graag de puntjes op de i zetten na mijn wissel.

Dat is al bijna! Hoeveel cc heb je nu en gaat erin? Ik 470 naar 605 of 655.

Ah dat heb je mooi mee! Heerlijk vooruitzicht! Dat wordt showen aankomende zomer :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Iwb:

Wat ik wel lekker vind om te snoepen is rozijntjes. Zijn best verantwoord heb ik begrepen. 

Met nootjes erbij... 

Ik ook! Heb nu vaak n bakje met wat cashew amandel n walnoot en dan rozijntjes en blokje puur! Lekker met groene thee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD,

Ik heb nu 280 cc eurosillicone low profile erin en een volle D cup.

Wat er nu ingaat is nog niet helemaal duidelijk, het zou wat meer zijn dit wordt met een pasprothese bekeken tijdens de wissel.

Ik ga van voor de spier naar dual plane .. Advies was iets meer volume vanwege het liftende effect, verwijderen kapsel (nog niet echt dramatisch gelukkig) en in de 16 jaar dat ze erin zitten zijn ze ook wat gaan hangen .. De maat is dus nog een verrassing, wie weet word ik wel wakker met een maatje groter ..

Verheug me in elk geval al op de zomer, dan zijn ze weer mooi in het gareel mijn nieuwe kerstballen

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: je nieuwe kerstballen :45:

hi-la-rish

 

maar uh spannend vooruitzicht! Ik ga je volgen! Ik heb ook n topic staan.

 

Ik wil ook meer volume met name bovenin en meer naar elkaar, en optische lift (ook wat gaan hangen na onverwachte zwangerschap/aankomen/afvallen)

 

heb j ook n album? Zal je bij mij toevoegen..

 

sorry meiden dit was f off topic 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD, 19 december is de 6 weken controle, een paar dagen voor kerst dus vandaar dat ik ze mijn kerstballen heb gedoopt ..

Nog geen album, ook nog geen foto’s maar ik ben je ook gaan volgen, zal je topic even zoeken ..

Zo te zien hebben we dus ongeveer het zelfde voor de boeg, spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei DoubleD:

Min 2.5 kilo vandaag.. zal ook egt wel vocht zijn, want bij mijn gaat de eerste week altijd hard! Zit er helemaal in nu, eet verantwoord en bewust en snaai niet meer (op af en toe wat popcorn na) en drink geen redjes 

voel me egt energieker en merk dat Mn bolle toet al veel minder wordt!

 

Goed bezig! 

Die eerste week gaat ook altijd het beste inderdaad :D

 

Alles best ok hier, ze doen geen pijn met uitzondering van het opstaan ‘S morgens en de zwaartekracht die zijn werk dan doet. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2018 om 10:19 zei DoubleD:

Ik wil 5 kg kwijt voor 19 november

dan wordt ik geopereerd

Ooglidcorrectie en prothese wissel

 

Samen afvallen is leuker en motiverender dan alleen dus wie doet mee?!

Hahaha het is wat hè dat afvallen :83:

 

ik word 5 dec geopereerd en wil er ook nog 5 kilo vanaf, ik ga maandag beginnen met het Sonja bakker dieet. En dat is me al eens eerder gelukt, en die kilo’s zijn er nog steeds af, maar wil er nog steeds wel 5 kilo vanaf. 

 

Ik ga over 3 weken een weekje naar Dubai dus dan geen Sonja bakker voor mij, maar tot die tijd, en 2 weken daarna ga ik dus wel even streng zijn voor mezelf! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jesssi:

Is er al een groepje voor afvallen na de operatie :45:

Stoppen met roken en twee weken weinig bewegen en vocht hoppa plus 5...:103:

 

Haha ik ben aan het afvallen na de OP hoor :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.