Ga naar inhoud

Jailey : 6 november 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Linsjeeee1991:

@Kelly_E bedankt voor je reactie! 

Ik ga ze zo even bellen voor het afspreken voor een 2e consult, dan vraag ik gelijk even naar de planning. Misschien kunnen ze mij daar dan al iets meer over vertellen. 

 

Mag ik vragen van welke cup jij af komt? En wat jij nu hebt? En ben je er blij mee? Alles meegevallen van operatie tot de eerste paar dagen erna? 

@Linsjeeee1991 ik moet nog aan de beurt komen, sorry als dat niet duidelijk was ;) word dit jaar op 28 november door hem geopereerd. 

Heb zelf nu een lege B (al zal het misschien nu meer A zijn) en krijg 375cc rond dual plane bij Frans. Wil vooral naturel blijven en mijn volume bovenaan terug hebben maar ben ook groot (1.83m) dus vandaar 375cc om het allemaal terug op te vullen. 

Dan is het niet zolang na mij aan jou, dan kunnen we elkaar wat steunen in het herstel proces. Ik heb 3 weken vrij genomen dus zal wel lukken daarmee denk ik. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Linsjeeee1991:

@Jailey Hi girl,

 

wat spannendddd! 

Ik heb Lisa net gesproken, ik heb me 2e consult staan op 25 oktober om 10u, en heb net de optie laten zetten op 5 december. Een mooi sinterklaas cadeau voor mezelf Haha. 

 

Ik heb de eerste keer 450 cc gepast, maar ik denk toch dat dat te “weinig” is. Ik heb een zoontje van bijna 3, en ik ben 12 kilo afgevallen dus de volume is wat weg zeg maar. 

Dus ik ga nu aan Frans vragen wat écht mogelijk is qua hoeveelheid cc’s. Als hij bijv zegt dat 600 ook kan, dan ga ik voor die 600 maar ik wacht het nog wel even af. 

 

Voor nu gaat het dus op 5 december gebeuren. Zo spannend! 

@Linsjeeee1991

 

Wat een heerlijk vooruitzicht!

Hahahaha dank u sinterklaasje :1bouncingboobs:

Ben benieuwd Wat hij adviseert aan je!

Let me know wat het geworden is qua cc!!!

Nog 14 dagen tot t consult girl, whoop whoop, aftellen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2018 om 18:14 zei Jailey:

@Linsjeeee1991

 

Wat een heerlijk vooruitzicht!

Hahahaha dank u sinterklaasje :1bouncingboobs:

Ben benieuwd Wat hij adviseert aan je!

Let me know wat het geworden is qua cc!!!

Nog 14 dagen tot t consult girl, whoop whoop, aftellen!! 

 

Jaaaaa spannend hè!!

ik wou eigenlijk ook liever al eerder geholpen worden hoor maar ik ga 12 november nog een weekje naar Dubai.. dus eerst nog eventjes genieten en dan is het nog maar 2 weken als ik terug kommmmmm. 

 

Kijk ook echt uit naar 20 oktober om nog even te passen en wat dingen door te bespreken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Linsjeeee1991:

@Kelly_E oh sorry! Zal ik zelf ook wel weer verkeerd gelezen hebben Haha. 

Dan zijn we idd vlak achter elkaar aan de beurt, echt spannend! 

Waar kom je vandaag? Moet je ver rijden?  

Kan nu al niet meer wachten Hihi zo spannend! 

@Linsjeeee1991 ja het aftellen is begonnen nu ;) 

Moet best wel ver rijden (2tal uur) want ik kom van Brussel, België. Maar voor een goeie chirurg maakte het me niet uit die afstand. Zo'n bv doe je ook niet elke dag dus wat langer in de wagen zitten neem ik er maar bij. 

In België vind je geen (of slechts een paar) voor-en na foto's op de websites van plastische chirurgen omdat dit volgens de wet niet mag ofzo om plastische chirurgie te adverteren. Ik weet er het fijne ook niet van maar ik wou echt wel bij iemand gaan waarvan ik meerdere foto's kon zien van zijn/haar werk en ook meer info kon vinden ipv hier zomaar bij iemand binnen te stappen. 

Daarom ga ik bij de noorderburen :D

 

Hopelijk valt het uur van de operatie wat mee en het verkeer ook en zal ik daar niet te veel stress rond hebben. 

 

Jij mag nog even genieten dan, wauw Dubai wat vet zeg! Heb een vriendin die er woonde maar ben er nooit geraakt en nu is ze ook alweer verhuisd) maar het is er bakken geblazen! :12:

niet vergeten genoeg verkoeling op te zoeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kelly_E:

@Linsjeeee1991 ja het aftellen is begonnen nu ;) 

Moet best wel ver rijden (2tal uur) want ik kom van Brussel, België. Maar voor een goeie chirurg maakte het me niet uit die afstand. Zo'n bv doe je ook niet elke dag dus wat langer in de wagen zitten neem ik er maar bij. 

In België vind je geen (of slechts een paar) voor-en na foto's op de websites van plastische chirurgen omdat dit volgens de wet niet mag ofzo om plastische chirurgie te adverteren. Ik weet er het fijne ook niet van maar ik wou echt wel bij iemand gaan waarvan ik meerdere foto's kon zien van zijn/haar werk en ook meer info kon vinden ipv hier zomaar bij iemand binnen te stappen. 

Daarom ga ik bij de noorderburen :D

 

Hopelijk valt het uur van de operatie wat mee en het verkeer ook en zal ik daar niet te veel stress rond hebben. 

 

Jij mag nog even genieten dan, wauw Dubai wat vet zeg! Heb een vriendin die er woonde maar ben er nooit geraakt en nu is ze ook alweer verhuisd) maar het is er bakken geblazen! :12:

niet vergeten genoeg verkoeling op te zoeken. 

Zo dan, das een mooi eindje! “Gelukkig” woon ik op 20min afstand van de kliniek zelf, en 5min rijden van de kliniek waar ze opereren. Maar afstand had mij ook niet uitgemaakt ook, voor een goed chirurg wil ik idd een best stuk rijden. 

 

Ik lees ook alleen maar goede verhalen over dr straten. Ik kan echt niet meer wachten Haha ben zo benieuwd hoe mooi het zal gaan worden. Al ben ik al wel behoorlijk zenuwachtig voor de operatie hoor als ik er aan denk, jullie ook? 

 

Jaaaa Dubai! Ik ga even lekker een klein weekje genieten met een vriendin. 

 

Op hoeveel cc ben jij ook alweer uitgekomen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 12-10-2018 om 23:47 zei Linsjeeee1991:

 

Jaaaaa spannend hè!!

ik wou eigenlijk ook liever al eerder geholpen worden hoor maar ik ga 12 november nog een weekje naar Dubai.. dus eerst nog eventjes genieten en dan is het nog maar 2 weken als ik terug kommmmmm. 

 

Kijk ook echt uit naar 20 oktober om nog even te passen en wat dingen door te bespreken. 

Omg girl! Dubai!!!!

Heerlijk vooruitzicht...

Ik ben vrijdag geweest om te betalen dus het is officieel:1bouncingboobs:

Hoe is het passen gegaan bij je de 20e? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎10‎-‎2018 om 09:13 zei Kelly_E:

@Linsjeeee1991 ja het aftellen is begonnen nu ;) 

Moet best wel ver rijden (2tal uur) want ik kom van Brussel, België. Maar voor een goeie chirurg maakte het me niet uit die afstand. Zo'n bv doe je ook niet elke dag dus wat langer in de wagen zitten neem ik er maar bij. 

In België vind je geen (of slechts een paar) voor-en na foto's op de websites van plastische chirurgen omdat dit volgens de wet niet mag ofzo om plastische chirurgie te adverteren. Ik weet er het fijne ook niet van maar ik wou echt wel bij iemand gaan waarvan ik meerdere foto's kon zien van zijn/haar werk en ook meer info kon vinden ipv hier zomaar bij iemand binnen te stappen. 

Daarom ga ik bij de noorderburen :D

 

Hopelijk valt het uur van de operatie wat mee en het verkeer ook en zal ik daar niet te veel stress rond hebben. 

 

Jij mag nog even genieten dan, wauw Dubai wat vet zeg! Heb een vriendin die er woonde maar ben er nooit geraakt en nu is ze ook alweer verhuisd) maar het is er bakken geblazen! :12:

niet vergeten genoeg verkoeling op te zoeken. 

Hey @Kelly_E, ik zit nu op mijn mobieltje op de site te kijken van Heyendael naar de voorbeeldfotos, en dan is steeds de linkerhelft de oude borst en de rechterhelft de nieuwe borst. Ik neem aan dat je moet swipen om het totaalplaatje te zien; maar dat lukt op mijn mobiel niet ...(?). Zo is het niet echt duidelijk voor mij...

Doe ik iets fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jailey:

Omg girl! Dubai!!!!

Heerlijk vooruitzicht...

Ik ben vrijdag geweest om te betalen dus het is officieel:1bouncingboobs:

Hoe is het passen gegaan bij je de 20e? 

Jaaaa zo fijn! Nog eventjes relaxen Haha! Ach dat moest de 25e zijn, donderdag om 10u moet ik er zijn ben echt heel benieuwd! Ik zal dan zeker hier een update plaatsen! :43:

 

ik heb verder nog niet op jouw profiel gekeken, maar heb jij al iets in de planning staan of ben je al geholpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jailey:

Omg girl! Dubai!!!!

Heerlijk vooruitzicht...

Ik ben vrijdag geweest om te betalen dus het is officieel:1bouncingboobs:

Hoe is het passen gegaan bij je de 20e? 

Ik ben dus weer is te snel.... 

6 nov zie ik. Hoeveel cc en welke krijg je?? Spannendddddd. 

 

Moet je ver rijden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Robijntje02:

Hey @Kelly_E, ik zit nu op mijn mobieltje op de site te kijken van Heyendael naar de voorbeeldfotos, en dan is steeds de linkerhelft de oude borst en de rechterhelft de nieuwe borst. Ik neem aan dat je moet swipen om het totaalplaatje te zien; maar dat lukt op mijn mobiel niet ...(?). Zo is het niet echt duidelijk voor mij...

Doe ik iets fout?

@Robijntje02 neen op je mobieltje lukt het niet om te swipen. Moet je even op een gewone computer doen. Maar ik vind dat de foto's op zijn website hem geen eer aandoen. Ik heb Frans gekozen omwille van de prachtige resultaten die ik hier op het forum ben tegengekomen. Gewoon even in de zoekbalk Straten typen en dan filteren op albums of foto's en dan zie je ze wel voorbij komen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Linsjeeee1991:

Ik ben dus weer is te snel.... 

6 nov zie ik. Hoeveel cc en welke krijg je?? Spannendddddd. 

 

Moet je ver rijden? 

500 cc is de bedoeling.

Al twijfel ik nu zo erg omdat iedereen hier zegt dat t kleiner oogt en ze toch liever groter hadden gehad...

Ik dacht dat het 5 kwartier rijden was maar het is 2 uur!!!

Kwam ik vrijdag met betalen dus achter hahahahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Robijntje02:

Hey @Kelly_E, ik zit nu op mijn mobieltje op de site te kijken van Heyendael naar de voorbeeldfotos, en dan is steeds de linkerhelft de oude borst en de rechterhelft de nieuwe borst. Ik neem aan dat je moet swipen om het totaalplaatje te zien; maar dat lukt op mijn mobiel niet ...(?). Zo is het niet echt duidelijk voor mij...

Doe ik iets fout?

Dat had ik dus ook steeds op mijn mobiel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Jailey:

500 cc is de bedoeling.

Al twijfel ik nu zo erg omdat iedereen hier zegt dat t kleiner oogt en ze toch liever groter hadden gehad...

Ik dacht dat het 5 kwartier rijden was maar het is 2 uur!!!

Kwam ik vrijdag met betalen dus achter hahahahaha 

Pffff zo lang?? Haha waar kom je vandaan dan? 

 

En hoe zijn je borsten nu? Welke maat heb je nou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Linsjeeee1991:

Pffff zo lang?? Haha waar kom je vandaan dan? 

 

En hoe zijn je borsten nu? Welke maat heb je nou? 

Ik kom vlakbij alkmaar vandaan, f miscalculatie maar dat heb ik wel vaker hahahaha 

 

Ik heb nu een C cup (230cc) voor de spier.

En we gaan dus naar 500 dual plane:1big_boobs::43:

Ik ga f terug lezen wat jij nu hebt en waar je maar toe gaat.

Waar kom jij vandaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jailey:

Ik kom vlakbij alkmaar vandaan, f miscalculatie maar dat heb ik wel vaker hahahaha 

 

Ik heb nu een C cup (230cc) voor de spier.

En we gaan dus naar 500 dual plane:1big_boobs::43:

Ik ga f terug lezen wat jij nu hebt en waar je maar toe gaat.

Waar kom jij vandaan? 

Ik tag je even in mijn voorstel topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Jailey:

Ik kom vlakbij alkmaar vandaan, f miscalculatie maar dat heb ik wel vaker hahahaha 

 

Ik heb nu een C cup (230cc) voor de spier.

En we gaan dus naar 500 dual plane:1big_boobs::43:

Ik ga f terug lezen wat jij nu hebt en waar je maar toe gaat.

Waar kom jij vandaan? 

Hoi @Jailey, even nieuwsgierig; hoe lang zitten je oude protheses er nu in?

En was je op zich wel tevreden over de manier van plaatsing ( voor de spier) of heb je nu last van zichtbare randen en/of rimpeling en/of vervorming als gevolg van kapsel vorming?

Of zagen ze er nog gewoon uit en wil je gewoon alleen wat groter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jailey:

Wat leuk!!!!

1 dag later dan mij:125:

Wat heb jij besproken qua cc's en wat is je situatie nu?

En hoe groot ben je? 

Jaa klopt hahahaha! 

Ik krijg 425 cc en 400 cc rond duelplane.

Heb nu een lege D cup.. 

Ben 1.72 en weeg 69 kilo.:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Robijntje02:

Hoi @Jailey, even nieuwsgierig; hoe lang zitten je oude protheses er nu in?

En was je op zich wel tevreden over de manier van plaatsing ( voor de spier) of heb je nu last van zichtbare randen en/of rimpeling en/of vervorming als gevolg van kapsel vorming?

Of zagen ze er nog gewoon uit en wil je gewoon alleen wat groter?

Mijn oude protheses zitten er nu 12 jaar in, ze zien er nog normaal uit maar wil graag groter! 

Nog 2 weekjes!!! Joepie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
12 minuten geleden, rtx zei:

Heee @Jailey

Ik kwam je topic toevallig tegen en zag dat je inmiddels geopereerd bent! Hoe gaat het met je? Ben je blij met het voorlopige resultaat?

 

Liefs rtx

Heey! :)

 

Ja klopt, vandaag precies 1 week geleden!

Vanochtend zijn de pleisters eraf gehaald en heb ik de borstband gekregen.

Ik ben heel blij tot nu toe!

Jeetje wat heb ik veel twijfels gehad tm de dag van de operatie, maar toen ik ze dag kon ik alleen maar juichen! Hahaha

De eerste dagen vond ik wel pittig, dag 3 was een hel dag voor mij!

Voelde me niet lekker, pijntjes, moe en kon iedereen wel vermoorden!

Vanaf dag 4 ging het beter en nu rommel ik alweer lekker in en om het huis!

 

En bij jou?

 

Liefssss

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.