Ga naar inhoud

Zwangerschap


Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames, 

 

Opeens dacht ik hier aan. Ik heb een borstvergroting gehad met 275 cc, nu een half jaar geleden. Maar mevrouw wil over een tijdje kinderen, hoe zit dat met de borsten en silicone? 

 

Kan ik borstvoeding geven, is dat goed? 

Gaan mijn borsten erg veranderen als ik dat doe? 

 

Hoeveel cups groter kunnen borsten worden met borstvoeding in de borsten? 

 

Graag tot een reactie :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mima:

Goedemiddag dames, 

 

Opeens dacht ik hier aan. Ik heb een borstvergroting gehad met 275 cc, nu een half jaar geleden. Maar mevrouw wil over een tijdje kinderen, hoe zit dat met de borsten en silicone? 

 

Kan ik borstvoeding geven, is dat goed? 

Gaan mijn borsten erg veranderen als ik dat doe? 

 

Hoeveel cups groter kunnen borsten worden met borstvoeding in de borsten? 

 

Graag tot een reactie :)

 

Volgens mij kan je gewoon borstvoeding geven hoor. Als het lukt natuurlijk. Maar wel of geen siliconen maakt niks uit dacht ik. 

Ik had van mijzelf een  A cupje en tijdens de borstvoeding wel d/e.

Toen wist ik zeker dat ik ze wilde vergroten Haha. Sinds dinsdag zijn ze met 340 cc vergroot :) 

Veel geluk met zwanger worden in de toekomst. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag je idd gewoon borstvoeding geven! Ze zullen wel wat gaan veranderen, dat is bij mij ook gebeurd. Alleen had ik geen bv toen. Ik had normaal een 70B en toen ik borstvoeding ging geven had ik zeker 70D.. na de borstvoeding helaas weer terug na een enorm lege A/B.. toen wist ik ook zeker dat ik een bv wou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jesssi:

Volgens mij kan je gewoon borstvoeding geven hoor. Als het lukt natuurlijk. Maar wel of geen siliconen maakt niks uit dacht ik. 

Ik had van mijzelf een  A cupje en tijdens de borstvoeding wel d/e.

Toen wist ik zeker dat ik ze wilde vergroten Haha. Sinds dinsdag zijn ze met 340 cc vergroot :) 

Veel geluk met zwanger worden in de toekomst. Liefs 

 

Hey Jessi, 

 

Dat is een groot verschil van A naar D tijdens je zwangerschap. Zou toch hele wat zijn als dat met mijn borsten gebeurt heb ik dadelijk een F! 

 

Zou wel mooi zijn. 

 

Mag ik uw borsten zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Isabeau-12:

Bij mij op consult vertelde ze toen ook dat je gewoon borstvoeding kan geven als je protheses hebt. Ze gaven toen wel aan 3 maanden borstvoeding en dan stoppen met borstvoeding geven. 

 

Liefs

Bedankt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar ben ik wel een beetje huiverig voor,  dat als ik borstvoeding wil geven, dat mijn borsten ontzettend gaan veranderen. Wel met de grote die ik nu heb maar dan hangend. Heeft u foto's die ik kan zien toevallig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Isabeau-12:

Bij mij op consult vertelde ze toen ook dat je gewoon borstvoeding kan geven als je protheses hebt. Ze gaven toen wel aan 3 maanden borstvoeding en dan stoppen met borstvoeding geven. 

 

Liefs

Weet je ook waarom ze zeiden dat je na 3 maanden moet stoppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Mima:

Ja daar ben ik wel een beetje huiverig voor,  dat als ik borstvoeding wil geven, dat mijn borsten ontzettend gaan veranderen. Wel met de grote die ik nu heb maar dan hangend. Heeft u foto's die ik kan zien toevallig? 

 

Ja heb een privé album. Ben alleen nog nooit zwanger geweest hoor.. Dus weet niet of je daar wat aan hebt? Ik heb een borstlift gehad en borstvergroting los van elkaar. Dus in 2 operaties laten uitvoeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mima:

 

Hey Jessi, 

 

Dat is een groot verschil van A naar D tijdens je zwangerschap. Zou toch hele wat zijn als dat met mijn borsten gebeurt heb ik dadelijk een F! 

 

Zou wel mooi zijn. 

 

Mag ik uw borsten zien? 

Als het goed is kan je nu in mijn album. Ik hoor graag wat je ervan vind:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Jesssi:

Als het goed is kan je nu in mijn album. Ik hoor graag wat je ervan vind:) 

 

 

Gaaf! Ze worden nog mooier geloof mij maar. Na mijn BV was ik echt niet tevreden over mijn borsten, ze waren heel apart. Maar nu zijn ze mooi! Ze worden prachtig Jessi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mima:

 

 

Gaaf! Ze worden nog mooier geloof mij maar. Na mijn BV was ik echt niet tevreden over mijn borsten, ze waren heel apart. Maar nu zijn ze mooi! Ze worden prachtig Jessi! 

Dank je, ik vind ze nu al

mooi. Zo snel na de operatie. Kan bijna niet bedenken dat ze nog mooier worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jesssi:

Dank je, ik vind ze nu al

mooi. Zo snel na de operatie. Kan bijna niet bedenken dat ze nog mooier worden.

 

Het kan zeker :) de spanning gaat er af en komt mooi op z'n plek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.