Ga naar inhoud

Jailey : 6 november 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Heey,

 

Ook ik zal mij even voorstellen.

Ik ben Jailey, ben 33 jaar oud, en heb 2 kindjes.

Ik ben vorige week bij dr straten geweest voor een borstvergroting.

Wat verschillende maten gepast en uitgekomen bij 500 cc. 

Ik heb gezegd dat ik maandag bel voor een definitieve beslissing, zijn er meer dames van rond de 55 kilo en 1.65 met 500cc?

Ik ben heel benieuwd!

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi,

 

Ik heb een vraagje...

Ik heb een afspraak gehad bij dr straten, we zijn met passen op 500cc uitgekomen.

Ik ben 1.65 en weer 55 kilo. 

Zijn meer dames die misschien een foto hebben? Ik ben zoooo benieuwd!

 

Liefs Jailey

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jailey Leuk dat je voor Straten gekozen hebt je bent in hele goede handen bij hem! 

Ik heb 14 augustus me bv bij hem gehad 425cc rond high profile cohesive gel 1. Ik heb ook heel veel gezocht naar foto’s met hetzelfde aantal cc. Maar valt bij iedereen anders bij de een zijn ze veel groter als bij mij, ligt aan je voorsituatie en je bouw. Bij de een valt het iets groter als bij de ander. 

Maar even kort samen gevat ik ben super blij met het resultaat ik kwam van een 75A/AA af en draag nu met trots een 75F klinkt gigantisch maar voor het oog ziet het eruit als een Dtje. 

Heb je al een optie op een operatie datum? 

Je kunt trouwens bij me foto’s kijken als je wilt. Heel veel plezier met het aftellen naar je boobieday :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie!

Ik heb even gekeken bij je, echt super mooi! Wow...:136:

Ik lees het vaker dat de cup F is en het kleiner oogt.

Ik had van mezelf een kleine B, toen een prothese gedaan van 230 waardoor het een C is nu.

Eigenlijk vond ik het vanaf t begin al te klein maar nu eindelijk de stap genomen om nog een keer te laten doen voor het gewenste resultaat.

Ik wil geen barbie boobies maar wel graag groot want dat vind ik mooi :-)

ik heb een optie op 6 november, eerst nog even een weekendje sanadome

dank je wel! Ik kan niet wachten tot het eindelijk zover is, wachten duurt lang!!!!:43:

hahaha

 

liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Ellen1997:

@Jailey Leuk dat je voor Straten gekozen hebt je bent in hele goede handen bij hem! 

Ik heb 14 augustus me bv bij hem gehad 425cc rond high profile cohesive gel 1. Ik heb ook heel veel gezocht naar foto’s met hetzelfde aantal cc. Maar valt bij iedereen anders bij de een zijn ze veel groter als bij mij, ligt aan je voorsituatie en je bouw. Bij de een valt het iets groter als bij de ander. 

Maar even kort samen gevat ik ben super blij met het resultaat ik kwam van een 75A/AA af en draag nu met trots een 75F klinkt gigantisch maar voor het oog ziet het eruit als een Dtje. 

Heb je al een optie op een operatie datum? 

Je kunt trouwens bij me foto’s kijken als je wilt. Heel veel plezier met het aftellen naar je boobieday :53:

@Ellen1997 enig idee waarom jij cohesive gel 1 gekregen hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jailey:

Hoi hoi,

 

Ik heb een vraagje...

Ik heb een afspraak gehad bij dr straten, we zijn met passen op 500cc uitgekomen.

Ik ben 1.65 en weer 55 kilo. 

Zijn meer dames die misschien een foto hebben? Ik ben zoooo benieuwd!

 

Liefs Jailey

@Jailey leuk dat je ook bij dr. Straten gaat! Met de cc's kan ik je niet echt adviseren, vermits ik een heel stuk groter ben dan jou (1,83m) dus moeilijk om te vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

@Jailey leuk dat je ook bij dr. Straten gaat! Met de cc's kan ik je niet echt adviseren, vermits ik een heel stuk groter ben dan jou (1,83m) dus moeilijk om te vergelijken.

@Kelly_E ja ik vind het zelf ook heel leuk, zoveel positieve reacties over hem. 

Ik kan echt niet wachten!

Vergeleken met jou ben ik idd een mini! Mooi hoor 1,83!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Theezakje34:

Ben ook bij frans geweest. Alleen ik heb ‘maar’ 345cc. Ik heb cohesie 3, maar heb anatomisch en dan heb je geen keuze volgens mij! Snap daar ook weinig van haha:) maar je bent al snel aan de beurt, leuk hoor!!

Ik heb even bij je gegluurd, laat dat "maar" maar weg...

345 staat je echt heel mooi, en ik vind het best groot!

Hoe groot zal 500 cc dan zijn vraag ik mij dan af :1big_boobs: hahaha

Ik wilde liever gisteren als vandaag maar mijn vriend heeft 3 november een verassingsweekend gepland :33: 

Leuk nog f naar sanadome en dan is het eindelijk weer zover! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen1997:

@Jailey oeh spannend dat is al bijna! Mijn droom voor in de toekomst is ook nog wel een wissel en wil ook alleen nog maar door Frans geopereerd worden!! 

Maar dat is over een aantal jaartjes pas ben voor nu heel tevreden, als je ziet van wat voor tietjes ik af kom :118::wub:

Durf het bijna niet te vragen, maar wat is jou oorspronkelijke cupmaat?

Vind het heel bijzonder dat eigenlijk iedereen dik tevreden is over haar fransjes:5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jailey:

@Ellen1997 hij adviseerde bij mij 2, ik heb dan weer net niet genoeg dekking voor 1 hahaha

@Jailey zo zie je wel dat hij echt heel persoonlijk adviseert wat er best bij je past, en voor jou anatomie en wensen. Dat is voor mij het bewijs van een goeie chirurg, er is bij dit onderwerp geen "one size fits all" volgens mij want iedereen is anders. 

 

Al enig idee wanneer je met de operatie zou willen doorgaan? Of ben je je nog aan't oriënteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jailey Ik kom van een 75A/AA af en zit nu op een 75F/70G ligt eraan hoe de omvang uit valt. Klinkt gigantisch maar ziet eruit als een nette D denk ik. Ben aanstaande dinsdag 9 weken po maar zover ik zie moeten ze echt nog wel een stukje zakken. Heb binnenkort me 3 maanden controle ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Kelly_E:

@Jailey zo zie je wel dat hij echt heel persoonlijk adviseert wat er best bij je past, en voor jou anatomie en wensen. Dat is voor mij het bewijs van een goeie chirurg, er is bij dit onderwerp geen "one size fits all" volgens mij want iedereen is anders. 

 

Al enig idee wanneer je met de operatie zou willen doorgaan? Of ben je je nog aan't oriënteren?

@Kelly_E ja dat blijkt wel dat het een hele goede arts is inderdaad.

Ik ga morgen bellen om de afspraak van 6 november te bevestigen!

Kan niet wachten!!!! Wil liever gisteren als vandaag, maar we gaan 2 november een weekendje sanadome 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Theezakje34:

Dank je wel! Ja bij mij is de 345 nog wel redelijk uitgevallen qua maat. Had het ook niet veel groter gewild, ietsje misschien ;) 

Je moet je dus ook zeker niet blind staren op cc want dat valt echt bij iedereen anders!

Ik ga gewoon uit van zijn kundigheid, als ik naar jullie kijk en de recensies dan is dit toch echt de man met de gouden handjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jailey:

@Kelly_E ja dat blijkt wel dat het een hele goede arts is inderdaad.

Ik ga morgen bellen om de afspraak van 6 november te bevestigen!

Kan niet wachten!!!! Wil liever gisteren als vandaag, maar we gaan 2 november een weekendje sanadome 

@Jailey 6 november is ook echt niet zo lang meer. Het kiezen van je pc is ook vooral iets gevoelsmatig. De meeste hier gaan gemiddeld denk ik op een 2tal consultaties en maken dan intuitief de keuze door wie ze geopereerd willen worden. Dus laat ons zeker weten hoe je het consult ervaren hebt erna ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kelly_E:

@Jailey 6 november is ook echt niet zo lang meer. Het kiezen van je pc is ook vooral iets gevoelsmatig. De meeste hier gaan gemiddeld denk ik op een 2tal consultaties en maken dan intuitief de keuze door wie ze geopereerd willen worden. Dus laat ons zeker weten hoe je het consult ervaren hebt erna ;) 

 

Ik ben vrijdag op consult geweest in Amsterdam.

Eerlijk? Het begon vreselijk! Ik kwam aan, meldde mij netjes, Bij de receptie zei ze geen idee wat je bedoeld...

Toen riep ze nogal hard door de ruimte hoe en wat en toen zei diegene vanaf de andere kant, jaaaa ga maar zitten de arts komt zo.

Het was in een oog kliniek dus iedereen keek elkaar heel raar aan.

Vervolgens komt er een blonde vrouw, ja loop maar mee dan maak ik de wond even schoon, kom op nouu komt toch voor het wondje? 

Ik zei nee sorry hahaha

10 min later een heel lief meisje die mijn naam riep, (Ik was na 20 minuten wachten en de rare situatie iets minder aardig) mee naar een ruimte, toen zei ik eerlijk sorry ik vind dit niet professioneel... Toen werd er geklopt door een jongen die de deur ook op en deed, toen zeiden dat meisje en ik dit kan echt niet voor t zelfde geld sta ik met ontbloot boven lijf, ja sorry zegt hij maar jullie moeten weg naar een andere ruimte.

Toen was ik helemaal klaar!!!

Vervolgens kwam Frans aangelopen, heel verbaasd en geschrokken net als ik, dus hij stelde zich voor en verdween weer even... fijne arts dacht ik. Dus ik zei tegen het meisje sorry ik zie er liever vanaf na dit alles, ik heb er geen fijn gevoel bij.

Ze verontschuldigde zich en begreep het, en riep Frans erbij...

Hij zei t spijt mij vreselijk, ik weet niet wat me overkomt! Dit is nog nooit gebeurd, ik schaam me enorm.

Bleek dat het voor hun ook de eerste keer was daar en hij er net zo van geschrokken was als ik. Hij zegt dit is het tegenovergestelde van wie wij zijn in onze kliniek, dus het gesprek voort gezet en dat was zo fijn! Ze hebben me gerustgesteld, waren heel professioneel, geduldig, legden alles goed uit, namen de tijd ik kan niet anders zeggen dan top!

Behalve de locatie en samenloop van omstandigheden, maar dat was voor hun dezelfde ervaring, kan gebeuren kunnen hun niks aan doen.

De receptie op die locatie en de locatie zelf waren vreselijk maar Frans en zijn assistente zijn top! Niets meer dan lof over hun... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.