Ga naar inhoud

OLVG West Amsterdam


Minous

Aanbevolen berichten

Hi allen, weet iemand welke merken protheses ze in het olvg west ziekenhuis in amsterdam aanbieden? Ik ben geinteresseerd in dr Nio en de motiva protheses. Ik weet dat hij ook opereert in Rotterdam, maar Amsterdam is wat dichterbij. Ben eerder geopereert in de Bergman kliniek en heb geen ervsring met dit ziekenhuis. Hoor het graag! Groetjes Minous

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Minous:

Hi allen, weet iemand welke merken protheses ze in het olvg west ziekenhuis in amsterdam aanbieden? Ik ben geinteresseerd in dr Nio en de motiva protheses. Ik weet dat hij ook opereert in Rotterdam, maar Amsterdam is wat dichterbij. Ben eerder geopereert in de Bergman kliniek en heb geen ervsring met dit ziekenhuis. Hoor het graag! Groetjes Minous

Hey Minous,

 

Kan je niet helpen over olvg of motiva maar wel geopereerd door dr. Nio afgelopen dinsdag. Ik heb 600 cc eurosilicone gekregen van hem in de parkkliniek.

 

Kan hem je echt ten zeerste aanbevelen. Geweldige arts en heel vriendelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Minous:

Hi allen, weet iemand welke merken protheses ze in het olvg west ziekenhuis in amsterdam aanbieden? Ik ben geinteresseerd in dr Nio en de motiva protheses. Ik weet dat hij ook opereert in Rotterdam, maar Amsterdam is wat dichterbij. Ben eerder geopereert in de Bergman kliniek en heb geen ervsring met dit ziekenhuis. Hoor het graag! Groetjes Minous

 

Ivm tekort aan ok-personeel worden er geen cosmetische ingrepen in OLvG gedaan. Voor cosmetische ingrepen worden patiënten geholpen in Rotterdam teven hetzelfde ziekenhuistarief.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/7/2018 at 7:49 PM, Cupcakje said:

Hey Minous,

 

Kan je niet helpen over olvg of motiva maar wel geopereerd door dr. Nio afgelopen dinsdag. Ik heb 600 cc eurosilicone gekregen van hem in de parkkliniek.

 

Kan hem je echt ten zeerste aanbevelen. Geweldige arts en heel vriendelijk!

Dank voor je antwoord! Ik ga me zeker meer in hem verdiepen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/7/2018 at 8:31 PM, Boobs2015 said:

 

Ivm tekort aan ok-personeel worden er geen cosmetische ingrepen in OLvG gedaan. Voor cosmetische ingrepen worden patiënten geholpen in Rotterdam teven hetzelfde ziekenhuistarief.  

Ah oke goed om te weten, dankje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei nelly1703:

Ik ben pas op consult geweest en hij heeft eurosilicone en motiva...hij opereert wel in Rotterdam ,maar de verdere handelingen gewoon in Amsterdam.

Nio zet ook de monoblock hydrogel, maar je moet er wel om vragen. Ze zijn namelijk iets duurder, maar nio zei tegen mij dat er steeds meer vrouwen ze laten zetten omdat de kans op asia er niet is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.