Minous

OLVG West Amsterdam

Recommended Posts

Hi allen, weet iemand welke merken protheses ze in het olvg west ziekenhuis in amsterdam aanbieden? Ik ben geinteresseerd in dr Nio en de motiva protheses. Ik weet dat hij ook opereert in Rotterdam, maar Amsterdam is wat dichterbij. Ben eerder geopereert in de Bergman kliniek en heb geen ervsring met dit ziekenhuis. Hoor het graag! Groetjes Minous

Guest Cupcakje

Hey Minous,

Kan je niet helpen over olvg of motiva maar wel geopereerd door dr. Nio afgelopen dinsdag. Ik heb 600 cc eurosilicone gekregen van hem in de parkkliniek.

Kan hem je echt ten zeerste aanbevelen. Geweldige arts en heel vriendelijk!

Ivm tekort aan ok-personeel worden er geen cosmetische ingrepen in OLvG gedaan. Voor cosmetische ingrepen worden patiënten geholpen in Rotterdam teven hetzelfde ziekenhuistarief.  

Ik ben door dr nio geholpen in december. Ik heb monoblock hydrogel gekregen. Dat zijn geen silliconen

Ik ben pas op consult geweest en hij heeft eurosilicone en motiva...hij opereert wel in Rotterdam ,maar de verdere handelingen gewoon in Amsterdam.

Nio zet ook de monoblock hydrogel, maar je moet er wel om vragen. Ze zijn namelijk iets duurder, maar nio zei tegen mij dat er steeds meer vrouwen ze laten zetten omdat de kans op asia er niet is...