Ga naar inhoud

Lelijke tepel (Bergman Clinics)


Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik ben Beccy en ik heb op 17 september bij Bergman Clinics een borstlift met prothese laten doen.

 

Ik heb toen gekozen voor een 275cc ronde prothese medium profile en de chirurg gevraagd om ook mijn tepels een beetje aan te passen.

 

Nu 3 weken later is mijn ene tepel mooi rond, maar die andere is een soort van ovaal. Ik vrees dat dit niet meer recht zal trekken en vind het er erg slordig uitzien... :(

 

Heeft iemand hier ervaring mee?! Ik wil graag weten of ik hier nog iets aan kan doen!!!! Ben ERG teleurgesteld :( 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Beccyb:

Hi,

 

Ik ben Beccy en ik heb op 17 september bij Bergman Clinics een borstlift met prothese laten doen.

 

Ik heb toen gekozen voor een 275cc ronde prothese medium profile en de chirurg gevraagd om ook mijn tepels een beetje aan te passen.

 

Nu 3 weken later is mijn ene tepel mooi rond, maar die andere is een soort van ovaal. Ik vrees dat dit niet meer recht zal trekken en vind het er erg slordig uitzien... :(

 

Heeft iemand hier ervaring mee?! Ik wil graag weten of ik hier nog iets aan kan doen!!!! Ben ERG teleurgesteld :( 

 

Groetjes!

 

meis ik heb hier geen ervaring mee maar wat vreselijk rot voor je

heb je al contact met de kliniek gehad?

 

sterkte kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Beccyb:

Hi,

 

Ik ben Beccy en ik heb op 17 september bij Bergman Clinics een borstlift met prothese laten doen.

 

Ik heb toen gekozen voor een 275cc ronde prothese medium profile en de chirurg gevraagd om ook mijn tepels een beetje aan te passen.

 

Nu 3 weken later is mijn ene tepel mooi rond, maar die andere is een soort van ovaal. Ik vrees dat dit niet meer recht zal trekken en vind het er erg slordig uitzien... :(

 

Heeft iemand hier ervaring mee?! Ik wil graag weten of ik hier nog iets aan kan doen!!!! Ben ERG teleurgesteld :( 

 

Groetjes!

Oh balen! Is er niks over gezegd met de controlen toen de knoopjes werden losgeknipt? 

Wel toevallig, ik heb daar 18 september een bv gehad :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Iwb said:

Oh balen! Is er niks over gezegd met de controlen toen de knoopjes werden losgeknipt? 

Wel toevallig, ik heb daar 18 september een bv gehad :) 

 

Hmmm, nee hebben ze niks over gezegd eigenlijk.. Ze hebben ook geen knoopjes losgeknipt nu je het zegt.. En ik heb er nog wel een paar zitten.. Misschien moet ik toch even bellen...

 

Oh echt! haha, wat grappig. Hoe gaat het bij jou?! Wat heb je genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Beccyb:

 

Hmmm, nee hebben ze niks over gezegd eigenlijk.. Ze hebben ook geen knoopjes losgeknipt nu je het zegt.. En ik heb er nog wel een paar zitten.. Misschien moet ik toch even bellen...

 

Oh echt! haha, wat grappig. Hoe gaat het bij jou?! Wat heb je genomen?

Oh, das idd wel vreemd. Bij mij was dat met 13 dagen. 

Ik heb 420cc dual plane, anatomisch

gaat eigenlijk wel goed. Voel niet veel pijn meer en ze worden al wat zachter :) 

wel lastig hoor, je goed voelen en niet veel mogen... 

hoe gaat het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Iwb said:

Oh, das idd wel vreemd. Bij mij was dat met 13 dagen. 

Ik heb 420cc dual plane, anatomisch

gaat eigenlijk wel goed. Voel niet veel pijn meer en ze worden al wat zachter :) 

wel lastig hoor, je goed voelen en niet veel mogen... 

hoe gaat het bij jou?

 

Ja ik dacht eigenlijk ook dat ze dat zouden doen, maar ze heeft er niks over gezegd... En ik voel nu toch wel een aantal knoopjes zitten nog.

 

420 cc zozo, dan heb je flinke jetsers nu of niet!haha, Jaa idd, ik ben wel weer aan het werk, maar ben snel moe. En jij? doe jij al veel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Beccyb:

 

Ja ik dacht eigenlijk ook dat ze dat zouden doen, maar ze heeft er niks over gezegd... En ik voel nu toch wel een aantal knoopjes zitten nog.

 

420 cc zozo, dan heb je flinke jetsers nu of niet!haha, Jaa idd, ik ben wel weer aan het werk, maar ben snel moe. En jij? doe jij al veel?

Hihi! Jetsers valt nog wel mee hoor ;) heb nu een 80c waarschijnlijk. Weet niet of het nog veranderd. 

Ik werk als zzp’er, ik maak kinderkleding. Dat heb ik wel weer rustig opgepakt. Maar werk ook nog soms in de viskraam maar daar wil ik nog even mee wachten. Dan gebruik je je armen zo veel. Dat lijkt me nog niet verstandig. Met naaien hoef ik niet te strekken en kan mn ellebogen laag houden. Doe wel weer kleine dingetjes in huis, schoonmaken. Maar rustig aan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Iwb said:

 Hihi! Jetsers valt nog wel mee hoor ;) heb nu een 80c waarschijnlijk. Weet niet of het nog veranderd. 

Ik werk als zzp’er, ik maak kinderkleding. Dat heb ik wel weer rustig opgepakt. Maar werk ook nog soms in de viskraam maar daar wil ik nog even mee wachten. Dan gebruik je je armen zo veel. Dat lijkt me nog niet verstandig. Met naaien hoef ik niet te strekken en kan mn ellebogen laag houden. Doe wel weer kleine dingetjes in huis, schoonmaken. Maar rustig aan. 

 

 

Ohh is een mooie maat idd! Ik heb nog geen idee welke maat. Heb jij al gepast?

 

Wat leuk zeg! Wat voor kinderkleding maak je? Ik heb een dochter van 8 jaar, maar die is al weer zo groot joh!! 

 

Ik heb zelf een kantoorbaan dus opzich ook wel te overzien. Vind alleen de dagen erg lang. Ben helemaal gesloopt, dan nog koken etc. zzzzz zzzzzz, het leven van een moeder gaat niet over roosjes :’)

 

Heb voor de zekerheid toch nog even een consult in gepland voor woensdag. Ze zeiden aan de telefoon dat het ook oplosbare hechtingen kunnen zijn en dat het daarom dan niet wordt weggehaald. Maar dubbelcheck het toch even!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.