f4bboobie Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Hi lieve dames, Mijn naam is anoniem , ik wil graag anoniem blijven :). Ik ben 19 jaar oud. Volgende week maandag word ik eindelijk na zo lang wachten en twijfelen geopereerd door Dr Schellekens. Ik heb begin mei/juni een consult gehad, 1 bij Veldhoven kliniek bij dr...? En 1 bij dr Schellekens. Ik heb uiteindelijk gekozen voor dr Schellekens, omdat ik hem een professionele en rustige chirurg vind. Hij adviseert fijn tijdens het consult. Geen verwijd naar kliniek Veldhoven overigens. Die vond ik ook goed, alleen ging mijn gevoel uit naar Cosmed kliniek. Ik ben 1,60 en weeg 57KG. Zelf heb ik een zeer kleine A cup.. Ik krijg er 315CC in. Ik kan echt niet wachten. Langzaam krijg ik zenuwkriebels Hihi. Iemand die ook volgende week maandag geopereerd wordt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vogeltje Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Oehh spannend hoor! In welke kliniek laat je dit doen? Ga op je gevoel af bij wie jij je het fijnste voelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 @f4bboobie Hoi hoi, Ik heb je andere topic weggehaald, anders krijg je 2 topics met precies dezelfde inhoud. Hier in dit topic kun je alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar staan. Heel veel succes met aftellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4bboobie Posted October 8, 2018 Author Share Posted October 8, 2018 2 uur geleden zei Vogeltje: Oehh spannend hoor! In welke kliniek laat je dit doen? Ga op je gevoel af bij wie jij je het fijnste voelt. Ja spannend zeker Hihi. Ik laat het bij cosmed kliniek doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4bboobie Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 Zijn er nog meer dames die ervaring met Dr Schellekens hebben?? Ik heb wel een aantal topic gelezen via het zoekbalkje? Maar misschien nog dames die hier hun ervaring met mij willen delen? Of over het kliniek zelf Cosmed kliniek?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie. Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Oh spannend hoor, @f4bboobie! Ben de 17e oktober aan de beurt, Bergman Clinics. Meerdere meiden waren in een ander topic al aan Best Boobie aan het vragen om een oktoberclub Link to comment Share on other sites More sharing options...
NatasBrabant Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Op 8-10-2018 om 17:22 zei f4bboobie: Hi lieve dames, Mijn naam is anoniem , ik wil graag anoniem blijven :). Ik ben 19 jaar oud. Volgende week maandag word ik eindelijk na zo lang wachten en twijfelen geopereerd door Dr Schellekens. Ik heb begin mei/juni een consult gehad, 1 bij Veldhoven kliniek bij dr...? En 1 bij dr Schellekens. Ik heb uiteindelijk gekozen voor dr Schellekens, omdat ik hem een professionele en rustige chirurg vind. Hij adviseert fijn tijdens het consult. Geen verwijd naar kliniek Veldhoven overigens. Die vond ik ook goed, alleen ging mijn gevoel uit naar Cosmed kliniek. Ik ben 1,60 en weeg 57KG. Zelf heb ik een zeer kleine A cup.. Ik krijg er 315CC in. Ik kan echt niet wachten. Langzaam krijg ik zenuwkriebels Hihi. Iemand die ook volgende week maandag geopereerd wordt?? Wat fijn dat je volgende week al geopereerd word! Heel veel succes alvast. Mijn lengte, gewicht en cupmaat komt redelijk in de buurt met jou! Is jou al gezegd wat voor cupmaat je waarschijnlijk zal krijgen? En heb gekozen voor ronde of anatomische prothese, voor of achter de spier? Groetjes, Natas Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4bboobie Posted October 10, 2018 Author Share Posted October 10, 2018 5 uur geleden zei NatasBrabant: Wat fijn dat je volgende week al geopereerd word! Heel veel succes alvast. Mijn lengte, gewicht en cupmaat komt redelijk in de buurt met jou! Is jou al gezegd wat voor cupmaat je waarschijnlijk zal krijgen? En heb gekozen voor ronde of anatomische prothese, voor of achter de spier? Groetjes, Natas Hi!! Ja ik heb er super veel zin in, krijg langzaam wel spanningskriebeltjes haha! Ik heb tijdens mijn consult aangegeven ongeveer een cup C/D te willen hebben. Toen had dr Schellekens mijn borst opgemeten etc. Maar er kon bij mij niet meer dan 325 in helaas. Ik heb een kleine omvang namelijk. En heb ook aangegeven dat ik géén echte ronde ballen borsten wil haha. Wat de dokter zei was dat ik rond een volle cup C uitkom. Ik krijg ronde protheses dual plane :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4bboobie Posted October 10, 2018 Author Share Posted October 10, 2018 5 uur geleden zei Blondie.: Oh spannend hoor, @f4bboobie! Ben de 17e oktober aan de beurt, Bergman Clinics. Meerdere meiden waren in een ander topic al aan Best Boobie aan het vragen om een oktoberclub ooo!!! spannend. Hoeveel aantal CC en vorm krijg jij? X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie. Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 @f4bboobie; 255cc, anatomisch, dual plane. We kunnen het nog rekken naar 290cc (ik ben echt heel plat), maar dan is het risico dat het niet meer in verhouding is en de borsten teveel uitsteken langs de armen. Dat vind ik persoonlijk geen gezicht. Vrijdag ga ik nog één keer passen (3e keer, twijfelkont). Had vandaag weer een twijfelmomentje, maar als ik dan weer mooie borsten heb gekeken dan weer vooral zin Maar ook weer angst, dat het er niet zo mooi uit komt te zien, oooooooohhh haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fluffy25 Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Op 8-10-2018 om 17:22 zei f4bboobie: Hi lieve dames, Mijn naam is anoniem , ik wil graag anoniem blijven :). Ik ben 19 jaar oud. Volgende week maandag word ik eindelijk na zo lang wachten en twijfelen geopereerd door Dr Schellekens. Ik heb begin mei/juni een consult gehad, 1 bij Veldhoven kliniek bij dr...? En 1 bij dr Schellekens. Ik heb uiteindelijk gekozen voor dr Schellekens, omdat ik hem een professionele en rustige chirurg vind. Hij adviseert fijn tijdens het consult. Geen verwijd naar kliniek Veldhoven overigens. Die vond ik ook goed, alleen ging mijn gevoel uit naar Cosmed kliniek. Ik ben 1,60 en weeg 57KG. Zelf heb ik een zeer kleine A cup.. Ik krijg er 315CC in. Ik kan echt niet wachten. Langzaam krijg ik zenuwkriebels Hihi. Iemand die ook volgende week maandag geopereerd wordt?? Hey, ik word ook maandag geopereerd, door dr Verdonck. Ik ben zelf 1m58 en weeg 52kg. Heb ook een A-cup en krijg 275 of 295 cc motiva ergonomix dual plane. Onze verhoudingen komen dus wel een beetje overeen . De zenuwen beginnen bij mij ook wel te komen hoor, ik heb lang getwijfeld maar hoe dichter we bij mn operatiedatum komen, hoe zekerder ik ben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4bboobie Posted October 10, 2018 Author Share Posted October 10, 2018 2 minuten geleden zei Fluffy25: Hey, ik word ook maandag geopereerd, door dr Verdonck. Ik ben zelf 1m58 en weeg 52kg. Heb ook een A-cup en krijg 275 of 295 cc motiva ergonomix dual plane. Onze verhoudingen komen dus wel een beetje overeen . De zenuwen beginnen bij mij ook wel te komen hoor, ik heb lang getwijfeld maar hoe dichter we bij mn operatiedatum komen, hoe zekerder ik ben! Ik herken meteen wat je zegt!!! Ik twijfelde eerst ook hoor, omdat ik best jong ben.... Maar ik heb er hard voor gewerkt en denk bij mezelf nu moet ik het doen. Ik ben jong en kan er nog een hele poos van genieten Ik twijfelde eerst ook over de maat hoor! Dr Schellekens had eerst 275 gepast, maar dat vond ik naar mijn idee ietwat aan de kleine kant, dus toen probeerde we het max en dat werd dus 315. Ik ben zo benieuwd!!! Ook ben ik echt benieuwd na de pijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4bboobie Posted October 10, 2018 Author Share Posted October 10, 2018 3 uur geleden zei Blondie.: @f4bboobie; 255cc, anatomisch, dual plane. We kunnen het nog rekken naar 290cc (ik ben echt heel plat), maar dan is het risico dat het niet meer in verhouding is en de borsten teveel uitsteken langs de armen. Dat vind ik persoonlijk geen gezicht. Vrijdag ga ik nog één keer passen (3e keer, twijfelkont). Had vandaag weer een twijfelmomentje, maar als ik dan weer mooie borsten heb gekeken dan weer vooral zin Maar ook weer angst, dat het er niet zo mooi uit komt te zien, oooooooohhh haha. Jaaaa... Ik snap je heel goed, had ik ook! Ik kan echt niet wachten, elke dag gaat nu naar mijn idee zo laaangzaam hahaha. Tel elke dag echt af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fluffy25 Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 10 uur geleden zei f4bboobie: Ik herken meteen wat je zegt!!! Ik twijfelde eerst ook hoor, omdat ik best jong ben.... Maar ik heb er hard voor gewerkt en denk bij mezelf nu moet ik het doen. Ik ben jong en kan er nog een hele poos van genieten Ik twijfelde eerst ook over de maat hoor! Dr Schellekens had eerst 275 gepast, maar dat vond ik naar mijn idee ietwat aan de kleine kant, dus toen probeerde we het max en dat werd dus 315. Ik ben zo benieuwd!!! Ook ben ik echt benieuwd na de pijn... Inderdaad! Ik ben zelf 25 maar ben veel afgevallen waardoor mn borsten echt veel kleiner geworden zijn, vroeger had ik een B-C cup en wil ze nu terug laten worden hoe het vroeger was. Nu draag ik altijd gevulde bh’s. Heb heel lang getwijfeld maar een aantal maanden geleden beginnen huilen bij Victoria’s secret omdat er niets moois was in mn maat of de mooie dingen niet bij me pasten, dat was voor mij wel de druppel . Ik keek op straat enzo ook constant naar de borsten van andere vrouwen en dacht ‘had ik dat ook maar’, was precies erger dan een man hihi. Dus wou er echt iets aan doen want voelde me constant slecht over mn kleine borsten. Naar de pijn ben ik ook benieuwd, ik dacht dat het op zich wel ging meevallen maar ondertussen wel al paar andere dingen gelezen hier! Nuja, ik heb al een buikwandcorrectie laten uitvoeren waarbij er rondomrond werd gesneden om vel weg te nemen, dat was echt de hel de eerste weken en dan denk ik bij mezelf, slechter dan dat zal het wel niet worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4bboobie Posted October 11, 2018 Author Share Posted October 11, 2018 4 uur geleden zei Fluffy25: Inderdaad! Ik ben zelf 25 maar ben veel afgevallen waardoor mn borsten echt veel kleiner geworden zijn, vroeger had ik een B-C cup en wil ze nu terug laten worden hoe het vroeger was. Nu draag ik altijd gevulde bh’s. Heb heel lang getwijfeld maar een aantal maanden geleden beginnen huilen bij Victoria’s secret omdat er niets moois was in mn maat of de mooie dingen niet bij me pasten, dat was voor mij wel de druppel . Ik keek op straat enzo ook constant naar de borsten van andere vrouwen en dacht ‘had ik dat ook maar’, was precies erger dan een man hihi. Dus wou er echt iets aan doen want voelde me constant slecht over mn kleine borsten. Naar de pijn ben ik ook benieuwd, ik dacht dat het op zich wel ging meevallen maar ondertussen wel al paar andere dingen gelezen hier! Nuja, ik heb al een buikwandcorrectie laten uitvoeren waarbij er rondomrond werd gesneden om vel weg te nemen, dat was echt de hel de eerste weken en dan denk ik bij mezelf, slechter dan dat zal het wel niet worden Ja rot is dat he, ik had ook als ik dan op vakantie met mijn vriend was dat ik allemaal meiden met mooie volle borsten zag, en dan kwam ik aan met amper een gevulde cup A. Toen heb ik flink doorgespaard, extra wezen werken en uiteindelijk na deze super grote wens een borstvergroting afspraak. Ik ben ook zo benieuwd naar hoe ik in hemelsnaam mijn haar ga wassen . Ik denk dat het 1/2 weken droogshampoo word Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fluffy25 Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 8 minuten geleden zei f4bboobie: Ja rot is dat he, ik had ook als ik dan op vakantie met mijn vriend was dat ik allemaal meiden met mooie volle borsten zag, en dan kwam ik aan met amper een gevulde cup A. Toen heb ik flink doorgespaard, extra wezen werken en uiteindelijk na deze super grote wens een borstvergroting afspraak. Ik ben ook zo benieuwd naar hoe ik in hemelsnaam mijn haar ga wassen . Ik denk dat het 1/2 weken droogshampoo word Dat haar wassen is ook mijn grootste vraagteken, ik was het normaal dagelijks omdat het echt altijd vet is. Droogshampoo geeft sowieso al geen resultaat bij mij, of mss gebruik ik de verkeerde hihi. Veel mensen van het forum gaan langs de kapper om hun haar te wassen, ik zal wel zien hoe ik me voel op het moment zelf en welke bewegingen ik kan maken om op een of andere manier toch mn haar gewassen te krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4bboobie Posted October 11, 2018 Author Share Posted October 11, 2018 14 minuten geleden zei Fluffy25: Dat haar wassen is ook mijn grootste vraagteken, ik was het normaal dagelijks omdat het echt altijd vet is. Droogshampoo geeft sowieso al geen resultaat bij mij, of mss gebruik ik de verkeerde hihi. Veel mensen van het forum gaan langs de kapper om hun haar te wassen, ik zal wel zien hoe ik me voel op het moment zelf en welke bewegingen ik kan maken om op een of andere manier toch mn haar gewassen te krijgen Haha ja inderdaad! We gaan het meemaken. Kan niet wachten om mooie bh´s te kunnen kopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fluffy25 Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 17 minuten geleden zei f4bboobie: Haha ja inderdaad! We gaan het meemaken. Kan niet wachten om mooie bh´s te kunnen kopen Ik ook niet hihi. En het begint echt wel dicht te komen he. Krijg jij meteen een sport bh aan of eerst verband? Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4bboobie Posted October 11, 2018 Author Share Posted October 11, 2018 42 minuten geleden zei Fluffy25: Ik ook niet hihi. En het begint echt wel dicht te komen he. Krijg jij meteen een sport bh aan of eerst verband? Ja ik krijg meteen een sport bh aan! Jij? ik weet nu mijn maat nog niet dus kan helaas niks bestellen. Denk zelf dat ik een maar M krijg. Hoe ga jij het met slapen doen? Ik zat te denken aan een Voedingskussens :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fluffy25 Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 2 uur geleden zei f4bboobie: Ja ik krijg meteen een sport bh aan! Jij? ik weet nu mijn maat nog niet dus kan helaas niks bestellen. Denk zelf dat ik een maar M krijg. Hoe ga jij het met slapen doen? Ik zat te denken aan een Voedingskussens De eerste 2 weken in een verband met borstband en daarna sportbh. Kan helaas ook nog niets bestellen, heb wel hier en daar al eens op internet gekeken maar ja weet de maat niet he. Ik heb thuis wel heel wat kussens dus denk dat het stapelen zal worden, een voedingskussen heb ik niet en de mensen die het weten van mn operatie hebben dat ook niet. En anders zal het in de zetel worden hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie. Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 Zo'n voedingskussen heb ik ook nog over zitten twijfelen, maar ik ga gewoon stapelen, heb er genoeg xD En dat haar wassen inderdaad, of meer, haar uberhaupt doen, aiai. M'n vriend heeft al wel geleerd om te vlechten e.d., maar ik wil het gewoon zelf doen. Weet niet hoe het met jullie zit, maar heb ook nog eens aardig lang haar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4bboobie Posted October 12, 2018 Author Share Posted October 12, 2018 17 uur geleden zei Blondie.: Zo'n voedingskussen heb ik ook nog over zitten twijfelen, maar ik ga gewoon stapelen, heb er genoeg xD En dat haar wassen inderdaad, of meer, haar uberhaupt doen, aiai. M'n vriend heeft al wel geleerd om te vlechten e.d., maar ik wil het gewoon zelf doen. Weet niet hoe het met jullie zit, maar heb ook nog eens aardig lang haar. Hahaha! Ja ik dus ook. Maar ik heb droogshampoo ingeslagen, en als ik me optimaal voel kan ik altijd even langs de kapper om het te laten wassen etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4bboobie Posted October 12, 2018 Author Share Posted October 12, 2018 17 uur geleden zei Fluffy25: De eerste 2 weken in een verband met borstband en daarna sportbh. Kan helaas ook nog niets bestellen, heb wel hier en daar al eens op internet gekeken maar ja weet de maat niet he. Ik heb thuis wel heel wat kussens dus denk dat het stapelen zal worden, een voedingskussen heb ik niet en de mensen die het weten van mn operatie hebben dat ook niet. En anders zal het in de zetel worden hihi Haha, ja inderdaad! Ik ga ook maar kussensstapelen denk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fluffy25 Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 44 minuten geleden zei f4bboobie: Haha, ja inderdaad! Ik ga ook maar kussensstapelen denk Ik heb toch geen kinderwens dus ben ook niet echt van plan om een voedingskussen te kopen . Hoe gaat het met de zenuwen? Bij mij valt het tot nu toe nog goed mee eigenlijk hihi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4bboobie Posted October 12, 2018 Author Share Posted October 12, 2018 23 minuten geleden zei Fluffy25: Ik heb toch geen kinderwens dus ben ook niet echt van plan om een voedingskussen te kopen . Hoe gaat het met de zenuwen? Bij mij valt het tot nu toe nog goed mee eigenlijk hihi. Nou momenteel gaat het wel! Maar langzaam elke dag denk ik meer aan maandag en krijg ik echt spanningskriebels haha. Maar kan écht niet meer wachten. Ben ook echt blij dat ik maandag geholpen word. Met de feestdagen in december leuke jurkjes etc aan! Can’t Wait Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts