Ga naar inhoud

BC: consult Kliniek Veldhoven + Velthuis kliniek EHV


Aanbevolen berichten

Op 12-10-2018 om 21:02 zei Boobmom:

Ppppffff...ik begin me langzaam wel een beetje te irriteren aan de communicatie bij velthuis. Afgelopen di gebeld dat ik die vragenlijst maar niet via mail binnen kreeg. Zouden ze deze direct op de post doen. Maar ik heb nog altijd niks ontvangen!

Wat staat er eigenlijk zoal in die vragenlijst..... hoe belangrijk is t dat ik die van te voren invul. Want ben nu op n punt van"ik ga de 22e gewoon zonder vragenlijst...nemen ze maar extra tijd tijdens het consult om die vragenlijst dan maar door te nemen met me.

 

 

Ja zo zou ik dan ook denken. Die lijst heb je binnen 2 minuten ingevuld. Dus kleine moeite tijdens het consult lijkt me. Maar wel raar zeg, ik had juist een heel fijne contact gehad via Velthuis... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-10-2018 om 07:55 zei leek:

hoi! ik ben enige tijd geleden geholpen door dr schots, ben onwijs tevreden!

en ik geloof niet dat ik met het consult al een vragenlijst had ingevuld.. komt vast goed

Goed om te horen! Ben benieuwd naar jouw ervaring! Wanneer werd jij geopereerd? Wat voor prothese en hoeveel CC heb jij gekozen? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei NatasBrabant:

Ja zo zou ik dan ook denken. Die lijst heb je binnen 2 minuten ingevuld. Dus kleine moeite tijdens het consult lijkt me. Maar wel raar zeg, ik had juist een heel fijne contact gehad via Velthuis... 

Inmiddels heb ik de lijst binnen...en stelt idd niet zoveel voor. Maar baal idd wel een beetje van de communicatie vooraf. Verwacht je idd niet van velthuis. Maar belangrijker is dat ik straks een fijn consult heb...en dat ik wel zeer tevreden ga zijn over operatie en nazorg. Nog een weekje tot consult....

 

Had jij die nu al gehad? Nog niet toch? Ben ook erg benieuwd naar je ervaringen. Dr Schots had in eerste instantie ook mijn voorkeur. Maar ik werd ingepland bij Drs Mesters...en heb inmiddels wel hele fijne dingen gehoord over haar, waarbij ik nu toch wel denk dat zij het allerbeste bij mij gaat passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Boobmom:

Inmiddels heb ik de lijst binnen...en stelt idd niet zoveel voor. Maar baal idd wel een beetje van de communicatie vooraf. Verwacht je idd niet van velthuis. Maar belangrijker is dat ik straks een fijn consult heb...en dat ik wel zeer tevreden ga zijn over operatie en nazorg. Nog een weekje tot consult....

 

Had jij die nu al gehad? Nog niet toch? Ben ook erg benieuwd naar je ervaringen. Dr Schots had in eerste instantie ook mijn voorkeur. Maar ik werd ingepland bij Drs Mesters...en heb inmiddels wel hele fijne dingen gehoord over haar, waarbij ik nu toch wel denk dat zij het allerbeste bij mij gaat passen.

Oh fijn dat je de vragenlijst nu wel hebt ontvangen. Hopelijk straks een goed gesprek tijdens je consult, dat is inderdaad belangrijker!

 

Ik heb 8 november mijn consult gepland staan bij Dr. Schots inderdaad. Dus nog even afwachten. Ik houd je op de hoogte hoe het is gegaan!

 

Heb jij alleen bij Velthuis een gesprek gepland? En weet je trouwens al wat je wilt qua soort prothese, aantal cc etc? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei NatasBrabant:

Oh fijn dat je de vragenlijst nu wel hebt ontvangen. Hopelijk straks een goed gesprek tijdens je consult, dat is inderdaad belangrijker!

 

Ik heb 8 november mijn consult gepland staan bij Dr. Schots inderdaad. Dus nog even afwachten. Ik houd je op de hoogte hoe het is gegaan!

 

Heb jij alleen bij Velthuis een gesprek gepland? En weet je trouwens al wat je wilt qua soort prothese, aantal cc etc? :)

Ik heb alleen bij Velthuis consult idd....omdat ik ook gewoon meeste vertrouwen in die kliniek heb. 

 

Ik vind t heel lastig om aan te geven welke prothese en cc....mijn borsten zijn vooral aan bovenkant leeg...en hou van volume aan bovenkant. Dus neig dan naar ronde protheses... met name als dualplane nodig is bij me...mocht er toch voor de borstspier mogelijk zijn en de PC geeft daar voorkeur aan, ben ik weer bang dat rond te nep gaat worden, dus zou ik eerder naar anatomisch gaan. Maar meer duidelijkheid krijg ik natuurlijk pas als Pc de opties en verwachte resultaat kan geven. Qua Cc verwacht ik tussen 275 en 325.... Wil niet heel groot gaan..... Gewoon mooi volle ronde borsten, die enigszins natuurlijk ogen.

 

Ik weet niet of ik straks keuze heb in dual plane of voor borstspier. Beiden spreken me aan....Dual plane omdat je naarmate je ouder wordt minder kans loopt dat je randen gaat zien....nadeel met mijn vele sporten en stevige borstspieren, dat de protheses daardoor kunnen verplaatsen. Voor borstspier, behoudt meer natuurlijke beweging, geen kans op verschuivingen door borstspier, maar wat nu als mijn klierweefsel snel afneemt komende jaren en ze daardoor te veel gaan hangen weer. Hoop om pver na te denken en de PC goed vragen over te stellen.

Leuk om elkaar te blijven volgen....dikke kans dat we rond zelfde tijd geopereerd gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2018 om 11:16 zei NatasBrabant:

Goed om te horen! Ben benieuwd naar jouw ervaring! Wanneer werd jij geopereerd? Wat voor prothese en hoeveel CC heb jij gekozen? :D

haai! ik heb gekozen voor anatomisch dual plane 475 mentor, ze zijn echt super mooi geworden. dikke duim voor de dokter en zn team!

ik zal mn operatie topic er eens bij zoeken, kan je het verslag lezen mocht je dat leuk vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei leek:

haai! ik heb gekozen voor anatomisch dual plane 475 mentor, ze zijn echt super mooi geworden. dikke duim voor de dokter en zn team!

ik zal mn operatie topic er eens bij zoeken, kan je het verslag lezen mocht je dat leuk vinden

Thanks! Stuur maar door dan ga ik m ff terug lezen, leuk! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 21-10-2018 om 14:06, leek zei:

Link staat hierboven had je al gezien denk ik 

Vanmorgen was het eindelijk zo ver! Mijn eerste consult bij Velthuis Kliniek in Eindhoven. Beetje jammer dat mijn afspraak in hun agenda een uur later stond dan was afgesproken en naar mij was bevestigd. Lang zitten wachten en daardoor dus problemen op het werk maar goed. Het consult verder was prima, niks op aan te merken. Heel vriendelijk personeel dus uiteindelijk ook met een goed gevoel vertrokken. 

 

Maar ik ben nog lichtelijk in shock van het aantal cc’s! Ik had 460 CC gepast en dat stond gewoon prima. Niet te groot, het had van mij zelfs nog groter gemogen!  Maar 450 CC was (helaas) toch echt de max. We hebben besloten om voor de ronde prothese te gaan, high profile en achter de spier. Klinkt als cup pamela, maar het oogt echt maar als een B of C.. zo raar! Maandag staat het gesprek in Veldhoven gepland, om te vergelijken, vind ik wel even fijn. 

 

@leek zag dat jij 475 CC had. Wat voor cup had je daarvoor? En zou ik mogen kijken hoe dat is geworden of heb je geen fotos? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NatasBrabant Jee dat klinkt idd best groot...maar ziet er op de foto helemaal niet groot uit....zelfs kleiner dan bij mij de 330cc die ik paste...en echt te groot vond.

 

Ik ga voor 275 of 300cc en zal bij mij op een grote C of D cup uitkomen! Zo bizar dat het zo afhankelijk is van je voorsituatie....

 

wat voor cup-maat heb je nu als ik vragen mag? 

En wie had je als PC?

Jeroen Schots geloof ik he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Boobmom zei:

@NatasBrabant Jee dat klinkt idd best groot...maar ziet er op de foto helemaal niet groot uit....zelfs kleiner dan bij mij de 330cc die ik paste...en echt te groot vond.

 

Ik ga voor 275 of 300cc en zal bij mij op een grote C of D cup uitkomen! Zo bizar dat het zo afhankelijk is van je voorsituatie....

 

wat voor cup-maat heb je nu als ik vragen mag? 

En wie had je als PC?

Jeroen Schots geloof ik he?

Nou mijn vriend en ik hadden allebei ook echt iets van huh? Hoe kan dit? Maar het heeft volgens Jeroen Schots te maken met je borstkas. Mijn borstkas is blijkbaar heel plat/recht. Heb je een rondere borstkas dan komt de prothese dus verder naar voren waardoor je borsten groter ogen/worden. Voordat de consulente deze 460cc er in stopte zei ze nog; "Niet schrikken, want het is meteen een grote vervolgstap omdat ik geen tussenmaat heb". En toen viel het ff stil bij iedereen want het was helemaal niet groot :lol: Momenteel heb ik een 75A, maar mijn borstbreedte is ook breder dan ik dacht, 14 cm.

 

Maandag ga ik naar Kliniek Veldhoven, ben heel benieuwd wat ze me daar adviseren.

 

Wanneer word jij geopereerd? Bijna toch? Bij Velthuis heb ik nu 28 februari onder optie staan, zo benieuwd hoe het straks gaat worden :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Nou mijn vriend en ik hadden allebei ook echt iets van huh? Hoe kan dit? Maar het heeft volgens Jeroen Schots te maken met je borstkas. Mijn borstkas is blijkbaar heel plat/recht. Heb je een rondere borstkas dan komt de prothese dus verder naar voren waardoor je borsten groter ogen/worden. Voordat de consulente deze 460cc er in stopte zei ze nog; "Niet schrikken, want het is meteen een grote vervolgstap omdat ik geen tussenmaat heb". En toen viel het ff stil bij iedereen want het was helemaal niet groot :lol: Momenteel heb ik een 75A, maar mijn borstbreedte is ook breder dan ik dacht, 14 cm.

 

Maandag ga ik naar Kliniek Veldhoven, ben heel benieuwd wat ze me daar adviseren.

 

Wanneer word jij geopereerd? Bijna toch? Bij Velthuis heb ik nu 28 februari onder optie staan, zo benieuwd hoe het straks gaat worden :wub:

Hoi hoi....

 

Oh ja dat zegt veel de platte borstkas en de breedte....ik heb een ronde borstkas...best erg zelfs...en  een breedte van 12,5 en mijn voorsituatie is ook al een B. Ik krijg ronde moderatie plus implantaten ook duel plane...en ben 14 januari aan de beurt. Klinkt nog als heel erg ver weg, maar de weken vliegen stiekem toch wel voorbij 

 

Ik vind zelf voordeel van Velthuis dat zij iets gebruiken bij de narcose waardoor je minder misselijk bent nadien...en er wordt ook een verdoving in de borstholte gespoten voor dat ze je sluiten zodat de eerste dag ook minder pijnlijk is.

 

Maar ik heb het ook hoor.....zo ontzettend benieuwd hoe het gaat worden. Ben inmiddels zo gewend aan mijn slappe B....wat zullen ze in de weg zitten in het begin...en wat zal ik vaak voor de spiegel staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NatasBrabant.... en ik vind het prachtig staan bij je in dat rose shirt...zeker niks te groot...gewoon mooi passend bij je lijf. 

 

Wel jammer dat het even fout ging in hun systeem. Maar ik weet dat ze op de dag dat ik consult had over gingen naar een nieuw systeem....en dat vooral die dag toch wel even wat gedoe was...wellicht is het daarom ook met jouw afspraak niet helemaal goed gegaan. Ik had ook problemen met mailtjes ontvangen van hen...maar inmiddels loopt alles vlekkeloos....ook de vragenlijsten die je krijgt enzo. Ik heb zelf echt zon prettig gevoel bij Velthuis....ze hebben ook heerlijk verwarmde bedden en operatietafel....aangezien ik een koukleum ben....lijkt me heerlijk. Kijk zo uit naar D-DAY :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Boobmom zei:

Hoi hoi....

 

Oh ja dat zegt veel de platte borstkas en de breedte....ik heb een ronde borstkas...best erg zelfs...en  een breedte van 12,5 en mijn voorsituatie is ook al een B. Ik krijg ronde moderatie plus implantaten ook duel plane...en ben 14 januari aan de beurt. Klinkt nog als heel erg ver weg, maar de weken vliegen stiekem toch wel voorbij 

 

Ik vind zelf voordeel van Velthuis dat zij iets gebruiken bij de narcose waardoor je minder misselijk bent nadien...en er wordt ook een verdoving in de borstholte gespoten voor dat ze je sluiten zodat de eerste dag ook minder pijnlijk is.

 

Maar ik heb het ook hoor.....zo ontzettend benieuwd hoe het gaat worden. Ben inmiddels zo gewend aan mijn slappe B....wat zullen ze in de weg zitten in het begin...en wat zal ik vaak voor de spiegel staan

Kijk daar zitten dan toch al wat verschillen he, daarom kun je je  niet blindstaren op wat andere hebben. Elk lijf is weer anders. Maar wel leuk om alle verhalen enzo van iedereen te volgen! Maar bij mij word het straks ook weer anders, heb gekozen voor de ronde prothese dus dan krijg je toch meer volume aan de bovenkant wat ik met deze pas prothese niet heb. Eindelijk een decollete!!! :1big_boobs:

 

Dat is zeker een voordeel van Velthuis! Doen ze dit niet in Veldhoven of ben je daar niet geweest?

 

Haha zeg dat wel! Toevallig vanmorgen nog een blog van Nienke Plas teruggekeken op youtube toen zij vorig jaar een bv kreeg. Super grappig, ze heeft ook een leuk filmpje over haar sporttopjes waar haar "meiden" dan bijna uitgepusht worden :4:
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Boobmom zei:

@NatasBrabant.... en ik vind het prachtig staan bij je in dat rose shirt...zeker niks te groot...gewoon mooi passend bij je lijf. 

 

Wel jammer dat het even fout ging in hun systeem. Maar ik weet dat ze op de dag dat ik consult had over gingen naar een nieuw systeem....en dat vooral die dag toch wel even wat gedoe was...wellicht is het daarom ook met jouw afspraak niet helemaal goed gegaan. Ik had ook problemen met mailtjes ontvangen van hen...maar inmiddels loopt alles vlekkeloos....ook de vragenlijsten die je krijgt enzo. Ik heb zelf echt zon prettig gevoel bij Velthuis....ze hebben ook heerlijk verwarmde bedden en operatietafel....aangezien ik een koukleum ben....lijkt me heerlijk. Kijk zo uit naar D-DAY :43:

ja dat vertelde een medewerker mij ook. Normaal gesproken vind ik het niet erg, kan gebeuren. Maar bij mij op het werk word het minder gewaardeerd dat je ineens zo laat aan komt.... Dus ik zat daar tijdens het consult niet heel relaxt.

 

Verder heb ik er wel een heel goed gevoel over, jij dus ook! Heb 3 vriendinnen die daar ook zijn geweest dus daarom heeft Velthuis bij mij al een streepje voor haha. Hmm verwarmde bedden, niet verkeerd als we beide in de winter geopereerd worden! Strak willen we niet meer weg :4:

 

Hou mij op de hoogte van je operatie 14 januari!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Kijk daar zitten dan toch al wat verschillen he, daarom kun je je  niet blindstaren op wat andere hebben. Elk lijf is weer anders. Maar wel leuk om alle verhalen enzo van iedereen te volgen! Maar bij mij word het straks ook weer anders, heb gekozen voor de ronde prothese dus dan krijg je toch meer volume aan de bovenkant wat ik met deze pas prothese niet heb. Eindelijk een decollete!!! :1big_boobs:

 

Dat is zeker een voordeel van Velthuis! Doen ze dit niet in Veldhoven of ben je daar niet geweest?

 

Haha zeg dat wel! Toevallig vanmorgen nog een blog van Nienke Plas teruggekeken op youtube toen zij vorig jaar een bv kreeg. Super grappig, ze heeft ook een leuk filmpje over haar sporttopjes waar haar "meiden" dan bijna uitgepusht worden :4:
 

Dat is ook grappig, die heb ik gisterenavond zitten kijken....Titty Diaries....echt lachen. Die andere zal ik ook eens gaan kijken dan. Vind haar zo lachen....

 

Ik ben niet in Veldhoven geweest....dus weet niet zeker of ze daar verwarmde bedden hebben. Maar wel dat Velthuis de enige is die een middel toevoegde aan Narcose waardoor je minder last hebt van misselijk zijn daarna.

 

Oh en ik heb ook ronde implantaten, omdat ik vooral nu aan bovenkant volume mis...onderin zit best nog we; wat volume, vandaar ook geen high profile....zou to much worden bij me

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, NatasBrabant zei:

ja dat vertelde een medewerker mij ook. Normaal gesproken vind ik het niet erg, kan gebeuren. Maar bij mij op het werk word het minder gewaardeerd dat je ineens zo laat aan komt.... Dus ik zat daar tijdens het consult niet heel relaxt.

 

Verder heb ik er wel een heel goed gevoel over, jij dus ook! Heb 3 vriendinnen die daar ook zijn geweest dus daarom heeft Velthuis bij mij al een streepje voor haha. Hmm verwarmde bedden, niet verkeerd als we beide in de winter geopereerd worden! Strak willen we niet meer weg :4:

 

Hou mij op de hoogte van je operatie 14 januari!

 

Doe ik zeker...ik hou je op de hoogte...en zet straks verslag in mijn eigen topic ook....: 14 januari, Velthuis, Dr Mesters .....

 

Ga je ook volgen hoor.... Leuk ook als we in zelfde kliniek behandeld worden... Ik wilde na mijn consult niet eens meer verder kijken. Helemaal happy met mijn PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Boobmom zei:

Dat is ook grappig, die heb ik gisterenavond zitten kijken....Titty Diaries....echt lachen. Die andere zal ik ook eens gaan kijken dan. Vind haar zo lachen....

 

Ik ben niet in Veldhoven geweest....dus weet niet zeker of ze daar verwarmde bedden hebben. Maar wel dat Velthuis de enige is die een middel toevoegde aan Narcose waardoor je minder last hebt van misselijk zijn daarna.

 

Oh en ik heb ook ronde implantaten, omdat ik vooral nu aan bovenkant volume mis...onderin zit best nog we; wat volume, vandaar ook geen high profile....zou to much worden bij me

 

16 minuten geleden, Boobmom zei:

Doe ik zeker...ik hou je op de hoogte...en zet straks verslag in mijn eigen topic ook....: 14 januari, Velthuis, Dr Mesters .....

 

Ga je ook volgen hoor.... Leuk ook als we in zelfde kliniek behandeld worden... Ik wilde na mijn consult niet eens meer verder kijken. Helemaal happy met mijn PC


Jaa ik vind die Nienke ook zo leuk! Volg je ook Expeditie? zit ze ook in.

Ik zal er maandag eens naar vragen haha, maar ja die € 1300,- verschil in kosten zou daar goed mee te maken kunnen hebben :44:

Haha het moet inderdaad niet to much worden nee. Mensen moeten jou nog wel aan blijven kunnen ipv naar je nieuwe boobies :118:

Super! Dan ga ik je zeker volgen. Ja zou leuk zijn, dan worden we toch best snel achter elkaar geholpen. Moet zeggen dat ik ook een goed gevoel had bij Velthuis en daarom ook denk van daar ga ik gewoon voor. Maar heb de andere consult toch al gepland staan en je zult er nooit dommer van worden :6:

Nou jij kunt gaan aftellen! Ik ga jouw operatiedatum onthouden en ik zal jou nog laten weten of mijn keuze ook Velthuis is geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NatasBrabant Ik volg expeditie ook idd....

 

En ja 1300 is wel veel. En ik weet niet hoe de chirurgen in veldhoven zijn. Ze hebben qua klantvriendelijkheid wel een heel goed cijfer daar. 

Maar mijn vriend zei: ga aub hier niet op bezuinigen en laat het doen in een kliniek die goed staat aangeschreven. Dus toen ik ook een goed gevoel bij het consult had....ben ik ook gewoon niet meer verder gaan kijken....

 

Maar gewoon lekker ook daar heen gaan...benieuwd hoe je dat ook ervaart. Heb iem meer hier voorbij zien komen die bij beiden geweest is ook. weet niet meer wat haar uiteindelijke keuze is geworden.

 

anyway….We keep in touch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi 

ik word 3 dec in Veldhoven geopereerd door dr schreinemacher, heb fijn consult gehad, 330 mentor anatomisch voor de spier. 

Ik heb al voor en pasfoto’s in mijn album, als jullie willen dan voeg ik jullie toe. 

Maandag heb ik nog een passessie ff voor de leuk want ik denk dat ik wel goed zit met cc en vorm en prothesen enz enz 

dr streinemacher opereert toch echt veel liever voor de spier daar waar mogelijk, met name de lange termijn schijnt bij doorklieven van de borstspier vaker voor complicaties te zorgen, ik vind het prima en vertrouw volledig op haar, mijn vakantievriendin werkt daar ook dus das te leuk zij zal aan mijn bedje staan. 

Verder werk ik als zzp er in de zorg zwaar beroep dus ik neem echt 6 weken vrij! Duur grapje maar ik wil zo optimaal mogelijk herstellen. Stiekem ook wel heerlijk zon lange rust periode, hoop dat ik lekker veel achter mijn naaimachine kan! Eind dec is heel mijn gezin ook 2 weken vrij dus das ook al echt gezellig, verder weet alleen mijn zus en 1 vriendin het en ik denk dat zo te gaan houden! Ik schat zo in dat er te weinig begrip zal zijn en ik ben zelf zon blij ei, zit dan echt niet te wachten op negatieve reacties! 

 

Zo wat kan ik kletsen hè pfffff

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Mona zei:

Hoi hoi 

ik word 3 dec in Veldhoven geopereerd door dr schreinemacher, heb fijn consult gehad, 330 mentor anatomisch voor de spier. 

Ik heb al voor en pasfoto’s in mijn album, als jullie willen dan voeg ik jullie toe. 

Maandag heb ik nog een passessie ff voor de leuk want ik denk dat ik wel goed zit met cc en vorm en prothesen enz enz 

dr streinemacher opereert toch echt veel liever voor de spier daar waar mogelijk, met name de lange termijn schijnt bij doorklieven van de borstspier vaker voor complicaties te zorgen, ik vind het prima en vertrouw volledig op haar, mijn vakantievriendin werkt daar ook dus das te leuk zij zal aan mijn bedje staan. 

Verder werk ik als zzp er in de zorg zwaar beroep dus ik neem echt 6 weken vrij! Duur grapje maar ik wil zo optimaal mogelijk herstellen. Stiekem ook wel heerlijk zon lange rust periode, hoop dat ik lekker veel achter mijn naaimachine kan! Eind dec is heel mijn gezin ook 2 weken vrij dus das ook al echt gezellig, verder weet alleen mijn zus en 1 vriendin het en ik denk dat zo te gaan houden! Ik schat zo in dat er te weinig begrip zal zijn en ik ben zelf zon blij ei, zit dan echt niet te wachten op negatieve reacties! 

 

Zo wat kan ik kletsen hè pfffff

Hihi...lekkere kletskous idd.

 

Hier dito wat betreft omgeving vertellen. heel select groepje die het weet...ook vanwege mijn blije-ei-feeling....en zit niet te wachten daardoor op de mening van andere hierover.

 

Ik word zelf 14 jan pas geopereerd...300cc dualplane wel....volgens mijn PC was ik echt te slank om voor de spier te plaatsen. En aan beiden opties zitten voor en nadelen als je veel chirurgen hoort uitleggen. Laten we vooral vertrouwen op wat de chirurg in elke situatie de beste optie kiest. Ik wilde eig ook graag voor de spier....maar aangezien 80% dualplane plaatsing gebeurd...heb ik er toch vol vertrouwen in nu.

 

Slim dat je die 6 weken pakt. Ik pak er zelf ook 3.....ben kapster. en ook mijn werk is daardoor niet zo geschikt voor een after-boob-operation-weeks. de 4e week ga ik halve bak werken. En ik kan niet wachten bijna op mijn nieuwe boobies en die 3 weken rust

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook mijn bv in veldhoven, dr. Schreinemachers. Ben er nu 2 keer geweest en heb er echt een goed gevoel bij. Ik krijg 315cc anatomisch voor de spier. Heel benieuwd hoe jij het maandag ervaart en bij welke arts je een afspraak hebt..

@Mona en @Boobmom ik heb het ook vrijwel niemand verteld, alleen een paar vriendinnen, maar vraag me zo af of mijn familie en werk het gaan zien. Ik weet gewoon dat zij niet zo heel positief gaan reageren en bovendien wil ik dit gewoon echt voor mezelf doen en houden. Dat is ook echt nog steeds wel een dingetje voor mij waar af en toe wel wat spanning door ontstaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Corry zei:

Ik krijg ook mijn bv in veldhoven, dr. Schreinemachers. Ben er nu 2 keer geweest en heb er echt een goed gevoel bij. Ik krijg 315cc anatomisch voor de spier. Heel benieuwd hoe jij het maandag ervaart en bij welke arts je een afspraak hebt..

@Mona en @Boobmom ik heb het ook vrijwel niemand verteld, alleen een paar vriendinnen, maar vraag me zo af of mijn familie en werk het gaan zien. Ik weet gewoon dat zij niet zo heel positief gaan reageren en bovendien wil ik dit gewoon echt voor mezelf doen en houden. Dat is ook echt nog steeds wel een dingetje voor mij waar af en toe wel wat spanning door ontstaat..

Daarom @Corry vooraf aan bijna niemand melden. En daarna is het aan jou. Of je er open over bent als ze er naar vragen. Ik wil zelf vooraf in ieder geval geen meningen hierover horen waardoor ik een slecht gevoel ga krijgen bij de operatie. Daarna ga ik gewoon denken.....: Het is mijn lijf en ik word hier blij van. ik hou van mooie borsten en was simpelweg niet tevreden ermee...we leven in 2018 waar het normaal is....Als iemand tegen mij zegt dat ze het niet snappen waarom ik het heb laten doen, zeg ik gewoon, je hoeft het ook niet te snappen, als ik het zelf maar begrijp en er achter sta! Je hoeft je ook niet te verdedigen hierin eigenlijk....

 

We doen het niet om onszelf mooier te maken, maar om mooier ons zelf te zijn!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie maandag dr schreinemacher tenminste daar ga ik van uit gezien zij degene is die mij over 3 weken gaat opereren. 

wanneer word jij ook alweer geopereerd @Corry?

ik zelf denk eigenlijk dat het helemaal niet zo heel erg op gaat vallen voor de buitenwereld, ik droeg altijd al push up en ben nooit niet van de diepe decolletes enzo dus hoop er zo mee weg te komen. enkel alle vakantievrienden die zien me natuurlijk altijd in bikini dat zal wel opvallen denk ik zo, maar dat zijn dan weer mensen die ik alleen ken van vakantie dus daar heb ik dan geen moeite mee. verder probeer ik ook mezelf sterker te maken door te denken dat ik het zelf mag weten mijn lijf mijn geld enz enz maar dat blijft lastig dus ik snap je wel corry! 

het lijkt me zooooooooo fijn om weer stevige borsten te hebben!! en niet van die vodjes gewoon zonder bh kunnen rondhangen in mijn huispak heeeeerlijk! 

als mensen wel er echt gericht naar vragen dan ga ik wel eerlijk zijn heb ik bedacht anders wordt het erg ingewikkeld, denk dat ik ook nog wel in de problemen kom met 2 weken voor en dan het herstel na de BV, we hebben een zeer actief uitgaansleven met minimaal 1 feest of stapavond in het weekend en die moeten natuurlijk even aangepast worden, begint al met het feit dat ik vanaf 18 nov geen alcohol meer drink en dat dan een maand lang ( ook mijn lever word hier denk ik wel gelukkig van!) iedereen zal erg verbaasd zijn als ik ineens BOB of een paar weken niet mee ga, als ik niet oplet denken ze nog dat ik zwanger ben, nou dan word ik helemaal de helleveeg van het dorp! aiiii moeilijk zo'n BV 

maar heb vandaag een topdag en zoooon zin in 3 dec kan niet wachten!!! dus ik schuif al mijn zorgen gewoon onder het tapijt, hoppa weg ermee!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.