Ga naar inhoud

Borstvergroting is groot uitgevallen


Jootje82

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op het forum. Afgelopen woensdag, 3 okt, heb ik een bv gehad. 385cc dual plane. Het probleem is dat ik er op dit moment helemaal niet blij mee ben. Ik vind mijn borsten nu veels te groot voor mijn lijf. Tijdens het passen was het mij niet zo opgevallen dat de borsten zo groot zouden uitvallen. Ik ben 173, weeg 61 kilo en had hiervoor een 75 B. De bedoeling was dat ik een volle C, kleine D zou krijgen. Nu is het ook nog maar kortgeleden dat ik de operatie heb ondergaan, borsten zijn nog erg opgezwollen en de linkerborst heeft ook nog een brandend/stekend gevoel. Ik hoop dat de borsten nog gaan slinken. Zijn er meer meiden bij wie het toch een beetje is tegengevallen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent...

Ik vond ze juist te klein, en na een aantal weken werden ze alleen nog maar kleiner helaas... ik heb 375cc dual plane gekregen (28 april) en ben van een 75a naar een 70e gegaan, maar het oogt als een c. ze zijn echt nog wel een stuk geslonken vergeleken met de weken vlak na de operatie, dus ik hoop dat dit je een beetje gerust kan stellen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Annemarte:

Hoi,

wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent...

Ik vond ze juist te klein, en na een aantal weken werden ze alleen nog maar kleiner helaas... ik heb 375cc dual plane gekregen (28 april) en ben van een 75a naar een 70e gegaan, maar het oogt als een c. ze zijn echt nog wel een stuk geslonken vergeleken met de weken vlak na de operatie, dus ik hoop dat dit je een beetje gerust kan stellen ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees voor al dat de meeste meiden ze te klein vinden en dat ze liever groter hadden gewild. Ik ben zo blij dat ik niet voor de 450cc ben gegaan wat in eerste instantie de bedoeling was, ik vind de 385cc al te groot. Misschien moet ik ook wat meer geduld hebben :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

ze zitten nog vol vocht en de vorm doet ook zooo veel! 

 

Als ze eenmaal wat gezakt zijn gaat het al een helemaal ander zicht zijn en je went er zo snel aan! Ik ben nu dag 7 po en ze lijken al kleiner dan de eerste dagen!

 

probeer je er nog niet te hard op vast te pinnen ze gaan zoiezo nog heel veel veranderen.

 

succes met je herstel :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jootje82:

Ik lees voor al dat de meeste meiden ze te klein vinden en dat ze liever groter hadden gewild. Ik ben zo blij dat ik niet voor de 450cc ben gegaan wat in eerste instantie de bedoeling was, ik vind de 385cc al te groot. Misschien moet ik ook wat meer geduld hebben :mellow:

Je hoort of leest het idd niet vaak dat meiden het te groot gaan vinden..

Maar ik zou het echt nog even afwachten, alles staat nog strak vol vocht moet nog beetje slinken etc.. er gaat nog zoveel veranderen aan je boobies de.komende weken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jootje82:

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op het forum. Afgelopen woensdag, 3 okt, heb ik een bv gehad. 385cc dual plane. Het probleem is dat ik er op dit moment helemaal niet blij mee ben. Ik vind mijn borsten nu veels te groot voor mijn lijf. Tijdens het passen was het mij niet zo opgevallen dat de borsten zo groot zouden uitvallen. Ik ben 173, weeg 61 kilo en had hiervoor een 75 B. De bedoeling was dat ik een volle C, kleine D zou krijgen. Nu is het ook nog maar kortgeleden dat ik de operatie heb ondergaan, borsten zijn nog erg opgezwollen en de linkerborst heeft ook nog een brandend/stekend gevoel. Ik hoop dat de borsten nog gaan slinken. Zijn er meer meiden bij wie het toch een beetje is tegengeval

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jootje82:

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op het forum. Afgelopen woensdag, 3 okt, heb ik een bv gehad. 385cc dual plane. Het probleem is dat ik er op dit moment helemaal niet blij mee ben. Ik vind mijn borsten nu veels te groot voor mijn lijf. Tijdens het passen was het mij niet zo opgevallen dat de borsten zo groot zouden uitvallen. Ik ben 173, weeg 61 kilo en had hiervoor een 75 B. De bedoeling was dat ik een volle C, kleine D zou krijgen. Nu is het ook nog maar kortgeleden dat ik de operatie heb ondergaan, borsten zijn nog erg opgezwollen en de linkerborst heeft ook nog een brandend/stekend gevoel. Ik hoop dat de borsten nog gaan slinken. Zijn er meer meiden bij wie het toch een beetje is tegengevallen? 

 

Gefeliciteerd en een spoedig herstel gewenst!! 

 

Tis nog maar heel kort geleden dt je bent geholpen meid... t kan tot 1 jaar duren voor ze helemaal genezen zijn. Vergt echt nog wel van he geduld.... 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! 

 

Bij mij duurde het echt wel wat maanden voor alle vocht/zwelling weg was. Ik vond ze echt gigantisch in het begin en nu zelfs te klein..

 

Ik zou nog even afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jootje, het komt vast goed, geef het wat tijd. Ik ben 8 jaar geleden geopereerd. Ik ben klein en heel dun en vond 200cc toen echt mega! Maar ze veranderen nog heel erg, pas een jaar na de operatie zag ik echt het resultaat. Ze zijn mooi, maar nu ben ik een stuk ouder en vind ik ze heel klein.. je moet er echt aan wennen en zodra je gewent bent denk je er weer anders over. Komt goed! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.