Ga naar inhoud

Vertellen aan mijn omgeving


Geri2205

Aanbevolen berichten

Ik zat en zit daar ook wel mee. 

 

Ik ben altijd open geweest over het feit dat ik grotere borsten had gewild tegenover mijn vriendinnen en collegas. Ouders wisten dat op zich ook wel. 

 

Ik had er op het werk over gepraat en voor je het weet is het hèt onderwerp van gesprek tijdens de lunchpauze. Blijkt een collega het al 10jr geleden gedaan te hebben en niemand die dat wist! Allemaal positieve reacties gelukkig. Mijn baas moest ik het ook wel vertellen, want moet toch vrij nemen... dat vond ik lastiger maar het viel mee. 

 

Ik heb het pas gisteren, nu ik sinds vrijdag weet dat de operatie 7/12 is, aan mijn moeder verteld. Ik was bang dat zij het niet zou begrijpen en er op tegen zou zijn. En dat wilde ik niet horen. Gisteren dus toch gewoon verteld en ze reageerde echt super lief en is blij voor me. Zo fijn!

 

Ik werk in de zorg, en mijn patiënten gaan het wel aan mij zien en dat vind ik wel lastig en privé, maar ja, dat is nou eenmaal niet anders :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Nina010:

Ik zat en zit daar ook wel mee. 

 

Ik ben altijd open geweest over het feit dat ik grotere borsten had gewild tegenover mijn vriendinnen en collegas. Ouders wisten dat op zich ook wel. 

 

Ik had er op het werk over gepraat en voor je het weet is het hèt onderwerp van gesprek tijdens de lunchpauze. Blijkt een collega het al 10jr geleden gedaan te hebben en niemand die dat wist! Allemaal positieve reacties gelukkig. Mijn baas moest ik het ook wel vertellen, want moet toch vrij nemen... dat vond ik lastiger maar het viel mee. 

 

Ik heb het pas gisteren, nu ik sinds vrijdag weet dat de operatie 7/12 is, aan mijn moeder verteld. Ik was bang dat zij het niet zou begrijpen en er op tegen zou zijn. En dat wilde ik niet horen. Gisteren dus toch gewoon verteld en ze reageerde echt super lief en is blij voor me. Zo fijn!

 

Ik werk in de zorg, en mijn patiënten gaan het wel aan mij zien en dat vind ik wel lastig en privé, maar ja, dat is nou eenmaal niet anders :)

Wat fijn dat iedereen zo goed reageerde! Doet een mens goed :)

En ik snap dat het moeilijk was om het je baas te vertellen, dat is vast een beetje ongemakkelijk... ben je al nerveus of heb je er zin in?

 

Ik studeer zelf nog dus ik wil het graag volgend jaar laten doen of eventueel iets later want ik doe een lerarenopleiding en ik loop alleen nog maar stages en heb geen vaste baan dus ik doe het liever als ik nog geen vaste klassen heb want 30 leerlingen zien alles... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan ik me voorstellen.... liever als ‘nieuwe jij’ voor een nieuwe klas dan :) 

 

ik heb ook wel mensen in mijn omgeving, waaronder mijn man, die het minder goed snappen hoor. Mijn man bijvoorbeeld vindt het vooral onnodig en een hoop geld, maar steunt me gelukkig wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het alleen maar verteld aan die mensen waarvan ik denk dat ze het moeten weten. 

De rest ziet het wel en zelfs dat gebeurt niet altijd.

Op zich heb ik er geen moeite mee om zoiets te vertellen want het is mijn lichaam en ik heb de beslissing weloverwogen gemaakt.

Je hebt natuurlijk altijd mensen die hun mening even moeten ventileren en je willen overtuigen van het tegendeel, maar dat gaat er hier in het ene oor in en door het andere weer uit.

Schaam je niet ervoor, je kiest er tenslotte helemaal zelf voor en hebt die keuze bewust gemaakt nadat je er waarschijnlijk heel lang over hebt lopen dubben. Na de ingreep zul je je waarschijnlijk stukken beter voelen in je vel en je zelfvertrouwen zal een enorme boost krijgen. Daar gaat het om, dat jezelf happy bent met jou eigen beeld als jij in de spiegel kijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf bezig met men 3de consult te regelen en dan wordt het uitkijken naar een datum, je kan bezig blijven met klinieken en PC te vergelijken.. :huh: En over het iemand te vertellen? Men vrienden weten het denk ik wel aangezien ik het dikwijls vermeld bij vriendinnen en hun mooie boezem als we opstap gaan  :1bouncingboobs: , verder men ouders. Ik geloof wel dat mams iets heeft opgevangen de afgelopen jaren, maar niet bepaald positief gaat zijn dus dat zal de laatste persoon zijn dat ik het zou vertellen.. :18:  En ik krijg nieuwe collega's met carrière switch dus dat wordt nog bezien. Ik vul men bh's goed op dus denk niet dat je uberhoubt iets gaat merken, men vriend steunt me enorm nu het duidelijker is van wat ik wil en hoe ik me zou voelen bij deze BV . Ik voel me dan vrouwelijker dus ik zie het alleen maar positief. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

morgen is het zover... 

Intussen heb ik mn zus en schoonbroer ingelicht. Ze reageerden heel goed maar raadden me aan om het pas na de ingreep aan mn ouders te vertellen.  Zo hoeven ze niet onnodig ongerust te zijn. 

To be continued...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.