Ga naar inhoud

Victoria89 : 4 oktober 2018 : Dr. Decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik ben 29 jaar oud. 158m en 60 kg. Ik had cup 85A ik ben best wel breed kwa me schouders.

Ik wilde al jaren lang een borstvergroting..paar maanden geleden heb ik toch besloten om te gaan doen! Uiteindelijk heb ik wellness kliniek gevonden, goede recensies.. 25 september ben ik op de consult geweest bij dr v.decoene. heel aardig mevrouw had er zeker goed gevoel erbij..eerste instantie had ik besloten om cupmaat 440cc te nemen..na passen en alles vond ik dit toch wel mooi zitten..

Heel lastig.

 

Paar dagen erna had ik alsnog besloten om groter cc te gaan nemen werd 475cc achter de borstspier rond silicone.

Dit kon ik nog dezelfde dag van de operatie nog door geven!

 

Uiteindelijk operatie datum ingepland! 4 oktober ik moest me 10.30 aan melden bij de kliniek moest er paar vragen lijst invullen..na 1 uur ongeveer werd ik geholpen mocht ik met me vriend samen naar de kamer toe..ik kreeg slippers, een blauwe jasje, en een badjas..ik had de avond heel slecht geslapen trouwens..was tuurlijk bekaf..terug na me verhaal---moest ik nog paar uutjes wachten de zenuwen werden erger. 3 u later werd ik opgehaald assistenten brengde me naar operatie kamer..bloed prik..en daarna kwam een andere meneer met narcose en weg was ik..nou ongeveer

1.30 u ujr later werd ik wakker de pijn viel wel mee..werd ik naar me kamer gebracht..mocht al gelijk na huis artsen waren ook hewl vriendelijk..vooral dokter decoene geweldig!

 

De eerste dag, had er behoorlijk pijn in de nacht werd ik huilend wakker. Vooral linker borst en borstkast en de rug stekende heftige pijn ik had alleen pijnstiller gekregen..nu is het derdedag ook nog veel pijn vooral mwt zitten en liggen. als ik loop valt het nog wel mee.  Ik heb van de apotheek capsule gekregen tramadol hci..dat help zeker om de pijn te verdoven. Hoop dat de pijnn wel voorbij gaat want vind er niks.het voelt alsof ik vrachtwagen over me heen heb gekregen..pfff geduld!! Groetjes victoria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.