Ga naar inhoud

Ellle : 4 maart 2011 : Dr. Beekman : Van Linschoten Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

ja hoor meid, ik ga me niet forceren maar als alles soepel verloopt staat vrijdagavond mijn verslagje in mijn dagboekje :D

Morgen is D-day of miss B-day :D

Straks nog even alles klaarzetten zodat ik morgen mij maar moet opfrissen, aankleden en vertrekken. (eten mag niet dus :s )

groetjes,

Shadow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je zeker niet gaan forceren ,ben je gek .

Lekker rustig aan hoor...en als het niet lukt komt miijn verslagje ook gewoon wat later!

Ik leg ook straks alles klaar voor morgen haha nog maar 1 nachtje slapen pff spannend!

Heb er zin in.

heel veel succes!!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kiki

jaja de zenuwen zijn aanwezig hoor,hou me maar heel druk vandaag in huis en straks op het werk!

Bedankt voor je berichtje leuk!

Liefs,el.

Jayro jaja nog maar 1 nachtje slapen haha hopelijk slaap ik goed!!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meiden voor alle succes berichtjes,doet me goed!

Probeer de zenuwen onder controle te houden hahah

En hopelijk slaap ik vanachter lekker,jammer dat ik geen wijntje mag drinken anders had ik zekerlekker geslapen haha

Nou zeg maar tegen mezelf dat het helemaal goed komt en heb er wel heel veel zin in!

Zodra ik kan laat ik jullie weten hoe het met me gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meiden!

Ik werd vandaag om 12 uur geopereerd,de operatie duurde maar 40 minuten best snel!

Toen ik wakker werd,riep ik mijn mannetje zijn naam ,dus die werd meteen gehaald,was nog wel heel duf,maar al snel had ik zon ongelovelijke honger,maar moest nog even wachten om te eten,voelde me verder goed,wel als ik me armen bewoog dat ik het voelde,maar ik dacht als het zo blijft helemaal toppie!

Later kreeg ik zoals gevraagt een broodje met jam! Lekker hoor....met een glaasje water

Later nog een yogurtje gegeten zon honger had ik.

En voelde me goed,steeds meer wakker ,en ze kwamen me bh aandoen en me slangetjes eruithalen pff dat was ff onprettig.

Met een spiegeltje mocht ik kijken naar mijn nieuwe aan winst GEWELDIG! :). :) zo blij.

Rond 3:15 h lekker aankleden en naar huis,tuurlijk niet allemaal alleen want me vriend was er en de zusters waren allemaal heel erg aardig ! Altijd fijn

Kwam er met weg gaan achter dat mijn winterjas nooit meer dicht kon jHahah mooi excuus voor een nieuwe!

In de auto stappen was even lastig,en hobbeltjes af en toe ook maar wel te doen,tot dt we medicijnen haalde bij de apotheek voor dat we naar huis gingen kreeg ik last en werkte het duidelijk uit!

1000gr parecetemol erin ,en was dood moedus heb net 2 uurtjes lekker geslapen,ook het opstaan is dan erg pijnlijk.

Kan wel blijven kijken naar mijn boobs en me vriend ook, haha

Nou genoeg getypt voor dag 1 ...

Doei meiden en bedankt voor alle berichtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.