Minous Posted October 7, 2018 Share Posted October 7, 2018 Hi allen, weet iemand welke merken protheses ze in het olvg west ziekenhuis in amsterdam aanbieden? Ik ben geinteresseerd in dr Nio en de motiva protheses. Ik weet dat hij ook opereert in Rotterdam, maar Amsterdam is wat dichterbij. Ben eerder geopereert in de Bergman kliniek en heb geen ervsring met dit ziekenhuis. Hoor het graag! Groetjes Minous Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cupcakje Posted October 7, 2018 Share Posted October 7, 2018 37 minuten geleden zei Minous: Hi allen, weet iemand welke merken protheses ze in het olvg west ziekenhuis in amsterdam aanbieden? Ik ben geinteresseerd in dr Nio en de motiva protheses. Ik weet dat hij ook opereert in Rotterdam, maar Amsterdam is wat dichterbij. Ben eerder geopereert in de Bergman kliniek en heb geen ervsring met dit ziekenhuis. Hoor het graag! Groetjes Minous Hey Minous, Kan je niet helpen over olvg of motiva maar wel geopereerd door dr. Nio afgelopen dinsdag. Ik heb 600 cc eurosilicone gekregen van hem in de parkkliniek. Kan hem je echt ten zeerste aanbevelen. Geweldige arts en heel vriendelijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobs2015 Posted October 7, 2018 Share Posted October 7, 2018 1 uur geleden zei Minous: Hi allen, weet iemand welke merken protheses ze in het olvg west ziekenhuis in amsterdam aanbieden? Ik ben geinteresseerd in dr Nio en de motiva protheses. Ik weet dat hij ook opereert in Rotterdam, maar Amsterdam is wat dichterbij. Ben eerder geopereert in de Bergman kliniek en heb geen ervsring met dit ziekenhuis. Hoor het graag! Groetjes Minous Ivm tekort aan ok-personeel worden er geen cosmetische ingrepen in OLvG gedaan. Voor cosmetische ingrepen worden patiënten geholpen in Rotterdam teven hetzelfde ziekenhuistarief. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minous Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 On 10/7/2018 at 7:49 PM, Cupcakje said: Hey Minous, Kan je niet helpen over olvg of motiva maar wel geopereerd door dr. Nio afgelopen dinsdag. Ik heb 600 cc eurosilicone gekregen van hem in de parkkliniek. Kan hem je echt ten zeerste aanbevelen. Geweldige arts en heel vriendelijk! Dank voor je antwoord! Ik ga me zeker meer in hem verdiepen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minous Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 On 10/7/2018 at 8:31 PM, Boobs2015 said: Ivm tekort aan ok-personeel worden er geen cosmetische ingrepen in OLvG gedaan. Voor cosmetische ingrepen worden patiënten geholpen in Rotterdam teven hetzelfde ziekenhuistarief. Ah oke goed om te weten, dankje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 Ik ben door dr nio geholpen in december. Ik heb monoblock hydrogel gekregen. Dat zijn geen silliconen Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelly1703 Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 Ik ben pas op consult geweest en hij heeft eurosilicone en motiva...hij opereert wel in Rotterdam ,maar de verdere handelingen gewoon in Amsterdam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 2 minuten geleden zei nelly1703: Ik ben pas op consult geweest en hij heeft eurosilicone en motiva...hij opereert wel in Rotterdam ,maar de verdere handelingen gewoon in Amsterdam. Nio zet ook de monoblock hydrogel, maar je moet er wel om vragen. Ze zijn namelijk iets duurder, maar nio zei tegen mij dat er steeds meer vrouwen ze laten zetten omdat de kans op asia er niet is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelly1703 Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 @gastmama Oké, daar heeft hij het idd niet over gehad.Bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts