Ga naar inhoud

Jailey : 6 november 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, rtx zei:

Heee @Jailey

 

Hier mijn verslagje!

 

we waren er 7.45 toen moesten we even wachten tot 8.30, toen mocht ik dat prachtige blauwe shirt aan, sexy sokken met blauwe schoentjes erover en een geweldig haarnetje hahaha

Om 8.45 kreeg ik een infuus en werd mijn bloeddruk gemeten.

09.00 uur naar de ok, iedereen was superlief! 

Om 10.50 was ik goed wakker en werd ik naar een zaal gereden, lekker kopje thee gehad en gegeten toen mocht ik eigenlijk al weg...

Maar dr straten was nog aan t opereren en kwam 13 uur even kijken. 

Nadat ik hem gezien had mocht ik naar huis met mijn tweeling! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja natuurlijk!

Omdat dat ivm de grootte het mooiste en langste resultaat zou geven.

Nu zijn ze nog best hard en hoog maar het oogt wel veel mooier en voller.

Toen ze voor de spier zaten zag het er de eerste jaren ook heel mooi uit, maar na 2 zwangerschappen waren ze wel wat gaan zakken...

 

Dank je wel! De eerste 4 dagen waren echt niet fijn, daarna ging t steeds beter en nu doe ik al weer steeds meer dingetjes zelf! 

Gisteren de borstband gekregen. Wat een verademing! Die geeft echt een heerlijke tegendruk en heel veel steun!

 

Wanneer ben jij aan de beurt? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Jailey zei:

Heey! :)

 

Ja klopt, vandaag precies 1 week geleden!

Vanochtend zijn de pleisters eraf gehaald en heb ik de borstband gekregen.

Ik ben heel blij tot nu toe!

Jeetje wat heb ik veel twijfels gehad tm de dag van de operatie, maar toen ik ze dag kon ik alleen maar juichen! Hahaha

De eerste dagen vond ik wel pittig, dag 3 was een hel dag voor mij!

Voelde me niet lekker, pijntjes, moe en kon iedereen wel vermoorden!

Vanaf dag 4 ging het beter en nu rommel ik alweer lekker in en om het huis!

 

En bij jou?

 

Liefssss

 

Ah super fijn dat je er zo blij mee bent. En gelukkig voel je je al weer een stuk beter.

Bij mij gaat het ook goed! Ik heb alleen als ik 's ochtends wakker word nog pijn en ik ben naakt nog niet heel tevreden, maar ik wacht gewoon geduldig af, ik weet tenslotte dat ze nog veel gaan veranderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, rtx zei:

Ah super fijn dat je er zo blij mee bent. En gelukkig voel je je al weer een stuk beter.

Bij mij gaat het ook goed! Ik heb alleen als ik 's ochtends wakker word nog pijn en ik ben naakt nog niet heel tevreden, maar ik wacht gewoon geduldig af, ik weet tenslotte dat ze nog veel gaan veranderen!

 

S ochtends is idd altijd even wat gevoeliger daar heb je gelijk in.

Soort van opstart dingetje ofzo hahaha

Fijn dat t bij jou ook zo goed gaat!

Hoe lang ben jij nu po?

Spannend he die veranderingen nu nog steeds, ik ben ook zo benieuwd hoe ze uiteindelijk worden!

Ik ga bijna de hele maand januari op vakantie, hoop dat ze dan wel al toonbaar zijn haha.

Maar ben zo benieuwd op welke cup ik uitkom!

Bij de ene worden ze wat kleiner na de operatie en bij de ander lijken ze juist groter dan na de operatie...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jailey ik ben vandaag precies twee weken PO. Ja herkenbaar, ik ga precies op 6 weken po voor een paar maanden naar Azië, dus zou wel lekker zijn als ze er dan al goed uit zien hahah. Ja klopt, ik hoop persoonlijk dat mijne niet groter worden, maar hoorde dat dat met dual plane vaak wel het geval is. We gaan het zieeen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Jailey zei:

@rtx

 

Ohhh wow wat leuk!!!!

Prachtig vooruitzicht zeg...

Welke protheses heb je gekregen en op welke cup zit je nu? 

Ik heb mentor 350cc high profile coh II dual plane! Weet nog niet precies op welke cup ik uitkom, maar sport bh die ik van de kliniek heb gekregen is 75D. Daar heb ik nu wel wat ruimte in en normaal heb ik 70 omvang dus denk uiteindelijk 70D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.