Ga naar inhoud

Afvallen voor de operatie. Wie doet mee?


DoubleD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hè wat leuk al reacties :D 

 

lets do it! En zwz goed om op gewicht te blijven @Cristaline1990

 

Ja bij mij werkt t best om kh te laten staan/te minderen

 

ontbijt met shake v amandelmelk banaan havermout en wat walnoten/amandelen

 

lunch afwisselend kwark, ei wit omelet, speltcrackers salades etc 

 

avond eten ook veel variatie en eet graag vis en mijdt dan kh zoveel mogelijk en ipv gewone rijst eet ik dan zilvervliesrijst en ntl veel gtoente

 

meer water drinken, geen calorieën drinken en Mn red bull verslaving aanpakken door meer koffie te drinken ipv blikjes suiker :25: vind zooo lekker 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de avond zit nog n groot deel van mijn probleem wbt aankomen

heb drie kindjes, van 5,5 bijna 2 en 4,5 jaar oud. Als die erin liggen gaat Netflix aan en wat is dan lekkerder dan snaaien en snoepen:3: 

 

Eet als ik weer in Mn ben goedbezig modus zit ter vervanging van al die chips en snoep wat nootjes en pure chocolade, popcorn, mandarijntjes, appels of iets als maiswafel met likje pindakaas oid

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei DoubleD:

Hè wat leuk al reacties :D 

 

lets do it! En zwz goed om op gewicht te blijven @Cristaline1990

 

Ja bij mij werkt t best om kh te laten staan/te minderen

 

ontbijt met shake v amandelmelk banaan havermout en wat walnoten/amandelen

 

lunch afwisselend kwark, ei wit omelet, speltcrackers salades etc 

 

avond eten ook veel variatie en eet graag vis en mijdt dan kh zoveel mogelijk en ipv gewone rijst eet ik dan zilvervliesrijst en ntl veel gtoente

 

meer water drinken, geen calorieën drinken en Mn red bull verslaving aanpakken door meer koffie te drinken ipv blikjes suiker :25: vind zooo lekker 

 

 

 

Ziet er al goed uit qua voedingspatroon! Ik ben sinds zondag weer met keto begonnen eet onder of rond de 20gram koolhydraten. 

 

Hier ook een redbull en coca cola zero verslaafde, of ik moet zeggen ex verslaafde hihi heb al 3 weken niks op! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei DoubleD:

In de avond zit nog n groot deel van mijn probleem wbt aankomen

heb drie kindjes, van 5,5 bijna 2 en 4,5 jaar oud. Als die erin liggen gaat Netflix aan en wat is dan lekkerder dan snaaien en snoepen:3: 

 

Eet als ik weer in Mn ben goedbezig modus zit ter vervanging van al die chips en snoep wat nootjes en pure chocolade, popcorn, mandarijntjes, appels of iets als maiswafel met likje pindakaas oid

 

Ik heb juist de bv gedaan toen in 10 kilo ben afgevallen. Toen was ik helemaal klaar met mn lege a cupje

maar als ik je een tip mag geven, 

zoek een hobby! :4: haha klinkt heel fout maar het helpt bij mij echt! 

Ik heb voor mezelf een knop omgezet, ik vrat elke avond en nu bijna niet meer. Maar ik merkte in het begin ook dat als ik savonds aan het werk of hobby’en ben (voor mij bijna hetzelfde, heb van mn hobby mn werk gemaakt) dan ben ik veel te druk om te snoepen! 

Je went er echt wel aan. 

Ik eet verder gewoon net als voorheen. Niks overdreven gezond, gewoon witbrood en pasta en pindakaas enzo. Alleen heb ik bijv deze ochtend na mijn boterham niks meer op. Al dat gesnaai tussendoor laat ik nu weg. En ik ben natuurlijk ook gaan sporten. En dat heeft heel goed geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei DoubleD:

In de avond zit nog n groot deel van mijn probleem wbt aankomen

heb drie kindjes, van 5,5 bijna 2 en 4,5 jaar oud. Als die erin liggen gaat Netflix aan en wat is dan lekkerder dan snaaien en snoepen:3: 

 

Eet als ik weer in Mn ben goedbezig modus zit ter vervanging van al die chips en snoep wat nootjes en pure chocolade, popcorn, mandarijntjes, appels of iets als maiswafel met likje pindakaas oid

Jaa Jaa Jaa herkenbaar!! Die avond-snack-probleem! 

Lekker filmpje op, met wat lekkers. Zo herkenbaar.

 

Ik heb mijn bv al wel gehad, maar wil nu echt gaan afvallen. Vorig jaar gaan samen wonen en op 1 of andere manier VLIEGEN die kilo's er dan aan, wil nu 5 a 10 kilo kwijt, voor de zomer volgend jaar. Dus heb alle tijd.

Ben ooit, nu 2 jaar terug, 40 kg afgevallen... Had ik nooit grote borsten gehad, maar na dat afvallen al helemaal niet meer, ik sloeg wel compleet door. Sportte ineens 7 dagen per week, raakte geen koolhydraat meer aan, keek er niet eens naar. Eerlijk; maakte me ook niet gelukkig. Relatie verbroken, wilt weleens helpen hoor om af te vallen :6:.. Maar zoals ik al zei, zodra je ( ik ) weer ga samen wonen, komt het er weer aan. Dus neem dat advies alsjeblieft niet serieus.. 

 

Maandag weer begonnen met "op mijn eten letten". 

Ontbijt; Kwark 

Tussendoor; Thee / water .. verder niets.

Lunch; Salade, veldsla, gerookte kip, komkommer, paprika. Probeer af te wisselen met geitenkaas/tonijn.

Tussendoor; Banaan ( als ik 's avonds ga sporten ) óf iets van een crackers met hutenkase. 

Diner; groente + vlees/vis. 

's Avonds; N I E T S. 

 

Zo zijn die 40 kg ook goed gegaan, heb dat ook lang volgehouden, zonder extreme snaai-gevoelens. Ben nu nog niet dik, absoluut niet. Maar voor het mooie mag er wel iets af/ mag het strakker. 

 

's avonds drink ik dan maar gewoon meer water dan voorheen, merk wel dat m'n lichaam 'vraagt' om iets lekkers. Ik praat dan maar gewoon terug; Nee we gaan niet eten. :85:... 

Gaat goed, die 3 avonden tot nu toe. 

 

Lijkt me leuk om elkaar een beetje te motiveren!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenwonen is idd killing voor je dieet! Ik woon op dit moment niet samen, maar als ik met mijn vriend ben moet ik echt erop letten. Vooral omdat hij er zo'n eentje is die een sixpack heeft maar wel een hele pizza en ijs etc kan vreten zonder een gram aan te komen. 

 

Ik eet nu ongeveer tussen de 1200-1400 calorieën per dag en ben 1.71m , dit vooral omdat ik nu nog niet kan sporten. Met sporten eet ik wel wat meer. Weeg nu 66kg, maar op de dag van de operatie (nu 2 weken geleden) woog ik 62kg. Het is vooral veel vocht, vet denk ik niet want zo veel eet ik niet en 1kg aan borsten hihi. Dus wil sowieso terug naar die 62kg maar het liefste wil ik zo rond de 58kg wegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei DoubleD:

Hè wat leuk al reacties :D 

 

lets do it! En zwz goed om op gewicht te blijven @Cristaline1990

 

Ja bij mij werkt t best om kh te laten staan/te minderen

 

ontbijt met shake v amandelmelk banaan havermout en wat walnoten/amandelen

 

lunch afwisselend kwark, ei wit omelet, speltcrackers salades etc 

 

avond eten ook veel variatie en eet graag vis en mijdt dan kh zoveel mogelijk en ipv gewone rijst eet ik dan zilvervliesrijst en ntl veel gtoente

 

meer water drinken, geen calorieën drinken en Mn red bull verslaving aanpakken door meer koffie te drinken ipv blikjes suiker :25: vind zooo lekker 

 

 

 

Als dat voor jou het beste werkt dan zeker doen!!

Ik drink altijd cola zero en redbull suikervrij, is even wennen maar dat komt echt goed. Ik kan ook niet zonder redbull op zn tijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Stephh90:

Ziet er al goed uit qua voedingspatroon! Ik ben sinds zondag weer met keto begonnen eet onder of rond de 20gram koolhydraten. 

 

Hier ook een redbull en coca cola zero verslaafde, of ik moet zeggen ex verslaafde hihi heb al 3 weken niks op! 

Wat knap! Voelt dan egt als n hele prestatie hè! Althans voor mij wel, tot ik er weer goed in zit dan mis ik t totaal niet.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Stephh90:

Samenwonen is idd killing voor je dieet! Ik woon op dit moment niet samen, maar als ik met mijn vriend ben moet ik echt erop letten. Vooral omdat hij er zo'n eentje is die een sixpack heeft maar wel een hele pizza en ijs etc kan vreten zonder een gram aan te komen. 

 

Ik eet nu ongeveer tussen de 1200-1400 calorieën per dag en ben 1.71m , dit vooral omdat ik nu nog niet kan sporten. Met sporten eet ik wel wat meer. Weeg nu 66kg, maar op de dag van de operatie (nu 2 weken geleden) woog ik 62kg. Het is vooral veel vocht, vet denk ik niet want zo veel eet ik niet en 1kg aan borsten hihi. Dus wil sowieso terug naar die 62kg maar het liefste wil ik zo rond de 58kg wegen. 

Toen ik in 2015 onder t mes ging woog ik 64 kilo bij 1.79 en weg nu gwn bijna 10 kg meer... wil egt kilo of 7 zeker kwijt! Je zal zeker straks nog gaan afvallen.. wel geleidelijk aan, is denk t mooist ook voor je borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Denca:

Jaa Jaa Jaa herkenbaar!! Die avond-snack-probleem! 

Lekker filmpje op, met wat lekkers. Zo herkenbaar.

 

Ik heb mijn bv al wel gehad, maar wil nu echt gaan afvallen. Vorig jaar gaan samen wonen en op 1 of andere manier VLIEGEN die kilo's er dan aan, wil nu 5 a 10 kilo kwijt, voor de zomer volgend jaar. Dus heb alle tijd.

Ben ooit, nu 2 jaar terug, 40 kg afgevallen... Had ik nooit grote borsten gehad, maar na dat afvallen al helemaal niet meer, ik sloeg wel compleet door. Sportte ineens 7 dagen per week, raakte geen koolhydraat meer aan, keek er niet eens naar. Eerlijk; maakte me ook niet gelukkig. Relatie verbroken, wilt weleens helpen hoor om af te vallen :6:.. Maar zoals ik al zei, zodra je ( ik ) weer ga samen wonen, komt het er weer aan. Dus neem dat advies alsjeblieft niet serieus.. 

 

Maandag weer begonnen met "op mijn eten letten". 

Ontbijt; Kwark 

Tussendoor; Thee / water .. verder niets.

Lunch; Salade, veldsla, gerookte kip, komkommer, paprika. Probeer af te wisselen met geitenkaas/tonijn.

Tussendoor; Banaan ( als ik 's avonds ga sporten ) óf iets van een crackers met hutenkase. 

Diner; groente + vlees/vis. 

's Avonds; N I E T S. 

 

Zo zijn die 40 kg ook goed gegaan, heb dat ook lang volgehouden, zonder extreme snaai-gevoelens. Ben nu nog niet dik, absoluut niet. Maar voor het mooie mag er wel iets af/ mag het strakker. 

 

's avonds drink ik dan maar gewoon meer water dan voorheen, merk wel dat m'n lichaam 'vraagt' om iets lekkers. Ik praat dan maar gewoon terug; Nee we gaan niet eten. :85:... 

Gaat goed, die 3 avonden tot nu toe. 

 

Lijkt me leuk om elkaar een beetje te motiveren!

 

 

 

God ja dat heb ik bij Mn beste vriendin ook gezien. Precies t zelfde. Gescheiden en nog geen half jaar later min 30 kilo...

 

Mn man en ik gaan ook op en neer of we zijn samen elke avond aan t snaaien of we zijn gezond en verantwoord en sporten

Er is ook geen middenweg hè :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Iwb:

 

Ik heb juist de bv gedaan toen in 10 kilo ben afgevallen. Toen was ik helemaal klaar met mn lege a cupje

maar als ik je een tip mag geven, 

zoek een hobby! :4: haha klinkt heel fout maar het helpt bij mij echt! 

Ik heb voor mezelf een knop omgezet, ik vrat elke avond en nu bijna niet meer. Maar ik merkte in het begin ook dat als ik savonds aan het werk of hobby’en ben (voor mij bijna hetzelfde, heb van mn hobby mn werk gemaakt) dan ben ik veel te druk om te snoepen! 

Je went er echt wel aan. 

Ik eet verder gewoon net als voorheen. Niks overdreven gezond, gewoon witbrood en pasta en pindakaas enzo. Alleen heb ik bijv deze ochtend na mijn boterham niks meer op. Al dat gesnaai tussendoor laat ik nu weg. En ik ben natuurlijk ook gaan sporten. En dat heeft heel goed geholpen

Heb je helemaaaal gelijk in! Goed bezig jij! Heb zulke gedisciplineerde mensen nodig! Maar zou niet 123 weten wat ik dan precies zou kunnen doen want

ben avonds egt compleet afgemat. Mn man werkt ook veel dus heb de zorg voor drie jonge kinderen n huishouden vnml alleen... ga eens even iets bedenken want dat is ntl wel n goede afleiding maar wil er ook Mn ontspanning uithalen... suggesties anyone :38:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei DoubleD:

Heb je helemaaaal gelijk in! Goed bezig jij! Heb zulke gedisciplineerde mensen nodig! Maar zou niet 123 weten wat ik dan precies zou kunnen doen want

ben avonds egt compleet afgemat. Mn man werkt ook veel dus heb de zorg voor drie jonge kinderen n huishouden vnml alleen... ga eens even iets bedenken want dat is ntl wel n goede afleiding maar wil er ook Mn ontspanning uithalen... suggesties anyone :38:

 

Ja, dat snap ik. Zit ook regelmatig op de bank hoor, savonds ;) 

maar ben nu wel gewend om dan niet gelijk koek en chips te pakken. 

Maar ken je diamantpainting al? :4: 

daar wordt je niet moe van. En kun je heel wat uurtjes insteken en ook

gewoon makkelijk tussendoor wegleggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk!! Hier ook op zo’n punt dat ik weer baal. Ff kort:

 

jaar geleden 65kilo, gescheiden, 2 maanden later 57kilo. Zag er niet mooi uit, overal staken botten uit haha. Toen tijdje op 61 gezeten, was prima, maar nu in 1,5 maand weer 5 kilo erbij en dus rond de 66!! Pff die avonden idd, dan zit ik eindelijk en bedenk ik al waar ik zin in heb en eat ik wel of niet ga nemen. Beschuitje met hagel, pinda’s, chips grrrr

 

maarrr ik sportte altijd omdat t ‘moest’, ik t nodig vond alleen wat ik ook sportte die buik werd niet platter en borsten kwamen er ook niet aan:83: nu dit (bijna) gefixt is wordt sporten denk ik leuker omdat je echt het totaal plaatje beter kan maken!!

 

wil zelf gaan kijken naar resultaat als ik vaker ga sporten! Ik sportte maar 1x per week maar heel bizar, werd deze zomer soms wel  2x per week door vreemde aangesproken wat ik deed qua sport, crossfit ( ken t niet eens haha) en hoe vaak ik sportte, zo getraind enz enz.. ook begeleiders op de sportschool die zeiden zo gaat lekker he, goed droog aan t worden, ehh what??:unsure: vrat alles en sportte 1x per week. Wil dus proberen 3x per week te gaan sporten en op me eten te letten en kijken wat er te behalen valt haha! Soort van uitdaging voor mezelf zeg maar!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik helemaal! Nu wordt t egt de finishing touch! U can do it! If u put your mind to it... en denk dat t bij jou ook best snel gaat!

 

heftig een scheiding. Kindjes in beeld ook? Zit j nu beter in je vel?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei DoubleD:

Heb je helemaaaal gelijk in! Goed bezig jij! Heb zulke gedisciplineerde mensen nodig! Maar zou niet 123 weten wat ik dan precies zou kunnen doen want

ben avonds egt compleet afgemat. Mn man werkt ook veel dus heb de zorg voor drie jonge kinderen n huishouden vnml alleen... ga eens even iets bedenken want dat is ntl wel n goede afleiding maar wil er ook Mn ontspanning uithalen... suggesties anyone :38:

 

Bij mij is het sporten een hobby geworden haha. Maar ik train alleen in de ochtend vroeg, in de avond ook geen energie ervoor en dan wil ik bij mn zoon zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei DoubleD:

Snap ik helemaal! Nu wordt t egt de finishing touch! U can do it! If u put your mind to it... en denk dat t bij jou ook best snel gaat!

 

heftig een scheiding. Kindjes in beeld ook? Zit j nu beter in je vel?  

Nou Je moet er echt lekker inzitten he! Heb tijden gehad dat ik wel 6x per week sportte, heerlijk ( en was ik minder ‘gespierd’ als met 1x oer week, zo raar) maar laatste maanden wilde t niet. Geen zin, geen motivatie enz. Ik merk nu aan mezelf dat als die buik straks mooi plat wordt, en nu de borsten er zijn ik nu al weer zin heb! Want dan kun je echt alles gaan doen zeg maar!

 

maar jij wil er 5 kilo af in een maand? Das best veel? Dan zou ik wel erg me best moeten doen of gewoon ff wat stress oplopen ergens :3:

 

jep.. 2 kids van 6 en 8! Nee zit niet echt beter in me vel, wel beter als de eerste maanden maar ben er zeker nog niet overheen zeg maar.. gaat helaas niet zo snel na zo’n lange tijd merk ik wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke knuffel. Is ook niet makkelijk. En al helemaal niet met nog kindjes.

 

mijn beste vriendin is een jaar terug ook gescheiden en zij hebben drie jonge kinderen dus kan me enigzins voorstellen hoe t moet zijn voor je, al is elke situatie anders ntl maar t blijft ontzettend moeilijk om weer iets op te bouwen en alleen door te gaan...

 

ja lekker! Nu de operatie ineens zo dichtbij komt ben ik mega gemotiveerd.. had al eerder moeten beginnen dan moest ik nu niet zo streng.. dilemma’s :32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik kan trots op mezelf zijn 

 

geen redbull op vandaag 

 

geen chips geen snoep 

 

vnv een appel mandarijntje op, blokje puur en wat cashewnoten

nog steeds te veel voor zo in de avond maar in vergelijking met wat er normaal naar binnen wordt gedouwd hihi

 

moet altijd even afbouwen door te vervangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei DoubleD:

Nou ik kan trots op mezelf zijn 

 

geen redbull op vandaag 

 

geen chips geen snoep 

 

vnv een appel mandarijntje op, blokje puur en wat cashewnoten

nog steeds te veel voor zo in de avond maar in vergelijking met wat er normaal naar binnen wordt gedouwd hihi

 

moet altijd even afbouwen door te vervangen

Haha goed hoor! Alle beetje helpen toch!

ik een halve strooowafel i.p.v. een hele:D een appel en bes huit met hagel. Ook niet best maar wel al beter. Iedere keer dat ik die heupen nu zie denk ik bij mezelf, okee klaar tis echt genoeg nu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer zn viesmakend jaloers mens dat nergens last van heeft.. alles vreet wat los en vast zit, 4x in de week een pizza na binnen drukt voor het slapen gaan :45:

maaaaar.....

dat hou niet in dat ik geen respect voor jullie heb en ik weet dat het jullie gaat lukken!!

 

Bij deze ben ik jullie supporter/mascotte :43::43::43:

Jullie schouder om op te huilen,

Jullie biecht stoel om op biechten (na stiekem snacken)

:45:

 

Als jullie nog een paar kilo over hebben schuif het alsje alsjeblieft door naar mij! :59: Zou der graag nog een kilo of 6 bij willen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.