Ga naar inhoud

Gaatje in litteken


Gast Sandy13

Aanbevolen berichten

Hallo dames

Ik ben 3maanden PO en alles is heel mooi genezen maar vanaf het begin had ik een klein gaatje in mijn litteken. Eerst was het heel klein met precies nog een draadje erin. Nu is dat draadje niet meer te zien maar blijft dat gaatje aanwezig en word het precies groter. Enkele dagen geleden kwam er vocht en etter uit. Nu komt er niets meer uit, maar voelt het wel stekend als ik erop druk(gevoel van tandenstoker dat prikt in mijn borst) 

Ik ontsmet dit iedere dag maar helaas geen enkel resultaat. 

Heeft iemand hier ervaring mee of weet wat dit is? 

Ik voeg ook even foto’s toe.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sandy13:

Hallo dames

Ik ben 3maanden PO en alles is heel mooi genezen maar vanaf het begin had ik een klein gaatje in mijn litteken. Eerst was het heel klein met precies nog een draadje erin. Nu is dat draadje niet meer te zien maar blijft dat gaatje aanwezig en word het precies groter. Enkele dagen geleden kwam er vocht en etter uit. Nu komt er niets meer uit, maar voelt het wel stekend als ik erop druk(gevoel van tandenstoker dat prikt in mijn borst) 

Ik ontsmet dit iedere dag maar helaas geen enkel resultaat. 

Heeft iemand hier ervaring mee of weet wat dit is? 

Ik voeg ook even foto’s toe.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey meid.. zou hier niet meer blijven rondlopen, zeker omdat het aan het veranderen is.. Zou hier even de kliniek over bellen en je niet laten afschepen ;) Zou (als het mij betrof) absoluut even gezien willen worden door een pc, liefst mijn eigen pc.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Hey meid.. zou hier niet meer blijven rondlopen, zeker omdat het aan het veranderen is.. Zou hier even de kliniek over bellen en je niet laten afschepen ;) Zou (als het mij betrof) absoluut even gezien willen worden door een pc, liefst mijn eigen pc.

xxx

 

Hey hey

Ik heb daarnet een mailtje gestuurd naar mijn pc. Zo weet ik dat hij persoonlijk de foto’s ontvangt. Nu wachten wat hij terug antwoord... Ben benieuwd.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei best_boobie:

Ben ook benieuwd meid! Laat maar even iets weten als je iets hoort van hem
xxx

 

Hoi hoi

Hij heeft me terug gemaild. Hij schrijft dat het niks is om zorgen over te maken en dat ik er fucidinezalf op moet smeren en dan afplakken... Ik heb nog nooit van deze zalf gehoord :D ken jij dat? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sandy13:

 

Hoi hoi

Hij heeft me terug gemaild. Hij schrijft dat het niks is om zorgen over te maken en dat ik er fucidinezalf op moet smeren en dan afplakken... Ik heb nog nooit van deze zalf gehoord :D ken jij dat? 

Xxx

Fucidinezalf is een antibioticazalf die alleen op recept verkrijgbaar is bij de apotheek (tenminste zo is het in Nederland zover ik weet)

Dus zou even bij de apotheek vragen of je recept moet hebben en zo ja, je pc vragen of dit via huisarts moet of via hem. 

Afplakken met een 5x5 gaasje en wat leucopor of zo, dan is het ook weer makkelijk te verwijderen. 

 

Even kijken of de zalf 1 of 2 maal daags gesmeerd moet worden. 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei best_boobie:

Fucidinezalf is een antibioticazalf die alleen op recept verkrijgbaar is bij de apotheek (tenminste zo is het in Nederland zover ik weet)

Dus zou even bij de apotheek vragen of je recept moet hebben en zo ja, je pc vragen of dit via huisarts moet of via hem. 

Afplakken met een 5x5 gaasje en wat leucopor of zo, dan is het ook weer makkelijk te verwijderen. 

 

Even kijken of de zalf 1 of 2 maal daags gesmeerd moet worden. 

 

Xx BB

 

Ik heb ze gisteren gehaald :) In belgie krijg je zo dus zo mee hihi.

1maal per dag smeren zei ze. Nu hopen dat het dicht gaat. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎10‎-‎2018 om 09:12 zei Sandy13:

 

Ik heb ze gisteren gehaald :) In belgie krijg je zo dus zo mee hihi.

1maal per dag smeren zei ze. Nu hopen dat het dicht gaat. 

 

Xxx

Oh goed om te weten dat je het daar zo kunt krijgen!!

Hoe gaat het ondertussen? Is er al iets veranderd? En dek je het na het smeren ook af met een gaasje of hoe?

Zie je berichtje nu pas weer... 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2018 om 22:52 zei best_boobie:

Oh goed om te weten dat je het daar zo kunt krijgen!!

Hoe gaat het ondertussen? Is er al iets veranderd? En dek je het na het smeren ook af met een gaasje of hoe?

Zie je berichtje nu pas weer... 

xxx

 

En ik zie jou berichtje nu pas..hihi.

Er is al verandering, gelukkig! Het is nog een klein gaatje maar ik zie het huidje eronder al dichtgroeien. 

Ik verzorg het elke dag, en wanneer ik zalf erop gesmeerd heb plak ik het meteen af met een gaasje. Maar ‘s avonds wanneer ik op de bank lig laat ik het wel eens luchten met naakte boobies :D 

Over enkele maanden moet ik gaan voor heroperatie, dus wanneer het eindelijk dicht is word het weer opengesneden :D haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎10‎-‎2018 om 22:06 zei Sandy13:

 

En ik zie jou berichtje nu pas..hihi.

Er is al verandering, gelukkig! Het is nog een klein gaatje maar ik zie het huidje eronder al dichtgroeien. 

Ik verzorg het elke dag, en wanneer ik zalf erop gesmeerd heb plak ik het meteen af met een gaasje. Maar ‘s avonds wanneer ik op de bank lig laat ik het wel eens luchten met naakte boobies :D 

Over enkele maanden moet ik gaan voor heroperatie, dus wanneer het eindelijk dicht is word het weer opengesneden :D haha

Super!!
Dan lekker zo doorgaan!!

haha humor :P 

Vertel het niet tegen het gaatje ;) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.