Ga naar inhoud

BC: consult Kliniek Veldhoven + Velthuis kliniek EHV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Begin november is het eindelijk zo ver! Dan staan mijn eerste consultafspraken gepland! Ik ben 31 jaar en droom zeker al 15 jaar van grotere borsten. Nu heb ik een cup A en hoop op een mooie C/D cupmaat. Ik heb een consult gepland bij Kliniek Veldhoven en bij Velthuis Kliniek in Eindhoven. Over beide klinieken goede verhalen gehoord en ik ben ook benieuwd wat jullie ervaringen zijn bij deze 2 klinieken. Bij Velthuis Kliniek heb ik een afspraak met de dr. Schots. Volgens de medewerker 1 van de beste, kijk er dus nu al naar uit!

 

Daarnaast heb ik nog een vraag aan de kleinere dames met een cup A en een smalle bouw. Voor welk soort prothese heb je gekozen, hoeveel CC en wat is je uiteindelijke cupmaat geworden? Ik hoop namelijk niet dat je de randen van je prothese ziet, omdat ik niet veel weefsel/vet heb aan de bovenkant van m'n borst. Maar ik wil daar natuurlijk wel echt vulling en een mooi decolleté!

 

Hebben jullie wellicht nog tips wat ik moet vragen tijdens het consult?

 

Kijk uit naar jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik heb 22 okt een consult gepland staan bij Velthuis met Drs Mesters. Ze schijnt ook heel goed te zijn.

Ga kijken hoe ik me voel bij haar en anders ook nog een consult met Dr Schots aanvragen omdat ik van hem ook goede verhalen hoor idd!

 

Benieuwd wat je van hem gaat vinden....Weet je ook al wanneer je ongeveer geopereerd wil worden?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobmom:

Hoi hoi,

 

Ik heb 22 okt een consult gepland staan bij Velthuis met Drs Mesters. Ze schijnt ook heel goed te zijn.

Ga kijken hoe ik me voel bij haar en anders ook nog een consult met Dr Schots aanvragen omdat ik van hem ook goede verhalen hoor idd!

 

Benieuwd wat je van hem gaat vinden....Weet je ook al wanneer je ongeveer geopereerd wil worden?

 

 

Hee! Oeh spannend hè. Ben benieuwd naar jouw ervaring bij Velthuis. Tot nu toe super netjes aan de telefoon, mail enzo. Stellen veel vragen, komt al beter over dan kliniek Veldhoven moet ik zeggen. Ik laat je weten hoe mijn consult is gegaan. 

 

Ik hoop dat ik geopereerd kan worden net voor de carnaval. Dan heb ik een mooie smoes op het werk om vrij te pakken en mijn vriend kan in de vakanties ook makkelijker vrij krijgen. Ik heb geen zin om van te voren zeggen dat ik een bv laat doen, m’n collega’s zijn een beetje anti.... 

Wat is jouw planning?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei NatasBrabant:

Hee! Oeh spannend hè. Ben benieuwd naar jouw ervaring bij Velthuis. Tot nu toe super netjes aan de telefoon, mail enzo. Stellen veel vragen, komt al beter over dan kliniek Veldhoven moet ik zeggen. Ik laat je weten hoe mijn consult is gegaan. 

 

Ik hoop dat ik geopereerd kan worden net voor de carnaval. Dan heb ik een mooie smoes op het werk om vrij te pakken en mijn vriend kan in de vakanties ook makkelijker vrij krijgen. Ik heb geen zin om van te voren zeggen dat ik een bv laat doen, m’n collega’s zijn een beetje anti.... 

Wat is jouw planning?

Vraagje trouwens die ik nu bij  jou ook neer kan leggen.... heb jij voor het consult een vragenlijst in moeten vullen van Velthuis. Want diegene waar ik afspraak bij maakte zei dat ik n lijst in moest vullen en ik die savonds toegemaild zou krijgen. Drie dagen later had ik nog niks. Weer gebeld. Zouden ze opnieuw afspraak bevestiging sturen ennzou weer die zelfde avond die vragenlijst gemaild worden.mmaar volgende dag nog niks. Heb ik weer gebeld. Maar toen zei die assistente dat er helemaal geen lijst zou komen vanwege een cosmetische behandeling. Heb jij er ook geen in hoeven vullen....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @NatasBrabant!

Wat spannend zeg, je eerste concult! Ik ben op 14 september geholpen bij Velthuis kliniek Amsterdam (door Dr. Smits). En ik ben er echt super tevreden over, zowel over het resultaat als over de kliniek zelf. Je wordt er echt als een prinsesje behandelt. En wat ik ook geel fijn vond waren de fysiobehandelingen die je voor en na je operatie kreeg. Deze hielpen en helpen erg bij mijn herstel!

 

Ik ben zelf 1.78 en 60 kilo zwaar, ik had een 75A. Ik heb anatomische mentor protheses gekregen, achter de spier geplaatst, 295cc. Achter de spier omdat ik ook weinig vetweefsel had. Niet zo veel cc omdat je dan inderdaad de kans had dat je randen ging zien. Ik heb nu een 75C :wub:! Jouw pc zal jouw vast een heel mooi passend advies geven!

 

En @Boobmom, ik heb voor mijn consult wel een vragenlijst in moeten vullen. Gek dat je die niet hebt gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Boobmom:

@KittyCat dan ga ik morgen gewoon weer bellen. Die laatste assistente was ook niet echt behulpzaam namelijk. Had een slechte dag denk ik. 

@KittyCat je had dus gelijk....heb meteen gebeld....ze begreep ook niet waarom een van de assistentes juist gezegd had dat deze niet ingevuld hoefde te worden. Komt nu per post omdat waarschijnlijk er een bug in mijn mail zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Boobmom:

Vraagje trouwens die ik nu bij  jou ook neer kan leggen.... heb jij voor het consult een vragenlijst in moeten vullen van Velthuis. Want diegene waar ik afspraak bij maakte zei dat ik n lijst in moest vullen en ik die savonds toegemaild zou krijgen. Drie dagen later had ik nog niks. Weer gebeld. Zouden ze opnieuw afspraak bevestiging sturen ennzou weer die zelfde avond die vragenlijst gemaild worden.mmaar volgende dag nog niks. Heb ik weer gebeld. Maar toen zei die assistente dat er helemaal geen lijst zou komen vanwege een cosmetische behandeling. Heb jij er ook geen in hoeven vullen....?

Goedemorgen!  

 

Voor Velthuis Kliniek en voor kliniek Veldhoven heb ik een medische vragenlijst in moeten vullen. De lijst van Velthuis heb ik de volgende dag gemaild gekregen en beide digitaal in kunnen vullen. Raar dat jij hem dan niet krijgt, misschien vul je hem wel in tijdens je consult? Deze lijst wordt dan ook besproken begreep ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Boobmom:

Ik hoop zelf trouwens direct na kerst al terecht te kunnen....en anders ook begin februari.....beiden die momenten kan ik het beste combineren met mijn eigen zaak.

Hoop het voor je! Ik heb eigenlijk niet gevraagd wat de wachttijden zijn bij Velthuis. In Veldhoven was dat 2 tot 3 maanden ongeveer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei KittyCat:

Hoi @NatasBrabant!

Wat spannend zeg, je eerste concult! Ik ben op 14 september geholpen bij Velthuis kliniek Amsterdam (door Dr. Smits). En ik ben er echt super tevreden over, zowel over het resultaat als over de kliniek zelf. Je wordt er echt als een prinsesje behandelt. En wat ik ook geel fijn vond waren de fysiobehandelingen die je voor en na je operatie kreeg. Deze hielpen en helpen erg bij mijn herstel!

 

Ik ben zelf 1.78 en 60 kilo zwaar, ik had een 75A. Ik heb anatomische mentor protheses gekregen, achter de spier geplaatst, 295cc. Achter de spier omdat ik ook weinig vetweefsel had. Niet zo veel cc omdat je dan inderdaad de kans had dat je randen ging zien. Ik heb nu een 75C :wub:! Jouw pc zal jouw vast een heel mooi passend advies geven!

 

En @Boobmom, ik heb voor mijn consult wel een vragenlijst in moeten vullen. Gek dat je die niet hebt gehad!

Oeh Nice! Ik hoop ook op een C of een D. Kon er bij jou niet meer CC bij of gewoon zo gelaten omdat je het voldoende vind? Zijn de kosten voor het plaatsen achter de spier duurder?

 

Zag de extra fysio staan inderdaad, alleen word dit volgens mij niet in Eindhoven gegeven. Ga ik eens naar informeren! Zijn het anders oefeningen die je thuis of in de sportschool zelf kunt doen? 

 

En ik heb nog een vraagje (eigenlijk een heleboel, maar houd me in haha). Hoe lang heb je pijn/last gehad? Wanneer kon je weer auto rijden en werken (natuurlijk afhankelijk van wat voor werk je doet, ik heb gewoon een kantoorbaan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei NatasBrabant:

Goedemorgen!  

 

Voor Velthuis Kliniek en voor kliniek Veldhoven heb ik een medische vragenlijst in moeten vullen. De lijst van Velthuis heb ik de volgende dag gemaild gekregen en beide digitaal in kunnen vullen. Raar dat jij hem dan niet krijgt, misschien vul je hem wel in tijdens je consult? Deze lijst wordt dan ook besproken begreep ik.

De lijst wordt nu per post gestuurd. Schijnt iets met m’n mail te zijn waardoor de lijst niet binnenkomt. 

 

Ik hoop idd net na de kerst. En zoniet begin febr. Kan eig niet meer wachten. Als

je dan eenmaal beslissing genomen hebt kijk je er ook naar uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Boobmom:

De lijst wordt nu per post gestuurd. Schijnt iets met m’n mail te zijn waardoor de lijst niet binnenkomt. 

 

Ik hoop idd net na de kerst. En zoniet begin febr. Kan eig niet meer wachten. Als

je dan eenmaal beslissing genomen hebt kijk je er ook naar uit. 

Zag het later in je reactie staan ja. Weer opgelost! ;) 

 

ja dat snap ik! Dan wil je zo graag haha. Nog ff afwachten...! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei NatasBrabant:

Oeh Nice! Ik hoop ook op een C of een D. Kon er bij jou niet meer CC bij of gewoon zo gelaten omdat je het voldoende vind? Zijn de kosten voor het plaatsen achter de spier duurder?

 

Zag de extra fysio staan inderdaad, alleen word dit volgens mij niet in Eindhoven gegeven. Ga ik eens naar informeren! Zijn het anders oefeningen die je thuis of in de sportschool zelf kunt doen? 

 

En ik heb nog een vraagje (eigenlijk een heleboel, maar houd me in haha). Hoe lang heb je pijn/last gehad? Wanneer kon je weer auto rijden en werken (natuurlijk afhankelijk van wat voor werk je doet, ik heb gewoon een kantoorbaan).

 Er kon wel meer cc in (ik heb ook 310cc gepast) alleen de pc zei dat ik dan wel de kans had dat ik randen ging zien + dat ze dan echt nep eruit zouden komen te zien. Vandaar bij 290cc gehouden! Achter de spier is even duur als voor de spier. Wel heb ik meer betaald omdat ik anatomische protheses heb genomen ipv ronde protheses.

 

De oefeningen die ik van de fysio meekreeg kon ik allemaal thuis doen :)!

 

Qua pijn is het me allemaal heel erg meegevallen. Vooral last gehad van bijwerkingen van de medicijnen (dikke buik, duizelig) en een zere rug van het rugslapen, maar dit was alleen de eerste 3 dagen. Daarna natuurlijk nog wel wat pijntjes en ik was de eerste week ook nog niet in staat geweest te werken. Ik heb ook een kantoorbaan en ik ben 2,5 week vrij geweest, maar dat was meer omdat ik ook een beetje vakantie wilde hebben haha! Na ongeveer 1,5 had ik wel alweer kunnen werken. Alhoewel het misschien voor jezelf ook wel lekker is om wat langer vrij te zijn, even bijkomen. Je hebt natuurlijk wel een operatie ondergaan!

 

Autorijden heb ik na twee weken weer geprobeerd maar dat lukte me toen niet echt want ik had mega spierpijn waardoor ik niet kon schakelen. In een automaat zou het prima zijn gegaan!

 

En maakt niet uit van al je vragen hoor! Stel ze gerust, ik vind het helemaal niet erg :)! Ik zelf had ook een miljoen vragen voor mijn operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @NatasBrabant

 

Ik heb volgende week ook een consult bij Veldhoven. Ik heb al 1 consult gehad bij Gabriels maar dat beviel niet. Er staat op dit forum een hele uitgebreide lijst met vragen voor tijdens het consult. Daar heb ik enorm veel aan gehad en die gaat volgende week zeker weer mee. Je kan hem via de zoekbalk wel terug vinden. Als je zoekt op vragen consult kom je er wel denk ik. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei KittyCat:

 Er kon wel meer cc in (ik heb ook 310cc gepast) alleen de pc zei dat ik dan wel de kans had dat ik randen ging zien + dat ze dan echt nep eruit zouden komen te zien. Vandaar bij 290cc gehouden! Achter de spier is even duur als voor de spier. Wel heb ik meer betaald omdat ik anatomische protheses heb genomen ipv ronde protheses.

 

De oefeningen die ik van de fysio meekreeg kon ik allemaal thuis doen :)!

 

Qua pijn is het me allemaal heel erg meegevallen. Vooral last gehad van bijwerkingen van de medicijnen (dikke buik, duizelig) en een zere rug van het rugslapen, maar dit was alleen de eerste 3 dagen. Daarna natuurlijk nog wel wat pijntjes en ik was de eerste week ook nog niet in staat geweest te werken. Ik heb ook een kantoorbaan en ik ben 2,5 week vrij geweest, maar dat was meer omdat ik ook een beetje vakantie wilde hebben haha! Na ongeveer 1,5 had ik wel alweer kunnen werken. Alhoewel het misschien voor jezelf ook wel lekker is om wat langer vrij te zijn, even bijkomen. Je hebt natuurlijk wel een operatie ondergaan!

 

Autorijden heb ik na twee weken weer geprobeerd maar dat lukte me toen niet echt want ik had mega spierpijn waardoor ik niet kon schakelen. In een automaat zou het prima zijn gegaan!

 

En maakt niet uit van al je vragen hoor! Stel ze gerust, ik vind het helemaal niet erg :)! Ik zelf had ook een miljoen vragen voor mijn operatie!

Bedankt voor je reactie! Wel fijn om te horen hoe iedereen de operatie heeft ervaren. 

 

Ik dacht dat ik na 1,5 week echt wel weer kan werken.. misschien voor de zekerheid maar 2 weken vrij pakken tegen die tijd.

 

Moest je trouwens naar je consult een sportbeha meenemen? Mij is alleen verteld een strak effen shirtje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Adnil:

Hoi @NatasBrabant

 

Ik heb volgende week ook een consult bij Veldhoven. Ik heb al 1 consult gehad bij Gabriels maar dat beviel niet. Er staat op dit forum een hele uitgebreide lijst met vragen voor tijdens het consult. Daar heb ik enorm veel aan gehad en die gaat volgende week zeker weer mee. Je kan hem via de zoekbalk wel terug vinden. Als je zoekt op vragen consult kom je er wel denk ik. 

 

Thanks voor de tip! Ga ik eens opzoeken. 

 

Succes volgende week bij de kliniek. Ben benieuwd naar jou ervaring daar :) weet je al wat je wilt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NatasBrabant, niet precies. In elk geval een natuurlijke vorm en ongeveer volle C of beschaafde D. Ik heb nu een kleine A. Mijn kleinste borst is denk ik AA. Ze zijn daarnaast ook vrij leeg als gevolg van het oprekken tijdens mijn zwangerschappen.   Ik heb bij Bergman online zo'n 3D ding gemaakt. Daarin vond ik 350 cc mooi. Ik wil niet te rond dus ik denk of rond achter de spier of anatomisch ervoor. Ik ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen bij Veldhoven. Daar spreek je tijdens het eerste consult al een chirurg. Dat vind ik erg fijn.  Bij Gabriels heb ik alleen  haarzelf gesproken en zij is geen arts. Ik last het zeker even weten als ik geweest ben.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Adnil:

@NatasBrabant, niet precies. In elk geval een natuurlijke vorm en ongeveer volle C of beschaafde D. Ik heb nu een kleine A. Mijn kleinste borst is denk ik AA. Ze zijn daarnaast ook vrij leeg als gevolg van het oprekken tijdens mijn zwangerschappen.   Ik heb bij Bergman online zo'n 3D ding gemaakt. Daarin vond ik 350 cc mooi. Ik wil niet te rond dus ik denk of rond achter de spier of anatomisch ervoor. Ik ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen bij Veldhoven. Daar spreek je tijdens het eerste consult al een chirurg. Dat vind ik erg fijn.  Bij Gabriels heb ik alleen  haarzelf gesproken en zij is geen arts. Ik last het zeker even weten als ik geweest ben.  

Oh ik ben heel benieuwd! Ik wil precies wat jij zegt, een C of D. Ik ga ook eens kijken bij Bergman voor een 3D beeld!  

 

Oh die DG, zulke slechte verhalen over gehoord en gelezen. Daar zou ik nooit naartoe gaan. Dan maar een jaar extra sparen en laten opereren door een goede kliniek! Het is wel je lijf hè. 

 

Leuk dat je laat weten hoe het je consult straks gaat! Good luck!! :D 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei NatasBrabant:

Bedankt voor je reactie! Wel fijn om te horen hoe iedereen de operatie heeft ervaren. 

 

Ik dacht dat ik na 1,5 week echt wel weer kan werken.. misschien voor de zekerheid maar 2 weken vrij pakken tegen die tijd.

 

Moest je trouwens naar je consult een sportbeha meenemen? Mij is alleen verteld een strak effen shirtje? 

Ja na 1,5 werken moet wel lukken hoor! Ik vond het voor mezelf lekkerder om wat langer vrij te zijn, maar had wel alweer kunnen werken :)!

Ik hoefde naar mijn consult zelf niks mee te nemen. Ze hadden daar een sportbh waar ze de protheses indeden en ze hadden daar effen gekleurde shirtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei KittyCat:

Ja na 1,5 werken moet wel lukken hoor! Ik vond het voor mezelf lekkerder om wat langer vrij te zijn, maar had wel alweer kunnen werken :)!

Ik hoefde naar mijn consult zelf niks mee te nemen. Ze hadden daar een sportbh waar ze de protheses indeden en ze hadden daar effen gekleurde shirtjes!

Goed om te horen, heb namelijk net een nieuwe job en nog niet zoveel vakantiedagen opgebouwd. Anders word het lastig haha. 

 

Oke fijn! Dacht dat je misschien zelf al een sportbh aan moest schaffen. Ik moet naar beide consulten wel een effen shirtje meenemen.  

 

En nu aftellen.... duurt nog zo lang tot het begin november is :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei NatasBrabant:

Goed om te horen, heb namelijk net een nieuwe job en nog niet zoveel vakantiedagen opgebouwd. Anders word het lastig haha. 

 

Oke fijn! Dacht dat je misschien zelf al een sportbh aan moest schaffen. Ik moet naar beide consulten wel een effen shirtje meenemen.  

 

En nu aftellen.... duurt nog zo lang tot het begin november is :( 

@NatasBrabant….ik weet niet of je een kantoorbaan hebt? want dan kun je na ca 1,5 week wel weer aan de slag. Ikzelf ben kapster....en dat houdt toch wel in dat we 3 a 4 weken vrij moeten nemen....werken veel met ellebogen boven schouderhoogte....en dat mag eerste 6 weken niet.

 

Zorg vooral voor een goed herstel..veel rust nemen, want de implantaten moeten de tijd hebben om in de pocket zich vast te leggen. Ga je te snel teveel doen...loop je risisco van verplaatsen en kun je opnieuw onder het mes. Kost het je tweemaal vrije dagen.

 

Voor mij is het ook heel erg lasti om vrij te nemen. En toch heb ik besloten dat ik het goed ga doen en pak wat volgens mijn PC nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎10‎-‎2018 om 11:34 zei NatasBrabant:

Zag het later in je reactie staan ja. Weer opgelost! ;) 

 

ja dat snap ik! Dan wil je zo graag haha. Nog ff afwachten...! 

Ppppffff...ik begin me langzaam wel een beetje te irriteren aan de communicatie bij velthuis. Afgelopen di gebeld dat ik die vragenlijst maar niet via mail binnen kreeg. Zouden ze deze direct op de post doen. Maar ik heb nog altijd niks ontvangen!

Wat staat er eigenlijk zoal in die vragenlijst..... hoe belangrijk is t dat ik die van te voren invul. Want ben nu op n punt van"ik ga de 22e gewoon zonder vragenlijst...nemen ze maar extra tijd tijdens het consult om die vragenlijst dan maar door te nemen met me.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei leek:

hoi! ik ben enige tijd geleden geholpen door dr schots, ben onwijs tevreden!

en ik geloof niet dat ik met het consult al een vragenlijst had ingevuld.. komt vast goed

super om te horen....ik word als het goed is geholpen door Drs Mesters. heb 22 okt mijn eerste consult met haar. Mocht ik bij haar niet helemaal een goed gevoel hebben , had ik me ook al voorgenomen om ook nog een consult bij dr Schots aan te vragen.

 

Ik heb inmiddels de vragenlijst toch binnen. En het stelt idd allemaal niet zo veel voor...was dus geen probleem geweest als ik die daar alsnog had ingevuld ofzo.... het was meer dat de assistente aangaf dat het heel belangrijk was, waardoor ik beetje begon te stressen.

Het is nu echt aftellen naar mijn consult....kan nie wachten....hahaha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.