Ga naar inhoud

BC: consult Kliniek Veldhoven + Velthuis kliniek EHV


Aanbevolen berichten

16 uur geleden, Corry zei:

@NatasBrabant jeetje dat is vervelend van gister! Een nieuwe afspraak duurt vaak ook weer weken, wat rot zeg. Ik heb tot nu toe gelukkig nog geen negatieve dingen meegemaakt met veldhoven, al enig idee wat je nu gaat doen? Het misschien toch nog 1 kans geven?

Ja daarom baal ik er ook best wel van haha. Maar goed, niks aan te doen. Ik heb toch nog even verder gekeken en geïnformeerd in mijn vrienden- en kennissenkring (gelukkig ken ik heel veel meiden die een borstvergroting hebben gehad :4: ) Ik ken 2 meiden die naar Heyendael zijn geweest en ik las ook goede verhalen hier op het forum, maar is voor mij net een beetje te ver weg. Niet alleen voor het consult maar straks ook de operatie, controle etc. Niet handig lijkt me. Nu heb ik ook een vriendin die bij medisch centrum Waalre is geweest. Zij is geopereerd door Harm Hawinkels en heel tevreden. Ik wil daar graag een 2e consult plannen, daar zijn ook geen lange wachttijden.

 

Maar voor jou schiet het al op toch? December staat de operatie gepland? Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Ja daarom baal ik er ook best wel van haha. Maar goed, niks aan te doen. Ik heb toch nog even verder gekeken en geïnformeerd in mijn vrienden- en kennissenkring (gelukkig ken ik heel veel meiden die een borstvergroting hebben gehad :4: ) Ik ken 2 meiden die naar Heyendael zijn geweest en ik las ook goede verhalen hier op het forum, maar is voor mij net een beetje te ver weg. Niet alleen voor het consult maar straks ook de operatie, controle etc. Niet handig lijkt me. Nu heb ik ook een vriendin die bij medisch centrum Waalre is geweest. Zij is geopereerd door Harm Hawinkels en heel tevreden. Ik wil daar graag een 2e consult plannen, daar zijn ook geen lange wachttijden.

 

Maar voor jou schiet het al op toch? December staat de operatie gepland? Spannend!!

Ik ken ook iemand die daar geopereerd was en heel tevreden is. Ze moest wel na paar weken terug om een implantaat overnieuw te plaatsen, maar dat kwam omdat ze zelf te vroeg was gaan werken als kapster!....

 

Gewoon lekker een tweede consult gaan oden.niks overhaasten

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Boobmom zei:

@NatasBrabant wat een vervelende situatie met Veldhoven. Ik snap dat dat je enorm aan twijfel brengt.

 

Ik begrijp ook dat je graag meerdere consulten wil nemen. want dat is wat de meeste doen hier. Toch heb ik dat niet gedaan. waarom niet? Omdat Velthuis gewoon rete-goed aangeschreven staat....De chirurgen worden voortdurend gekeurd of ze nog aan de eisen voldoen. Je weet gewoon zeker dat je bij Velthuis met goede chirurgen te maken hebt. En ik denk eigenlijk dat dat in Veldhoven ook wel zo is.... Maar velthuis staat nu eenmaal heel goed aangeschreven. 

 

Ik had mezelf voorgenomen om evt 2 consulten te doen bij 2 verschillende chirurgen bij Velthuis. Maar Esther Mesters beviel me zo goed...ik was meteen verliefd op haar....zonder twijfel wil ik dat zij het gaat doen.

 

En ik begrijp dat het financiele plaatje ook belangrijk is. Want ook ik neigde in eerste instantie daardoor naar Veldhoven. Maar toch dacht ik nog voor ik een consult ging plannen....Ik ga niet bezuinigen op die borsten.... Ik wil de kliniek waarvan ik denk dat ze het beste zijn, en ik me het beste bij voel. Maar ….als jij een beter gevoel hebt bij twee gesprekken en ook bij twee verschillende klinieken, moet je je niet af laten schrikken door een vervelende assistente...ik heb namelijk met een vraag die ik die dag had, ook een keer bij velthuis een meisje aan de lijn gehad, die er duidelijk die dag niet zo veel zin in had.

 

Nou ik twijfelde best wel of ik een 2e afspraak zou plannen. Gister dacht ik nog van ik ga gewoon naar Velthuis, staan inderdaad goed aangeschreven, dr Schots komt ook niet zomaar op tv en ik had er gewoon een goed gevoel bij. De kosten zijn gelukkig geen probleem, maar als je bij beide klinieken een goed gevoel zou hebben en het scheelt je 1300,- Tja dan is de keuze snel gemaakt toch. kun je een hele hoop nieuwe mooie lingeriesetjes voor aanschaffen :33: Maar goed, gister met mijn vriend over gehad en hij zegt het maakt mij niet uit maar als ik jou was zou ik toch een 2e consult ergens plannen. Hij hoopt stiekem op een paar cc meer volgens mij :154:

 

Daar heb je ook wel weer gelijk in, zo'n muts aan de telefoon die er geen zin in heeft is natuurlijk niet de persoon die je gaat opereren. Maar ja ik ben er gewoon klaar mee, 3 keer contact gehad met deze kliniek en alle keren vond ik ze niet heel klantvriendelijk aan de telefoon.

 

Ik laat je weten wat het gaat worden! Eerst maar even op korte termijn een afspraak maken in Waalre!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, NatasBrabant zei:

 

Nou ik twijfelde best wel of ik een 2e afspraak zou plannen. Gister dacht ik nog van ik ga gewoon naar Velthuis, staan inderdaad goed aangeschreven, dr Schots komt ook niet zomaar op tv en ik had er gewoon een goed gevoel bij. De kosten zijn gelukkig geen probleem, maar als je bij beide klinieken een goed gevoel zou hebben en het scheelt je 1300,- Tja dan is de keuze snel gemaakt toch. kun je een hele hoop nieuwe mooie lingeriesetjes voor aanschaffen :33: Maar goed, gister met mijn vriend over gehad en hij zegt het maakt mij niet uit maar als ik jou was zou ik toch een 2e consult ergens plannen. Hij hoopt stiekem op een paar cc meer volgens mij :154:

 

Daar heb je ook wel weer gelijk in, zo'n muts aan de telefoon die er geen zin in heeft is natuurlijk niet de persoon die je gaat opereren. Maar ja ik ben er gewoon klaar mee, 3 keer contact gehad met deze kliniek en alle keren vond ik ze niet heel klantvriendelijk aan de telefoon.

 

Ik laat je weten wat het gaat worden! Eerst maar even op korte termijn een afspraak maken in Waalre!

doe je goed...7 jaar geleden stond ik ook op punt om juist daar een consult te plannen....maar heb het toen nooit doorgezet..... ik denk dat ik straks denk....had ik dit dus maar 7 jaar geleden al gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Ja daarom baal ik er ook best wel van haha. Maar goed, niks aan te doen. Ik heb toch nog even verder gekeken en geïnformeerd in mijn vrienden- en kennissenkring (gelukkig ken ik heel veel meiden die een borstvergroting hebben gehad :4: ) Ik ken 2 meiden die naar Heyendael zijn geweest en ik las ook goede verhalen hier op het forum, maar is voor mij net een beetje te ver weg. Niet alleen voor het consult maar straks ook de operatie, controle etc. Niet handig lijkt me. Nu heb ik ook een vriendin die bij medisch centrum Waalre is geweest. Zij is geopereerd door Harm Hawinkels en heel tevreden. Ik wil daar graag een 2e consult plannen, daar zijn ook geen lange wachttijden.

 

Maar voor jou schiet het al op toch? December staat de operatie gepland? Spannend!!

Ja 17 dec, super spannend!! Iets te spannend als je het mij vraagt, haha. Hoop dat ik tegen die tijd mn zenuwen in bedwang kan houden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Boobmom zei:

doe je goed...7 jaar geleden stond ik ook op punt om juist daar een consult te plannen....maar heb het toen nooit doorgezet..... ik denk dat ik straks denk....had ik dit dus maar 7 jaar geleden al gedaan

Hahaha nou dat ik denk ik nu ook hoor! 10 jaar geleden durfde ik dit echt niet te doen, bang voor de reacties van andere en wat mijn ouders zouden zeggen. Nu heb ik daar veel meer schijt aan (al zeg ik het nog steeds niet tegen mijn ouders :69:) Scheelt dat mijn vriend achter mijn keuze staat en veel vriendinnen die zeggen dat het de beste keuze is die ze ooit hebben gemaakt.

Oh en hoe heerlijk is als je straks gaan shoppen, kleding staat zoveel mooier als je borsten hebt en ik kan eindelijk naar een mooie lingeriezaak gaan ipv naar de H&M haha :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Boobmom zei:

Precies wat je zegt...elke vrouw wil mooie volle ronde borsten...en het kan gewoon tegenwoordig he....sterker nog, het wordt best veel gedaan. 

Mijn vriend heeft er dus ervaring mee met zijn ex....we zijn nog maar 3 maanden bij elkaar nu. Ik wilde dit zo lang al, maar durfde steeds niet. Hij zei tegen me, dat zijn ervaring was met zijn ex-vrouw, dat het zoveel doet voor je. Je wordt zo gelukkig van die mooie ronde vormen (hij ook natuurlijk ;), maar daar ging het hem even niet om). iedere keer als je uit de douche komt en je ziet jezelf in de spiegel. Op het strand. Kleding staat gewoon vaak mooier. Je voelt je zelf meer sexy. en we kunnen dit nu ook allemaal zelf wel bedenken, maar hij zei ook: pas als je ze dadelijk hebt.....merk je hoe grote impact het op je heeft en denk je meteen, had ik dat maar jaren eerder gedaan. Hij was in eerste instantie wel een beetje angstig toen ik er over begon, want de nieuwe borsten van zijn ex...hebben er toe geleid dat ze vreemd ging. Maar ik heb m verzekerd dat ik het vooral voor mezelf doe....niet voor andere....en uiteraard ook een beetje voor hem, want hij mag er straks van mee gaan genieten.

 

We hebben miss wel niet dezelfde voorsituatie dus, maar wel dezelfde wens. Ik ben ook wel een aardig stukje ouder....maar voel me nog 30...En zie er ook niet uit gelukkig als iemand van bijna 44. Daarom dacht ik ook....doe het nu joh...je ziet er nog leuk en jong uit...daar passen nog jaren mooie borsten bij 

 

Het is echt zo wat je vriend zegt. Ik voel me super vrouwelijk en sexy door mijn bv. Had ik echt al veel eerder moeten doen. Voor mijn man hoefde het totaal niet ( hij is meer een billenman), maar hij vindt ze echt heel erg mooi!!! 

Ben 41 jaar, maar voel me ook echt nog 30 of zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, NatasBrabant zei:

oh ja dat geloof ik. Zou kapot gaan van de zenuwen! Jij gaat wel naar Veldhoven toch? Hou me op de hoogte hoe de operatie is verlopen! :D

Ja ik ga wel naar Veldhoven, ik hou je op de hoogte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Boobmom zei:

Tuurlijk mag je meekijken. Ik heb er een voorfoto in staan....

 

Heb mijn kliniek gemaild voor nog een passessie...gewoon just to be sure…. dat ik achteraf niet spijt heb dat ik niet beter gepast heb....het is niet niks wat we laten doen...en je moet gewoon goed gevoel hebben voor je operatie in gaat over de cc die geplaatst gaat worden. 

Zo is het! 

Grappig dat we ongeveer hetzelfde verhaal hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Hahaha nou dat ik denk ik nu ook hoor! 10 jaar geleden durfde ik dit echt niet te doen, bang voor de reacties van andere en wat mijn ouders zouden zeggen. Nu heb ik daar veel meer schijt aan (al zeg ik het nog steeds niet tegen mijn ouders :69:) Scheelt dat mijn vriend achter mijn keuze staat en veel vriendinnen die zeggen dat het de beste keuze is die ze ooit hebben gemaakt.

Oh en hoe heerlijk is als je straks gaan shoppen, kleding staat zoveel mooier als je borsten hebt en ik kan eindelijk naar een mooie lingeriezaak gaan ipv naar de H&M haha :123:

Ik durfde het ook bijna niet tegen mijn ouders te zeggen....maar ze namen het zo positief op. vooral mijn vader...dat had ik echt helemaal niet verwacht. En inderdaad....verder heb ik schijt aan de rest. Stiekem willen alle vrouwen mooie ronde volle borsten...die gewoon lekker perfect zijn. maar degene die het echt niet drurven...zullen de meeste commentaar gaan geven. Ik luister er gewoon niet naar heb ik besloten. Ik wil dit...ga er enorm blij mee zijn.....en dat zal ik ook uitstralen ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, An1977 zei:

Het is echt zo wat je vriend zegt. Ik voel me super vrouwelijk en sexy door mijn bv. Had ik echt al veel eerder moeten doen. Voor mijn man hoefde het totaal niet ( hij is meer een billenman), maar hij vindt ze echt heel erg mooi!!! 

Ben 41 jaar, maar voel me ook echt nog 30 of zo!

Ja precies....die van mij is een billen en borstenman...hij kan gewoon niet kiezen...zegt nu ook steeds....ik weet niet waar ik straks eerst naar moet grijpen....hahhaha

 

Ik denk dat ik straks vooral meer zelfverzekerdheid uit ga stralen. Niet dat ik heel onzeker ben...maar ik ben niet heel groot....fijn van bouw. Heb het idee dat de borsten me meer body gaan geven....zodat mensen je meer zien staan....kan het niet helemaal uitleggen....maar ik denk dat ik me meer durf te laten zien...en dan bedoel ik niet lichamelijk...maar juist meer aanz=wezig durf te zijn in een ruimte....waar ik me nu meer op achtergrond hou

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boobmom zei:

Ik durfde het ook bijna niet tegen mijn ouders te zeggen....maar ze namen het zo positief op. vooral mijn vader...dat had ik echt helemaal niet verwacht. En inderdaad....verder heb ik schijt aan de rest. Stiekem willen alle vrouwen mooie ronde volle borsten...die gewoon lekker perfect zijn. maar degene die het echt niet drurven...zullen de meeste commentaar gaan geven. Ik luister er gewoon niet naar heb ik besloten. Ik wil dit...ga er enorm blij mee zijn.....en dat zal ik ook uitstralen ook.

Oh eigenlijk erg dat we dit niet durven te zeggen. Hoop dat mijn ouders ook zo reageren nadat ik ben geopereerd :44:

 

Helemaal mee eens! Alle vrouwen willen mooie perfect gevormde borsten! En wie zegt van niet, durven het niet of kunnen er niet iets aan laten doen.

 

Haha ik zal er ook zo blij  mee zijn straks! En inderdaad dat straal je ook zeker uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Oh eigenlijk erg dat we dit niet durven te zeggen. Hoop dat mijn ouders ook zo reageren nadat ik ben geopereerd :44:

 

Helemaal mee eens! Alle vrouwen willen mooie perfect gevormde borsten! En wie zegt van niet, durven het niet of kunnen er niet iets aan laten doen.

 

Haha ik zal er ook zo blij  mee zijn straks! En inderdaad dat straal je ook zeker uit!

Denk je niet dat je ouders het straks gaan zien? Of zou je het juist niet fijn vinden om bv hulp van ze te krijgen of er gewoon open over te kunnen zijn?

 

Ik stond het ook met knikkende knieen te vertellen hoor. Maar vertelde met tranen in mijn ogen dat ik soms walg van mijn borsten...en dat het me belemmerd in aantal situaties. Mijn moeder zei in eerste instantie....maar meid, je gaat in een gezond lichaam snijden....Maar toen ze ging nadenken zei ze ineens: ik wilde ze zelf vroeger juist verkleinen, maar durfde niet. Mijn vader waarvan ik dacht dat hij m zou flippen, die zei juist...gewoon doen meid, als jij daar blij van wordt. Je hebt genoeg ellende achter de rug. 

 

Ik had vooral heel veel negativiteit van mijn vader verwacht..... zo zie je maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb mijn ouders ook niets verteld, ben morgen al aan de beurt dusssss 

als ze het naderhand zien ga ik er niet om liegen maarrr ik schat zo in dat mams gewoon denkt dat ik wat aangekomen ben en pap die ziet dat denk ik al helemaal niet 

hoop ik dan eigenlijk ook vooral

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 9-11-2018 om 14:41, Boobmom zei:

Hoi hoi....

 

Oh ja dat zegt veel de platte borstkas en de breedte....ik heb een ronde borstkas...best erg zelfs...en  een breedte van 12,5 en mijn voorsituatie is ook al een B. Ik krijg ronde moderatie plus implantaten ook duel plane...en ben 14 januari aan de beurt. Klinkt nog als heel erg ver weg, maar de weken vliegen stiekem toch wel voorbij 

 

Ik vind zelf voordeel van Velthuis dat zij iets gebruiken bij de narcose waardoor je minder misselijk bent nadien...en er wordt ook een verdoving in de borstholte gespoten voor dat ze je sluiten zodat de eerste dag ook minder pijnlijk is.

 

Maar ik heb het ook hoor.....zo ontzettend benieuwd hoe het gaat worden. Ben inmiddels zo gewend aan mijn slappe B....wat zullen ze in de weg zitten in het begin...en wat zal ik vaak voor de spiegel staan

Hoi @Boobmom,

 

21 mei word ik geopereerd in Eindhoven door dr. Schots. Zou ik in jouw album mogen kijken? Als ik jouw voorsituatie lees is dat vergelijkbaar met mijn huidige situatie; ronde borstkas, breedte van 12 en een lege cup 75b. Over 9 daagjes krijg ik 325cc, dp plaatsing, mentor xtra ronde prothese erbij. Hopelijk mag ik bij jou even kijken zodat ik een voorstelling kan maken hoe het er bij mij eruit kan komen te zien ? 

 

liefs Sylver

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Sylver zei:

Hoi @Boobmom,

 

21 mei word ik geopereerd in Eindhoven door dr. Schots. Zou ik in jouw album mogen kijken? Als ik jouw voorsituatie lees is dat vergelijkbaar met mijn huidige situatie; ronde borstkas, breedte van 12 en een lege cup 75b. Over 9 daagjes krijg ik 325cc, dp plaatsing, mentor xtra ronde prothese erbij. Hopelijk mag ik bij jou even kijken zodat ik een voorstelling kan maken hoe het er bij mij eruit kan komen te zien ? 

 

liefs Sylver

Hoi @Sylver, tuurlijk mag dat, zik zal je meteen even toevoegen aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.