Ga naar inhoud

Ellle : 4 maart 2011 : Dr. Beekman : Van Linschoten Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Zoe

Idd bel ze gewoon even,dan kan je een bel afspraak maken met dr beekman,en kan je al je vragen stellen tip schrijf ze allemaal voor jezelf even op zodat je niet vergeet te vragen.

Maar je hebt helemaal gelijk het ging erg snel en vond ook wel dat ze meer hadden kunnen vertellen,ik had deze vragen nog:

-litteken creme krijg ik dat mee of moet ik dat zelf kopen ? :dat moet je zelf aanschaffen,ga straks bio dermal litteken creme halen.

-zon /zonnebank: mag 6 weken echt niet ,daarna ook het liefst uitkijken met je litteken.

-borstverschil: dat had ik met opmeten 1 centimeter ,dus vroeg me af of dat niet veel meer zichtbaar werd straks:maar dat neemt hij helemaal mee in zijn berekening en komt ook goed.

Dr beekman gaat volgens mij het liefst voor dual plane omdat hij dat het natuurlijkst vindt en zo ook druppel.

Ik vind dat wel prettig eigenlijk,en maak me daar niet zo druk om,zag bij me vriendin het resultaat en dat is gewoon echt super mooi geworden.

Ik heb idd een brief op gestuurd voor die bh's... neem er twee een witte en een zwarte,kan ik afwisselen dat vind ik wel fijn!

Ze konden dat nu ook niet opmeten,dat doen ze na je bv.

Spannend allemaal he !

nou ik laat het maar op me af komen,en we zijn in goeie handen dat geloof ik zeker wel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

heej meid!

Nou jij stelt me ook wel weer een beetje gerust ;) Ja weet je, ik dacht eerst. Zal ik nog meer consults afgaan? Misschien is 1 niet genoeg. Maar toen dacht ik, dat maakt het me ook juist weer moeilijker straks te kiezen. Bij wie ik ga en voor welke methode. Nu heb ik er maar 1 en hoef ik weer niet te kiezen. Maar goed. Ik vond het gewoon niet heel prettig dat ik bij binnenkomst ook meteen een formulier moest tekenen met 'wij zijn niet aansprakelijk voor complicaties etc..' en toen had ik t consult nog niet eens gehad! Ik weet ook van mn zusje dat hij wel een kundig man is, en daar moet ik op vertrouwen. Bovendien ziet zn website er betrouwbaar uit en ook zijn werk ziet er heeeel mooi uit. Maar ik wil gewoon niet het gevoel hebben dat ik voor een spijkerbroek kom ipv een paar nieuwe borsten!! Pff erg he! ja ga ze vandaag nog een keer proberen te bellen. We houden elkaar op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik snap je wel hoor had ik daarna ook een beetje!

want je wilt gewoon zeker weten dat het word wat je wil en voor ons is het iets heel groots,terwijl hun er best makkelijk over deden vond ik ,maar ergens ook logische zij doen dit al heel lang.

En idd de website en fotos ziet er ook allemaal netjes uit ,en hij was laast bij een programma op tv,ook niet zomaar denk ik dan!

We moeten ons niet zo druk maken,en gewoon denken het komt helemaal goed.

Want ook ergens anders weet je het resultaat niet van te voren ;)

Ja we houden elkaar op de hoogte..

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt helemaal gelijk!! Mag ik vragen wat voor cupmaat jij nu hebt? (ik moet trouwens alle formulieren ook nog opsturen) Ik heb 70a en in verhouding met mijn achterwerk (zoals mr beekman zei!) is het vrij weinig. Hij vond dat ik wel groter kon hebben maar heb gekozen voor iets van 290. Ik ben ook best klein, 162 denk ik en boven ben ik wel smal. Ben vandaag al de hennes ingegaan en heb daar een 75 B gepast. Hij zat natuurlijk plat op mn huid maar in mijn fantasie stond ie geweldig! Heb m niet gekocht omdat je niet precies weet welke cup je dadelijk hebt. Heeft ie daar iets van gezegd bij jou? hij dacht dat ik een grote B zou krijgen. Nou dat zou prima zijn! he maar wij kunnen nooit precies tegelijk geopereerd worden toch?? een van ons is eerst! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Zoe,

ik denk dat wij een vergelijkbaar figuur hebben haha! Alleen ben ik ietsie langer. Beekman had het steeds over 'ja maar met die heupen' kun je zelfs een maatje groter! Ik heb nu 290cc laten plaatsen (sinds maandag!). En heel tevreden over de maat. Ze zijn nu nog hard, opgezwolle en erg hoog, maar als je dat een beetje wegdenkt worden ze perfect! Ohja ik had ongeveer een 75AA, dus een erg 'slank' bovenlichaam :rolleyes:

Binnenkort dus een mooi zandloper figuur, woohoo!

Succes nog even jullie twee!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag altijd cup b van de hennis met push up maar dat gebeurd niet hahah of ik moet de bandjes zo hoog trekken dat ze in me nek zitten haha

Dus denk dat ik opgementen een A cup heb !

We worden zowieso niet om de zelfde tijd geopereerd ,dat zou niet mogelijk zijn!

Ik ben benieuwd,ga 2 dagen van te voren bellen hoe laat ik kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej heej!

Dankjewel voor jullie reacties! Ja ik droeg altijd een 75a en die stond dan vaak nog open. Ik vind t zon gek idee dat mijn lichaam er dadelijk anders uitziet! ML86, weet niet hoe je echt heet haha, maar wat denk je dat je nu voor maat hebt met die 295 cc. Waar lijkt het op? hoe voelt het ;) Heb je het gevoel dat het in verhouding is met de rest? En jij bent ook bij beekman geweest toch? Hoe heb je dat ervaren?

Echt spannend, wel fijn dat we elkaar hier een beetje kunnen steunen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee elll, zoe!

Ik ken het BH ding, ze 'gapen' altijd een beetje, en een decollete heb ik alleen met veel geweld (en kipfilets :unsure: )

Maaaaar dat is verleden tijd! Zo! En voor jullie ook bijna :D

Ik heb net even mn boobs opgemeten haha. Ik had voor de operatie geloof ik 74cm bij 82cm (tjah dat mag je dan een AA noemen...) en nu 74cm bij 92cm! Dus als alle vocht weg is, houd ik misschien wel een kleine C over :136:

Cupmaten zeggen niet zoveel, het is gewoon mooi in verhouding nu! En dat is het belangrijkste :)

Hebben jullie alles geregeld voor de 4e? Spannend hoor! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej heej!

Ben blij voor jou dat het je tot nu toe allemaal waard is geweest ;) Hoop dat ik hetzelfde gevoel zal hebben! en het klinkt ook perfect, de maten zo! Vraag me af wat ik precies allemaal moet regelen voor 4 maart?! Ik zou niet weten of ik iets moet meenemen of niet? En kom jij de dagen een beetje door? tv kijken, boek lezen? kan je al zelfstandig naar t toilet? hoor van veel mensen dat ze dat niet kunnen!! succes nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me goed voor bereid met veel lezen op dit forum,sjesus dat heeft me echt goed geholpen zeg!

Van de week nog even een lekker ruim jogging pak kopen.

En wat spullentjes bij de drogist en dan ben ik er wel,met een lieve vriend,en vriending die goed voor me gaan zorgen!

Wat zal het raar zijn zeg straks met borsten wakker te worden!

Ik droom er zelfs over...

Twijfels slaan af en toe wel toe in gedachte,omdat ik er zeker wel mee kon leven hoe ze nu zijn!

Maar dan zeg ik tegen mezelf el...straks ben je nog trotser!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej elle!

Ja ik begrijp je volkomen! Ik heb vandaag aan de nepborst van mijn collega gevoeld ;) Maar zij had ze voor de spier en ze waren best goed voelbaar (de prothesen) Ik denk inderdaad ook nog weleens: ben gewoon tevreden met wat je hebt! Of.. wat je niet hebt! Maar dat kan ik al zo lang niet accepteren dat het tijd word om er iets aan te laten doen. Ik ga van de week ook even nog wat apotheek spullen halen en een foeilelijk maar lekker zittend huispak! yess

Slaap lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden! Ik heb inderdaad ook heel veel aan dit forum (gehad)!

Verdere voorbereidingen, ehmm iemand die je kan helpen de eerste week. En bovenkleding met rits/knoopjes, want een trui/shirt krijg ik echt nog niet aan (zou ook niet weten he, want je mag je armen niet hoger dan je schouders doen).

Verder is het echt wennen aan de nieuwe boobs, want ze voelen nog niet echt van mij (en natuurlijk nog een beetje pijnlijk..)!!

En je kan gewoon zelf naar het toilet hoor :) je moet wel even voorzichtig den, maar gaat prima! Douchen is nog wel lastig om alleen te doen (of iig het afdrogen dan!).

Meiden, succes nog met de laatste daagjes en geniet nog van de goede nachtrust!

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè ml

Bedankt voor de goeie tips!

Ik ga zondag meteen ff shoppen voor wat vesten en een jogging pak.

Ben blij dat het goed met je gaat,en dat gevoel van eigen komt vast vanzelf!

Ik geniet zeker nog even van mijn nacht rust!

En tel de dagen af...

Word jij lekker in de watten gelegd?

Liefs,el

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 5 daagjes :D

Heb je fijne kleding gekocht vandaag? Ik loop nu lekker in vesten van mn vader haha. En ik word goed in de watten gelegd, al voel ik me eigenlijk al bet goed! Dus ik kan al heel wat dingen zelf weer :D

Het besef dat ik straks mooie borsten heb, komt langzaam.. Ik denk dat het besef pas echt komt als ik straks nieuwe BH's ga kopen, en mn oude weg kan doen :43: Nu al zin in!

Heb jij de zenuwen onder controle? Laat je weten hoelaat je geholpen word, als je dit weet?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè ml

Heb vandaag niet geshopt, dus dat word donderdag,zit midden in een verbouwing thuis,teminste we zijn alles aan het schilderen,bijna klaar,en doen ons best dat het vrijdag weer netjes is! Zodat ik lekker kan rusten in me nieuwe geverfte huisje!

Niet zo'n goeie timing maar ja ,het komt goed met veel hulp.

Heb er wel een beetje stress van....dat snap je.

Dus nog geen stress of zenuwen voor vrijdag,dat komt donderdag denk ik wel haha

Ik laat de tijd weten ik bel ze dinsdag of woensdag .

En ben blij dat het goed met jou gaat en dat ze je lekker in de watten leggen top!

Wanneer moet je terug voor de hechtingen of controle?

Liefs

Nog 5 daagjes :D

Heb je fijne kleding gekocht vandaag? Ik loop nu lekker in vesten van mn vader haha. En ik word goed in de watten gelegd, al voel ik me eigenlijk al bet goed! Dus ik kan al heel wat dingen zelf weer :D

Het besef dat ik straks mooie borsten heb, komt langzaam.. Ik denk dat het besef pas echt komt als ik straks nieuwe BH's ga kopen, en mn oude weg kan doen :43: Nu al zin in!

Heb jij de zenuwen onder controle? Laat je weten hoelaat je geholpen word, als je dit weet?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee! Aah dubbel stress dus... ik hoop dat alles vrijdag geregeld is!

En dat je in een heerlijk netjes huis kan uitrusten :)

Wel relaxt dat je met je vriend samen woont, dan heb je altijd iemand in de buurt die je kan helpen! (vooral 's nachts heel fijn!)

Ik zit tijdelijk bij mn ouders, maar dat is toch anders haha!

Ik moet (pas) woensdag 9 maart voor controle terug. En mijn wondjes zijn geplakt (jouwe denk ik ook!) dus geen hechtingen!

Ik ben benieuwd wat Beekman van zn creatie vind, ik ben iig al erg tevreden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 3 dagen werken,en dan is het vrijdag al zo ver!

Morgen nog even de laatste dingen halen,van al jullie tips.....hartstikke fijn dat jullie er allemaal zijn!

Dat dit forum er is.

Ik ben nog vrij relaxt,maar de spanning zal donderdag wel komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie tijd inderdaad!

Ik hoop dat je goed slaapt, en dan is zo'n ochtend zo voorbij.

Als het goed is heb je een foldertje gekregen bij de kliniek, waar instaat wat je moet meenemen etc voor de operatie!

Ik (stom, stom!) heb dat foldertje snel even doorgelezen toen ik em had gekregen en daarna helemaal niet meer aangedacht :unsure:

Wel vervelend, want toen ik had gebeld naar de kliniek had ik nog gevraagd of ik nog iets mee moest nemen/ergens aan moest denken voor de operatie. En zij vertelde alleen over makkelijke kleren. Maar je moet dus een badjas en sloffen mee en je mag bijv. geen kunstnagels hebben. Dit wist ik allemaal niet en ik had natuurlijk wél kunstnagels en gen badjas mee! Dus beetje stressy zo vlak voor de operatie :(

Oh en je moet je 's ochtends beneden melden, en dus niet bij de afdeling PC (zoals ik dus dacht haha)

Wat een verhaal weer! Ik spreek je vast nog wel hier, aftellen geblazen! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ihoi ml

Bedankt voor je berichtje,ik wist idd gelukkig al dat ik me beneden moest melden.

Een badjas moet dus mee en sloffen...humm dan ga ik die ook nog maar even aanschaffen want die heb ik niet.

En heb net meteen na je berichtje gebeld en moet me duim acryl nagel eraf halen.

Amaar dat is niet zo erg door het klussen was die toch al gebroken haha

Ja vervelend is dat gestress net van te voren...hopelijk heb ik straks alkes ga morgen shoppen .

Nog steeds te vreeën?

En gaan ze al een beetje dalen? En wanneer komen de pictures nou?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah jij hebt dus ook kunstnagels :) Bij mij is het uiteindelijk goed gekomen (ze meten je zuurstof door zo'n vingerklemmetje)!

Badjas is eigenlijk alleen voor als je naar het toilett moet, zodat je niet half naakt over die gangen loopt ;)

Foto's staan online! Ik zal je even de link sturen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ML86,

Ik wil ook heel graag een borstvergroting laten doen door dr Beekman (na het halve internet te hebben afgespeurd!) en ben heel benieuwd naar je foto's (en straks natuurlijk ook naar die van Elle en Zoe!) Zou je mij een link kunnen sturen?

Even kort wat over mezelf, ben 30 jaar en heb 2 kindjes en dat laatste is mijn borsten niet echt ten goede gekomen ;)

Wat betaal je eigenlijk bij dr Beekman?

Alvast bedankt!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.