Ga naar inhoud

Ellle : 4 maart 2011 : Dr. Beekman : Van Linschoten Kliniek


Aanbevolen berichten

Na al mijn kwart leventje niet helemaal tevreden te zijn met de maat borsten die ik heb , kwam het nu zo uitgenodegend op mijn pad dat ik voor de bijl ben gegaan! En dacht nu of nooit!

Ik vond altijd dat ik blij met mezelf moest zijn en daaromheeft het zo lang geduurd,maar...

Mijn vriendin waarmee ik het er wel vaker over had die hetzelde dacht als ik heeft ze nu 2 maanden en die zijn zo mooi dat ik ze ook wil.hihi

Zij heeft ze bij dr beekman laten doen , van linschoten kliniek.

En daar heb ik 17 feb mijn eerste consult maar de operatie staat al gepland op 4 maart,sommige zullen zeggen,ga naar meerdere maar hier heb ik een goed gevoel van en het reseltaat al van gezien, dus me keuze was makkeliijk.

Ik zie wel heel veel verschillende berichte op dit forum over achter voor de borst en dual plane en rond of druppel.

Dat mAkt me wel erg onzeker!

Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Ellle,

Welkom! :D

Fijn dat je vriendin je is voorgegaan, dan heb je toch al een beeld wat je kunt verwachten en direct ook een mooi voorbeeld van het werk van je chirurg! ^_^

Aangezien je eigenlijk al een operatiedatum hebt zal ik je topictitel wat aanpassen en ook je topic naar de operatieverslagen BV verhuizen. Dat maakt het weer net iets echter! :101:

Het kan goed zijn om meerdere consulten te doen, maar dat kan ook weer voor veel verwarring zorgen, dus als je een goed gevoel hebt bij deze pc, waarom zou je dan moeten verder kijken, ik ben zelf ook slechts bij één pc geweest. :D

Je kunt ook gewoon je consult afwachten en zien wat de pc jou persoonlijk adviseert omtrent de plaatsing en de vorm van de prothese, want hij is ook het meest ervaren om in te schatten wat het beste past bij jouw lichaamsbouw. Veel succes vast met je consult!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het berichtje ,ik ben net nieuw op deze site dus goed dat jij even verteld hoe het daadwerkelijk moet!

Ik ga er morgen verder mee ben nu al een beetje moe!

Thanx , el

Hey Ellle,

Welkom! :D

Fijn dat je vriendin je is voorgegaan, dan heb je toch al een beeld wat je kunt verwachten en direct ook een mooi voorbeeld van het werk van je chirurg! ^_^

Aangezien je eigenlijk al een operatiedatum hebt zal ik je topictitel wat aanpassen en ook je topic naar de operatieverslagen BV verhuizen. Dat maakt het weer net iets echter! :101:

Het kan goed zijn om meerdere consulten te doen, maar dat kan ook weer voor veel verwarring zorgen, dus als je een goed gevoel hebt bij deze pc, waarom zou je dan moeten verder kijken, ik ben zelf ook slechts bij één pc geweest. :D

Je kunt ook gewoon je consult afwachten en zien wat de pc jou persoonlijk adviseert omtrent de plaatsing en de vorm van de prothese, want hij is ook het meest ervaren om in te schatten wat het beste past bij jouw lichaamsbouw. Veel succes vast met je consult!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ellle

Nou als dit geen toeval is. Ik sta namelijk ook op 4 maart gepland bij dokter Beekman! Ik kom ook de 17e op consult. Dus we zullen elkaar daar wel treffen ;) Ik ben super zenuwachtig. Twijfel al zo'n 7 jaar of ik dit moet doen of niet. Mijn zusje heeft het 2 maanden geleden bij hem laten doen en dat is heel erg mooi geworden. Ik was toen meteen overtuigd dat ik dat ook wilde. En ben ook nog niet naar andere klinieken geweest voor informatie. Ik denk dat dat mijn keuze alleen maar moeilijker maakt. Ik wacht tot de 17e, kijk hoe ik mij onder het gesprek voel en of ik op mn gemak gesteld ben en neem dan de beslissing. Ik wil dolgraag grotere borsten maar ik zou het mezelf nooit vergeven als het misgaat en dat maakt mij zo aan het twijfelen! Hoe zit dat bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ellle :)

Welke maat heb je nu als ik vragen mag?

En welke prothese + aantal cc's is je aangeraden?

Succes met aftellen!

Liefs :116:

Hoi hoi

Ik ga volgende week don 17 feb naar dr beekman voor een gesprek waarin de maat zal worden gekozen en de vorm enz

Ben veel aan het lezen en denk dat ik rond zou willen onder de spied omdat het bij mij meer gaat om de bovenkant ,dat die mooi opgevuld zal zijn en dat het er gezellig uitziet in een truitje.

Maar wie weet heeft hij hele andere plannen,dus ik wacht eerst donderdag rustig nou ja rustig haha

Hartstikke spannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ellle

Nou als dit geen toeval is. Ik sta namelijk ook op 4 maart gepland bij dokter Beekman! Ik kom ook de 17e op consult. Dus we zullen elkaar daar wel treffen ;) Ik ben super zenuwachtig. Twijfel al zo'n 7 jaar of ik dit moet doen of niet. Mijn zusje heeft het 2 maanden geleden bij hem laten doen en dat is heel erg mooi geworden. Ik was toen meteen overtuigd dat ik dat ook wilde. En ben ook nog niet naar andere klinieken geweest voor informatie. Ik denk dat dat mijn keuze alleen maar moeilijker maakt. Ik wacht tot de 17e, kijk hoe ik mij onder het gesprek voel en of ik op mn gemak gesteld ben en neem dan de beslissing. Ik wil dolgraag grotere borsten maar ik zou het mezelf nooit vergeven als het misgaat en dat maakt mij zo aan het twijfelen! Hoe zit dat bij jou?

Hey zoe85

O wat leuk ik hoopte al dat ik je hier zou treffen want wist dat er nog iemand zou komen!

Ik had een vriendin die bij dokter beekman was geweest en ook bij haar is het zo mooi,dat ik niet langer hoefde te twijfelen,het leek zo op mijn pad te komen dat ik dacht nu of nooit!

Ik ben nu ook wel echt zenuwachtig aan het worden heb veel twijfels en soms kijk ik nu in de spiegel en denk ik zal ik het wel doen ze zijn nu al mooi alleen wat klein

Maar dan zeg ik tegen mezelf je wilt al zolang wat gezelligere borsten,gewoon doen,en weet ook bijna zeker dat ik daarna heel erg blij zal zijn dat ik het toch gedaan heb!

En weet je die dokters doen dit elke dag het is voor hun hetzelfde als voor ons zoals fietsen,dus ja er is altijd een kans,maar dat het fout zal gaan moet je maar niet aan denken .

Zo'n zin in donderdag ben heel erg benieuwd welke maat ik mooi bij mezelf vind passen en wat het verder word voor of achter de spier en rond of druppen.

Heb jij al iets van een idee wat je wilt ?

En hoe jong ben jij?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zoe en Elle!

Volgens mij zijn veel patienten van dr. Beekman via via bij hem terecht gekomen! Heb het nu al vaker gehoord! Ik ben benieuwd wie van mijn vriendinnen na mij gaan ;)

Ik ben bij hem gekomen via mijn huisarts, en had meteen een goed gevoel! De prijs is wel wat kut, maar heb het er echt voor over natuurlijk!

Succes met jullie consults :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej heej!

Wat fijn dat je mijn reactie nog hebt gelezen ;) Jaa het is nu 1 uur snachts en lig er weer wakker van! Inderdaad ik heb ook dat gevoel nu van, zo lelijk zijn ze toch niet? ze zijn heel klein maar niet spuuglelijk. Alleen ik ben klaar met die onzekerheid en wil ook eens een mooie goedgevulde bh dragen haha! Ik heb nu een 70a en zou al tevreden zijn met een B. Ik wil geen hele grote borsten want dat past niet bij mijn lichaam. Hoe laat moet jij donderdag op gesprek? Ik half 4. Ik moet even alle vragen die ik heb nog opschrijven. Zou leuk zijn als we elkaar ontmoeten! Ging jij nou ook met een vriendin donderdag? ik ga met mijn zusje, die ook een bv wil.

liefs!

ow en ben 25. En als je me ziet denk je dat ik 17 ben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zoe

Ik moet morgen kwart voor 4 dus na jou!

Dus grote kans dat we elkaar zien .

Spannend hè ! Ben zo benieuwd

Ik heb een kleine b misschien wel A , en ik heb het zelfde denk dat ik me veel vrouwelijker zal gaan voelen en meer sexy

Ik heb mijn vragen lijst ook al klaar!

Nou succes en misschien tot morgen dan,en anders spreken we elkaar hier weer.

Groetjes

name='zoe85' date='15 februari 2011 - 00:49' timestamp='1297727362' post='74502']

heej heej!

Wat fijn dat je mijn reactie nog hebt gelezen ;) Jaa het is nu 1 uur snachts en lig er weer wakker van! Inderdaad ik heb ook dat gevoel nu van, zo lelijk zijn ze toch niet? ze zijn heel klein maar niet spuuglelijk. Alleen ik ben klaar met die onzekerheid en wil ook eens een mooie goedgevulde bh dragen haha! Ik heb nu een 70a en zou al tevreden zijn met een B. Ik wil geen hele grote borsten want dat past niet bij mijn lichaam. Hoe laat moet jij donderdag op gesprek? Ik half 4. Ik moet even alle vragen die ik heb nog opschrijven. Zou leuk zijn als we elkaar ontmoeten! Ging jij nou ook met een vriendin donderdag? ik ga met mijn zusje, die ook een bv wil.

liefs!

ow en ben 25. En als je me ziet denk je dat ik 17 ben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej heej!

Weet nou niet zeker of ik jou vanmiddag gezien heb (durfde het niet te vragen!) was jij degene met die jongen of die mevrouw?! Ik ben benieuwd wat je van het consult vond! Ik heb als het goed is 290 cc vond dat mooi bij mij! Hij vond nog groter mooier maar ik vond dit t beste bij mijn lichaam passen. Spannend he 4 maart al! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey zoe

Ik was met mijn vriend idd ! ik wist ook niet dacht datjij die vrouw was maar dat bleek door met haar aan de praat te raken niet zo te zijn!haha

Ik krijg tussen de 310cc en 330cc in de rekening precies moet hij nog doen.

jaja nog maar 14 dgn voor mij,kan niet wachten! :):1bouncingboobs:

Wanneer ga jij?

Heej heej!

Weet nou niet zeker of ik jou vanmiddag gezien heb (durfde het niet te vragen!) was jij degene met die jongen of die mevrouw?! Ik ben benieuwd wat je van het consult vond! Ik heb als het goed is 290 cc vond dat mooi bij mij! Hij vond nog groter mooier maar ik vond dit t beste bij mijn lichaam passen. Spannend he 4 maart al! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Elle, en Zoe! Spannend! Allemaal dr. Beekman boobs binnenkort!

Jullie hebben toch beiden vriendinnen die ook bij hem zijn geweest?

Ik mag maandag al, om 09.30 (ik ben de tweede)!!! Dus ik hoop dat ie een ochtendmens is ;)

Ik houd jullie op de hoogte :)

Welke pasprothese maat hebben jullie gekozen? Ik maat 5 en het word 295cc :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Elle!

Ja ik ben ook 4 maart, jij dan dus ook? dan zien we elkaar weer! Ik ben super zenuwachtig. Geloof dat ik iets van 290 cc krijg. Heb jij veel prothesen gepast? ik namelijk maar 2. En waren jullie ook zo klaar? Ik weet wel zeker dat ik die maat wil maar vond wel dat er zo weinig informatie werd gegeven.. wat jij? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey zoe

Ik vond het heel erg snel gaan,en heb ook voor me gevoel weinig informatie gekregen vond dat wel vervelend,maar heb de vragen die ik nog had,toe net gesteld heb de kliniek gewoon nog even opgebeld.

Ik krijg tussen de 310-330cc en heb in totaal 3 protheses gepast.

4 maart idd, ben benieuwd hoelaat maar dat is pas 2-3 dagen van de voren bekend.

Heb er onwijs veel zin in!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej heej!

Ja ik zit dus ook met nog heel veel vragen. Voel nog zoveel onzekerheid. Ik heb van andere klinieken gelezen dat je echt een medisch dossier krijgt met fotos. En ik had hier 3 vragen gesteld en kreeg een boekje mee om daar mn antwoorden in te vinden. Heb jij bv al een sportbh aan laten meten voor na de operatie? ik nog niet maar krijg ik wel met de post mee dat ik deze zo snel mogelijk moet aanvragen. En ik vraag me af of deze prothesen heel je leven mee kunnen. Het is bij jou denk ik ook duaal toch? Maar ik weet niet waarom! Waarom doen ze niet voor of achter je spier maar juist duaal. Ik wil gewoon alle voor en nadelen weten en nu heb ik het gevoel dat ik zo gemakkelijk iets beslis.

Pff het zijn ook wel de zenuwen hoor. Want ik weet al 7 jaar dat ik dit wil. Alleen ik wil me niet blindstaren op het resultaat maar ook op de risico's.. Probeer ze vandaag nog te bellen! Aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.