Ga naar inhoud

Giiju : 17 september 2018 : MFIV


Aanbevolen berichten

Hee hallo! 

 

Al sinds kleins af aan als zovele andere meiden hier de droom van mooie borsten te hebben. 

Ik ben 26 jaar en 5 jaar geleden al eens op consult geweest! 

Ik dacht toen al dat het zou gebeuren en inprincipe was alles geregeld op een operatie datum na, helaas kon het op het laatste moment niet doorgaan wegens prive omstandigheden en werd mijn droom op dat moment aardig verpletterd. 

Altijd is de wens er gebleven en jaja dit jaar was er toch echt niks wat er meer in de weg stond en is mijn droom 17 sept. uitgekomen! 

Ik ben bij ACCZ geweest en had daar weer een consult. Ik legde uit dat mijn droom er altijd is geweest en ik geen cold feet had gekregen maar dat ik al die jaren echt nog mijn borsten wilde. Het 1 en ander bespraken we snel want ik wist ondertussen heel veel van de borstvergroting af haha. In die 5 jaar tijd was er wel verandering in protheses gekomen en zodoende koos ik voor de polytech microthane protheses. Deze zouden na 3 weken al ingekapseld zijn en dat is fijn want ik kan moeilijk stil zitten dus 6 weken herstel zou voor mij niet het prettigste zijn. We hebben op het consult gelijk vast gezet wanneer de operatie zou zijn! Ondanks dat ik de kliniek uitliep en wist dat 17 sept mijn datum was, had ik wel veel angst dat er toch wat tussen zou komen en mijn droom weer in duigen zou vallen. De 4 weken duurde ontzettend lang maar het is lekker door gegaan! 

In Vlaardingen geopereerd en heb 330cc gekregen onder de spier. Dit was mijn max. Ik dacht toen ik wakker werd eerst van oh wat zijn ze nog klein:o maar de verrassing bleef op zich wachten want eenmaal thuis even rustig kijkend naar het resultaat dacht ik juist woooow dit is niet meer te missen haha wat waren ze al mooi! Die narcose was ook een verhaal apart want ik was mega wappy toen ik wakker werd haha. Ik kan niet mee praten over t feit van wakker worden en denken wauw wat een prachtige borsten. Ik had een band om en ik was super stoned dus dat zie je allemaal nog niet zo goed en onthouden hoe het eruit zag lukte eerst niet eens. Ik kan nog heel lang doortypen maar k wacht liever eerst op andere reacties haha (geen idee hoe en wat met de werking van waar ik dit precies moet plaatsen hoor) allemaal nieuw en even uitzoeken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.