Ga naar inhoud

Semmy1888 : 23 oktober 2018 : Dr. Janssen : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hallo, graag stel ik me voor. Ik ben Sem moeder van drie kinderen en ga volgende maand mijn prothese laten vervangen. Er zit nu 315 in en ga maar 730. Ze worden net als nu achter de spier geplaatst. Is er iemand die ervaring heeft met zo’n soort wissel.. wellicht die een foto wil delen? Zodat ik een klein beetje weet wat ik kan verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Semmy1888

 

Welkom op BF :) 

 

Heb je al in de zoekbalk gezocht op "wissel" ? Zijn zat topics of zocht je naar iets specifieks? Er zijn er genoeg die ook 700CC hebben geplaatst? Foto's worden niet zomaar gedeeld tenzij je wat vaker langskomt en wat actiever bent op het forum . Je moet een beetje vertrouwen hier winnen he haha.

 

Bij welke PC ga je? Hoe lang heb je ze al en waarom van 315 naar 730cc? Je maakt mij ook nieuwsgierig hihi..

 

Greetz BrownieG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi, sorry hier even niet meer geweest.

ik heb ze nu 10 jaar en wil ze gewoon graag echt groter. Had de vorige keer eigenlijk spijt van de ‘maar’ 315. Dus vandaar nu deze grote. Ik ga naar dr Janssen in Oisterwijk. Daar zijn wisselde meningen over maar ik was de vorige keer tevreden over hoe alles is verlopen dus ga er nu ook weer vanuit. Groetjes Sem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

ik heb me pas geleden voorgesteld nadat ik de afspraak vast had staan bij dr Janssen. Ik word 23 oktober geholpen. Ik heb een aantal jaar geleden een bv gehad, aan de ene kant 275 en andere kant 315. Maar een aantal kindjes verder is er niks meer van over dus gaan wevoor een wissel. Nu komt er 730 in. Van mezelf zit er voor namelijk alleen nog vel.. iemand ervaring met zo’n soortgelijke situatie? En dan vooral met de hoeveelheid cc’s?

groetjes Sem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik dacht dat ik al een topic geopend had maar krijg deze nergens terug gevonden..

maar ik heb eind oktober een bv gepland staan bij dr Jansen in Oisterwijk. Er zit nu 275 en 315 in en ga naar de 730 cc. Zijn er meiden met ervaring met zo’n soort gelijke wissel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎-‎10‎-‎2018 om 09:24 zei Semmy1888:

Hoi, sorry hier even niet meer geweest.

ik heb ze nu 10 jaar en wil ze gewoon graag echt groter. Had de vorige keer eigenlijk spijt van de ‘maar’ 315. Dus vandaar nu deze grote. Ik ga naar dr Janssen in Oisterwijk. Daar zijn wisselde meningen over maar ik was de vorige keer tevreden over hoe alles is verlopen dus ga er nu ook weer vanuit. Groetjes Sem!

 

Inderdaad wat topics voorbij zien komen van deze PC en inderdaad wisselende meningen hierover :44:

 

Ik ben van mening als je voorbij de 500CC gaat dat je beter bij een PC langs kunt gaan die meer ervaring hierin heeft bij het plaatsen. Ik zou dan eerder denken aan Plovier/Nio en van Selms. Meer omdat zij de kundigheid en ervaring hierin hebben. Wil deze info niet voor je achterhouden mocht je nog verder willen kijken.

 

Er zijn een aantal ladies geholpen met zoveel CC maar dan bij Nio. Je kunt de zoekbalk erop naslaan. 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gisteren geopereerd! En ben al heel erg blij wat ik heb gezien. Er is 730 cc achter de spier geplaatst. 

Heb er in vergelijking met de eerste keer heel weinig last van. Slik alleen paracetamol en dat gaat prima. Kan niet wachten tot over een tijdje de zwelling weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎10‎-‎2018 om 14:00 zei Semmy1888:

Gisteren geopereerd! En ben al heel erg blij wat ik heb gezien. Er is 730 cc achter de spier geplaatst. 

Heb er in vergelijking met de eerste keer heel weinig last van. Slik alleen paracetamol en dat gaat prima. Kan niet wachten tot over een tijdje de zwelling weg is.

 

Gefeliciteerd met je boobs, lekker uitrusten nu en genieten van het zicht :) 

Rustig aan he ondanks dat je geen pijn hebt, laat de wonden maar goed helen daarbinnen!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

het herstel gaat echt heel erg goed.

het vocht is er eigenlijk al wel een heel eind uit.. wanneer kochten jullie nieuwe bh’s?

ik ben vanmiddag even weggeweest om er een te kopen ivm etentje waar ik een gewone bh wil dragen. Maar de maat nu is 75G.

ook tips voor mooi lingerie? Groetjes Sem

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Semmy1888 Ik kocht pas BH's nadat mijn protheses waren gedaald en op hun plekkie zaten. Heb op advies 6 weken een sportbeha aangehad ( zelfs langer) om de boel tot rust te laten komen in mijn herstelperiode. Daarna heeft het weer even geduurd om over te gaan tot lingerie want kon de beugel niet gelijk verdragen. Had zoveel BH's maar doordat de protheses daalden en hierdoor een vollere onderpool kreeg, waren de bh's te krap aan het worden. Dus rustig aan met kopen want ze leven de komende maanden nog een eigen leven en verwacht bij jouw een grotere maat ;)

 

Lingerietips: zie topics in het lingeriehoekje..genoeg advies :) 

 

Fijn herstel nog verder

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je reactie! Ik moet helaas nog langer wachten, heb een inwendige nabloeding gehad en nogmaals aan een borst geopereerd. Is een liter bloed uit gehaald, alles schoongemaakt. Gelukkig hebben ze de prothese wel weer terug geplaatst! Dus alsnog een langer herstel. Heb ook een beetje het vermoeden dat ik toch te snel te veel heb gedaan. Dus lig nu echt op de bank en doe echt niks. 

Mede dat twee narcoses in een week tijd best heftig is voor je lijf :blush:

dus bh’s aanschaffen laat nog iets langer op zich wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Semmy1888 zei:

Dank je voor je reactie! Ik moet helaas nog langer wachten, heb een inwendige nabloeding gehad en nogmaals aan een borst geopereerd. Is een liter bloed uit gehaald, alles schoongemaakt. Gelukkig hebben ze de prothese wel weer terug geplaatst! Dus alsnog een langer herstel. Heb ook een beetje het vermoeden dat ik toch te snel te veel heb gedaan. Dus lig nu echt op de bank en doe echt niks. 

Mede dat twee narcoses in een week tijd best heftig is voor je lijf :blush:

dus bh’s aanschaffen laat nog iets langer op zich wachten!

 

Oh jee wat een pech toch :( Gelukkig zit je prothese er weer maar zorg nu wel voor rust de komende weken. Het is voor NU een investering maar na die 6 weken...jarenlang plezier! Die bh's komen wel joh. Ik zie dat je 3 kids heb en weet de leeftijden niet maar hopelijk heb je extra hulp aan ze of van iemand in je buurt. En maak foto's om de boel in de gaten te houden en in case of kan doorsturen naar je PC bij twijfel als je effe ongerust bent. 

 

Sterkte en probeer te luilakken.. is ook effe lekker hoor :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.