Ga naar inhoud

BC: consult Kliniek Veldhoven + Velthuis kliniek EHV


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, Mona zei:

mooi gezegd @Boobmom! daar maak ik ook mijn lijfspreuk van!

 "Ik doe het niet om mezelf mooier te maken, maar om mooier mezelf te zijn!!"

Hele mooie spreuk inderdaad die ik op dit forum gelezen heb....en zo voel ik het ook. Ik doe het niet voor de buitenwereld, dat ik er mooier uitzie. ik word zelf gewoon heel gelukkig van mooie borsten, ook al ga ik daar niet te koop mee lopen dan. ze zijn gewoon voor mij en mijn partner. Ik wil me gewoon een mooie vrouw voelen weer....en niet steeds nadenken als mijn vriend aan mijn borsten zit, dat ik zelf enorm van ze baal na de zwangerschap.

 

 De ex-vrouw van mijn vriend had het ook gedaan....en hij zegt ook steeds....het brengt je zoveel...dat heb je nu nog niet eens in de gaten. Hij vond het wel even spannend dat ik het ook zo graag wilde, omdat juist de nieuwe borsten bij zijn ex.....voor haar een stap gezet was naar flirten met andere en vreemdgaan. Maar ik heb hem ervan overtuigd, dat ik het voor mij en ons doe...niet om aandacht van andere te krijgen. Het is puur voor mezelf>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd een hele mooie spreuk, zo voel ik het ook echt!! Zou het het liefst niemand vertellen en het lekker voor mezelf houden, omdat het dus ook iets is wat ik voor mezelf doe, ben klaar met die dikke maximizer bh's en me minder vrouwelijk voelen en doe het niet om mooier te worden voor anderen..ik heb ook wel bedacht dat als mensen er naar vragen ik het wel eerlijk vertel, maar je moet het dan soort toch altijd uitleggen en daar heb ik gewoon geen zin in. Maar goed, ik hoop dus ook maar dat het niet teveel opvalt, hoor wel vaak dat het onder kleding behoorlijk wegvalt.

@Mona ik word 17 dec geopereerd, dus 2 weekjes na jou, dus ben erg benieuwd naar jou verhalen straks! Ik heb er tot nu toe over t algemeen heel veel zin in, maar merk wel dat hoe dichterbij het komt des te vaker ik momentjes heb dat ik denk shit waar ben ik aan begonnen?? Maar als ik dat zo lees hoort dat een beetje bij het hele proces. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry, Ik denk dat dat heel normaal is dat je dat gevoel hebt tegen de tijd van de operatie...dat verwacht ik bij mij ook,

 

En ook ik zou het het liefst niemand vertellen. Mijn zusje weet het nog niet eens...ze heeft altijd meteen zon mening over alles...en daar zit ik gewoon echt niet op te wachten. Ik wil ook gewoon niet gaan twijfelen of ik er wel goed aan doe door meningen van andere. Ik heb de knoop doorgehakt...sta er helemaal achter, ondanks dat ik het wel spannend vind. Als mijn nieuwe boobies er straks eenmaal zijn, ga ik het haar wel vertellen...want dan kan ik niet meer terug...hahahah.

 

En ik zou ook het liefst het achteraf tegen niemand zeggen. Niet omdat ik me schaam voor mijn keuze...maar er zijn toch vrouwen die er dan iets van vinden....en om eerlijk te zijn, denk ik dat van de 10 er zeker 8 jaloers zijn. want stiekem wil elke vrouw mooie borsten. Alleen durven ze het niet of kunnen het niet betalen...of zijn echt van mening dat je niet moet snijden in een gezond lichaam. Maar diep van binnen willen we allemaal mooie borsten...dus vaak is het ook wel afgunst denk ik.

 

En idd in kleding zal het niet zichtbaar zijn als je nu al van die dikke bhs draagt. Maar ik zal er zelf niet op de sportschool onderuit komen. want mijn sportbh en hemdjes lieten niet te wensen over. En zo plat drukken zal straks niet meer kunnen. En dat daar is wel net mijn sociale kring met aardig wat roddelmensen ertussen, dus ik ben bang dat bij mij het als een lopend vuurtje zal gaan. Maar ik heb besloten erboven te staan. Mijn sportmaatje zei gisteren tegen me. Als ze ernaar vragen kijk je ze gewoon aan en zeg je.....Ja leuk he...had ik jaren eerder moeten doen. En dat met een houding, waarbij ze niet aders kunnen dan positief reageren.

 

Belangrijkste Corry, is dat jij erachter staat en dit heel graag wil. En daar straks ook mega-blij mee bent. Laat ze maar praten achter je rug om en hou in gedachte....mannen zouden ze heel graag willen zien en vasthouden.....vrouwen zouden zelf ook liefst mooie ronde borsten hebben. Dus ze kunnen zichzelf wijsmaken wat ze willen, wij weten wel beter. En ik spreek uit ervaring....wat mijn gevoel was bij vrouwen die het al gedaan hadden...ik was strontjaloers….reageerde niet vervelend op ze hoor...ging op het strand km verderop liggen alleen....want damn wat wilde ik graag zulke borsten ook.

 

Het is weer een heel verhaal geworden, maar ik zit er ook gewoon vol van...wil t al zo lang...nu is t over 2 mnd zover...kan niet wachten...ben er hele dag mee bezig

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Boobmom zei:

@Corry, Ik denk dat dat heel normaal is dat je dat gevoel hebt tegen de tijd van de operatie...dat verwacht ik bij mij ook,

 

En ook ik zou het het liefst niemand vertellen. Mijn zusje weet het nog niet eens...ze heeft altijd meteen zon mening over alles...en daar zit ik gewoon echt niet op te wachten. Ik wil ook gewoon niet gaan twijfelen of ik er wel goed aan doe door meningen van andere. Ik heb de knoop doorgehakt...sta er helemaal achter, ondanks dat ik het wel spannend vind. Als mijn nieuwe boobies er straks eenmaal zijn, ga ik het haar wel vertellen...want dan kan ik niet meer terug...hahahah.

 

En ik zou ook het liefst het achteraf tegen niemand zeggen. Niet omdat ik me schaam voor mijn keuze...maar er zijn toch vrouwen die er dan iets van vinden....en om eerlijk te zijn, denk ik dat van de 10 er zeker 8 jaloers zijn. want stiekem wil elke vrouw mooie borsten. Alleen durven ze het niet of kunnen het niet betalen...of zijn echt van mening dat je niet moet snijden in een gezond lichaam. Maar diep van binnen willen we allemaal mooie borsten...dus vaak is het ook wel afgunst denk ik.

 

En idd in kleding zal het niet zichtbaar zijn als je nu al van die dikke bhs draagt. Maar ik zal er zelf niet op de sportschool onderuit komen. want mijn sportbh en hemdjes lieten niet te wensen over. En zo plat drukken zal straks niet meer kunnen. En dat daar is wel net mijn sociale kring met aardig wat roddelmensen ertussen, dus ik ben bang dat bij mij het als een lopend vuurtje zal gaan. Maar ik heb besloten erboven te staan. Mijn sportmaatje zei gisteren tegen me. Als ze ernaar vragen kijk je ze gewoon aan en zeg je.....Ja leuk he...had ik jaren eerder moeten doen. En dat met een houding, waarbij ze niet aders kunnen dan positief reageren.

 

Belangrijkste Corry, is dat jij erachter staat en dit heel graag wil. En daar straks ook mega-blij mee bent. Laat ze maar praten achter je rug om en hou in gedachte....mannen zouden ze heel graag willen zien en vasthouden.....vrouwen zouden zelf ook liefst mooie ronde borsten hebben. Dus ze kunnen zichzelf wijsmaken wat ze willen, wij weten wel beter. En ik spreek uit ervaring....wat mijn gevoel was bij vrouwen die het al gedaan hadden...ik was strontjaloers….reageerde niet vervelend op ze hoor...ging op het strand km verderop liggen alleen....want damn wat wilde ik graag zulke borsten ook.

 

Het is weer een heel verhaal geworden, maar ik zit er ook gewoon vol van...wil t al zo lang...nu is t over 2 mnd zover...kan niet wachten...ben er hele dag mee bezig

 

Haha, zo herkenbaar idd! Ja dit is toch wel iets waar je vaak al jaren in je hoofd mee bezig bent. Denk dat ik er al zeker 10 jaar over droom, en sinds mijn bevallingen er serieus over nadenk, maar nooit gedacht dat ik het zou durven! Maar kijk er nu ook zo naar uit, vooral volgende zomer, op het strand, geweldig lijkt me het!! En alle leuke kleding die ik straks kan gaan kopen, en iedere bikini en bh die ik maar mooi vind. Kan ook aan niets aan meer denken op het moment..

Wel een goed advies van je sportmaatje, gewoon heel nonchalant reageren dat mensen idd niet anders als positief kunnen reageren. Op de sportschool is het wel wat lastiger idd om het te verhullen, maar goed, eigenlijk moeten we dat ook helemaal niet willen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Corry zei:

Haha, zo herkenbaar idd! Ja dit is toch wel iets waar je vaak al jaren in je hoofd mee bezig bent. Denk dat ik er al zeker 10 jaar over droom, en sinds mijn bevallingen er serieus over nadenk, maar nooit gedacht dat ik het zou durven! Maar kijk er nu ook zo naar uit, vooral volgende zomer, op het strand, geweldig lijkt me het!! En alle leuke kleding die ik straks kan gaan kopen, en iedere bikini en bh die ik maar mooi vind. Kan ook aan niets aan meer denken op het moment..

Wel een goed advies van je sportmaatje, gewoon heel nonchalant reageren dat mensen idd niet anders als positief kunnen reageren. Op de sportschool is het wel wat lastiger idd om het te verhullen, maar goed, eigenlijk moeten we dat ook helemaal niet willen.

 

hahaha...nee inderdaad. Kijken er al jaren naar uit en nu willen we het verstoppen zodat andere het niet zien. Ik ga idd er niet mee te koop lopen. Maar stom ook om het te willen verbloemen. Merk wel dat ik nu al even ook juist mn grootste/dikste bhs draag. Zodat mensen nu al twijfelen...en dan er straks miss niet meer over nadenken....wat kunnen we er toch mee bezig zijn he.

 

En ook ik kijk zo uit naar de zomer...en niet twintig bikinis bestellen en ze allemaal weer terug sturen omdat er geen een aan je wensen voldoet. Straks staat eke bikini gewoon goed. En ook alle kleding.

 

Ben wel benieuwd of ze in het begin niet in de weg gaan zitten hoor

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Boobmom zei:

hahaha...nee inderdaad. Kijken er al jaren naar uit en nu willen we het verstoppen zodat andere het niet zien. Ik ga idd er niet mee te koop lopen. Maar stom ook om het te willen verbloemen. Merk wel dat ik nu al even ook juist mn grootste/dikste bhs draag. Zodat mensen nu al twijfelen...en dan er straks miss niet meer over nadenken....wat kunnen we er toch mee bezig zijn he.

 

En ook ik kijk zo uit naar de zomer...en niet twintig bikinis bestellen en ze allemaal weer terug sturen omdat er geen een aan je wensen voldoet. Straks staat eke bikini gewoon goed. En ook alle kleding.

 

Ben wel benieuwd of ze in het begin niet in de weg gaan zitten hoor

 

Ja he en of je ze dus ook (tijdelijk) niet te groot gaat vinden. Hoeveel cc krijg jij? En welke cupmaat heb je nu??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik ga jullie even volgen en misschien wat mee kletsen. Ik zou volgende week een consult bij Veldhoven hebben. Helaas moet ik morgen bellen om deze te verzetten. Ik hoop dat ze op korte termijn plek hebben. Ik ben zo benieuwd wat ze mij gaan adviseren. 

Ik heb een normaal postuur. Vroeger had ik best mooie borsten. Na twee zwangerschappen en borstvoeding, is er niks moois meer aan.... 

 

ik wil heel graag in januari worden geopereerd. Ik heb dan twee weken vakantie en daarna 2 weken een cursus (3 halve dagen) dacht dit is een mooi moment. Konden jullie een voorkeur aangeven voor een bepaalde datum? 

Weten jullie of er een wachtlijst is. 

Ik heb eind nov een consult bij Diana Gabriels. 

 

Ik herken heel veel in jullie verhalen. Ik heb nog geen datum maar kan niet wachten. Ik ben er ook al constant mee bezig. Mijn Google History staat vol met woorden over Borsten Hihi 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Corry zei:

Ja he en of je ze dus ook (tijdelijk) niet te groot gaat vinden. Hoeveel cc krijg jij? En welke cupmaat heb je nu??

Ik heb nu een 75B met vooral geen volume aan bive kant. Wel nog onderin de borst. Er komt 275of300cc bij. Ronde implantaten dual plane geplaatst. Moet nog even aangeven welk aantal

cc  het gaat worden en neig toch naar de 300 omdat ik hier overal lees. Bij twijfel voor de grootste kiezen. En heb zon mentor tabel gezien. Qua projectie zit ik in beiden gevallen aan 3,7 cm. Alleen is de 300cc in diameter 3mm breder. Blijft raar dat ik daar zo over blijf twijfelen. Gaat om zon klein beetje. Dus denk dat ik ze beiden laat bestellem en op de dag van operatie samen met mijn PC de keuze maak

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Xritt zei:

Hoi,

 

ik ga jullie even volgen en misschien wat mee kletsen. Ik zou volgende week een consult bij Veldhoven hebben. Helaas moet ik morgen bellen om deze te verzetten. Ik hoop dat ze op korte termijn plek hebben. Ik ben zo benieuwd wat ze mij gaan adviseren. 

Ik heb een normaal postuur. Vroeger had ik best mooie borsten. Na twee zwangerschappen en borstvoeding, is er niks moois meer aan.... 

 

ik wil heel graag in januari worden geopereerd. Ik heb dan twee weken vakantie en daarna 2 weken een cursus (3 halve dagen) dacht dit is een mooi moment. Konden jullie een voorkeur aangeven voor een bepaalde datum? 

Weten jullie of er een wachtlijst is. 

Ik heb eind nov een consult bij Diana Gabriels. 

 

Ik herken heel veel in jullie verhalen. Ik heb nog geen datum maar kan niet wachten. Ik ben er ook al constant mee bezig. Mijn Google History staat vol met woorden over Borsten Hihi 

 

 

Hoi hoi. Ik word zelf 14 jan geopereerd bii Velthuis Eindhoven. Ik weet dat wachttijd bij Veldhoven kliniek ongeveer 49 dagen is. Ikzelf moest 12 weken wachten. Nu nog 9 te gaan. Wilde graag op 27 dec. Maar dat ging niet meer. 

 

Hoop voor je dat je op je geplande datum kan. Maar overhaast niks en zorg dat je je goed voelt bij je consult. Leuk dat je hier gaat volgen ook. 

Mij heb zelf ook nog een topic : 14 januari, Velthuis, Dr Mesters mocht je het leuk vinden om

daar ook mee te lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Xritt zei:

Hoi,

 

ik ga jullie even volgen en misschien wat mee kletsen. Ik zou volgende week een consult bij Veldhoven hebben. Helaas moet ik morgen bellen om deze te verzetten. Ik hoop dat ze op korte termijn plek hebben. Ik ben zo benieuwd wat ze mij gaan adviseren. 

Ik heb een normaal postuur. Vroeger had ik best mooie borsten. Na twee zwangerschappen en borstvoeding, is er niks moois meer aan.... 

 

ik wil heel graag in januari worden geopereerd. Ik heb dan twee weken vakantie en daarna 2 weken een cursus (3 halve dagen) dacht dit is een mooi moment. Konden jullie een voorkeur aangeven voor een bepaalde datum? 

Weten jullie of er een wachtlijst is. 

Ik heb eind nov een consult bij Diana Gabriels. 

 

Ik herken heel veel in jullie verhalen. Ik heb nog geen datum maar kan niet wachten. Ik ben er ook al constant mee bezig. Mijn Google History staat vol met woorden over Borsten Hihi 

 

 

Hoi,

 

Wat spannend ook weer, voor t eerst op consult en dan maar gaan zien wat ze adviseren. 

Ik ben eind augustus op consult geweest en kon toen volgens mij in oktober al terecht, maar wilde graag vanwege het inplannen in dec dus kon toen zelf de datum bepalen..bij welke arts ga je op gesprek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu begin december een consult met Schiettecatte... ( hoop dat ik het goed schrijf) ik baal best dat het zo laat is. Het was dat er een spoedvergadering was ingepland waar ik bij aanwezig moest zijn. Vandaar dat ik mijn eerdere afspraak moest afzeggen.

Ik wil graag een fijn gevoel hebben bij de kliniek en chirurg. Maar de tijd wanneer de operatie kan plaatsvinden, is voor mij ook erg belangrijk. Eind januari zou vanwege mijn eigen planning heel goed uitkomen. Dan hoef ik niet zo veel te regelen voor de kinderen en mijn werk. 

Hopen dat er misschien een plekje vrijkomt of dat ze op korte termijn plek hebben. :wacko:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Xritt zei:

Ik heb nu begin december een consult met Schiettecatte... ( hoop dat ik het goed schrijf) ik baal best dat het zo laat is. Het was dat er een spoedvergadering was ingepland waar ik bij aanwezig moest zijn. Vandaar dat ik mijn eerdere afspraak moest afzeggen.

Ik wil graag een fijn gevoel hebben bij de kliniek en chirurg. Maar de tijd wanneer de operatie kan plaatsvinden, is voor mij ook erg belangrijk. Eind januari zou vanwege mijn eigen planning heel goed uitkomen. Dan hoef ik niet zo veel te regelen voor de kinderen en mijn werk. 

Hopen dat er misschien een plekje vrijkomt of dat ze op korte termijn plek hebben. :wacko:

 

eind januari zal er waarschijnlijk net in zitten in veldhoven….miss kun je alvast een datum vast laten leggen. Ik kon dat bij velthuis niet voor mijn consult...pas bij het consult deden ze dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames ik lees hier ook even mee. Ik ben 3 december aan de beurt bij Velthuis ( drs metsers ) en twijfel heel erg over de maat 330cc of 295 of kleiner zelfs Haha. Het zal met 330 uitkomen op een C maar ik vond het tijdens het passen nogal heavy !! Ben bang dat het te groot is maar waarschijnlijk is het gewoon even wennen.. je kunt hier ook over lezen op mijn topic.

 

iedergeval lees ik graag even mee hier ivm met Velthuis. 

 

Ook ik had geen vragenlijst gehad trouwens maar die heb ik terplekken mogen invullen en stelt niet veel voor.

 

Leuk dat ik hier lotgenootjes heb. Groetjes de twijfelkont ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag tweede passessie ik twijfelde of 330 niet teveel was, maar nee het gaat toch 330 worden. ik vind het nog steeds groot maar arts en dochter zeggen dat het prima kan omdat ik vrij brede borst heb en bolle billen ( mmmm of dit nou een compliment is???) 

ook blijft de anatomische vorm, dat was ook een twijfelpunt omdat ik vooral bovenin volume mis. Ze raadt me dit toch echt aan omdat ik weinig vet heb bovenin en dan wordt een ronde al snel een opliggende bal en dus minder natuurlijk. 

wauw wat stond het wel weer mooi zeg van die echte borsten!!!!! 

ook benadrukte ze nog maar weer nadrukkelijk dat ik mijn rust moet nemen zodat alles goed kan inkapselen, anatomisch mag zeker niet gaan draaien! dus ben wel blij met mijn lange verlof periode.

 

nu nog 3 weken zo heeee krijg ik echt al hartkloppingen als ik eraan denk, wellicht nog maar ff wat valium scoren voor die tijd pfffffff heftig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mona zei:

vandaag tweede passessie ik twijfelde of 330 niet teveel was, maar nee het gaat toch 330 worden. ik vind het nog steeds groot maar arts en dochter zeggen dat het prima kan omdat ik vrij brede borst heb en bolle billen ( mmmm of dit nou een compliment is???) 

ook blijft de anatomische vorm, dat was ook een twijfelpunt omdat ik vooral bovenin volume mis. Ze raadt me dit toch echt aan omdat ik weinig vet heb bovenin en dan wordt een ronde al snel een opliggende bal en dus minder natuurlijk. 

wauw wat stond het wel weer mooi zeg van die echte borsten!!!!! 

ook benadrukte ze nog maar weer nadrukkelijk dat ik mijn rust moet nemen zodat alles goed kan inkapselen, anatomisch mag zeker niet gaan draaien! dus ben wel blij met mijn lange verlof periode.

 

nu nog 3 weken zo heeee krijg ik echt al hartkloppingen als ik eraan denk, wellicht nog maar ff wat valium scoren voor die tijd pfffffff heftig 

Oh dus toch bij 330 gebleven, lastig he! Ik ben ook vorige week nog even bij haar geweest om toch nog een keer te passen en alles te bespreken, want ik twijfelde ook zo erg, nu nog steeds maar minder, haha..ik ga nu uiteindelijk voor 315cc maar dan een iets bredere prothese, hierdoor kwamen vervolgens wel weer de vragen van mijn borst is 14cm breed, is die prothese van 12,5cm dan wel breed genoeg??? Snap niet helemaal hoe dat nou werkt, maar goed, ik hoef het ook niet te snappen, als zij het maar snapt :)

Wat je hier schrijft vertelde ze mij precies zo! 

Nog 3 weken voor jou, jeetje gaat snel!! Maar niet te veel bij stil staan en het gewoon maar over je heen laten komen..ik heb wel alle vertrouwen in haar!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kelster zei:

Hoi dames ik lees hier ook even mee. Ik ben 3 december aan de beurt bij Velthuis ( drs metsers ) en twijfel heel erg over de maat 330cc of 295 of kleiner zelfs Haha. Het zal met 330 uitkomen op een C maar ik vond het tijdens het passen nogal heavy !! Ben bang dat het te groot is maar waarschijnlijk is het gewoon even wennen.. je kunt hier ook over lezen op mijn topic.

 

iedergeval lees ik graag even mee hier ivm met Velthuis. 

 

Ook ik had geen vragenlijst gehad trouwens maar die heb ik terplekken mogen invullen en stelt niet veel voor.

 

Leuk dat ik hier lotgenootjes heb. Groetjes de twijfelkont ! 

Hey wat leuk. Ik heb ook drs Mesters. En vond die 330 ook heavy toen ik m in had. Ik zit ook nog te twijfelen tussen 275 en 300. Maar ga denk ik toch voor de 300. 

Wat vind je trouwens van haar. Ik vond haar namelijk heel prettig. 

 

Ben jij lekker nog voor mij aan de beurt.  Ik heb 14 jan pas de operatie gepland staan. 

 

Ik heb trouwens zelf ook een topic. 14 januari, Velthuis, Dr Mesters. Als je t leuk vind om daar ook mee te lezen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Boobmom zei:

Hey wat leuk. Ik heb ook drs Mesters. En vond die 330 ook heavy toen ik m in had. Ik zit ook nog te twijfelen tussen 275 en 300. Maar ga denk ik toch voor de 300. 

Wat vind je trouwens van haar. Ik vond haar namelijk heel prettig. 

 

Ben jij lekker nog voor mij aan de beurt.  Ik heb 14 jan pas de operatie gepland staan. 

 

Ik heb trouwens zelf ook een topic. 14 januari, Velthuis, Dr Mesters. Als je t leuk vind om daar ook mee te lezen 

 Hey ja ze is wel direct en heeft wel een mening maar ik vond haar heel aardig en kundig over komen !

 

Bij mij was het 295 of 330 waar ik over twijfel. Wil je voor rond of voor druppel gaan ? Heb je foto’s van het passen ? 

 

Ik heb volgende week toch nog maar een extra pas moment ingepland zodat ik niet zo twijfel !

 

Je kunt me ook een pb sturen Maar Hier mag ook ! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Kelster zei:

 Hey ja ze is wel direct en heeft wel een mening maar ik vond haar heel aardig en kundig over komen !

 

Bij mij was het 295 of 330 waar ik over twijfel. Wil je voor rond of voor druppel gaan ? Heb je foto’s van het passen ? 

 

Ik heb volgende week toch nog maar een extra pas moment ingepland zodat ik niet zo twijfel !

 

Je kunt me ook een pb sturen Maar Hier mag ook ! :) 

Hey hey, 

 

Ik ben helaas vergeten om tijdens passen fotos te maken. Was zo druk met van alles en mijn mega vragenlijst dat het me helemaal ontgaan was.

 

Ik kon volgens haar alleen maar voor rond gaan. heb nog best wat volume aan mijn onderkant...en wilde juist wat bolling aan bovenkant. Dus ik krijg ronde implantaten. En dat had ik ook wel verwacht. Met druppelvorm zou mijn borst soort van hetzelfde blijven maar dan groter....en nog steeds te weinig volume aan bovenkant...en juist onderin echt te veel.

 

Ik zal je aan mijn album toevoegen...staat wel foto in van voorsituatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mona en @Kelster ….volgens jullie zijn jullie dezelfde dag aan de beurt.....

 

Ow en ik heb je toegevoegd @Kelster aan mijn album.....kun je mn voorsituatie zien....helaas dus geen passessie. En ik denk ook niet dat ik daar nog een keer voor ga. Ik hak of de knoop door...of overleg op de dag met Dr Mesters en laat beiden aantal CC bestellen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Leuk alle reacties terug te lezen!! Kon helaas niet eerder reageren.

 

Nou mijn consult bij kliniek Veldhoven... Weet niet wat er aan de hand is maar een bv is mij denk ik niet gegund :wacko: Maandag ochtend had ik hier een gesprek, een kwartier te vroeg zat ik al in de auto en zag ik dat er mega file stond waardoor ik volgens mijn navigatie max 10 minuten te laat zou zijn. Ik denk, ik bel de kliniek meteen even  om netjes door te geven. Krijg ik een muts aan de telefoon die zegt dat de afspraak dan verzet moet worden? Uh pardon? Ik ben al onderweg! Hele discussie aan de telefoon want ze zitten met een strakke planning blablabla. Begrijp ik, maar ik zei nog tot hoe laat staat dit consult gepland? Als ik weg moet, dan ga ik gewoon. Ik weet wat ik kan verwachten het gaat mij puur om jullie advies etc. Drama dus! Ik werd zo kwaad, je regelt hiervoor vrij. En daarnaast, om deze afspraak te plannen was al lastig om 9:00 uur (vond ze toen al niet heel vriendelijk aan de telefoon), vervolgens bellen ze vorige week op om te vragen of de afspraak verzet kan worden naar de middag. Lekker klantvriendelijk. Uiteindelijk heb ik opgehangen en ben niet meer gegaan. Zie het al voor me. Met je operatie moet het zeker ook allemaal haastig of verzet worden. No thanks! :83:

Nu twijfel ik of ik nog een 2e consult ga plannen of gewoon voor Velthuis in Eindhoven zal gaan... Lees hier ook goede verhalen over Heyendael en ken 2 meiden die hier zijn geweest. Vind het eigenlijk wel fijn om toch nog iemand anders gesproken te hebben en nog een advies te krijgen :blush: Twijfel, twijfel.... haha

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Hoi allemaal,

 

Leuk alle reacties terug te lezen!! Kon helaas niet eerder reageren.

 

Nou mijn consult bij kliniek Veldhoven... Weet niet wat er aan de hand is maar een bv is mij denk ik niet gegund :wacko: Maandag ochtend had ik hier een gesprek, een kwartier te vroeg zat ik al in de auto en zag ik dat er mega file stond waardoor ik volgens mijn navigatie max 10 minuten te laat zou zijn. Ik denk, ik bel de kliniek meteen even  om netjes door te geven. Krijg ik een muts aan de telefoon die zegt dat de afspraak dan verzet moet worden? Uh pardon? Ik ben al onderweg! Hele discussie aan de telefoon want ze zitten met een strakke planning blablabla. Begrijp ik, maar ik zei nog tot hoe laat staat dit consult gepland? Als ik weg moet, dan ga ik gewoon. Ik weet wat ik kan verwachten het gaat mij puur om jullie advies etc. Drama dus! Ik werd zo kwaad, je regelt hiervoor vrij. En daarnaast, om deze afspraak te plannen was al lastig om 9:00 uur (vond ze toen al niet heel vriendelijk aan de telefoon), vervolgens bellen ze vorige week op om te vragen of de afspraak verzet kan worden naar de middag. Lekker klantvriendelijk. Uiteindelijk heb ik opgehangen en ben niet meer gegaan. Zie het al voor me. Met je operatie moet het zeker ook allemaal haastig of verzet worden. No thanks! :83:

Nu twijfel ik of ik nog een 2e consult ga plannen of gewoon voor Velthuis in Eindhoven zal gaan... Lees hier ook goede verhalen over Heyendael en ken 2 meiden die hier zijn geweest. Vind het eigenlijk wel fijn om toch nog iemand anders gesproken te hebben en nog een advies te krijgen :blush: Twijfel, twijfel.... haha

 

 

 

 

 

Hey ik had toevallig ook maandag een afspraak om 8.30 maar dan bij velthuis. Zelfde verhaal file.. en ik was zelfs meer dan 35 min te laat. Netjes gebeld en ik was helemaal in paniek, maar de vrouw aan de telefoon zei dat ik maar gewoon moest kijken of ik het kon halen. 

 

uiteindelijk toen ik aan kwam zeiden ze eerst dat ze liever de afspraak met me wilde verzetten ivm met drukte strakke planning.. omdat ze de tijd voor me wilde nemen en niet allemaal met mij snel snel snel alles zouden doornemen. Natuurlijk was ik mega teleur gesteld maar de consulente zei, weetje wat we doen gewoon nu alvast wat en dan kom je gewoon nog een tweede keer als het allemaal te snel voor je zou gaan. 

 

Uiteindelijk schoof ook de pc aan ( drs Metsers ) en heb ik 45 min binnen gezeten. 

Aankomende week ga ik nog een keer extra passen omdat ik twijfel maar niet omdat ik echt het idee gehad heb dat ze niet goed de tijd genomen hebben voor me. 

 

Ik ben echt heel blij met hoe ze met me om zijn gegaan, ik snap het wel dat ze iets willen verzetten omdat ze de tijd voor je willen nemen maar ze moeten je niet zomaar ff afwimpelen daar ben ik zeker mee eens. 

 

Daarnaast denk ik soms ook wel over om nog ergens anders advies te vragen.. maar k mag al over 3 weken dus ik ga gewoon nog een keer op consult en passen zodat ik zeker ben van de maat etc :) 

 

Succes nog meisje! xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Boobmom zei:

@Mona en @Kelster ….volgens jullie zijn jullie dezelfde dag aan de beurt.....

 

Ow en ik heb je toegevoegd @Kelster aan mijn album.....kun je mn voorsituatie zien....helaas dus geen passessie. En ik denk ook niet dat ik daar nog een keer voor ga. Ik hak of de knoop door...of overleg op de dag met Dr Mesters en laat beiden aantal CC bestellen....

Thanks !! ik ga denk ik ook nog een album aanmaken. Mijn voor situatie is hier in wel heel anders dan die van jouw Boobmom :) ik ben nog een boobtiener daarin tegen met mijn A :P hahah xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kelster zei:

Thanks !! ik ga denk ik ook nog een album aanmaken. Mijn voor situatie is hier in wel heel anders dan die van jouw Boobmom :) ik ben nog een boobtiener daarin tegen met mijn A :P hahah xxx

 

Hahaha Boobtiener...das een leuke benaming. 

Maar dat is ook nu mijn grootste frustratie....je zou miss denken nu...meid wat ga je doen...zo verkeerd zien ze er niet uit. Nee klopt...in staande positie gaat t zeker wel...sterker nog...ik hou niet van mega grote borsten dus vind ze zelfs best mooi als ik rechtop sta...Maar zodra ik ga liggen of voorover hangen veranderen ze in twee van die druipstenen....dan zie je dat doordat de bovenkant van de borst leeg is....het uiteindelijk toch wel een hele slappe B is. Ik kom van een mooie ronde C af. En heb lang getwijfeld of ik wel een BV verdiende...dat ik niet zo moest zeuren. Maar ik voel me al jaren geremd tussen de lakens....Ik weet gewoon wat ik had en baal van hoe ze er nu uit zien in bepaalde sexstandjes. Dus eigenlijk doe ik dit niet eens omdat ik kleding niet mooi vind zitten...maar omdat ik me vrij wil voelen als ik naakt ben bij mijn partner. En  hij zegt wel 100 keer dat hij me mooi vindt...maar ziet dat ik nooit ga accepteren hoe ze leeggezogen zijn vergeleken voorheen. En hij zei: Meisje, als jou dat gelukkig maakt...gaan we 2 mooie borsten maken bij je. et voila…...14 jan gaat dat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.