Ga naar inhoud

Ericalange :Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Dag meiden!

ik ben Erica, bijna 30 jaar, en ik heb na 10 jaar twijfelen eindelijk een afspraak durven maken voor een borstvergroting! Ik ben ZO opgelucht dat ik de knoop eindelijk heb doorgehakt! Ik ben helemaal hyper!!!!!!

Na lang zoeken op internet (en hier veel rond te hebben geneust, waarvoor dank :)) heb ik een afspraak gemaakt bij kliniek Bloemingdael in Overveen. Een vriendin van mij is daar door dokter van der Pot geholpen en zij is echt heel erg blij. Ik ben zelf verpleegkundige dus ben altijd heel kieskeurig geweest door wie ik me zou laten helpen. Dus nu heb ik ook een afspraak gemaakt, eerst maar eens om te praten en te kijken wat hij zegt en of het klikt.

Ik kan volgende week al terecht.

Wat moet ik allemaal vragen???

Hebben meer mensen ervaring in Bloemingdael / bij dr van der Pot?

Ik weet nog niete hoe groot ik ze wil, maar ik neem aan dat hij me daar over gaat voorlichten.. Toch?? En druppel of rond, onder of op de spier, ik heb geen idee; tips?!?!

Ik hou jullie op de hoogte, alle tips zijn welkom!

Groetjes,

Erica

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die titel laat niet direct een belleteje rinkelen en dan begin je met 'na lang zoeken' ... maar ineens snap ik 't : je vriendin is daar geweest en tevreden . Meer moet je niet hebben natuurlijk .

Jij gaat op consult en laat je adviseren wat een andere aanpak is dan de mijne maar ik ken dan ook niemand persoonlijk die een bv heeft .

Ik ben me eerst gaan verdiepen in wat ik wou : plaatsing/verdoving/tepel/prothese/prijs/afstand enz. en ben dan gaan kijken wie en waar .

Ben benieuwd naar het verloop van je consult en wat de pc je aanraad .

Wanneer moet je juist volgende week ?

Link naar reactie
Delen op andere sites