Ga naar inhoud

f4bboobie : 15 oktober 2018 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Oh wat leuk meiden, dat we er met elkaar naartoe kunnen leven :D

 

Zonet voor de 3e en laatste keer op consult geweest, en het wordt toch de 290 ipv van de 255. Groter kán wel, maar dan wordt het ook breder en breder wil ik echt niet (we hadden ze al op hun breedst gedaan). Zoals @f4bboobie zegt, ik heb er ook vooral zin in nu. Wil BH's shoppen en met ze pronken en nieuwe ervaringen beleven nu mét boobs.

 

@best_boobie; Ik weet niet meer of jij al was getagd, maar hoe kunnen we/kan er een oktoberclub worden gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Blondie.:

Oh wat leuk meiden, dat we er met elkaar naartoe kunnen leven :D

 

Zonet voor de 3e en laatste keer op consult geweest, en het wordt toch de 290 ipv van de 255. Groter kán wel, maar dan wordt het ook breder en breder wil ik echt niet (we hadden ze al op hun breedst gedaan). Zoals @f4bboobie zegt, ik heb er ook vooral zin in nu. Wil BH's shoppen en met ze pronken en nieuwe ervaringen beleven nu mét boobs.

 

@best_boobie; Ik weet niet meer of jij al was getagd, maar hoe kunnen we/kan er een oktoberclub worden gemaakt?

Haha ja, dat pronken komt me ook bekend voor!!! Kan gewoon niet wachten tot ik óók éindelijk mooie bikini´s en t´shirt met ietwat decolleté aankan zonder dat ik extra push-up aanmoet :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei f4bboobie:

Nou momenteel gaat het wel! Maar langzaam elke dag denk ik meer aan maandag en krijg ik echt spanningskriebels haha. Maar kan écht niet meer wachten. Ben ook echt blij dat ik maandag geholpen word. Met de feestdagen in december leuke jurkjes etc aan! Can’t Wait :) 

Ik moest ook al denken aan de feestdagen. 

 

Hoe laat word je geopereerd maandag? Ik moet er om 11u30 zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-10-2018 om 12:40 zei Blondie.:

Oh wat leuk meiden, dat we er met elkaar naartoe kunnen leven :D

 

Zonet voor de 3e en laatste keer op consult geweest, en het wordt toch de 290 ipv van de 255. Groter kán wel, maar dan wordt het ook breder en breder wil ik echt niet (we hadden ze al op hun breedst gedaan). Zoals @f4bboobie zegt, ik heb er ook vooral zin in nu. Wil BH's shoppen en met ze pronken en nieuwe ervaringen beleven nu mét boobs.

 

@best_boobie; Ik weet niet meer of jij al was getagd, maar hoe kunnen we/kan er een oktoberclub worden gemaakt?

Er worden geen clubjes meer aangemaakt. Probleem is dat topics verzanden en niet ge-update worden. Dat is jammer voor het forum. Maar jullie kunnen gezellig in elkaars topic kletsen uiteraard, dat is even leuk ;)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei f4bboobie:

Oooh meiden ik ben nu echt ontzettend zenuwachtig !! :o

 

Heb je kunnen slapen? 

Ik verrassend genoeg wel eigenlijk, moet zeggen dat de zenuwen ook goed meevallen, het dringt precies nog altijd niet tot me door dat ik binnen een paar uur geen kleine lege borstjes meer heb! 

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fluffy25:

 

Heb je kunnen slapen? 

Ik verrassend genoeg wel eigenlijk, moet zeggen dat de zenuwen ook goed meevallen, het dringt precies nog altijd niet tot me door dat ik binnen een paar uur geen kleine lege borstjes meer heb! 

:1bouncingboobs:

Hahaha nou ik heb eerlijk gezegd ook als een roos geslapen! Nu vroeg wakker, begin nu wel beetje zweethandjes te krijgen! Maar heb er zo’n onwijs zin in. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi! 

Daar ben ik dan éindelijk met mijn operatie verslag. Excuses dat heeft lang heeft geduurd, maar de afgelopen dagen heb ik veel tijd nodig gehad om te herstellen.

 

Maandag 11:00

Eindelijk de dag dat ik geopereerd word!!! Ik had er zooo onwijs veel zin in. Ik werd netjes begroet, kreeg mijn sokken en OK jurkje aan. En werd aan het infuus gelegd.

11:20 Ik werd de operatiekamer ingereden en daar ging ik dan. De anesthesist vertelde netjes wat ze ging doen en liet me in slaap vallen.  Het voelde als een minuut toen ik weer wakker werd. Ik voelde me kiplekker, geen pijn alleen een beetje druk.... Totdat de pijnstillers en morfine afnamen... Ik werd geholpen door de verpleegkundige om mijn kleding aan te doen, maar god!!! Wat een pijn en druk kreeg ik op mijn borstkas. 

Ik hoefde gelukkig maar 30/40 minuten naar huis te rijden en kon op de bank liggen.

De eerste nacht was een hell! (niet om mensen af te schrikken), maar ik kon niet slapen van de pijn..

Nu 5 dagen verder voel ik me mentaal goed, fysiek ook beter. Vandaag voor het eerst zelf gedouched.

Ik merk wel dat ik nog wel de paracetemol moet blijven slikken om de spierpijn en druk te onderdrukken.

Ik ben zeer tevreden met de maat, en arts!!!!

Wel moet ik zeggen dat ik géén gevoelens in mijn tepels heb (ik denk door de wondvocht???) > iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het goed is gegaan en bovenal dat je zo tevreden bent en fysiek en mentaal lekker in je vel zit (voor zover mogelijk)! Mijn borsten zijn met name aan de onderkant gevoelloos, als ik ze aanraak is het net alsof ik een kartonnen doos betast? Schijnt regelmatig voor te komen, dus ik denk jouw gevoelloze tepel ook. We moeten flink wat geduld hebben, pfff!! Heel veel sterkte meis (had je al foto's of kwamen die nog of heelmaal niet misschien wel?). X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.