Ga naar inhoud

Ericalange :Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Dag meiden!

ik ben Erica, bijna 30 jaar, en ik heb na 10 jaar twijfelen eindelijk een afspraak durven maken voor een borstvergroting! Ik ben ZO opgelucht dat ik de knoop eindelijk heb doorgehakt! Ik ben helemaal hyper!!!!!!

Na lang zoeken op internet (en hier veel rond te hebben geneust, waarvoor dank :)) heb ik een afspraak gemaakt bij kliniek Bloemingdael in Overveen. Een vriendin van mij is daar door dokter van der Pot geholpen en zij is echt heel erg blij. Ik ben zelf verpleegkundige dus ben altijd heel kieskeurig geweest door wie ik me zou laten helpen. Dus nu heb ik ook een afspraak gemaakt, eerst maar eens om te praten en te kijken wat hij zegt en of het klikt.

Ik kan volgende week al terecht.

Wat moet ik allemaal vragen???

Hebben meer mensen ervaring in Bloemingdael / bij dr van der Pot?

Ik weet nog niete hoe groot ik ze wil, maar ik neem aan dat hij me daar over gaat voorlichten.. Toch?? En druppel of rond, onder of op de spier, ik heb geen idee; tips?!?!

Ik hou jullie op de hoogte, alle tips zijn welkom!

Groetjes,

Erica

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die titel laat niet direct een belleteje rinkelen en dan begin je met 'na lang zoeken' ... maar ineens snap ik 't : je vriendin is daar geweest en tevreden . Meer moet je niet hebben natuurlijk .

Jij gaat op consult en laat je adviseren wat een andere aanpak is dan de mijne maar ik ken dan ook niemand persoonlijk die een bv heeft .

Ik ben me eerst gaan verdiepen in wat ik wou : plaatsing/verdoving/tepel/prothese/prijs/afstand enz. en ben dan gaan kijken wie en waar .

Ben benieuwd naar het verloop van je consult en wat de pc je aanraad .

Wanneer moet je juist volgende week ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die titel laat niet direct een belleteje rinkelen en dan begin je met 'na lang zoeken' ... maar ineens snap ik 't : je vriendin is daar geweest en tevreden . Meer moet je niet hebben natuurlijk .

Ik heb vooral lang gezocht naar welke kliniek ik wilde, maar kwam er niet echt uit. Eerst heb ik me heel erg door de prijs laten leiden, maar uiteindelijk vond ik kwaliteit het allerbelangrijkst. De plastisch chirurgen in Bloemingdael werken allemaal in Beverwijk, in het brandwondencentrum, en staan erg goed bekend. Dat vind ik wel een prettigt idee. Toen mijn vriendin zo blij was met haar boobies was het voor mij duidelijk en heb ik een afspraak gemaakt. Afhankelijk van hoe het gaat ga ik ook nog bij de Boerhaave praten misschien om wat vergelijkingsmateriaal te hebben.

Wat betreft de wijze van plaatsen; hoe wisten jullie dan wat het ebste was? Ik heb er veel over gelezen, over ronde - druppelvormige, op of onder de spier, maar ik heb geen idee wat voor mij het beste zou zijn. Ik wil het liefste een druppelvorm onder de spier, maar ik ga eerst eens vragen wat hij mij adviseert. Wat ik weet is dat je een ronde prothese meestal OF onder de spier plaatst OF op de spier als er genoeg vet / borst is zodat je niet een erge rand ziet. En dat een druppelvorm wat natuurlijker is. Maar hoe wisten jullie welke techniek het beste was? Mijn vriendin heeft bijvoorbeeld ronde protheses onder de spier en die zijn prachtig, een grote C (300cc) en goed van vorm. Zo wil ik ze eigenlijk ook!

Ik ga er donderdag heen.

Dank voor de steun!

XX

E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronde protheses worden ook dual plane geplaatst (zoals bij mij) waardoor je een druppelvorm krijgt . Deze plaatsing wil voordelen van beide (onder/op de spier) combineren en nadelen minderen .

Hoe ik wist wat ik wou : veel gelezen (voor- en nadelen van prothese/plaatsing/rezultaten enz. overwogen) en gehoopt dat het bij mij zo zou gaan . Want je hebt gelijk dat niet alles voor iedereen mogelijk is en je soms een gulden middenweg moet kiezen . Iedereen heeft andere borsten en een andere lichaamsbouw .

Ik had geluk dat de chirurg mij adviseerde wat ik eigelijk wou dus we zaten meteen op dezelfde golflengte .

Mss moet je je vriendin dan maar meenemen als je haar rezultaat wil :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag meiden!

nou, net de dag dat ik naar Bloemingdael zou gaan brak mijn oma haar heup dus heb ik de hele dag in het ziekenhuis gezeten %^&!! Maar uiteindelijk toch deze week geweest bij dokter van der Pot. Het was een prima gesprek; hij nam alle tijd om al mijn vragen te beantwoorden en maakte allerlei tekeningen om het verschil uit te leggen tussen de verschillende mogelijkheden en technieken. Het is een vrij jonge PC, maar hij klonk wel alsof ie er verstand van had. Ik heb wel nog even gevraagd of ie het wel vaak genoeg deed! Haha. Maargoed, anders zat hij niet in die kliniek natuurlijk. Eigenlijk klikte het heel goed, hij stelde me op mijn gemak. Dus de eerste zenuwen waren al snel weg en ik vroeg van alles.

Omdat ik vrij weinig vulling bovenin heb van mezelf is het volgens hem het beste om ronde protheses te nemen en deze onder de spier te plaatsen. Denken jullie dat rond inderdaad beter is dan druppelvorm? Ik wil graag wel wat decoletee, dus dan zou volgens hem rond beter zijn.

Hij was ook heel duidelijk en eerlijk over de risico's en nadelen van eventueel risico op litteken-kapsels rond de protheses enzo, dat vond ik eigenlijk wel fijn, hij deed niet alsof het allemaal niets voorstelde.

uiteindelijk heb ik na proefpassen gekozen voor 300cc High Profile rond onder de spier, precies dezelfde als mijn vriendin! :) Waarschijnlijk kan ik al ergens in maart geopereerd worden!

Het kost 3700,-, maar dan blijf ik wel een nacht in het ziekenhuis (het rode kruis ziekenhuis in beverwijk). En ik heb er vertrouwen in, dus het is me elke cent waard! Tijd om lekker in mezelf te investeren!

;)

Dank voor de tips allemaal!

Groetjes,

E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.