Meloen1 Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 Iemand raad? Ik ben nu meer dan 2weken po. Elke keer bij het slapen gaan (en ik op mijn rug lig) heb ik steeds aan mijn linker borst steken / heel gevoelige blauwe plekken pijn precies. Dit aan de zijkant van mijn borst.. kant van de oksel en tegen de ribbenkas ongeveer. Het is precies dat als de prothese zijwaarts gaat, dit op dat plekje pijn doet. Na een tijd gaat dit weg maar toch. Ik vind dit zo raar! Bij de andere borst heb ik dit niet. Iemand raad? Ervaring? Wil mij geen extra zorgen maken.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simplyflat Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 Ik heb geen idee meis, er zullen vast ideeën geplaatst worden maar laat je vooral door je pc hierover geruststellen of informeren. Je kan maar beter teveel vragen dan te weinig. Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meloen1 Posted October 11, 2018 Author Share Posted October 11, 2018 5 uur geleden zei Simplyflat: Ik heb geen idee meis, er zullen vast ideeën geplaatst worden maar laat je vooral door je pc hierover geruststellen of informeren. Je kan maar beter teveel vragen dan te weinig. Xx Ja ga ik doen. Bedankt voot de reactie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meloen1 Posted October 12, 2018 Author Share Posted October 12, 2018 @Simplyflat mijn pc geraadpleegd. Deze pijnen zouden normaal zijn. Dit is een normaal kapsel dat rond mijn prothese ontwikkeld. Dit kan pijn doen en nog even aanslepen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simplyflat Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 28 minuten geleden zei Meloen1: @Simplyflat mijn pc geraadpleegd. Deze pijnen zouden normaal zijn. Dit is een normaal kapsel dat rond mijn prothese ontwikkeld. Dit kan pijn doen en nog even aanslepen Jeej, gelukkig een gerustelling. Ik vind het ook moeilijk onderscheid te maken tussen herstelpijn en complicatiepijn. En iedereen heeft zijn eigen interpretatie van gevoel. Nu je weet waar het vandaan komt zal je waarschijnlijk ook beter met de pijn kunnen omgaan. Even doorbijten je boobs zijn op de goede weg xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meloen1 Posted October 12, 2018 Author Share Posted October 12, 2018 Jesss inderdaad! Jij ook goed herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts