Ga naar inhoud

Plaatselijke pijn bij het rugliggen


Meloen1

Aanbevolen berichten

Iemand raad?

 

Ik ben nu meer dan 2weken po. Elke keer bij het slapen gaan (en ik op mijn rug lig) heb ik steeds aan mijn linker borst steken / heel gevoelige blauwe plekken pijn precies. Dit aan de zijkant van mijn borst.. kant van de oksel en tegen de ribbenkas ongeveer. Het is precies dat als de prothese zijwaarts gaat, dit op dat plekje pijn doet. Na een tijd gaat dit weg maar toch. Ik vind dit zo raar! Bij de andere borst heb ik dit niet. Iemand raad? Ervaring? Wil mij geen extra zorgen maken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Meloen1:

@Simplyflat mijn pc geraadpleegd.  Deze pijnen zouden normaal zijn. Dit is een normaal kapsel dat rond mijn prothese ontwikkeld. Dit kan pijn  doen en nog even aanslepen 

Jeej, gelukkig een gerustelling. Ik vind het ook moeilijk onderscheid te maken tussen herstelpijn en complicatiepijn. En iedereen heeft zijn eigen interpretatie van gevoel. Nu je weet waar het vandaan komt zal je waarschijnlijk ook beter met de pijn kunnen omgaan. Even doorbijten je boobs zijn op de goede weg xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.