Ga naar inhoud

BC: consult Kliniek Veldhoven + Velthuis kliniek EHV


Aanbevolen berichten

@NatasBrabant wat een vervelende situatie met Veldhoven. Ik snap dat dat je enorm aan twijfel brengt.

 

Ik begrijp ook dat je graag meerdere consulten wil nemen. want dat is wat de meeste doen hier. Toch heb ik dat niet gedaan. waarom niet? Omdat Velthuis gewoon rete-goed aangeschreven staat....De chirurgen worden voortdurend gekeurd of ze nog aan de eisen voldoen. Je weet gewoon zeker dat je bij Velthuis met goede chirurgen te maken hebt. En ik denk eigenlijk dat dat in Veldhoven ook wel zo is.... Maar velthuis staat nu eenmaal heel goed aangeschreven. 

 

Ik had mezelf voorgenomen om evt 2 consulten te doen bij 2 verschillende chirurgen bij Velthuis. Maar Esther Mesters beviel me zo goed...ik was meteen verliefd op haar....zonder twijfel wil ik dat zij het gaat doen.

 

En ik begrijp dat het financiele plaatje ook belangrijk is. Want ook ik neigde in eerste instantie daardoor naar Veldhoven. Maar toch dacht ik nog voor ik een consult ging plannen....Ik ga niet bezuinigen op die borsten.... Ik wil de kliniek waarvan ik denk dat ze het beste zijn, en ik me het beste bij voel. Maar ….als jij een beter gevoel hebt bij twee gesprekken en ook bij twee verschillende klinieken, moet je je niet af laten schrikken door een vervelende assistente...ik heb namelijk met een vraag die ik die dag had, ook een keer bij velthuis een meisje aan de lijn gehad, die er duidelijk die dag niet zo veel zin in had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boobmom zei:

Hahaha Boobtiener...das een leuke benaming. 

Maar dat is ook nu mijn grootste frustratie....je zou miss denken nu...meid wat ga je doen...zo verkeerd zien ze er niet uit. Nee klopt...in staande positie gaat t zeker wel...sterker nog...ik hou niet van mega grote borsten dus vind ze zelfs best mooi als ik rechtop sta...Maar zodra ik ga liggen of voorover hangen veranderen ze in twee van die druipstenen....dan zie je dat doordat de bovenkant van de borst leeg is....het uiteindelijk toch wel een hele slappe B is. Ik kom van een mooie ronde C af. En heb lang getwijfeld of ik wel een BV verdiende...dat ik niet zo moest zeuren. Maar ik voel me al jaren geremd tussen de lakens....Ik weet gewoon wat ik had en baal van hoe ze er nu uit zien in bepaalde sexstandjes. Dus eigenlijk doe ik dit niet eens omdat ik kleding niet mooi vind zitten...maar omdat ik me vrij wil voelen als ik naakt ben bij mijn partner. En  hij zegt wel 100 keer dat hij me mooi vindt...maar ziet dat ik nooit ga accepteren hoe ze leeggezogen zijn vergeleken voorheen. En hij zei: Meisje, als jou dat gelukkig maakt...gaan we 2 mooie borsten maken bij je. et voila…...14 jan gaat dat gebeuren.

Neee je zeurt echt niet, je was lets anders gewend en dan is het ook logisch dat je gewoon terug wil naar wat het was .. ik wil niet lullig doen maar ouder worden en kids  enzo is gewoon in dat opzich niet leuk ! ( ik ben mis nog Maar 27 Maar Zelfs ik heb er al wat last van Haha ) 

 

ik vind je borsten mooi in vorm maar ik weet zeker dat ze ‘vroeger’ gewoon mooier waren. Wat je zegt voller.

 

We hebben mischien een andere voor situatie maar ik denk dat goede volle vrouwelijke borsten voor iedere vrouw belangrijk is .. ook om goed in hun vel te kunnen zitten. Psychische gezondheid vind ik zelf heel belangrijk omdat dat ook je echte gezondheid weerspiegeld, en ik denk dat een bv bij veel vrouwen daar een positieve werking op geeft.

 

En zoals je zegt denk ik dat zelfs als je straks in kleding rondloopt je extra straalt ondanks dat je dat minder belangrijk vind. En daarnaast is je goed voelen in een relatie gewoon een must anders straal je ook weer minder sexyness uit ..

dus 1+ 1 =2 tiete here we come !!!  Het is je gegund :) 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Boobmom zei:

Hey hey, 

 

Ik ben helaas vergeten om tijdens passen fotos te maken. Was zo druk met van alles en mijn mega vragenlijst dat het me helemaal ontgaan was.

 

Ik kon volgens haar alleen maar voor rond gaan. heb nog best wat volume aan mijn onderkant...en wilde juist wat bolling aan bovenkant. Dus ik krijg ronde implantaten. En dat had ik ook wel verwacht. Met druppelvorm zou mijn borst soort van hetzelfde blijven maar dan groter....en nog steeds te weinig volume aan bovenkant...en juist onderin echt te veel.

 

Ik zal je aan mijn album toevoegen...staat wel foto in van voorsituatie

Hoi @Boobmom zou ik ook misschien de foto van jouw voorsituatie mogen bekijken om te kijken of ze met mijn borsten overeenkomen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Kelster zei:

Neee je zeurt echt niet, je was lets anders gewend en dan is het ook logisch dat je gewoon terug wil naar wat het was .. ik wil niet lullig doen maar ouder worden en kids  enzo is gewoon in dat opzich niet leuk ! ( ik ben mis nog Maar 27 Maar Zelfs ik heb er al wat last van Haha ) 

 

ik vind je borsten mooi in vorm maar ik weet zeker dat ze ‘vroeger’ gewoon mooier waren. Wat je zegt voller.

 

We hebben mischien een andere voor situatie maar ik denk dat goede volle vrouwelijke borsten voor iedere vrouw belangrijk is .. ook om goed in hun vel te kunnen zitten. Psychische gezondheid vind ik zelf heel belangrijk omdat dat ook je echte gezondheid weerspiegeld, en ik denk dat een bv bij veel vrouwen daar een positieve werking op geeft.

 

En zoals je zegt denk ik dat zelfs als je straks in kleding rondloopt je extra straalt ondanks dat je dat minder belangrijk vind. En daarnaast is je goed voelen in een relatie gewoon een must anders straal je ook weer minder sexyness uit ..

dus 1+ 1 =2 tiete here we come !!!  Het is je gegund :) 

 

 

 

Precies wat je zegt...elke vrouw wil mooie volle ronde borsten...en het kan gewoon tegenwoordig he....sterker nog, het wordt best veel gedaan. 

Mijn vriend heeft er dus ervaring mee met zijn ex....we zijn nog maar 3 maanden bij elkaar nu. Ik wilde dit zo lang al, maar durfde steeds niet. Hij zei tegen me, dat zijn ervaring was met zijn ex-vrouw, dat het zoveel doet voor je. Je wordt zo gelukkig van die mooie ronde vormen (hij ook natuurlijk ;), maar daar ging het hem even niet om). iedere keer als je uit de douche komt en je ziet jezelf in de spiegel. Op het strand. Kleding staat gewoon vaak mooier. Je voelt je zelf meer sexy. en we kunnen dit nu ook allemaal zelf wel bedenken, maar hij zei ook: pas als je ze dadelijk hebt.....merk je hoe grote impact het op je heeft en denk je meteen, had ik dat maar jaren eerder gedaan. Hij was in eerste instantie wel een beetje angstig toen ik er over begon, want de nieuwe borsten van zijn ex...hebben er toe geleid dat ze vreemd ging. Maar ik heb m verzekerd dat ik het vooral voor mezelf doe....niet voor andere....en uiteraard ook een beetje voor hem, want hij mag er straks van mee gaan genieten.

 

We hebben miss wel niet dezelfde voorsituatie dus, maar wel dezelfde wens. Ik ben ook wel een aardig stukje ouder....maar voel me nog 30...En zie er ook niet uit gelukkig als iemand van bijna 44. Daarom dacht ik ook....doe het nu joh...je ziet er nog leuk en jong uit...daar passen nog jaren mooie borsten bij 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Dankjewel @Boobmom!

Net als jij mis ik ook volume bovenin..

Ik ga je volgen!

super leuk ...ga ik jou ook volgen....wanneer was jij ook al weer aan de beurt....heb t wel voorbij zien komen, maar afgelopen 48 uur zo actief geweest hier dat ik dingen door elkaar ga halen....

 

Had je ook al consult gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Boobmom zei:

Hahaha Boobtiener...das een leuke benaming. 

Maar dat is ook nu mijn grootste frustratie....je zou miss denken nu...meid wat ga je doen...zo verkeerd zien ze er niet uit. Nee klopt...in staande positie gaat t zeker wel...sterker nog...ik hou niet van mega grote borsten dus vind ze zelfs best mooi als ik rechtop sta...Maar zodra ik ga liggen of voorover hangen veranderen ze in twee van die druipstenen....dan zie je dat doordat de bovenkant van de borst leeg is....het uiteindelijk toch wel een hele slappe B is. Ik kom van een mooie ronde C af. En heb lang getwijfeld of ik wel een BV verdiende...dat ik niet zo moest zeuren. Maar ik voel me al jaren geremd tussen de lakens....Ik weet gewoon wat ik had en baal van hoe ze er nu uit zien in bepaalde sexstandjes. Dus eigenlijk doe ik dit niet eens omdat ik kleding niet mooi vind zitten...maar omdat ik me vrij wil voelen als ik naakt ben bij mijn partner. En  hij zegt wel 100 keer dat hij me mooi vindt...maar ziet dat ik nooit ga accepteren hoe ze leeggezogen zijn vergeleken voorheen. En hij zei: Meisje, als jou dat gelukkig maakt...gaan we 2 mooie borsten maken bij je. et voila…...14 jan gaat dat gebeuren.

Heb je toevallig fotos die ik zou mogen zien? Ben nu wel heel nieuwsgierig. Ik kan je eventueel ook aan mijn album toevoegen mocht je interesse hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Corry zei:

Heb je toevallig fotos die ik zou mogen zien? Ben nu wel heel nieuwsgierig. Ik kan je eventueel ook aan mijn album toevoegen mocht je interesse hebben..

Leuk als je mij ook toevoegd...ik ga je ook toevoegen...nu meteen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Boobmom zei:

Leuk als je mij ook toevoegd...ik ga je ook toevoegen...nu meteen

Ik heb je ook toegevoegd! En thanks voor het toevoegen! Je hebt idd mooie borsten, maar snap ook heel goed wat je zegt/bedoeld!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uuuhm... @Boobmom, ..... ik ben een beetje een moeilijk geval... Ik heb wel al 3 consulten gehad maar twijfel nog veel te veel; weet nog niet wat ik wil (anatomisch / rond / voor de spier / dual plane / opvullen met grotere implantaten / lift met kleinere implantaten...) en of ik uberhaupt wel  implantaten wil...  Ben echt een eeuwige twijfelaar....:23: 

Ik dacht dat ik een slappe/lege 80B had, maar na opmeting blijkt dat ik een slappe 70D heb... Ben bijna 44...

Als je een bv wil, moet je er 100% achter staan en dat heb ik op dit moment nog niet... Ik merkte dat ik er te veel door in beslag werd genomen, en er stress door kreeg, wat zich o.a. uitte in rosacea aanvallen (rode branderige ontsteking vd gezichtshuid) en heb toen besloten om m'n komende consulten te annuleren. Nadat ik deze consulten had geannuleerd, voelde ik me zo opgelucht;  er viel echt een zware last van mn schouders af....

Ik wil me eerst nog meer inlezen op dit forum en de ervaringen van andere vrouwen lezen en foto's bekijken.

Op dit moment even geen consulten voor mij dus; misschien later wel hoor,  ...misschien ook niet, ....de tijd zal t leren... Ik heb geen haast en wil geen overhaaste dingen doen waar ik misschien later spijt van krijg; dus voorlopig lees, leer en kijk ik alleen gezellig mee op dit forum en leef ik mee met alle dames die al wel de stap durfden/durven te zetten, zoals jij dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Corry zei:

Ik heb je ook toegevoegd! En thanks voor het toevoegen! Je hebt idd mooie borsten, maar snap ook heel goed wat je zegt/bedoeld!! 

Dank je wel Corry...ja dat is ook jarenlange twijfel geweest. Als ik bv naar jou of Kelster kijk, snap ik direct dat jullie gewoon meer borst willen.... Ondanks dat ze mooi van vorm zijn...ook al zijn ze kleiner.

 

Ik heb gewoon wel echt een hand vol....maar als ik op mijn zij ga liggen bv...is de onderste compleet verdwenen...en de bovenste hangt als een rond lapje erbij...hahaha…. en daar ben ik gewoon klaar mee....ik wil mijn vertrouwde ronde borsten van voor de zwangerchap terug...en dan mag het net een onsje meer zijn nu, omdat ik er toch wel een ruim 4000 voor neer moet leggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Uuuhm... @Boobmom, ..... ik ben een beetje een moeilijk geval... Ik heb wel al 3 consulten gehad maar twijfel nog veel te veel; weet nog niet wat ik wil (anatomisch / rond / voor de spier / dual plane / opvullen met grotere implantaten / lift met kleinere implantaten...) en of ik uberhaupt wel  implantaten wil...  Ben echt een eeuwige twijfelaar....:23: 

Ik dacht dat ik een slappe/lege 80B had, maar na opmeting blijkt dat ik een slappe 70D heb... Ben bijna 44...

Als je een bv wil, moet je er 100% achter staan en dat heb ik op dit moment nog niet... Ik merkte dat ik er te veel door in beslag werd genomen, en er stress door kreeg, wat zich o.a. uitte in rosacea aanvallen (rode branderige ontsteking vd gezichtshuid) en heb toen besloten om m'n komende consulten te annuleren. Nadat ik deze consulten had geannuleerd, voelde ik me zo opgelucht;  er viel echt een zware last van mn schouders af....

Ik wil me eerst nog meer inlezen op dit forum en de ervaringen van andere vrouwen lezen en foto's bekijken.

Op dit moment even geen consulten voor mij dus; misschien later wel hoor,  ...misschien ook niet, ....de tijd zal t leren... Ik heb geen haast en wil geen overhaaste dingen doen waar ik misschien later spijt van krijg; dus voorlopig lees, leer en kijk ik alleen gezellig mee op dit forum en leef ik mee met alle dames die al wel de stap durfden/durven te zetten, zoals jij dus!

Oh...heel begrijpelijk hoor...je moet er achter staan zelf...dat is het belangrijkste...en het ook echt alleen voor jezelf doen....

 

En tja, wat wil je dan he? Op zich is er natuurlijk aardig wat keus.

 

In mijn geval...is anatomisch niet echt een optie...teveel volume aan de onderkant. Ik zou daar dan alleen maar meer krijgen en in verhouding het dan nog steeds aan bovenkant te weinig vinden. Dus ik ging al naar het consult met het gegeven dat het gewoon ronde implantaten moesten worden. Gelukkig zei mijn PC dat ook meteen. Had even gehoopt dat het voor de spier kon. ( en ik vermoed ook dat dat miss toch wel had gekunnen als ik persee wilde, maar mijn PC meer voor dual plane is) Maar aangezien ik zelf ook bijna 44 ben....en de ouderdom (verlies klierweefsel) straks toch nog mee gaat spelen, leek me de dual plane plaatsing zo gek nog niet. Want eerlijk gezegd...ik hou van die mooie ronde pronte borsten. Niet teveel hang. Uiteraard niet van die ballen....maar ze mogen van mij best stevig zijn. Ik sta helemaal achter haar keuze...twijfel af en toe wel nog beetje aan de cc's, maar heb toch min of meer al gekozen. En kan ze allebei bestellen en toch nog overleggen op dag van operatie. Maar denk dat ik van te voren toch al een definitieve keuze ga maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Boobmom zei:

Dank je wel Corry...ja dat is ook jarenlange twijfel geweest. Als ik bv naar jou of Kelster kijk, snap ik direct dat jullie gewoon meer borst willen.... Ondanks dat ze mooi van vorm zijn...ook al zijn ze kleiner.

 

Ik heb gewoon wel echt een hand vol....maar als ik op mijn zij ga liggen bv...is de onderste compleet verdwenen...en de bovenste hangt als een rond lapje erbij...hahaha…. en daar ben ik gewoon klaar mee....ik wil mijn vertrouwde ronde borsten van voor de zwangerchap terug...en dan mag het net een onsje meer zijn nu, omdat ik er toch wel een ruim 4000 voor neer moet leggen...

Ja snap ik helemaal! Ik heb dat indd ook met dat voorover bukken en op mn zij liggen en nou ja, eigenlijk ieder ander standje dan recht op staan, dat het er gewoon niet uitziet. Ik had vroeger ook een mooie volle c, dat werd met de jaren minder, toen 2 zwangerschappen waarvan ze van een slappe b naar een E cup gingen, en uiteindelijk weer terug naar de b, die nu dus nog leger en slapper is, snap überhaupt niet dat dit een b is..ik heb dus ook wel volle borsten ooit tijdelijk gehad, tijdens mn pubertijd en zwangerschappen en heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoeld als toen. En dat wil ik dus graag ook weer, dus ik snap je heel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Ja, heb ik dus ook, @Boobmom; als ik sta zijn ze best mooi; maar als ik op mn zij lig dan zijn t lege zakjes, en als ik voorover buig langwerpige uiers en als ik op mijn rug lig helemaal plat...

Heeel herkenbaar! ;)

hahaha  heel duidelijk...same sad boobs here !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Corry zei:

Ja snap ik helemaal! Ik heb dat indd ook met dat voorover bukken en op mn zij liggen en nou ja, eigenlijk ieder ander standje dan recht op staan, dat het er gewoon niet uitziet. Ik had vroeger ook een mooie volle c, dat werd met de jaren minder, toen 2 zwangerschappen waarvan ze van een slappe b naar een E cup gingen, en uiteindelijk weer terug naar de b, die nu dus nog leger en slapper is, snap überhaupt niet dat dit een b is..ik heb dus ook wel volle borsten ooit tijdelijk gehad, tijdens mn pubertijd en zwangerschappen en heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoeld als toen. En dat wil ik dus graag ook weer, dus ik snap je heel goed.

Dat zei mijn PC ook meteen tegen me: we hebben wat te lijden als vrouwen he, met die zwangerschappen....

 

Zij zien vrouwen als ons aan de lopende band.

 

Heerlijk vooruitzicht....over twee maanden....mooie boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Boobmom zei:

Hahaha Boobtiener...das een leuke benaming. 

Maar dat is ook nu mijn grootste frustratie....je zou miss denken nu...meid wat ga je doen...zo verkeerd zien ze er niet uit. Nee klopt...in staande positie gaat t zeker wel...sterker nog...ik hou niet van mega grote borsten dus vind ze zelfs best mooi als ik rechtop sta...Maar zodra ik ga liggen of voorover hangen veranderen ze in twee van die druipstenen....dan zie je dat doordat de bovenkant van de borst leeg is....het uiteindelijk toch wel een hele slappe B is. Ik kom van een mooie ronde C af. En heb lang getwijfeld of ik wel een BV verdiende...dat ik niet zo moest zeuren. Maar ik voel me al jaren geremd tussen de lakens....Ik weet gewoon wat ik had en baal van hoe ze er nu uit zien in bepaalde sexstandjes. Dus eigenlijk doe ik dit niet eens omdat ik kleding niet mooi vind zitten...maar omdat ik me vrij wil voelen als ik naakt ben bij mijn partner. En  hij zegt wel 100 keer dat hij me mooi vindt...maar ziet dat ik nooit ga accepteren hoe ze leeggezogen zijn vergeleken voorheen. En hij zei: Meisje, als jou dat gelukkig maakt...gaan we 2 mooie borsten maken bij je. et voila…...14 jan gaat dat gebeuren.

hoi boobmom

 

mag ik ook in je album kijken, heb een gelijkwaardig verhaal

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom ik heb je ook bij mij toegevoegd, heb er ook al before foto's in staan!

nog 3 weken oef aftellen

 

ik heb besloten om vandaag met zakjes suiker in mijn bh rond te gaan wandelen, ik wil gewoon echt een dagje voelen hoe het misschien een klein beetje gaat voelen

 

wat een mafklapper he

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mona zei:

@Boobmom ik heb je ook bij mij toegevoegd, heb er ook al before foto's in staan!

nog 3 weken oef aftellen

 

ik heb besloten om vandaag met zakjes suiker in mijn bh rond te gaan wandelen, ik wil gewoon echt een dagje voelen hoe het misschien een klein beetje gaat voelen

 

wat een mafklapper he

Hahahah...nee hoor...doe je gewoon goed. het is niet niks he...zo spannend hoe het straks voelt en het eruit ziet.

 

Heb je foto bekeken...onze voorsituatie is best wel gelijk....ik heb iets meer volume nog onderin de borst...en bij jou lijkt de ruimte om te vullen iets groter....dat verklaart ook de 330 en anatomisch voor jou, vergeleken 275-300 rond voor mij.....

 

3 weken nog...das echt fijn...hier nog 8,5 week te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Boobmom zei:

Hahahah...nee hoor...doe je gewoon goed. het is niet niks he...zo spannend hoe het straks voelt en het eruit ziet.

 

Heb je foto bekeken...onze voorsituatie is best wel gelijk....ik heb iets meer volume nog onderin de borst...en bij jou lijkt de ruimte om te vullen iets groter....dat verklaart ook de 330 en anatomisch voor jou, vergeleken 275-300 rond voor mij.....

 

3 weken nog...das echt fijn...hier nog 8,5 week te gaan

Mag ik met je meekijken of heb je nog geen album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Mona zei:

Mag ik met je meekijken of heb je nog geen album?

Tuurlijk mag je meekijken. Ik heb er een voorfoto in staan....

 

Heb mijn kliniek gemaild voor nog een passessie...gewoon just to be sure…. dat ik achteraf niet spijt heb dat ik niet beter gepast heb....het is niet niks wat we laten doen...en je moet gewoon goed gevoel hebben voor je operatie in gaat over de cc die geplaatst gaat worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.