Ga naar inhoud

Krikri : 22 oktober 2018 : Dr. lemmens : Bellevue Clinic : Mol


Gast Krikri

Aanbevolen berichten

Hoe meer ik lees, hoe meer ik begin te twijfelen aan de grootte. Nu ik het toch laat doen moet het ook wel in orde zijn he. Maar ik geef iedere dag les aan 15 jarigen. Die zien het onmiddellijk als er iets anders is he. Ik draag nu wel al een tijdje een gevulde BH en lossere T-shirts, en zal dat nog een hele tijd blijven doen. Nu de meesten zeggen dat het in kleding niet zoveel opvalt dus dat hoop ik dan maar. Kon ik maar thuis grotere hebben en op mijn werk gewoon kleinere... :D Ik zou het vreselijk vinden als een aantal van mijn meisjes op school zich nog onzekerder zouden voelen over hun lichaam.

 

Ik heb net een heel blad met foto's gemaakt voor mijn PC van wat ik mooi vind. Bedankt jullie allemaal dat ik in de fotoalbums mocht meekijken! :119:Binnenkort kan ik er zelf ook een paar bij plaatsen.

 

@Bianca89 Ik woon in België. De kliniek is AZ in Torhout. De dokter heeft haar praktijk in Kortrijk. Ben echt wel zenuwachtig aan het worden!! Nog nooit een operatie gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei sneeuwklokje:

Hoe meer ik lees, hoe meer ik begin te twijfelen aan de grootte. Nu ik het toch laat doen moet het ook wel in orde zijn he. Maar ik geef iedere dag les aan 15 jarigen. Die zien het onmiddellijk als er iets anders is he. Ik draag nu wel al een tijdje een gevulde BH en lossere T-shirts, en zal dat nog een hele tijd blijven doen. Nu de meesten zeggen dat het in kleding niet zoveel opvalt dus dat hoop ik dan maar. Kon ik maar thuis grotere hebben en op mijn werk gewoon kleinere... :D Ik zou het vreselijk vinden als een aantal van mijn meisjes op school zich nog onzekerder zouden voelen over hun lichaam.

 

Ik heb net een heel blad met foto's gemaakt voor mijn PC van wat ik mooi vind. Bedankt jullie allemaal dat ik in de fotoalbums mocht meekijken! :119:Binnenkort kan ik er zelf ook een paar bij plaatsen.

 

@Bianca89 Ik woon in België. De kliniek is AZ in Torhout. De dokter heeft haar praktijk in Kortrijk. Ben echt wel zenuwachtig aan het worden!! Nog nooit een operatie gehad.

@sneeuwklokje herkenbaar! Heb zelf ook nog nooit een operatie gehad. Best spannend allemaal, maar ik heb er ook enorm zin in haha. Hoeveel cc ga je nemen? Ik snap je dilemma met je werk haha. Ik werk zelf namelijk in een moeder-kindhuis. Met jonge moeders waarvan de meeste ontevreden zijn met hun borsten doordat ze borstvoeding hebben gegeven of ook al meerder kinderen hebben gebaard. Kom ik straks met mijn perfecte rond borsten. Ik draag zelf al jaren wijde shirts en gevulde bh’s. Maar de moeders bij mij zien dondersgoed dat ik nu niet veel heb. Dus ben benieuwd hoe ze straks haan reageren want ik denk dat ze het wel gaan zien haha. Ik denk eigenlijk dat je je zelf niet bezwaard loet voelen. Je doet het uiteindelijk voor jezelf en jij moet er blij van worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/6/2018 at 5:11 PM, Mona said:

Ik ben 3 december aan de beurt 330cc  anatomisch voor de spier. 

Maar ook ik heb 6!!!! Weken vrij geregeld een duur grapje want ik ben zzp'er toch was dit een nadrukkelijk advies van dr schreinemacher. 

Ik werk in de zorg dus wel zwaar beroep 

Ben doodsbang voor complicaties dus ik ga luisteren. Ik maak er maar een lekkere sabatical van met veel tijd voor gezin en mezelf ook wel eens lekker 

 

Ik ga je volgen 

 

 

Fijn om te horen dat ik dus niet de enige ben die 6-8 weken verlof van werk heeft kunnen regelen! Ik werk ook in de zorg, en na uitleg van de werkzaamheden raadde de PC zelf aan om wel echt de richtlijn aan te houden voor het herstel, kantoorwerkzaamheden kan ik vanuit huis al wel weer eerder oppakken.

 

@Krikri; Herkenbaar verhaal, voor mij en anderen zoals je aan de reacties merkt. Wij zijn héél gelijk aan elkaar; ik ben 1.73 en weeg 60KG. Kom zelf van een A/AA cup en heb aanstaande vrijdag mijn 3e en laatste passessie, met de 255 cc en de 290 cc. Mijn PC neigt eerder naar 255, omdat ik dus heel plat ben en ook behoorlijk small, en de 290 wellicht onnatuurlijk kan gaan ogen. Ik moet er ook niet aan denken dat ze erg uitsteken naast m'n armen, maar wil ook weer niet te klein. Ik heb anatomisch, maar wel moderate high en extra full. Ik hoop op een volle B maar liefst nog lichte C uit te komen. Aanstaande vrijdag nog even driedubbel checken met de PC dus, daar ik de 17e geopeerd wordt.

 

Mijn tip; staar je niet té blind op dit forum. Het is een hele fijne plek om te vergelijken en ervaringen te lezen, maar, dat vergelijken is ook hels. Ik merk dat ik er héél onzeker van wordt, doordat verreweg de meeste meiden veel meer cc krijgen dan ik. Maar dat heeft met allerlei zaken te maken. Durf op jezelf en de PC te vertrouwen. Daarom toch maar die 3e passessie, dan weet ik het echt zeker. en vertrouw ik op de deskundige handen van m'n PC. En ik kan me niet voorstellen dat ik er straks niet happy mee ben, maar ja, nu heb je keuze en wil je het meteen goed doen he ;)

Succes meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bianca89 Mijn pc heeft het eigenlijk niet over cc gehad, ze sprak wel van een mooie C. Heeft me een voorstel gedaan en dat was het! Heb me geen zorgen moeten maken over projectie en andere termen, want wist niet beter. (Tot ik op dit forum terecht kwam dan ...:18:)  Maar vind ik niet zo erg, ik vertrouw echt op de ervaring van mijn pc.  Je schrijft dat je gaat voor 300; met wat komt dat dan overeen?  

 

@Blondie.Je woorden zelf stralen rust uit. Je komt super zeker over. Succes met je passessie vrijdag!

Ik volg je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei sneeuwklokje:

@Bianca89 Mijn pc heeft het eigenlijk niet over cc gehad, ze sprak wel van een mooie C. Heeft me een voorstel gedaan en dat was het! Heb me geen zorgen moeten maken over projectie en andere termen, want wist niet beter. (Tot ik op dit forum terecht kwam dan ...:18:)  Maar vind ik niet zo erg, ik vertrouw echt op de ervaring van mijn pc.  Je schrijft dat je gaat voor 300; met wat komt dat dan overeen?  

 

@Blondie.Je woorden zelf stralen rust uit. Je komt super zeker over. Succes met je passessie vrijdag!

Ik volg je.

@sneeuwklokje een c cup is een mooi maatje. Ik heb nu zelf een kleine B en met de 300 cc zal ik ongeveer uitkomen op een grote c, kleine d. Ik krijg ronde protheses die gedeeltelijk achter mijn borstspier worden geplaatst. Hahaha ja al die termen en cc’s vliegen je hier om de oren. Uit eindelijk gaat het om je eigen proces. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, sneeuwklokje said:

@Bianca89 Mijn pc heeft het eigenlijk niet over cc gehad, ze sprak wel van een mooie C. Heeft me een voorstel gedaan en dat was het! Heb me geen zorgen moeten maken over projectie en andere termen, want wist niet beter. (Tot ik op dit forum terecht kwam dan ...:18:)  Maar vind ik niet zo erg, ik vertrouw echt op de ervaring van mijn pc.  Je schrijft dat je gaat voor 300; met wat komt dat dan overeen?  

 

@Blondie.Je woorden zelf stralen rust uit. Je komt super zeker over. Succes met je passessie vrijdag!

Ik volg je.

 

@sneeuwklokje; Dankjewel, dat vind ik ergens heel fijn om te horen. Vanbinnen hartstikke in spanning hoor haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei sneeuwklokje:

@Bianca89 Mijn pc heeft het eigenlijk niet over cc gehad, ze sprak wel van een mooie C. Heeft me een voorstel gedaan en dat was het! Heb me geen zorgen moeten maken over projectie en andere termen, want wist niet beter. (Tot ik op dit forum terecht kwam dan ...:18:)  Maar vind ik niet zo erg, ik vertrouw echt op de ervaring van mijn pc.  Je schrijft dat je gaat voor 300; met wat komt dat dan overeen?  

 

@Blondie.Je woorden zelf stralen rust uit. Je komt super zeker over. Succes met je passessie vrijdag!

Ik volg je.

@sneeuwklokje

Woon jij ook in België? 

Bij mij is er ook heel weinig gesproken over een aantal cc en zelfs niet over projectie e.d. ... Enkel over welk resultaat ik zelf wou hebben en wat m'n vriend wou. Heb ook geen keuze gehad in soort prothese... Het was gewoon van 'wij werken met die prothese om die reden', einde discussie. Ik ga ook maar uit van de vakkundigheid van de chirurg en ga het over me heen laten komen. Weinig om over te piekeren op die manier :-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Atiz:

@sneeuwklokje

Woon jij ook in België? 

Bij mij is er ook heel weinig gesproken over een aantal cc en zelfs niet over projectie e.d. ... Enkel over welk resultaat ik zelf wou hebben en wat m'n vriend wou. Heb ook geen keuze gehad in soort prothese... Het was gewoon van 'wij werken met die prothese om die reden', einde discussie. Ik ga ook maar uit van de vakkundigheid van de chirurg en ga het over me heen laten komen. Weinig om over te piekeren op die manier :-). 

@Atiz Ja, blijkbaar pakken onze pc's het dan een beetje anders aan. Vind ik ook wel goed zo. Ben al zenuwachtig genoeg voor de grootte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn laatste dag gewerkt, maandag is het zover! Morgen als kindjes naar school zijn nog wat voorbereidingen treffen (boodschappen, wassen, strijken, koken,...) Wordt nu zooo spannend en ben zooo benieuwd! Ik word geopereerd door dr Lemmens van Bellevue Clinic in Mol (België). Heb goede referenties over hem en heb er zelf ook goed gevoel bij. Al paar keer gebeld met een vraagje, krijg hem altijd zelf aan de lijn en staat me heel vriendelijk te woord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is achter de rug! En héél tevreden tot nu toe!! Moest om 9u in het ziekenhuis zijn, om 11u30 was het mijn beurt. Op de kamer al toffe babbel gehad met lotgenoten. Om 10u30 kwamen ze me halen richting operatiekwartier. Daar nog wat moeten wachten en stipt om 11u30 bij dokter op operatiezaal. Daar heeft hij nog een foto gemaakt en alles afgetekend. Was wel zenuwachtig, maar ik kon het al bij al nog onder controle houden. Dan nog even wachten op anesthesist. Kreeg zuurstofmasker en via infuus ging ik in slaap. Nog gemerkt dat ik wegdraaide en toen “ging het licht uit”. Toen ik uurtje later wakker werd, had ik het gevoel dat ik héérlijk geslapen had. Maar daarna voelde ik wel pijn: in mijn bovenrug (van operatietafel??) en een heel strak gespannen gevoel aan mijn borsten. Ik trilde ook over heel mijn lijf (van toxische narcose??), was heel lastig. Heb nog wat pijnstilling bijgekregen en toen mocht ik weer naar de kamer. Moest nog wel effe bekomen. Daarna is het allemaal beginnen beteren: boterhammen gekregen (reuzehonger intussen!) en ik kon meer dan ik verwacht had. Rechtkomen, naar toilet, armen bewegen, aankleden, het lukte allemaal. Nog een lange namiddag moeten wachten tot dokter me kwam ontslaan om 19u. Thuis meteen nog afwasje gedaan en pyjama aan (gewoon t-shirt over het hoofd, geen vest met rits). Daarna nog wat tv gekeken en gaan slapen. De pijn viel heel goed mee, maar voor de zekerheid toch maar pijnstiller genomen. De nacht was niet schitterend. Weer wel last in mijn rug en heel stijf gevoel in borstspier. Om 4u nog paracetamol genomen. Het opstaan ging wel, maar wel effe het stijve gevoel verbijten bij het rechtkomen. Al bij al ben ik super tevreden en valt het mij ook écht mee, had het zwaarder ingeschat. En het resultaat? Mag er echt al zijn, al staan ze nog hoog en erg gezwollen. Vooral de linkse is opgeblazen. Maar dat gaat nu wel beteren. Heb 310cc dual plane, tot laatste moment getwijfeld of ik niet kleiner moest nemen (meisje voor mij heeft op operatiezaal nog beslist om kleinere maat te nemen). Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een mooie cup wordt. Mijn ouders hebben net kindjes naar school gebracht. Nu nog wat rusten, aankleden en rustig naar de winkel wandelen. Volgende week maandag op controle bij de dokter. Dan ben ik ook alweer een dagje terug gaan werken. Ik kijk er nu echt naar uit om van mijn nieuwe borsten te gaan genieten: dat ze soepeler geworden zijn, alle “pijn” weg, terug goed slapen, mooie lingerie...zaaaalig!! Voor de dames die deze week of later nog aan de beurt zijn: héél véél succes!! Jullie zullen het jullie niet betreuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2018 om 09:26 zei Krikri:

Het is achter de rug! En héél tevreden tot nu toe!! Moest om 9u in het ziekenhuis zijn, om 11u30 was het mijn beurt. Op de kamer al toffe babbel gehad met lotgenoten. Om 10u30 kwamen ze me halen richting operatiekwartier. Daar nog wat moeten wachten en stipt om 11u30 bij dokter op operatiezaal. Daar heeft hij nog een foto gemaakt en alles afgetekend. Was wel zenuwachtig, maar ik kon het al bij al nog onder controle houden. Dan nog even wachten op anesthesist. Kreeg zuurstofmasker en via infuus ging ik in slaap. Nog gemerkt dat ik wegdraaide en toen “ging het licht uit”. Toen ik uurtje later wakker werd, had ik het gevoel dat ik héérlijk geslapen had. Maar daarna voelde ik wel pijn: in mijn bovenrug (van operatietafel??) en een heel strak gespannen gevoel aan mijn borsten. Ik trilde ook over heel mijn lijf (van toxische narcose??), was heel lastig. Heb nog wat pijnstilling bijgekregen en toen mocht ik weer naar de kamer. Moest nog wel effe bekomen. Daarna is het allemaal beginnen beteren: boterhammen gekregen (reuzehonger intussen!) en ik kon meer dan ik verwacht had. Rechtkomen, naar toilet, armen bewegen, aankleden, het lukte allemaal. Nog een lange namiddag moeten wachten tot dokter me kwam ontslaan om 19u. Thuis meteen nog afwasje gedaan en pyjama aan (gewoon t-shirt over het hoofd, geen vest met rits). Daarna nog wat tv gekeken en gaan slapen. De pijn viel heel goed mee, maar voor de zekerheid toch maar pijnstiller genomen. De nacht was niet schitterend. Weer wel last in mijn rug en heel stijf gevoel in borstspier. Om 4u nog paracetamol genomen. Het opstaan ging wel, maar wel effe het stijve gevoel verbijten bij het rechtkomen. Al bij al ben ik super tevreden en valt het mij ook écht mee, had het zwaarder ingeschat. En het resultaat? Mag er echt al zijn, al staan ze nog hoog en erg gezwollen. Vooral de linkse is opgeblazen. Maar dat gaat nu wel beteren. Heb 310cc dual plane, tot laatste moment getwijfeld of ik niet kleiner moest nemen (meisje voor mij heeft op operatiezaal nog beslist om kleinere maat te nemen). Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een mooie cup wordt. Mijn ouders hebben net kindjes naar school gebracht. Nu nog wat rusten, aankleden en rustig naar de winkel wandelen. Volgende week maandag op controle bij de dokter. Dan ben ik ook alweer een dagje terug gaan werken. Ik kijk er nu echt naar uit om van mijn nieuwe borsten te gaan genieten: dat ze soepeler geworden zijn, alle “pijn” weg, terug goed slapen, mooie lingerie...zaaaalig!! Voor de dames die deze week of later nog aan de beurt zijn: héél véél succes!! Jullie zullen het jullie niet betreuren.

Fijn dat alles zo goed verlopen is!! Heb ondertussen ook de operatie achter de rug. Ontwaken was niet leuk en de redon aan 1 kant die ik mee naar huis moest ook niet. Maar pijn heb ik eigenlijk ook niet echt. Wel die druk onder mijn borsten!! Alsof ik mijn BH veel te strak aan heb. :24: Vanavond maar eens een uurtje uitlaten die BH en kijken of dat wat verlicht. Veel succes nog met je herstel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, sneeuwklokje zei:

Fijn dat alles zo goed verlopen is!! Heb ondertussen ook de operatie achter de rug. Ontwaken was niet leuk en de redon aan 1 kant die ik mee naar huis moest ook niet. Maar pijn heb ik eigenlijk ook niet echt. Wel die druk onder mijn borsten!! Alsof ik mijn BH veel te strak aan heb. :24: Vanavond maar eens een uurtje uitlaten die BH en kijken of dat wat verlicht. Veel succes nog met je herstel!!!

Ik zou je bh niet uittrekken hoor! Het hoort dat er zo veel druk op staat, dat is tegen de zwelling en het vocht wat nu in je borsten zit. Ik weet dat het niet lekker zit, maar hij hoort echt goed strak te zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2018 om 09:26, Krikri zei:

Het is achter de rug! En héél tevreden tot nu toe!! Moest om 9u in het ziekenhuis zijn, om 11u30 was het mijn beurt. Op de kamer al toffe babbel gehad met lotgenoten. Om 10u30 kwamen ze me halen richting operatiekwartier. Daar nog wat moeten wachten en stipt om 11u30 bij dokter op operatiezaal. Daar heeft hij nog een foto gemaakt en alles afgetekend. Was wel zenuwachtig, maar ik kon het al bij al nog onder controle houden. Dan nog even wachten op anesthesist. Kreeg zuurstofmasker en via infuus ging ik in slaap. Nog gemerkt dat ik wegdraaide en toen “ging het licht uit”. Toen ik uurtje later wakker werd, had ik het gevoel dat ik héérlijk geslapen had. Maar daarna voelde ik wel pijn: in mijn bovenrug (van operatietafel??) en een heel strak gespannen gevoel aan mijn borsten. Ik trilde ook over heel mijn lijf (van toxische narcose??), was heel lastig. Heb nog wat pijnstilling bijgekregen en toen mocht ik weer naar de kamer. Moest nog wel effe bekomen. Daarna is het allemaal beginnen beteren: boterhammen gekregen (reuzehonger intussen!) en ik kon meer dan ik verwacht had. Rechtkomen, naar toilet, armen bewegen, aankleden, het lukte allemaal. Nog een lange namiddag moeten wachten tot dokter me kwam ontslaan om 19u. Thuis meteen nog afwasje gedaan en pyjama aan (gewoon t-shirt over het hoofd, geen vest met rits). Daarna nog wat tv gekeken en gaan slapen. De pijn viel heel goed mee, maar voor de zekerheid toch maar pijnstiller genomen. De nacht was niet schitterend. Weer wel last in mijn rug en heel stijf gevoel in borstspier. Om 4u nog paracetamol genomen. Het opstaan ging wel, maar wel effe het stijve gevoel verbijten bij het rechtkomen. Al bij al ben ik super tevreden en valt het mij ook écht mee, had het zwaarder ingeschat. En het resultaat? Mag er echt al zijn, al staan ze nog hoog en erg gezwollen. Vooral de linkse is opgeblazen. Maar dat gaat nu wel beteren. Heb 310cc dual plane, tot laatste moment getwijfeld of ik niet kleiner moest nemen (meisje voor mij heeft op operatiezaal nog beslist om kleinere maat te nemen). Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een mooie cup wordt. Mijn ouders hebben net kindjes naar school gebracht. Nu nog wat rusten, aankleden en rustig naar de winkel wandelen. Volgende week maandag op controle bij de dokter. Dan ben ik ook alweer een dagje terug gaan werken. Ik kijk er nu echt naar uit om van mijn nieuwe borsten te gaan genieten: dat ze soepeler geworden zijn, alle “pijn” weg, terug goed slapen, mooie lingerie...zaaaalig!! Voor de dames die deze week of later nog aan de beurt zijn: héél véél succes!! Jullie zullen het jullie niet betreuren.

Zo, wat een heerlijk herstel heb jij als ik het zo lees! Ik moest er de eerste week niet aan denken om een shirt over mn hoofd aan te trekken, dat deed allemaal veel te veel zeer!

Hoe gaat het ondertussen? Maandag moet je op controle? En wanneer ga je weer werken? Ik vind het knap hoor dat je zo snel weer aan de slag gaat! En heb je je nieuwe borsten al gezien :)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.